Фото

Автомобільна марка MG підготувала футуристичний концепт Cyberster

Це перша спроба MG створити родстер із відкритим верхом після моделі TF. Крім того, це другий повністю електричний концепт спортивного автомобіля, випущений MG за останні кілька років, який слідує за E-Motion Coupe, яку компанія SAIC представила після придбання британської марки у 2017 році.




Cyberster дебютує на цьогорічному Шанхайському автосалоні пізніше цього місяця, але раніше MG натякав, що може запустити автомобіль навіть у виробництво. Фірма заявляє, що «досліджує можливості майбутнього спортивного автомобіля» на основі концепту, характеристики якого будуть оголошені на виставці.

MG заявляє, що концепт був розроблений як данина родстеру MGB, однак марка прагне показати на основі Cyberster свої нові можливості у створенні футуристичного дизайну.

Про дизайн MG Cyberster

MG Cyberster концепт 2021

Спереду – агресивний спліттер, що переходить у набір порогів. На задній кришці родстера також видно пара перекидних обручів, що нагадують Porsche 918 Spyder, призначених для захисту пасажирів у випадку аварії.

Система освітлення автомобіля досить нетрадиційна. Фари концепту під назвою «magic eye» мають інтерактивні підписи, а світлодіодна стрічка проходить по бокам автомобіля й витончено натякає на хромовану лінію обробки MGB. Задні ліхтарі також мають підпис «Юніон Джека», обрамлений світловою панеллю на всю ширину.

MG Cyberster концепт 2021

Ззаду Cyberster має сплющений хвіст з профілем «Камма», який, за словами MG, покращує аеродинамічні характеристики. Проходженню потоків повітря сприяє також величезний дифузор, який частково освітлюється.

MG Cyberster концепт 2021

Всередині салон розділений вузькою «портретною» інформаційно-розважальною системою, встановленою на центральній консолі, за допомогою якої водій може отримати доступ до різноманітних 5G-послуг  автомобіля. Цифрова панель приладів також оточена ще двома екранами, які приймають відеопотоки від пари бокових камер.

Кермо має набір кнопок і тригерів в стилі ігрового контролера, хоча MG ще не пояснила, як працює пристрій. У своєму останньому оголошенні компанія також заявила, що у автомобіля є пара «спортивних крісел з нульовою гравітацією».




Під капотом

MG Cyberster концепт 2021

MG ще не випустила повну технічну специфікацію для Cyberster, хоча марка підтвердила, що забезпечить концепту розгін до «сотні» близько за три секунди і максимальний пробіг до 800 км на одному заряді. Такі цифри зроблять можливу виробничу версію конкурентом для Tesla Roadster другого покоління.

Проте зазначений підхід був би радикальним відходом від поточної стратегії розвитку електромобілів MG. Позашляховик ZS Electric став першою повністю електричною пропозицією бренду, яка забезпечила непогані результати завдяки доступності ціни, а нещодавно цей напрямок підтримав й оновлений MG 5.

Cyberster, безсумнівно, використовуватиме абсолютно інший електричний привід для серійних автомобілів MG, потенційно успадковуючи ту саму двомоторну систему повного приводу від концепту E-Motion разом із модульною платформою електромобіля.




Виробництво та продаж

MG Cyberster концепт 2021

MG ще не дала Cyberster зеленого світла для виробництва, але, як повідомляється, бренд розслідує краудфандинг як спосіб фінансування програми випробувань автомобіля.

Нещодавні припущення в австралійських ЗМІ посилаються на прес-реліз для місцевого ринку, який передбачає, що MG незабаром випустить новий суббренд, який називатиметься MG Cyber. Для цього начебто мають залучити близько 5,5 млн. фунтів стерлінгів, пропонуючи інвесторам для початку доступ до процесу розробки автомобіля.

Залученим клієнтам гарантують участь у прийнятті рішень щодо внутрішньої та зовнішньої обробки, кольорів та навіть дизайну інтерфейсу користувача електрокара. Їм також запропонують можливість керувати ранніми прототипами і, можливо, купити унікальні Cyberster, які налаштовані на їхній власний смак.

Проте поки все говорить про те, що MG навряд розвиватиме модель за межами внутрішнього ринку Китаю. Шанси появи автомобіля на глобальному ринку залежатимуть від успіху MG Cyber у залученні не просто зацікавленості, а й серйозних грошових вкладень.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Auto Express

Кросовер Honda CR-V нового покоління «уявили» на рендері

У березні з’явились шпигунські фотографії з Honda CR-V наступного покоління, що й надало можливість уявити вигляд майбутньої моделі.




Редакція Motor1 вирішила створити рендер паркетника на основі отриманих зображень.

Найбільш очевидною зміною для нового CR-V є сильно змінена передня частина. Кросовер має більш тупий ніс, що робить вигляд моделі суворим. Також спереду можна помітити велику трапецієподібну решітка, яка розширюється догори.

При цьому, як на вже представленому HR-V, фари стануть вужчими та розтягнуться в кутах. Проте візуально світлотехніку можуть поєднати хромованим елементом, що проходитиме безпосередньо під капотом.




Боковини автомобіля матимуть, швидше за все, простий стиль, що співзвучно зі стилем новітніх Passport та Pilot. Проте одна штампована лінія все ж проходите на рівні плечей.

Хоча на цій візуалізації не видно задньої частини, шпигунські знімки вже розкрили «корму» CR-V. Як й спереду, вона повинна мати виточену форму: заднє скло збільшать, а ліхтарі зроблять вужчими.

Загалом, розмір нового CR-V здається більшим, що повинно забезпечити більше простору всередині. Це дасть змогу «меншій» моделі HR-V наступного покоління також зростати. Таким чином, Honda збільшить попит на обидва кросовери.




На даний момент поки невідомі дати появи нового CR-V. За припущеннями, дебют моделі має відбутися у 2022 році, а продажі почнуться у 2023 році. Поточна генерація отримала оновлення для модельного 2020 року, яке повинно протримати її на ринку до появи нового покоління кросовера.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Новий кросовер Kia Sportage «представили» знову

Нещодавнє шпигунське відео зафіксувало добре замаскований Kia Sportage наступного покоління на стоянці.




Коли нікого не було поруч, «шпигун» із камерою зміг наблизитись до кросовера, аби дізнатись більше деталей про зовнішність майбутньої новинки.

Проте тепер художники з Gotcha Cars використали опубліковане відео для створення можливого вигляду нового Sportage. Й це вже не перша спроба: раніше рендери створювали видання Motor.es та AtchaCars. До речі, доволі цікаво поглянути на еволюцію уявлень про новий «Спортейдж».

Нова візуалізація надає кросоверу наступного покоління своєрідне обличчя: Sportage має вертикально орієнтовані фари в трапецієподібному оточенні, а ходові вогні займають внутрішній край.




Автомобіль ще матиме подобу решітки у вигляді «тигрового носа», але вона тепер набагато менша, ставши більше хрестовиною між фарами. А ось значно більший повітряний отвір займає більше зорової присутності.

Нижня частина решітки має пару горизонтальних планок, що проходять по всій ширині автомобіля. У кожному кутку – протитуманні фари.

Очікується, що Sportage буде досить вражаючим зсередини, судячи з останніх моделей Kia, де створений привабливий дизайн та запроваджені потужні технології.

Sportage отримає ту ж платформу, що й останній Hyundai Tucson. Залежно від ринку, пропонуватимуться дві різні довжини колісної бази.

Деякі двигуни Sportage теж позичить у Tucson. Базовим двигуном Hyundai буде 2,5-літровий рядний чотирициліндровий двигун потужністю 187 кінських сил (139 кіловат) та 241 Нм. Також можуть запропонувати гібрид із 1,6-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом, що виробляє 226 к.с. (169 кВт) і 350 Нм. Шпигунські фотографії підтвердили, що виробник готує й плагін-гібридну версію.

За попередніми повідомленнями, дебют Sportage мав відбудеться у квітні, тобто презентація новинки повинна відбутися протягом тижнів.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Оновлений Dacia Duster «з’явився» на перших зображеннях

Друге покоління «Дастера» було презентовано у 2018 році й, до речі, майже одразу з’явилось в Україні під брендом Renault. Тоді редакції Motorcar ще пощастило потрапити на презентацію моделі, де кросоверу влаштували справжню смугу перешкод. До речі, перечитати детальний тест-драйв моделі можна за цим посиланням.




На разі, Renault Duster є одним із бестселерів в Україні й, звісно, також популярний та успішний в Європі. Так, за 2020 рік виробник реалізував 138 420 одиниці в європейських країнах.

Проте, аби залишатися актуальним ще деякий час, Duster чекає так званий «фейсліфтинг» (підтяжка обличчя). Рестайлинг дозволить поколінню перебувати на ринку ще щонайменше до 2024 року, коли дебютує третє покоління, яке вже має внутрішній номер P1310.

Як стверджує французьке видання Largus, оновлений Dacia Duster з’явиться вже за кілька місяців й влітку «Дастер» покаже нову рештку, передні фари та ліхтарі, а також модернізовані системи мультимедіа.

Проте, враховуючи, що кросовер є ще й бюджетним рішенням для багатьох покупців, не варто чекати, що змін буде дуже багато й вони зачеплять платформу або кузовні деталі.




Гармонічний дизайн

Dacia Duster 2021 року
Можливий рестайлінг на моделі Dacia Duster 2021 року. Фото: Largus

Враховуючи, що Dacia вже представила нові моделі Logan та Sandero, той й Duster має перейняти деякі стилістичні рішення. Кросовер все ще залишиться на архітектурі B0, проте виробник гармонізує стиль моделі.

Очікується, що оновлений «Дастер» адаптує «мову дизайну» від Dacia Sandero Stepway та отримає, зокрема, кілька нових оптичних груп, завдяки яким з’явиться новий світловий підпис у формі літери Y.

Dacia Duster проти Sandero Stepway 2021 року
Порівняння “рестайлінгової” Dacia Duster та Sandero Stepway 2021 року. Фото: Largus

Радіаторна решітка також зміниться, як й протитуманні фари та передній бампер. Проте пластикові обвіси й надалі будуть головними дійовими особами.

Dacia Duster 2021 року
Можливий рестайлінг ліхтарів Dacia Duster 2021 року. Фото: Largus

Ззаду також відбудуться зміни та зникне вже звичний вигляд задніх ліхтарів у стилі Jeep. Прототипи, які потрапляли на фотографії у камуфляжі, мали новий й вже знайомий світловий Y-подібний підпис.




Зміни інтер’єру

Renault Duster для Бразилії 2021 року

Всередині нового Duster, швидше за все, жодних серйозних змін не відбудеться. Принаймні на рівні серйозного «розвороту» дизайну.

Можна очікувати, що інформаційно-розважальна система буде вдосконалена з урахуванням нових функцій та інструментів, аби зробити Duster більш «підключеним» автомобілем. Схожий інтер’єр вже пропонують на комплектаціях «Дастера» у Бразилії.




Зміни під капотом

За припущеннями, Dacia може розширити пропозицію комплектацій з автоматичною коробкою передач EDC. На разі, в Україні можна придбати лише один варіант «Дастера» з автоматом: це 1,5-літровий дизель та лише передній привід.

Проте румунський виробник планує тепер робити більшу ставку на новий 1,3-літровий бензиновий двигун TCe, хоча інші дизельні та бензинові мотори мають все ще залишитись.

Залежно від обраного двигуна можна буде обрати 6-ступеневу механічну коробку передач або згадану вище автоматичну коробку передач. Також будуть версії з переднім та повним приводом.

А ось гібридні версії навряд з’являться до переходу на платформу CMF/B, який відбудеться лише у 2024 році, за рік до запуску першого великого позашляховика від Dacia.

Дебют же рестайлінгового Duster запланований на літо 2021 року, а продажі мають розпочатися наприкінці року.

До речі, раніше Motorcar писав про недоліки Renault Duster та переваги румунського кросовера.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es

Volkswagen анонсував прем’єру нового кросовера ID.6

На міжнародному автосалоні в Шанхаї, який відкриється для публіки наприкінці квітня, Volkswagen представить серійні версії трирядного електричного кросовера ID.6. Ця модель заснована на концепті ID. Roomz, що дебютував на тій же виставці двома роками раніше.




Компанія опублікувала тізери ID.6 X і ID.6 Crozz – це дві варіації однієї машини, які випускатимуть в Китаї на різних спільних підприємствах «Фольксвагена» – з SAIC та FAW. Ті ж заводи вже виробляють компактніші ID.4 X і ID.4 Crozz.

Volkswagen ID.6 X і ID.6 Crozz
Тізер для Volkswagen ID.6 X і ID.6 Crozz

Судячи із перших зображень, версії кросовера відрізнятимуться, як мінімум, світлотехнікою. Подробиць на затемнених зображеннях не розгледіти, але дизайн ID.6 вже давно не представляє жодного секрету: китайське Міністерство промисловості та інформатизації вже сертифікувало новинку, тому «живі» фотографії потрапили в Мережу ще на початку лютого.

Завдяки тому ж джерелу відомо, що базовий Volkswagen ID.6 отримає один 204-сильний електромотор на задній осі, тобто рівно ту ж силову установку, що й споріднена «четвірка». Максимальна швидкість також буде обмежена відміткою в 160 км/год. Пізніше повинен з’явитися 306-сильний повнопривідний позашляховик, здатний розвинути 180 км/год. Крім того, відомі розміри ID.6 X: габарити – 4876x1848x1680 мм, відстань між осями – 2965 мм.




На початку Volkswagen ID.6 буде виключно китайським продуктом для домашнього ринку, але в північноамериканському офісі марки не виключають, що з часом трирядний SUV на платформі MEB з’явиться й в США.

Наступним важливим поповненням у лінійці Volkswagen ID повинні стати мікроавтобус та фургон ID. Buzz: вони вийдуть у 2022 році та продаватимуться й в Америці, й в Європі. При цьому вже до кінця 2021 року має з’явитися ще й крос-купе ID.5.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Skoda презентувала комплектацію Octavia Sportline

Флагманська модель Superb стала першою Skoda, яка отримала комплектацію Sportline ще у 2015 році, перш ніж кросовери Kodiaq, Karoq та Enyiaq iV отримали аналогічні оновлення.




Тепер черга «Октавії» вперше випробувати рівень Sportline, в якому автомобіль прикрасять RS-подібні косметичні деталі, але без додаткової потужності, яка надається лише для високопродуктивних версій.

Чорні акценти дизайну відокремлять Sportline від інших рівнів комплектацій, як й наявний тонкий задній спойлер. Доступна й кузові універсала, Octavia Sportline їздить на 17-дюймових колесах у полірованому чорному кольорі, але можна встановити 18- та 19-дюймові комплекти. При цьому логотипи Sportline підкреслять зміни зовні.

Skoda Octavia Sportline 2021 року

Інтер’єр такої «Октавії» запозичений у версії Style й прикрашений чорними декоративними смужками, а також спортивними сидіннями із вбудованими підголівниками. Кермо має логотип Sportline, а на порогах передніх дверей – написи Octavia. Як й в комплектації Style, порт USB-C буде вмонтований у дзеркало заднього виду, аби було простіше приєднати відеореєстратор.




Як й всі «Октавії», Sportline випускатиметься з безліччю бензинових, дизельних, «газових», гібридних та плагін-гібридних силових агрегатів. Залежно від вибору двигуна, може бути встановлений передній або повний привід AWD, шестиступенева механіка або семиступенева автоматична коробка передач із подвійним зчепленням DSG.

Інтер’єр Skoda Octavia 2020 року

Головною новиною у лінійці двигунів є представлення двигуна 2.0 TSI потужністю 190 кінських сил (140 кіловат). Він був доступний до кінця життєвого циклу попереднього покоління Octavia, коли замінив старий 1.8 TSI, але лише зараз модель четвертого покоління отримала цей бензиновий мотор. Він доступний виключно в поєднанні AWD та DSG.

Хоча це не згадується у прес-релізі, логіка говорить, що варіант 2.0 TSI продаватиметься разом із незалежною задньою підвіскою.

Інтер’єр Skoda Octavia RS iV 2020 року

За додаткову плату Octavia Sportline можна замовити динамічне керування шасі DCC, яке дозволяє отримати не менше 15 налаштувань амортизаторів – від комфортних до спортивних. Центральна подушка безпеки між передніми сидіннями також коштуватиме додаткових грошей, як й системи допомоги у запобіганні зіткненню, допомоги при повороті та система захисту пасажирів при перекиданні.




Тепер лінійку «Октавії» має доповнити лише розкішна комплектація Laurin & Klement, названа на честь засновників Skoda, та доступна для всіх попередніх трьох поколінь моделі. Ця ексклюзивна версія Skoda Octavia має попит у деяких країнах й це лише питання часу, коли буде наступна презентація.

У березні Skoda представила також спеціальну версію Octavia Pro для Китаю, а раніше Motorcar писав про недоліки автомобіля Skoda Octavia на думку власників.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Renault Express готовий замінити Dacia Dokker

Новий бюджетний фургон від Групи Renault, який замінить Dacia Dokker, позиціонується як практичний та зручний варіант мобільності як для сімейного, так й для робочого середовища. Нова модель Renault випускатиметься в Марокко.




Renault Express вважається бюджетною версією нового фургона Renault Kangoo, що стане на конвеєр у Мобежі (Франція), та не продаватиметься в Західній Європі. Україна можливо з часом все ж отримає Renault Express як заміну Renault Dokker.

Дизайн нового Renault Express

Renault Kangoo та Express 2021 року
Renault Kangoo та Express 2021 року

Прихід нового фургона має відобразити новий дизайн та особливості нової філософії Renault.

Наприклад, спереду помітно кілька оптичних груп зі світлодіодною технологією, поєднаних у добре відомий світловий підпис у формі літери C. Також варто відзначити перероблені решітку та бампер.

Збоку розсувні двері забезпечують комфортний доступ до задніх сидінь та інтер’єру.

Renault Kangoo 2021 року
Renault Kangoo 2021 року

Автомобілю пропонуються 15- або 16-дюймові колеса, але Renault особливо позиціонує той факт, що задля підвищення ефективності та комфорту їзди над аеродинамікою моделі серйозно попрацювали й це зменшило повітряний шум.

Екстер’єр ззаду має вертикальні, інтегровані ліхтарі та помітний силовий бампер.

Кузов доступний у декількох кольорах, серед яких буде ексклюзивний для цієї моделі – синій Iron Blue.




Інтер’єр

Renault Kangoo 2021 року

Практичність, модульність та комфорт є головними ключами інтер’єру цієї нової моделі, й у Renault виділили окремі ресурси для створення привабливого дизайну.

Приладова панель розташована горизонтально й супроводжується обробкою хромом та матовим алюмінієм. Сидіння водія, доступне з підлокітниками, які можна регулювати поздовжньо, а також по висоті.

У салоні, який має п’ять місць, можуть розміститися дійсно дорослі пасажири, а різні місця для зберігання  в цілому досягають 54 літрів. В той же час, багажник пропонує 800 літрів для вантажу, проте його можна збільшити до 3000 літрів, якщо скласти задні сидіння.




Технологічне обладнання

Renault Express 2021 року

Також у салоні помітний 8-дюймовий сенсорний екран, яким оперує інформаційно-розважальна система Renault Easy Link, що сумісна з Android Auto та Apple CarPlay. Також є підключення Bluetooth та USB.

Крім того, новий Express має різні технології для комфортного та безпечного водіння: система допомоги при з’їзді з пагорба, круїз-контроль та обмежувач швидкості, контроль «сліпих зон», камера заднього виду та допомога в стабільності причепа.




Двигуни

Лінійка двигунів складатиметься з двох агрегатів: бензинового та дизельного, які агрегатимуться з механічною коробкою передач та переднім приводом.

Комплектація 1.5 dCi 95 1.6 SCe 110
Тип Дизель Бензин
Об’єм двигуна 1.461 c.c. 1.598 c.c.
Потужність 95 к.с. 110 к.с.
Крутний момент 220 Нм 156 Нм
Коробка передач 6-ст. мех. 5-ст. мех.
Привід Передній Передній
Розгін 0-100 км/год 12,2 с. 11,6 с.
Максимальна швидкість 160 км/год 170 км/год
Середня витрата (л / 100 км) 5,1 7,8
Викиди СО2 (г / км) 132 181

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es

Визначено топ-10 найбільш марних функцій автомобіля

Сучасні автомобілі пропонують так багато систем безпеки, дорожніх помічників й додаткових функцій, що іноді водію важко в них розібратись. Видання Top Gear навіть створило рейтинг найбільш непотрібних функцій в автомобілі.




Читайте також:

Інтеграція обміну повідомленнями в соціальних мережах

Hyundai Venue 2020 року

В той час як законодавство бореться з використанням мобільних телефонів за кермом, автомобільні компанії продовжують насичувати свою продукцію різними функціями з використанням Мережі.

Фактично великі екрани медійних систем тепер стають відображенням мобільних телефонів після підключення через Android Auto та Apple Car Play, й можуть виконувати ті ж самі функції. Й добре, якщо на екрані буде відображатися навігація.

Проте часто водії використовують пробки для серфінгу в Інтернеті, а це вже небезпечно.




Контроль жестами

Мову жестів вже давно використовують люди для спілкування між собою. Іноді для вираження думок, іноді просто для відображення сенсу одного слова.

Але спілкування жестами з машинами? Ну, це зазвичай передбачає надання чітких і однозначних вказівок. Натискання клавіші на клавіатурі. Клацання перемикача. Як варіант – якщо ви любите розчарування, – інтерпретуючий танець з водійського місця, коли ви намагаєтесь вимкнути кондиціонер, в кінцевому підсумку приводить вмикання FM-радіо. Прогрес!




Псевдопозашляхові аксесуари

Hyundai Tucson N Line

Кожний автомобіль має слугувати своєму призначенню. Якщо купується позашляховик, то він має повний привід. Якщо купується універсал, то в нього великий багажник.

Проте сучасний авторинок пропонує й псевдопозашляхові накладки, й пластиковий захист двигуна й кенгурин, який не витримає не то ще кенгуру, але й звіра значного меншого.

Давайте купляти машини відповідно для тих цілей, які вони мають виконувати.




Розпізнавання голосу

Про те як машини пробують розпізнати голос є чимало кумедних відео, але з кожним оновленням бортовий комп’ютер навчається розпізнавати та інтерпретувати більше мов та наголосів. Однак це не стає менш проблематичним.

Важко уявити скільки часу та зусиль витрачають розробники «софту», аби машина розпізнавала кожен акцент, кожну мову й кожен діалект належним чином. Й все заради того, аби просто не натиснути одну кнопку.

 

Індикатор зміни передачі

Gordon Murray Automotive T.50

В той час, як весь світ бореться із зайвим використанням електроенергії, витратами палива, а кожна країна розробляє екологічні програми з покращення довкілля, деякі автовиробники продовжують вкладатись у незрозумілі технології.

Замість того, аби виробляти ефективніші двигуни з привабливою економією палива, виробники пропонують невелику піктограму на приладовій панелі, яка підказує, що краще користуватись іншою передачею.

Та хіба справжній автовласник не знає правильну передачу?




Підкермові пелюстки

Subaru Levorg (виробнича версія) 2021 року

Безступеневі коробки (CVT) – це сучасне диво техніки, яке вирішує проблеми недосконалих кривих крутного моменту моторів, що допомагає утримувати двигун в оптимальному діапазоні роботи.

Проте коли вони виходять на пікову ефективність, то можна почути найгірший гул, який можна уявити.

Саме тому користувачі варіаторів на Nissan, Honda та Subaru, як правило, замовляють в машини підкермові пелюстки, які дозволяють «імітувати» звичайну коробку передач. Але це ж робить варіатор абсолютно марним? Якщо ви хочете ступеневу коробку передач, придбайте її.




Звукові попередження

JAC S2

Камери заднього виду дійсно спрощують життя багатьом автовласникам, проте навіть їхня наявність не позбавить від писку при їзді заднім ходом. А якщо спробувати паркуватись до стінки й відкрити двері на передачі, то деякі машини можуть просто заглушити шумовими ефектами.

Звісно, можна купити машину й без датчиків та паркуватися на око, але сучасність все ж вимагає жертв. Єдине побажання виробникам – просто більше довіряйте водіям.

 

Вимірювач перевантаження

Mercedes EQS і2021 року

Нове життя змушує пропонувати й нові гаджети, як наприклад вимірювач сили перевантаження (G-force). Та йдеться тут не про боліди Ф1 чи спортивні автомобілі, а про звичайні дорожні машини.

Такий софт навряд чи зможе зафіксувати суттєві перевантаження на дорозі, де крім того потрібно їздити акуратно, але й просто звичайні машини не призначені для екстрених умов.




Синтезатор звуку двигуна

Audi Q4 e-tron 2021 року

Нові вимоги до двигунів змушують виробників робити їх меншими, оснащувати турбінами й «душити» звук.

Проте деякі бренди пропонують замаскувати відсутність звуку додатковими ефектами й тут не йдеться про електрокари, яким теж розроблють відповідний софт.

Просто ховати за звуком прокачаного спорткара тиху малолітражку – мабуть не зовсім правильний розвиток автобудування. Кожна машина має право на своє звучання.




Безпілотне водіння

Можливо, хтось подумає, що це знову першоквітневий жарт, але ні. Керувати автомобілем – це привілей.

Людина сотні тисяч років йшла до того, аби додуматись про створення автомобіля, й вже більше сотню років вдосконалює його винаходами, перелік яких просто нескінчений.

Можливо, ми дійсно занадто багато втрачаємо в пробках та іноді хочемо «встати» на круїз-контроль на шосе. Тому виробники й почули нас й створюють автомобіль, який позбавив нас від монотонності управління найскладнішою та найдивовижнішою машиною.

Але якщо ви дійсно хочете, щоб хтось інший відвіз вас туди, куди вам потрібно, то просто замовте таксі. Справжній автомобіліст повезе себе туди, куди хоче сам, й дивуватиметься розвитку автомобілізму на цьому етапі історії людства.

До речі, на головному фото зображені справжні автомобілі – три концепти Alfa Romeo, які були продані минулого року за 15 мільйонів доларів.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Автомобілям зі скрученим пробігом завищують вартість на 25 %

У більшості країн світу водії, як правило, оновлюють машину кожні 3-5 років. Зазвичай, люди продають старі автомобілі та купують нові 2-3 рази протягом одного десятиліття. Але проблема відкату одометра залишається як ніколи актуальною.




Справа в тому, що визначити злочинця, винного у вiдкаті одометра, досить складно з точки зору законодавства. Однак, оскільки значна кількість людей, що продають вживані автомобілі не упускає можливості скрутити пробіг, вартість авто відповідно зростає несправедливо.

carVertical, найбільша платформа для перевірки історії автомобілів, провела дослідження, щоб з’ясувати, які саме вживані автомобілі продаються зі скрученим пробігом найчастіше. Для найточніших результатів було проаналізовано понад 570 000 звітів про історію автомобілів. Дослідження показує, скільки грошей витрачають водії, купуючи машину з відкатаним одометром.

Переважання дизельних автомобілів

Автомобілі зі скрученим пробігом

З усіх звітів про історію автомобілів, зроблених у 2020 році, більшість випадків шахрайства з пробігом були помічені на автомобілях із дизельним двигуном.

74,4% всіх звітів описували ті чи інші маніпуляції з пробігом. Дизельні двигуни це, як правило, вибір водіїв, які щодня долають великі відстані. Це головна причина, чому такі машини мають підроблені показники одометра на ринку вживаних автомобілів.

Вживані автомобілі з бензиновим двигуном менше схильні до шахрайства з пробігом: таких випадків відкатів пробігу серед бензинових авто 25 відсотків. Однак у майбутньому ця тенденція може змінитися, оскільки пропорції дизельного палива та бензину в продажах нових автомобілів різко змінилися за останні роки.

Електромобілі та гібриди з фальшивими показниками пробігу є одним з найрідкісніших випадкiв – лише 0,6 відсотка випадків шахрайства з пробігом.




Дешевий злочин — хороші гроші

Fiat 500e 3+1 2020 року

Однією з головних причин того, чому шахрайство з пробігом настільки популярне серед нечесних продавців автомобілів, є економічна ефективність. Навіть у добре захищених автомобілів із сучасним програмним забезпеченням, одометр може бути легко накручений лише за пару сотень євро. Але збиток для суспільства у результаті набагато більший.

Згідно з дослідженням carVertical, залежно від віку та стану вживаного автомобіля, відкат пробігу дозволяє штучно завищити ціну автомобіля на цілих 25 відсотків. Дані демонструють, що вартість транспортних засобів, що імпортуються із США, може бути завищена до приголомшливих 6 000 євро. І це все завдяки декільком маніпуляціям з показаннями одометра.

Таким чином, не знаючи історії автомобіля, ви можете легко переплатити пару тисяч євро.




Чим старішій автомобіль, тим більший вiдкат

Автомобілі зі скрученим пробігом

Дослідження показують, що машини, виготовлені між 1991 і 1995 роками, накручують найчастіше. Автомобілі цієї вікової групи вiдкатуються по пробігу в середньому на 80 000 кілометрів.

Це й не дивно, адже старі автомобілі дешевше і простіше за технічної конструкцією, тому в них легше змінити показники одометра.

Показання пробігу автомобілів, виготовлених з 2016 по 2020 рік, накручувалися в середньому на 36 000 кілометрів. Однак у старіших машин цей показник може бути у кілька разів більший.

Дослідження показало, що іноді може бути накручено і 200 000 або й 400 000 км.




Наостанок

Fiat Tipo Cross 2021 року

Багато покупців вживаних автомобілів не знають історії машини, яка їх цікавить. Більше того, деякі продавці й самi не знають, яке минуле в автомобіля. Звіт про історію транспортного засобу може розкрити деякі факти, які допоможуть уникнути купівлі «кота в мішку» та дадуть вам перевагу в торгах.

Те, що ви можете переплатити до двадцяти п’яти відсотків вартості автомобіля лише за скручений пробіг, має стати ґрунтовною підставою для завчасної перевірки історії машини в Інтернеті.

Думаємо також цікаво буде дізнатись про Топ-15 моделей автомобілів зі скрученим пробігом, а також рейтинг автомобільних марок зі скрученим пробігом.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Автосалони почали самостійно реєструвати нові автомобілі

Відповідно до повідомлення на сайті МВС України, нові автомобілі можна буде зареєструвати прямо в автосалоні та отримати повний комплект документів й номерні знаки.




При цьому непотрібно відвідувати сервісний центр МВС, а процедуру реєстрації обіцяють проводити за 10 хвилин.

Таке рішення ухвалено на основі Постанови Кабінету Міністрів України № 115  від 16 лютого 2021 року.

МВС України згідно із зазначеним рішенням КМУ організувала доступ до Національної автоматизованої інформаційної системи МВС України.

При цьому, отримати доступ до системи державній реєстрації авто можуть суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які здійснюють гуртову та роздрібну торгівлю транспортними засобами та стоять на обліку в Головному сервісному центрі МВС.




Для цього необхідно виконати етап інструкції та укласти договір для участі у здійсненні державної реєстрації транспортних засобів, отримати доступ та стати користувачем Національної автоматизованої інформаційної системи МВС України.

До речі, з 1 квітня на деяких ділянках доріг Києва дозволена швидкість руху транспортних засобів збільшена до 80 км/год.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Hyundai розкрив технічні подробиці кросовера Kona N

Минулого року Hyundai представив оновлений кросовер Kona та його псевдоспортивну версію N Line. Тепер бренд збирається презентувати й дійсно спортивну комплектацію, а минулого місяця оприлюднив перші зображення моделі.




«Гарячому» SUV обіцяна збільшена потужність (цифри поки не названі) та восьмиступенева трансмісію з подвійним зчепленням мокрого типу, що має назву N DCT.

До речі, для версії Hyundai Kona N Line пропонується 1,6-літровий бензиновий турбомотор потужністю 198 к.с. та з 265 Нм крутного момент, який агрегується лише семиступеневою роботизованою коробкою передач.

Про коробку Hyundai Kona N

Коробка Hyundai Kona N DCT

Як зазначає виробник, N DCT – це вдосконалена версія 8DCT власної розробки компанії, восьмиступеневої трансмісії з подвійним зчепленням мокрого типу. Для використання в моделях N, 8DCT отримала підвищену зносостійкість відповідно до вимог автомобілів із високою потужністю.

У поєднанні з 2,0-літровим двигуном T-GDI і за рахунок застосування унікальних передавальних чисел коробка має забезпечити максимальну продуктивність.

Технологія Hyundai N DCT була вперше запропонована на моделі Veloster N, яка доступна лише в Північній Америці та Кореї.




Технології

Коробка Hyundai Kona N DCT

DCT мокрого типу конструктивно схожа на механічну коробку передач, але на відміну від коробки передач сухого типу, DCT мокрого типу використовує два електричних масляних насоса, щоб зменшити тертя між рухомими частинами і поліпшити охолодження зчеплення.

Система електричних насосів складається з високошвидкісного електричного масляного насоса, який відповідає за змащування шестерней і охолодження зчеплення, і електричного масляного насоса високого тиску, який подає мастило в акумулятор і підтримує тиск, необхідний для управління перемиканням передач.

Крім підвищення ефективності, застосування N DCT також покращує динаміку їзди. Мастило постійно підтримує оптимальну робочу температуру зчеплення, запобігаючи перегріву під час високошвидкісної їзди, коли автомобіль знаходиться на перевантажених дорогах або крутих схилах.




Три функціонала N DCT

Hyundai Kona N 2021 року
Тізер Hyundai Kona N

N DCT надасть водію три спеціальні режими: N Power Shift, N Grin Shift та N Track Sense Shift. Ці функції розширюють можливості автомобіля за рахунок використання спеціальної логіки керування перемиканням передач.

N Power Shift (NPS) вмикається, коли автомобіль прискорюється з відкриттям дроселя більш ніж на 90 відсотків, тим самим зменшуючи зниження крутного моменту при перемиканні на підвищену передачу для передачі максимальної потужності на колеса. Це дає «відчуття поштовху» при перемиканні на вищу передачу, а також звук хлопку з вихлипної труби, що з’являється через часткову відсічку циліндрів, що має підкреслити спортивність.

N Grin Shift (NGS) максимізує продуктивність двигуна і DCT протягом 20 секунд. Щоб отримати максимальне прискорення, автомобіль відразу перемикається на найбільш відповідну передачу. Для активації водій натискає спеціальну кнопку на кермі, і на кластері починається зворотний відлік, який показує залишок часу дії цієї функції.




Після закінчення «прискорення» водій має зачекати щонайменше 40 секунд, щоб використовувати його знову. Таким чином, весь потенціал автомобіля доступний за допомогою однієї кнопки, але не надовго. Це може бути корисним, наприклад, при обгоні або виїзді на шосе.

Нарешті, N Track Sense Shift (NTS) оптимізує адаптивне перемикання для руху по гоночній трасі, надаючи водієві можливість зосередитися на кермі. Оптимальні умови для динамічного водіння на гоночній трасі визначаються автоматично: машина сама обирає «правильну» передачу і час перемикання в умовах спортивного водіння.

Ці спеціальні функції N є доповненням до п’яти різних режимів водіння системи управління N Grin: Normal, Eco, Sport, N і Custom.




«Початок руху»

Hyundai Kona 2020 року
Оновлений Hyundai Kona N Line 2020 року

На відміну від автомобілів з традиційною автоматичною коробкою передач, в автомобілях Hyundai з N DCT водій може відключити функцію «початку руху». Коли ця функція вимкнена і селектор вибору передачі знаходиться в положенні «D», автомобіль не почне автоматично повільно рушати з місця при відпусканні педалі гальма.

Режим «початку руху» можна активувати або деактивувати в налаштуваннях користувача.

Нова Kona N із N DCT також пропонує водіям можливість перемикатися в справжній ручний режим за допомогою підкермових перемикачів або ручки перемикання передач. Керуюча програма перешкоджатиме автоматичному перемиканню на підвищену передачу при досягненні межі обертів. Таким чином, ручне управління дозволяє водієві підтримувати високі оберти, коли це необхідно.

Враховуючи, що тізерна кампанія Hyundai Kona N набирає оберти, то офіційної презентації варто чекати вже незабаром. Проте враховуючи, що в Україні не представлена N-лінійка, поява «прокачаного» кросовера Hyundai в нашій країні малоймовірна.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Про дозволену швидкість у Києві та камери автофіксації у 2021 році

Відповідно до рішення Київської міської ради від 9 жовтня 2018 року N 1739/5803 «Про перелік ділянок доріг, на яких дозволяється швидкість руху транспортних засобів до 80 км/год у період з 01 квітня до 01 листопада» було розроблено відповідні схеми організації дорожнього руху.




З 1 квітня до 1 листопада 2021 збільшено дозволену швидкість руху на таких ділянках доріг Києва:

  1. просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
  2. вул. Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
  3. Наддніпрянське шосе;
  4. Набережне шосе, 4 (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе), на цій ділянці працює система фотовідеофіксації, обмеження швидкості змінено до 80 км/год;
  5. Столичне шосе (від Південного мосту до вул. Академіка Заболотного);
  6. вул. Саперно-Слобідська (від вул. Миколи Грінченко до Південного мосту);
  7. просп. Миколи Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі).

При цьому, знаки обмеження швидкості 80 км/год встановлені на таких ділянка доріг:

  • з’їзд з Дніпровського узвозу в напрямку моста Патона;
  • з’їзд з мосту «Кирпи» в напрямку Видубичів;
  • з’їзд з Південного мосту в напрямку вул. Академіка Заболотного;
  • з’їзд з вул. Академіка Заболотного в напрямку Південного мосту;
  • з’їзд з мосту Метро в напрямку Поштової площі;
  • просп. Миколи Бажана в напрямку Харківської площі;
  • просп. Миколи Бажана від Харківської площі в напрямку Південного мосту;
  • вул. Саперно-Слобідська в напрямку пл. Деміївської;
  • вул. Саперно-Слобідська в напрямку Південного мосту.




Патрульна поліція нагадує, що нещодавно штрафи за перевищення дозволеної швидкості зросли.

Зокрема, за перевищення швидкості більш ніж на 20 км/год доведеться сплатити 340 грн, а за перевищення у більш ніж на 50 км/год — 1700 грн.

Варто також пам’ятати, що раніше штрафи за перевищення швидкісного режиму виписували тільки тоді, коли швидкість була більшою на 20 км/год за дозволену. Якщо така практика й залишиться, то й у випадку порушень, штрафи на вищевказаних ділянках виписуватимуться, якщо швидкість становитиме 102 км/год (80+20+2 км/год), де 2 км/год – це похибка в роботі приладу.

Читайте також:




Камери автоматичної відеофіксації

Крім того, в Києві продовжують працювати камери автоматичної відеофіксації та екіпажі Патрульної поліції, які використовують пристрої TruCam.

Також Патрульна поліція планує запуск поліцейських автомобілів типу «Фантом», які будуть їздити без поліцейської лівреї, але оснащені технічними засобами для фіксації порушень ПДР безпосередньо на дорозі.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.














Pin It on Pinterest