Минулого місяця компанія Continental представила для українського ринку нові шини WinterContact TS 870 й тепер вони вже з’явились на українських дорогах.
До зимового сезону 2021/2022 компанія Continental представила нові зимові шини лінійки WinterContact – TS 870 та її модифікації з іншим малюнком протектора для більших преміум-седанів і SUV – TS 870 P.
Українські експерти Tyres Testing Group (TTG) цієї зими розпочали споживчий тест зимових шин для м’яких зим.
Європейський чи скандинавський тип?
За останні два роки в Україні збудовано тисячі кілометрів нових доріг, тому швидкісний режим зазвичай виріс. А якщо взяти до уваги й тепліші зими, середня швидкість на дорогах зросла і взимку, тому з’явилось одне актуальне питання – можливо багатьом автовласникам необхідно поміркувати над питанням зміни підходу до вибору типу зимових шин.
В рамках проекту Tyres Testing Group експерти зробили ставку на зимові шини для м’яких зим центральної Європи, а в якості піддослідної шини взяли нову модель від концерну Continental – WinterContact TS 870.
Головна перевага зимових шин даного класу – краща керованість та гальмівні властивості на мокрому та сухому асфальті. Це дуже актуально при їзді хорошими дорогами, коли в екстремальних ситуаціях необхідні і відмінні реакції на повороти керма і відмінні гальмівні властивості.
Зимові шини для м’яких зим (центральноєвропейські) загалом були популярні в Україні і раніше, тому що технологічно трохи простіше зимових шин скандинавського типу для найсуворіших зим, а отже, коштують дешевше.
Такі шини для теплих зим більш орієнтовані для їзди мокрим і сухим асфальтом, досить добре розганяються і гальмують на снігу, але на льоді, зазвичай, поступаються нешипованим шинам скандинавського типу («липучкам»), які створені якраз для найсуворіших зим.
Але процес розвитку технологій не стоїть на місці, і інженери та технологи виробників шин преміум-сегменту постійно працюють над покращенням властивостей зимових шин саме на льоді.
Саме тому експерти зупинили свій вибір на новій моделі зимової шини Continental WinterContact TS 870.
До речі, цього сезону до 150-річчя компанії Continental покупці шин цієї марки отримують подарунковий «сертифікат» на 1000 грн, який вирівнює ціну на ці преміальні шини з шинами конкурентів.
Continental WinterContact TS 870
Шина Continental WinterContact TS 870 прийшла на зміну попередньому поколінню даної моделі –TS 860.
Новинка має спрямований малюнок протектора зі збільшеною кількістю блоків та канавок, більш оптимальними кутами розміщення ламелей та новою гумовою сумішшю протектора Cool Chili Compound.
У комплексі ці конструктивні зміни покращили усі основні характеристики новинки у порівнянні з шиною-попередницею. Але наскільки безпечно, комфортно та легко керувати на цих шинах у реальних умовах – на це питання експерти отримуватимуть відповіді цієї зими. А поки що на етапі монтажу шин виявили ще кілька переваг новинки.
Вага шини
Вже монтаж Continental WinterContact TS 870 на тестовий автомобіль Skoda Octavia виявив одну важливу перевагу цієї шини – меншу вагу (на 1-2 кг легше, ніж багато конкурентів).
Чим це добре? По-перше, знижується навантаження на підвіску при їзді по нерівностях, оскільки на колесо діятиме менші сили інерції, тому пружини та амортизатори будуть працювати з меншою амплітудою, відповідно служитимуть вони, сайлент-блоки, стійки та втулки стабілізатора будуть довше.
Також або, по-друге, через меншу вагу коліс пружинам і амортизаторам простіше забезпечувати кращий контакт шини з поверхнею нерівної дороги, а це, наприклад, на «пральній дошці» зменшує ймовірність спрацьовування ABS при екстреному гальмуванні.
Якщо навіть ABS і спрацьовує, то не такою частотою, як при важких колесах. А чим триваліше працює ABS, тим на розбитій дорозі ви отримаєте більший гальмівний шлях. У поворотах на нерівностях машина з легкими колесами також набагато краще тримається за дорогу, тому ймовірність можливого сповзання назовні повороту або заніс набагато менші.
По-третє, при легших колесах буде менша витрата палива. Просто пояснити це можна так – при розгоні для розкручування колеса у циліндрах двигуна потрібно спалювати певні порції палива. Але чим важче колесо, тим більше на це потрібно витратити енергії, а отже, в циліндрах потрібно спалити великі порції палива. Ось і вся арифметика!
Підсилити ефект полегшення колеса експерти TTG вирішили й використанням легших кованих дисків замість штампованих сталевих та звичайних литих. Виграш у вазі в типорозмірі коліс 195/65 R15 у сумі становить понад 4 кілограми. Це величезна різниця, яка у випадку з колесами більшого посадкового діаметра ще більша. А це вже серйозний вплив на довговічність підвіски, витрати пального тощо.