Фото

Hyundai відмовився від дизельних двигунів

В той час як автомобілям із двигунами внутрішнього згоряння необхідно доводити свою ефективність проти електрокарів, серед самих ДВЗ теж йде протистояння й в програють в ньому – дизелі.




Після нашумілого «дизельгейту» у цих двигунів явно постраждала репутація й попит на такі комплектації машин впав. Найбільше це помітно в Європі, де дизельні двигуни були традиційно популярними.

В цей же час видання Korea JoongAng Daily, посилаючись на аналіз повідомлень інсайдерів і звітів місцевої індустрії, вважає, що компанія Hyundai з другої половини 2020 року заморозила розробку дизелів наступного покоління.

Звичайно, це не означає миттєву відмову південнокорейського концерну від дизельних моторів. Поточні агрегати деякий час продовжать модернізувати, поки дозволятимуть екологічні вимоги.




До речі, в Європі вже в середині десятиліття введуть норми «Євро 7». Саме тому автовиробники зараз активно інвестують в електрифікацію, без якої відповідність новим стандартам стане неможливою.

Проте поки йдеться не про електрокари, адже заборона на продаж автомобілів із ДВЗ почне діяти в деяких країнах лише після 2035 року. Тому автовиробники, й зокрема Hyundai, не збираються зупиняти розвиток бензинових двигунів – вони отримають застосування в складі гібридних силових установок.

Нещодавно Hyundai представив перші зображення електрокара Ioniq 5, а також виробник презентував новий кросовер Palisade в Україні.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Бренд Alpine об’єднав три напрямки Renault

Група Renault у рамках стратегічного плану «Ренолюція» вже оголосила про шляхи розвитку брендів Renault, Dacia, Lada та Mobilize, а тепер стало відомо про план стосовно Alpine.




Як зазначив виробник, під брендом Alpine будуть випускатися лише інноваційні, оригінальні та ексклюзивні спорткари. Для цього, будуть об’єднані всі поточні проекти Alpine, Renault Sport Cars та Renault Sport Racing.

Лінійка повністю електричних моделей Alpine

Презентація Alpine

Відомо, останнім часом попит на спортивні автомобілі Alpine стрімко падав й завод марки був під загрозою закриття, але тепер завдяки новій стратегії Renault марка отримала нове дихання.

Існуюча виробнича структура заводу в Дьєпі має вже найближчим часом розробити три нові автомобілі на базі існуючих платформ Renault:

  • повністю електричний спортивний хетчбек B-сегмента на базі платформи CMF-B EV Альянсу
  • повністю електричний спортивний кросовер C-сегмента на базі платформи CMF-EV Альянсу
  • повністю електрична альтернатива для A110, розроблена спільно з іншим виробником

Презентація Alpine

Для останнього, підрозділу Alpine надали повноваження провести з Групою Lotus перемовини щодо спільної розробки електричного спорткара й вже підписаний Договір про наміри.

Можливо, йдеться про 2000-сильний електричний суперкар Lotus Evija, який збирає британський виробник, але після проблем із командою Ф1 Williams цей проект опинився під загрозою.

Презентація Alpine

Тепер вже команда Alpine та Lotus проведуть оцінку доцільності спільного проектування й розробки електричного спорткара на базі своїх ресурсів, компетенцій та виробничих потужностей.




Команда Ф1 залишиться до 2025 року

Презентація Alpine

Проте що команда Renault F1 Team стане Alpine F1 Team було відомо ще у вересні минулого року, адже таке перейменування потрібно було узгодити із іншими командами та організаторами Ф1 (аби не втрачати призові за попередні сезони).

Більш того на початку 2021 року стало відомо, що багаторічний керівник підрозділу Renault Sport Racing Сіріль Абітбуль, який й керував командою Ф1, залишив свою посаду, а на його місце призначений керівник команди Suzuki у MotoGP Давіде Брівіо.

Болід Alpine A521
Болід Ф1 Alpine A521 та дизайнер Ентоні Вілліян

Після того, як Renault викупила назад команду Ф1 з Енстоуну у 2016 році, були озвучені плани, що до 2020 року гоночний колектив мав вийти на шлях перемог, проте хоча прогрес й відбувся, далі кількох подіумів справа не пішла.

Із запрошенням дворазового чемпіона Ф1 Фернандо Алонсо, який здобув свої титули саме із Renault, справи начебто мають покращитись, однак з огляду на домінування Mercedes у Ф1 та незмінність технічного регламенту в 2021 році, навряд варто сподіватись на  більший прогрес.




Команда Alpine F1 Team стане певним маркетингом ходом для Групи Renault, що має привернути увагу до новинок бренду й дійсно зробити його міжнародно відомим.

З огляду на це, можна очікувати, що команда Alpine продовжить виступати на своєму рівні, але отримає шанс у 2022 році, коли зміниться технічний регламент Ф1. Для цього Renault гарантує інвестиції та свою присутність до 2025 року. А далі? А далі буде видно.

А поки з нагоди перейменування команди було представлено тимчасове фарбування боліду Ф1 на честь прототипу Alpine A500 F1 1975 року, який так й не вийшов на старт жодного Гран Прі Формули 1, а переродився у перший офіційний болід Renault RS01.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Новому Nissan Qashqai пообіцяли нові двигуни

Попри те, що третє покоління Nissan Qashqai вже з’являлось як на шпигунських фото, так й рендерах, виробник продовжує тізерну кампанію й не поспішає розкривати модель. Місяць тому з’явились перші зображення інтер’єру новинки, а тепер бренд розповів про силові установки, які отримає кросовер. Всі вони будуть електрифікованими, у всякому разі – в ЄС.




e-Power як стандарт

Nissan Qashqai 2021 року (тізер)

Топовою стане система e-Power, яка вже кілька років встановлюється в Японії на мінівени Note і Serena, але європейцям досі не пропонувалася.

Це гібрид послідовного типу без механічного зв’язку між ДВЗ та колесами: 1,5-літровий 157-сильний бензиновий двигун лише виробляє енергію для батареї, яка живить 140-кіловатний (190-сильний) електромотор, котрий безпосередньо й приводить машину в рух.

За своїми їздовими характеристиками Nissan Qashqai e-Power можна порівняти із повноцінним електромобілем, що розганятиметься з місця швидше більшості конкурентів (паралельних гібридів).

Така силова установка має три режими роботи: Standard, Sport та Eco – а також функцію e-Pedal, вперше реалізовану на Leaf другого покоління. При її активації (у «Ліфа» для цього є кнопка на центральній консолі) звичайну педаль акселератора можна використовувати не тільки для прискорення, а й для уповільнення, а також утримання автомобіля на підйомі або спуску. За оцінкою «Ніссана», водії зможуть обходитися однією педаллю 90% часу за кермом.




Помірні гібриди

Nissan Qashqai 2021 року (тізер)

Крім повноцінного гібрида, європейцям запропонують помірний, з 1,3-літровим бензиновим турбомотором і допоміжною 12-вольтовою системою, яка дозволяє економити паливо та може додати 6 Нм тяги на час до 20 секунд для швидшого прискорення.

Такий двигун буде представлений у двох версіях – на 140 і 160 к.с. Перша може поєднуватися з шестиступеневою механікою й переднім приводом, для другої доступні варіатор нового покоління і опціональний повний привід. В останньому випадку передбачені п’ять режимів водіння: Standard, ECO, Sport, Snow та Off-Road.

Світова прем’єра нового Nissan Qashqai відбудеться навесні.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Renault представила новий суббренд Mobilize та прототип EZ-1

В рамках стратегічного плану «Ренолюція» вже стало відомо, що автомобільна група планує розвивати бренди Renault, Dacia та Lada. Також було оголошено про новий суббренд Mobilize.




Як зазначила компанія, у майбутньому Renault робить велику ставку на індивідуальну мобільність й переваги, які вона може надати.

Зокрема, під брендом Mobilize планується реалізувати:

  • наближення видатків на автомобіль до реальної вартості використання (за розрахунками Renault, зараз цей коефіцієнт становить лише 10%);
  • підвищення залишкової вартості, щоб не допустити падіння ціни нових автомобілів більш ніж на 50% за три роки;
  • наближення до нульового викиду CO2.

Mobilize EZ-1

Таким чином, бренд Mobilize прагне продавати не просто автомобілі, а послугу, яка буде лише однієї з багатьох в сучасному місті. На думку, виробника такий підхід запропонує гнучкий підхід до вирішення проблем мобільності для людей та товарів.

Для цього Mobilize працюватиме у чотирьох напрямках:

  • Розробка спеціалізованих автомобілів, як прототип EZ-1
  • Надання доступу до автомобілів через різні фінансові програми: оренда, лізинг, каршерінг
  • Збільшення коефіцієнта використання автомобілів за рахунок програмних платформ мобільності
  • Технічне обслуговування та переробка (утилізація) автомобілів




Mobilize EZ-1: Прототип для каршерінга

Mobilize EZ-1

Прототип EZ-1 – це перший автомобіль від Mobilize, створений за концепцією «автомобіль як послуга». Проте варто зазначити, що це вже доволі відоме рішення для міської мобільності, яке вже пропонують інші виробники (згадайте Citroen AMI).

Проте в Renault зазначають, що комерціалізація EZ-1 також стане інноваційної: користувачі платитимуть лише за те, що вони використовують: час або пробіг. Автомобіль буде підключеним: в ньому є безключовий доступ, й управлятиметься він за допомогою смартфона.

Mobilize EZ-1

Як видно, EZ-1 – компактний електромобіль й з довжиною 2,3 м розмістися в ньому можуть лише два пасажири. Цікаво, що сітікар оснащений системою заміни акумулятора, а це альтернатива традиційної зарядної інфраструктури, бо дозволяє користуватися автомобілем без перерв.

Mobilize EZ-1

EZ-1 створений відповідно до принципів економіки замкненого циклу. Він на 50% виготовлений із вторинної сировини, а наприкінці життєвого циклу 95% автомобіля будуть перероблені на заводі Re-Factory у Флані.

Mobilize EZ-1

У майбутньому Renault планує розробити ще три електромобіля під брендом Mobilize: ще один автомобіль для каршерінга (кросовер), один для перевезення пасажирів (седан), а також вантажівку для міста.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Тест-драйв гібридного кросовера Peugeot 3008 Hybrid4

Перед вами – єдиний в Україні екземпляр гібридного Peugeot 3008. Модель не надійшла в продаж, тому не шукайте її в прайс-листах дилерів PSA Україна. Але якщо вона там й опиниться в оновленій версії (на разі, в Україні продається звичайна версія), їм доведеться потрудитися в пошуках клієнтів, адже навіть у Франції 3008 Hybrid коштує не менше 45 100 євро. А вся справа в тому, що це не звичайний бензоелектричний гібрид, а модель з 13,2-кіловатної батареєю, яку можна заряджати від розетки.




Фантастичний задум

Peugeot 3008 Hybrid4

«Розетковий» гібрид Peugeot 3008 прагне бути ідеальним поєднанням сімейної практичності, стильного дизайну і вражаючої економічності, але чи так це на практиці? Моя тестова модель Hybrid4 300 навіть у себе на батьківщині обійдеться не дешевше 50 600 євро, тому що оснащена двома тяговими електромоторами проти одного у «базової» версії Hybrid 225. Таким чином, це єдина версія Peugeot 3008 з повним приводом, адже другий електродвигун приводить задню вісь.

Peugeot 3008 Hybrid4

Ця силова установка існує з моменту появи DS 7 Crossback E Tense і вже використовується або незабаром буде використовуватися на Citroen, DS і Opel. Силу на передні колеса передає агрегат, в якому скомбіновані 1,6-літровий турбобензиновий мотор, 8-ступеневий автомат і електромотор. Все це повинно забезпечити Peugeot 3008 пробіг 50 км на чистій електриці або 2,2 л / 100 км витрати бензину в змішаному режимі. Звучить фантастично, але як все йде насправді?




Потужний потенціал

Peugeot 3008 Hybrid4

Цікаво, але для автомобіля з такою крихітною витратою однією з найбільших переваг заявлена … потужність. Так, кожен з електродвигунів може видавати 110 к.с. на додачу до 200 сил бензинового мотора. У зв’язку з тим, що не всі ці двигуни одночасно видають свій максимум, загальний результат становить 300 к.с. і 450 Нм.

Peugeot 3008 Hybrid4

Перемкніть режим їзди на Sport, і цей сімейний кросовер розженеться до 100 км/год за 5,9 секунди. І це насправді щось. Правда, все відбувається не в тій манері, якій нас навчили електрокари. Спочатку, дійсно, електромотори без запинки дають потужний поштовх, потім із деякою затримкою стартує 4-цилиндровик, після автоматична коробка передач визначить, на якій передачі їй слід бути, ще через частку секунди турбіна вибереться з турбоями, і ось тоді 3008 вже рвоне вперед по справжньому.




Що дає гібрид?

Peugeot 3008 Hybrid4

З огляду на те, що бензиновий агрегат – похідна від двигуна, який раніше використовувався у швидких хетчах 208 GTI та 308 GTI, він звучить відповідно, хоча й передає вібрацію через кермо ближче до червоної зони тахометра. Якого, до речі тут немає в жодному вигляді.

Peugeot 3008 Hybrid4

Тримайте акумулятор на 13,2 кВт – год зарядженим, і 3008 Hybrid4 зможе деякий час їхати, не запускаючи ДВЗ, як би сильно ви не продавлювали педаль акселератора, і розвивати 135 км/год.

Peugeot 3008 Hybrid4

Але навіть якщо звертатися з нею ніжно і не перевищувати міський ліміт швидкості, обіцяний виробником запас електроходу в 50 км слід сприймати з підозрою. У моєму тесті на стандартних 18-дюймових зимових шинах при зовнішніх +3 градусах за Цельсієм вдалося проїхати всього 25 км у щадному міському режимі, перш ніж індикатор залишку пробігу не показав «0».

Peugeot 3008 Hybrid4

Після цього Hybrid4 300 перетворився на звичайний гібрид, який накопичує енергію гальмування (водій вибирає один із двох режимів рекуперації), глушить бензиновик на перехрестях й стартує на електриці. У розпорядженні пілота є також алгоритм відновлення заряду батареї. Він може примусово змусити ДВЗ працювати в режимі генератора, щоб підтримувати необхідний запас енергії. Наприклад, для їзди пізніше без вихлипу й гарчання у дворі багатоповерхівки або для подолання позашляхової ділянки.

До речі, для їзди там, де слизько, існує режим 4WD, в якому Hybrid4 300 може досить тривалий час залишатися повнопривідним – в тому числі, без допомоги 1,6-літрового. І навіть долати 70-сантиметровий брід!




Що забирає гібрид?

Peugeot 3008 Hybrid4

Сам літій-іонний акумулятор розташований поруч із паливним баком, який на 10 літрів менше, ніж в інших моделях 3008. І все одно вся задня електрична установка з’їдає простір в багажнику.

Peugeot 3008 Hybrid4

Місткий 520-літровий вантажний відсік бензинових і дизельних моделей тут стискається до 395 літрів, плюс 25 л під підлогою багажника, які займає зарядний кабель.

Peugeot 3008 Hybrid4

Для запасного колеса теж місця не знайшлося, але, до честі французьких інженерів, пасажирський простір ззаду не постраждав.

Peugeot 3008 Hybrid4

Громіздкість техніки не єдина проблема. Вона також збільшує вагу – на 340 кг у порівнянні зі звичайним 1,6-літровим бензиновим 3008. Таким чином, незважаючи на жвавість розгонів, Hybrid4 занадто млявий на поворотах, щоб його можна було зараховувати до машин, що дарують радість своєю динамікою їзди.

Peugeot 3008 Hybrid4

У поведінці шасі немає яких-небудь серйозних вад, але його стабілізатори поперечної стійкості безумовно працюють сильніше, ніж пружини. Hybrid4 досить акуратно повертає, йде туди, куди ви вказуєте, і досить добре чинить опір крену, але переміщається напружено і неспокійно через жорсткішу підвіску по чому-небудь, крім гладкої поверхні. Навіть якщо ви один у машині, вона їде так, ніби повністю завантажена, і у підвіски залишається не так багато ходу.




Про акумулятор та витрати

Peugeot 3008 Hybrid4

Повна зарядка акумулятора займає приблизно вісім годин при використанні звичайної домашньої розетки або до двох годин від зарядної станції або зарядного пристрою на 7 кВт (максимум 4 км пробігу за одну годину). Таким чином, 3008 Hybrid міг би забезпечувати дешеві ранкові подорожі з дому на роботу після нічного чергування у розетки і, після такої ж денний зарядки, назад.

А як йдуть справи з витратою бензину? Чи можна обходитися нормованими 2,2 л / 100 км (1,2-1,7 л у рестайлінгової версії)? І так і ні. Це залежить від пробігу. Якщо ви укладетеся в 50 км між зарядками і починаєте свою поїздку з повністю зарядженої батареї, тоді так й буде. Просто методика тестування WLTP не припускає великих пробігів під час замірів (як й низьких температур), звідси й виходить така скромна цифра.

Peugeot 3008 Hybrid4

Але як тільки батарея вичерпається, витрата виросте багаторазово. У місті при їзді в звичайному гібридному режимі з 30% пробігу на електриці споживання становить близько 8,0 л / 100 км. Що, для гібрида багато – порівняйте з 5,5-6,0 л у гібридних Toyota RAV4 та Honda C-RV.

Ненабагато краща ситуація із заміською їздою. Без запасеного заряду постійна швидкість 110 км/год виливається в 7,0 л/100 км. Що теж ніяк не наближає власника до заповітної мети швидко окупити колосальну надбавку в ціні.

Peugeot 3008 Hybrid4

Та й їзда тільки на електриці не виходить дешевою. Бортовий комп’ютер не рахує витрат кіловат-годин, але виходячи із запасу ходу, 3008 Hybrid4 – це далеко не найефективніший електрокар, бо витрачає 40-50 кВт-год/100 км, що вдвічі-втричі перевищує потреби типового електромобіля. Тобто утримання дизельного 3008-го обійдеться в середньому на 30% дешевше, ніж гібридного, за тієї умови, що у нього є доступ тільки до зарядних станцій з їхніми 5 грн за кВт-год!

Підсумки

Peugeot 3008 Hybrid4

Peugeot 3008 досі виділяється серед більшості компактних позашляховиків, але це не найзручніший, найшвидший, наймісткіший та найефективніший варіант гібрида в своїй ринковій ніші. Він знову підтверджує, що ідея PHEV вимагає серйозних державних дотацій, щоб бути привабливою – що для приватного володіння, що для корпоративного.

3008 Hybrid4 300 – непомірно складна і надто дорога машина, нехай і швидка, і дійсно цікава з точки зору інженерного виконання.

Технічні характеристики Peugeot 3008 Hybrid4 300 Phase I

Peugeot 3008 Hybrid4

Двигун бензин, турбо, 1598 см3
Потужність 200 к.с., 300 Нм
Електродвигун 2х110 к.с., 2х243 Нм
Системна потужність 300 к.с., 520 Нм
Трансмісія 8AT 4WD
Привід повний
Максимальна швидкість 235 км/год
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Витрата палива траса – 7,0 л на 100 км
місто – 8,0 л на 100 км
Шини 225/55 R18
Дорожній просвіт 219 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1815 кг/н.д.
Вантажний відсік 395/1357 л
Паливний бак 43 л
Вартість мінімальна в Європі* 50 600 євро
Вартість тест. авто. в Європі* 58 000 євро

*Вартість на 15.01.2021 р.

Нова Skoda Fabia «засвітилась» на відео під час тестів

Місяць тому прототип Skoda Fabia вже з’являвся на дорогах загального користування, але тоді був щільно замаскований камуфляжем.




Тепер на чеський автостраді D10 хетчбек випадково «зловив» читач видання Auto.cz, з яким й поділився зробленим відео.

Раніше вже повідомлялось, що нова «Фабіа» буде представлена у 2021 році, проте кузов універсала дебютує лише за кілька років.

З нових кадрів видно, що нова Skoda Fabia отримає концепцію схожу до Scala та Kamiq. Основним нововведенням стане перехід на платформу MQB A0, завдяки чому модель нарешті наздожене інші споріднені автомобілі Групи.




Очікується, що під капотом новинки буде вже знайомий літровий трициліндровий 1.0 TSI та TGI й, можливо, на газу CNG. Застосування м’яких гібридів все ще розглядається, як й встановлення чотирициліндрового 1,5 TSI. А ось турбодизель 1.6 TDI, майже напевно не пропонуватиметься, адже він вже зник із комплектацій тих же Scala та Kamiq.

Нещодавно Motorcar також писав про новинки, які варто чекати від Skoda у 2021 році, а нещодавно Skoda вирішила не ставати конкурентом Dacia.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Дакар-2021, Фінал: Петрансель виграв свій 14-й «Дакар»

Фінальна спеціальна ділянка у 200 км не внесла суттєвих коректив у загальний залік серед позашляховиків. Петрансель мав доволі вагомий гандикап від єдиного суперника Нассера Аль-Аттія на Toyota (+17 хв) й тому не ризикував на останніх кілометрах.




Аль-Аттія ж навпаки був змушений стартувати першим після вчорашньої перемоги, а отже й першим шукати траєкторії для себе та інших позаду.

Читайте також:

Проте кращий час на всіх двох контрольних точках показав екіпаж Mini Карлоса Сайнса, якому вже нічого було втрачати, адже відстояти свою минулорічну перемогу було явно неможливо.

Таким чином, іспанець виграв фінальний етап із перевагою над Аль-Аттією 2хв13, а Петрансель фінішував слідом із відставанням 2хв.53с.

Тим не менш, «Містер Дакар» здобув вже свою 14-у перемогу на «Дакарі», адже його відрив становив 14хв.51 с від кращого екіпажу Toyota, а екіпаж Сайнса програв годину в загальному заліку.

На четвертому місці був екіпаж поляка Якуба Прижігонського, який теж виступав на Toyota, але від команди Overdrive. Машина під № 307 непогано провела цьогорічний «Дакар» й трималась майже на всіх етапах у топ-10, хоча три рази випадала з кращої десятки.

П’ятим на 43-му виданні «Дакара» став Нані Рома, який привів нову команду Bahrain Raid Xtreme до гарного результати попри проблеми з технікою. Команді ще належить усунути проблемні зони в машині, які змусили Себастьяна Льоба достроково залишити цьогорічний «Дакар».

Залік Дакар-2021 після фінального етапу, позашляховики

Поз. Гонщик Машина Час Відставання
1 302 STÉPHANE PETERHANSEL X-RAID MINI JCW TEAM 44h 27′ 11”
2 301 NASSER AL-ATTIYAH TOYOTA GAZOO RACING 44h 42′ 02” + 00h 14′ 51”
3 300 CARLOS SAINZ X-RAID MINI JCW TEAM 45h 29′ 08” + 01h 01′ 57”
4 307  JAKUB PRZYGONSKI ORLEN TEAM/OVERDRIVE 47h 03′ 14” + 02h 36′ 03”
5 311  NANI ROMA BAHRAIN RAID XTREME 47h 49′ 59” + 03h 22′ 48”
6 310 SHEIKH KHALID AL QASSIMI ABU DHABI RACING 47h 56′ 42” + 03h 29′ 31”
7 317  VLADIMIR VASILYEV X-RAID TEAM 47h 56′ 49” + 03h 29′ 38”
8 304 GINIEL DE VILLIERS TOYOTA GAZOO RACING 48h 25′ 50” + 03h 58′ 39”
9 312 MARTIN PROKOP BENZINA ORLEN TEAM 48h 37′ 32” + 04h 10′ 21”
10 314 CYRIL DESPRES ABU DHABI RACING 49h 17′ 20” + 04h 50′ 09”

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Дакар-2021, Фінал: Бенавідес виграв 43-й «Дакар»

Фінальний день «Дакара» містив 447 км, з яких 200 км були останньою спеціальною ділянкою, що ще могли вплинути на визначення переможця у загальному заліку.

Читайте також:

Етап містив лише дві контрольні точки й на обидвох найкращим став Брабек, який на фініші випередив свого напарника Бенавідеса на 2хв.17с, але цього було все одно мало для випередження аргентинця у загальному заліку.

Бенавідес, який стартував третім на останньому етапі, мав лише слідувати темпу партнера з Honda, аби два заводських гонщиків здобули для Honda подіум вперше з 1987 року.

Єдиний справжній претендент від KTM Сем Сандерленд, який залишився після сходу Тобі Прайса та проблем Матіаса Валькнера на початку, відкривав етап, але можливо саме це й призвело до втрати темпу, адже британець фінішував лише 12-м із відставанням рівно 13 хв від лідера.

Через це Сандерленд втратив другу позицію й став у загальному заліку третім.

Четвертим та п’ятим стали теж гонщики KTM – Даніель Сандерс та Скайлер Хоуз. При чому австрієць став кращим новачком цьогорічного «Дакара», програвши переможцю лише 38 хв 52с, з яких 7 хвилин були у вигляді штрафів на минулих етапах.

Лише трохи до топ-5 не вистачило Лоренсо Сантоліно на Sherco, який все ралі постійно перебував у десятці кращих, а завдяки сходам лідерів зміг підтягнутися вище.

Пабло Кінтанілья став єдиним заводським гонщиком Husqvarna, який фінішував на сьомому місці, в той час як єдиному (що залишився в гонці) заводському гонщику Yamaha Адріану ван Беверену не так пощастило – проблеми з двигуном зупинили його вже на 30 хвилин після старту. Й це вже третій сход гонщиків Yamaha на цьому «Дакарі» через відмову двигуна.

Залік Дакар-2021 після фінального етапу, мотоцикли:

Поз. Гонщик Мотоцикл Час/Відставання
1  Kevin Benavides Honda 47h18m14s
2  Ricky Brabec Honda 4m56s
3  Sam Sunderland KTM 15m57s
4  Daniel Sanders KTM 38m52s
5  Skyler Howes KTM 52m33s
6  Lorenzo Santolino Sherco 58m30s
7  Pablo Quintanilla Husqvarna 1h16m39s
8  Stefan Svitko KTM 1h43m07s
9  Martin Michek KTM 2h22m37s
10  Matthias Walkner KTM 2h32m12s

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Dacia та Lada об’єднали в один підрозділ Renault

На нещодавній прес-конференції Групи Renault було чимало сюрпризів, серед яких «відродження» моделі Renault 5 та презентація концепту Dacia Bigster, проте автомобільна група оголосила й про плани на свої бюджетні марки:




Враховуючи, що АвтоВАЗ є доволі цінним активом для Групи, а бренд Lada дотепер лідирує на російському ринку з часткою ринку понад 20%, у Renault вирішили продовжити трансформацію компанії.

Більш того, АвтоВАЗ об’єднають із іншим бюджетним брендом Dacia, аби компанії ділилися своїми технологіями та зменшували витрати всередині підрозділу.

Одна платформа для Lada та Dacia

Lada Niva позашляховик 2021 презентація
Lada Niva 2021 року

Планується, що буде створена лінійка продуктів Lada та Dacia, яка базуватиметься на доволі гнучкій платформі CMF-B. Таким чином, у майбутньому марки перейдуть від 4 платформ до однієї, й від 18 типів кузовів до 11.

Глобальна мета Групи Renault – зробити Dacia та Lada повноцінними міжнародними брендами. Хоча, чесно кажучи, вони й без того є відомими марками. Проте, для розкриття міжнародного потенціалу, бюджетним маркам потрібні відкриття нових салонів та післяпродажна підтримка.

За планом «Ренолюції», АвтоВАЗ має отримати 4 нові моделі Lada, які з’являться на ринку до 2025 року, включаючи абсолютно нове покоління «Ниви» у 2024 році та новий автомобіль у сегменті C-SUV у 2025 році.

Відповідно до цього ж плану, у Dacia має з’явитися 3 новинки до 2025 року та також один автомобіль у С-сегменті, який вже «засвітився» в якості прототипу Bigster.




Цікаво, що також планується істотне збільшення продажів моделей Lada та Dacia: із теперішнього виробництва 300 тисяч автомобілів на рік до 1,1 мільйона одиниць на згаданій платформі.

Отже незабаром на нас чекає просто каскад презентацій від нового підрозділу Dacia-Lada й, тим більше цікаво, які новинки з’являться в Україні.

Тим часом вже відомо, що в нашій країні компанія Renault продала найбільше нових автомобілів у 2020 році, а глобально збирається  представити  новий седан Logan під іншою назвою.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Дакар-2021, Етап 11: Аль-Аттія виграє, Петрансель лідирує

Стартувавши третім, Петрансель одразу забезпечив необхідну перевагу на скороченій 464-кілометровій спецділянці між Аль-Улою та Янбу, випереджаючи напарника по команді X-raid Mini Карлоса Сайнса та екіпаж PH Sport Peugeot Халіда Аль-Кассімі.




Хоча пізніше й Сайнс, й Аль-Кассімі недовго виходили вперед, Петрансель залишався переважно у топ-3, діставшись до останньої точки з перевагою у 29 секунд над головним суперником з Toyota Аль-Аттія.

Читайте також:

Однак наприкінці французький пілот програв більше двох хвилин на останній 26-кілометровій ділянці до фінішу, дозволивши Аль-Аттії пройти і здобути перемогу на етапі з відривом 1хв56с.

Сайнс фінішував ще на 30с позаду й на третьому місці, втративши майже п’ять хвилин між пунктами 3 та 5 незабаром після того, як поступився лідерством Петранселю.

Пілот Toyota Overwrive Язід Аль-Раджі фінішував четвертим у чотирьох хвилинах від лідера, незважаючи на те, що йому довелося відкрити етап після здобуття другої перемоги на Дакар-2021 року в четвер.

П’ятикратний переможець «Дакара» на мотоциклах Сіріль Депре (PH Sport) повторив свій найкращий фініш на «виданні» 2021 року й став п’ятим, тоді як Вей Хань привів свій екіпаж на баггі SMG на шосту позицію.

Напередодні 12-го та останнього етапу в п’ятницю Петрансель очолює загальний залік із відривом у 15хв05с від Аль-Аттії, й дуже близький до рекордної 14-тої перемоги на «Дакарі».

У Аль-Аттії залишається лише 200 км, аби відіграти своє відставання, але без проблем на Mini француза це навряд станеться.

Залік Дакар-2021 після 11-го етапу, позашляховики:

Поз. Пілот Машин Час/Відставання
1 Stephane Peterhansel Mini 42hr09m26s
2 Nasser Al-Attiyah Toyota 15m05s
3 Carlos Sainz Mini 1hr04m14s
4 Jakub Przygonski Toyota 2hr32m24s
5 Nani Roma BRX 3hr15m54s
6 Khalid Al Qassimi Peugeot 3hr25m48s
7 Vladimir Vasilyev Mini 3hr26m58s
8 Giniel de Villiers Toyota 3hr55m02s
9 Martin Prokop Ford 3hr59m23s
10 Cyril Despres Peugeot 4hr49m05s

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Дакар-2021, Етап 11: Сандерленд скоротив лідерство Бенавідеса

Сандерленд здобув свою першу перемогу на етапі Дакара-2021 на скороченому (на 50 км) етапі від Аль-Ула до Янбу. Тим не менш за 464 км британець зміг майже вдвічі скоротити 10-хвилинне відставання від лідера Honda Бенавідеса.

Читайте також:

Тепер вже лідер KTM здобув другу перемогу на Дакарі й почав брати гонку під контроль на позначці 215 км, де здобув перевагу над Пабло Кінтанілльєю з Husqvarna й далі її вже не віддавав.

Бенавідес був третім за швидкістю, відпустивши Сандерленда на 6хв.24с, проте все ще має запас у 4хв12с для фінального етапу в п’ятницю.

Сподівання Рікі Брабека захистити свою перемогу 2020 року поки швидко згасають, після того як американський гонщик поступився Бенавідесу шість хвилин та майже 13 хв Сандерленду.

Гонщик Honda відкривав етап після своєї перемоги в середу, але Бенавідес швидко його  наздогнав й вони вдвох їхали парою більшу частину етапу.

Брабек підійшов до фінального етапу з відставанням 7хв13с від Бенавідеса.

Тим часом Хоан Барреда офіційно приєднався до партнера по команді з Honda Хосе Ігнасіо Корнехо (який зійшов вчора), після того як на етапі закінчилося паливо. Іспанець, переможець трьох етапів цьогорічного «Дакара», був доставлений евакуаційним транспортом до бівуака в Янбу.

Новачок KTM Даніель Сандерс став четвертим на етапі, й, після сходу Барреди та Корнехо, він зараз вийшов на ту ж позиції у загальному заліку, у 33 хвилинах позаду.

Скайлер Хоуз (KTM) має перевагу лише 19 секунд над гонщиком Sherco Лоренцо Сантоліно, а отже буде жорстка боротьба за п’яте місце, тоді як Кінтанілья на сьомому місці програє їм більше 10 хв.

Адріан ван Беверен, єдиний заводський гонщик Yamaha який ще залишився у ралі, знаходиться на восьмому місці.

Завтра учасників чекає останній етап, котрий складається зі спецділяки довжиною лише 200 км.

Залік Дакара-2021 після 11-го етапу, мотоцикли:

Поз. Гонщик Мотоцикл Час/Відставання
1  Kevin Benavides Honda 45h01m44s
2  Sam Sunderland KTM 4m12s
3  Ricky Brabec Honda 7m13s
4  Daniel Sanders KTM 33m05s
5  Skyler Howes KTM 49m07s
6  Lorenzo Santolino Sherco 49m26s
7  Pablo Quintanilla Husqvarna 1h00m18s
8  Adrien van Beveren Yamaha 1h20m46s
9  Stefan Svitko KTM 1h26m40s
10  Martin Michek KTM 2h14m55s

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Dacia представила новий та великий кросовер Bigster

Новий стратегічний план Групи Renault, який отримав назву «Ренолюція», включає розвиток не лише французького бренду, але й інших.




Як стало відомо румунська марка Dacia також отримає суттєвий поштовх: модельний ряд бренду доповнить перший кросовер C-сегменту – модель Bigster (більше фото у галереї нижче).

Dacia Bigster великий кросовер 2021 презентація
Прототип Dacia Bigster 2021 року

На разі, представлений лише концепт, але у Групі Renault збираються запустити його в серійне виробництво до 2025 року.

У якості прототипу 4,6-метровий «Бігстер» виглядає брутальнішим за відомий бюджетний кросовер Duster й враховуючи бюджетність румунського бренду, варто розраховувати на певну адаптацію ідей таким чином, аби новинка все ж залишалась доступною.

Минулого року Dacia вже презентувала нові Logan і Sandero, й концепт  Bigster теж отримав світлотехніку з Y-образними елементами. Позашляхового вигляду «Бігстеру» надають також рельєфний капот, гострі бампери та великі накладки на арки коліс.

Dacia Bigster 2021 року
Прототип Dacia Bigster 2021 року

Виробник обіцяє, що Dacia Bigster пропонуватиметься із традиційними ДВЗ, гібридними установками, а також двигунами на альтернативному паливі (ймовірно, зрідженому або стиснутому газі)




Цікаво, що в рамках реструктуризації група Renault об’єднає Dacia та Lada в один бізнес-підрозділ, який до 2025 року має підготувати сім новинок – три на румунському заводі й чотири на російських. Однією із новинок стане нова «Нива», яку побудують на загальній модульній архітектурі CMF-B.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.




Pin It on Pinterest