Фото

Mercedes відмовиться від MGU-H заради приходу VW до Ф1

Турбо-гібридний силовий агрегат Формули 1 існує з 2014 року. Він включає дві важливі системи, які називаються MGU-H та MGU-K. Запропоноване спрощення технічного регламенту передбачає відмову від MGU-H (теплогенератор двигуна), який відновлює та зберігає енергію до та з турбокомпресора. MGU-K при цьому залишиться й зберігатиме кінетичну енергію від гальмування.

Оскільки все більша кількість автовиробників відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння, новий силовий агрегат є ключовим для забезпечення актуальності Формули 1.




За даними Motorsport, керівник команди Mercedes Тото Вольфф сказав, що відмова від MGU-H була б компромісом заради можливого приходу Volkswagen до автоспорту.

«MGU-H буде видалено, якщо ми знайдемо рівняння у багатьох інших точках»,- сказав Вольфф.

«Я думаю, що це компроміс. Я не можу говорити ні за кого іншого, але в Mercedes готові зробити цей крок, аби полегшити вхід Групи Volkswagen.

Але є ще кілька тем, де потрібно знайти компроміс. І якщо компроміс знайти не вдасться, то ми, ймовірно, повернемося до обговорення й матимемо правила 2026 року, які збираються розробити FIA та FOM».




Як повідомляється, в перемовинах брали участь керівництво Ф1, посадові особи FIA та представники існуючих та потенційних виробників двигунів, включаючи Volkswagen.

При цьому, Групу Volkswagen в обговоренні представляли дві її марки – Audi та Porsche.

Що буде з Формулою 1?

Болід Ф1 2022 року

На разі, Формула 1 перейшла на гібридні технології, але більшість країн Європи збираються заборонити продаж автомобілів із ДВЗ до 2035 року, в тому числі гібридні та плагін-гібридні установки.

Перехід на повністю електричну енергію міг би стати радикальною зміною у Ф1, але наразі цю «монополію» зберігає Формула Е. Таким чином, Ф1 поки зробила ставку на біопаливо.

Цього року автомобілі використовують 5,75-відсоткову суміш біопалива, а наступного року ця формула зросте до 10 відсотків (вона ж E10). До 2030 року планується перейти на біопаливо третього покоління, також відоме як е-паливо.




Такий крок може спокусити Porsche, який вже експериментує зі своєю власною програмою гонок на е-паливі.

Porsche раніше висловлював інтерес до участі у Формулі 1, при цьому німецький бренд, за припущеннями, навіть розробив двигун, який відповідав нормам 2021 року. Але тоді саме MGU-H став спотикальним моментом для марки Групи VW.

Тепер питання наявності автовиробників у Ф1 знову актуальне. Після того, як Honda оголосила вихід зі спорту наприкінці 2021 року, у Формулі 1 залишиться лише три постачальники двигунів, які також виробляють дорожні автомобілі: Mercedes, Ferrari та Renault.

Компанія Red Bull можливо стане четвертим виробником двигунів, якщо викупить потужності Honda в Британії, де збирається актуальна версія двигуна для Ф1, проте енергетична компанія буде зацікавлена у «заморожуванні» технологій, адже не зможе розвивати силову установку протягом сезонів.

Таким чином, прихід Volkswagen міг би вирішити цю проблему, а можливо у Red Bull навіть зроблять ребрендінг двигунів Honda під одну з німецьких марок.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Оновлена Skoda Scala «засвітилась» у конфігурації 2023 року

Skoda Scala вийшла на ринок навесні 2019 року як практичніша заміна Skoda Rapid з іншою концепцією дизайну. Тепер, через два роки після дебюту, з’явились перші шпигунські фотографії з ресталійнгом моделі, який принесе новий імідж та нові можливості в салоні, обладнанні та гамі двигунів.




Камуфльований спереду і ззаду, прототип Skoda Scala 2023 року натякає на деякі особливості. Фари зберігають горизонтальну форму трикутника, хоча видно, що світлодіодна стрічка денних ходових вогнів пройшла від верхнього краю фари до нижнього краю верхньої частини, слугуючи поділом, а нижня частина має більш клиноподібну форму. Решітка радіатора також трохи збільшується вниз, хоча все ще має вертикальний вигляд.

Фейсліфтинг Skoda Scala 2023 року

Skoda Scala 2022 року

Сучасніший стиль буде запозичений у нової Fabia та доповнений переробленим переднім бампером, в якому він втратить протитуманні фари, на додаток до того, що з’являться нові повітрозабірники. Навіть декоративний візерунок із стільникової сітки покращить вигляд за допомогою хромованих акцентів, які отримають деякі комплектації.

Ззаду також очікуються зміни, але вони будуть меншими. Skoda повністю замаскувала задню частину, але там можна очікувати вужчі ліхтарі та новий світловий підпис. Зміниться й бампер із відбивачами знизу.




Також Skoda Scala перегляне інтер’єр за рахунок нових якісніших матеріалів та нового обладнання.

Під капотом теж мають відбутися зміни, адже виробник зосереджений на скороченні споживання палива та викидів CO2.

З огляду на те, що «Скала» вийшла на ринок два з половиною роки тому, оновлена версія побачить світ наприкінці 2022 року чи початку 2023 року.

До речі, на початку цього року Skoda Scala отримала літровий двигун потужністю 110 к.с., а раніше Skoda та ABT створили «хижий» хетчбек Scala.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es

Citroеn представив ще один C3

Citroеn C3 – це первісток програми C Cubed, згідно з якої до 2024 року вийде ще два автомобілі. Новинка відрізняється від європейського C3 дизайном передньої частини, але за розмірами моделі майже однакові.

Що відомо про новий Citroеn C3?

Citroеn C3 (Індія) 2022 року

Поки розкриті довжина 3,98 метра та колісна база 2,54 метра. Для порівняння, європейський С3 довший на один сантиметр, а відстань між осями у них ідентична.

При цьому, дорожній просвіт складає аж 180 мм укупі, що на 30 мм більше за аналогічний показник у європейського аналога, а отже цим марка прагне додати машині позашляхових властивостей. Кросоверні риси також підкреслені короткими звісами, рейлінгами на даху та захисними накладками в арках.




Що в салоні?

Citroеn C3 (Індія) 2022 року

Салон призначений для п’яти чоловік, причому виробник стверджує, що місця в колінах, над головою й в ліктях вистачить.

На передній панелі помітний 10-дюймовий екран мультимедійної системи з можливістю підключення смартфонів і доступом до Apple CarPlay і Android Auto.

Обсяг багажника дорівнює 315 літрам (у європейського на 15 літрів менше), передні дверні кишені додають ще чотири літри, задні – два. Також є лотки і ніші для зберігання дріб’язку.

Два стилі

Citroеn C3 (Америка) 2022 рокуCitroеn C3 (Індія) 2022 року

До речі, про дизайн. Навіть для різних ринків були показані різні фарбування моделі: так для Південної Америки – це синій хетчбек, а для Індії – помаранчевий. Відрізняються вони можливостями персоналізації.

В цілому, дизайн відповідає фірмовому стилю бренду – передня частина нагадує нові C4 та C5 X з «фарами-шевронами» і хромованими смугами на всю ширину. Задня частина більше нагадує C3.




Інформації про двигуни та ціни поки немає. Європейський С3 оснащується бензиновими «трійками» PureTech потужністю 83 і 110 к.с., а також 100-сильним дизелем BlueHDi. В Україні продається саме версія C3 із бензиновими двигунами: перший на механіці, а другий на автоматі.

Новинка ж для двох регіонах стане на конвеєр у першій половині 2022 року.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Mazda «анонсувала» CX-5 із заднім приводом

Після оновлення кросовера Mazda CX-5, японський виробник продовжує перебувати в новинній стрічці.

Крім того, що Mazda оголосила про оснащення CX-5 повним приводом вже в стандарті (щоправда лише для ринку Північної Америки) з 2022 року, тепер з’явились й інші припущення.




Так, австралійське видання Drive стверджує, що нове покоління позашляховика Mazda з’явиться вже наступного року та отримає платформу з приводом на задні колеса, що суттєво відрізняється від переднього приводу на сучасних моделях.

Припущення зроблені на основі слів генерального директора Mazda Australia Вінеша Бхінді, який, звісно, є достовірним джерелом.

Зокрема, Бхінді підтвердив, що перший із нових позашляховиків компанії очікується у 2022 році, але не згадував конкретної моделі. Drive припускає, що це буде CX-5 наступного покоління, або модель під назвою CX-50, про яку говорять ще з минулого року й прототип якої «засвітився» нещодавно.




CX-5 чи CX-50?

Mazda CX-5 2022 року

Цілком можливо, що плани Mazda стосовно Австралії відрізняються від планів у Північній Америці, хоча випускати оновлену модель та нове покоління цього ж року було б дуже дивним.

Проте, можливо, якщо CX-50 дійсно з’явиться, то виробник пропонуватиме його поряд із CX-5.

Вже неодноразово лунали думки, що Mazda прагне зробити крок у преміум-сегмент й саме для цього розробляє шасі із заднім приводом та новий шестициліндровий рядний двигун, які можна буде застосувати на новому седані Mazda6 та позашляховику нового покоління.




Деталі силового агрегату все ще залишаються в таємниці, але з поздовжнім розташуванням мотору під капотом, виробник зможе збільшити його об’єм (за припущеннями до 3-х літрів) й, звісно, використати гібридні технології.

Тим не менш, чи стане нове покоління CX-5 спортивнішим або преміальнішим можна буде дізнатись, швидше за все, лише наступного року.

До речі, прочитати про тест-драйв актуальної генерації кросовера можна в цьому матеріалі, або переглянути відеоогляд моделі.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Кабріолет Volkswagen T-Roc отримав спортивну версію R-Line

Кабріолет Volkswagen T-Roc – єдиний на сьогоднішній день на ринку позашляховик із відкритим верхом пропонує переваги кросовера у поєднанні з естетикою кабріолета.




За кілька місяців усі моделі в асортименті T-Roc зазнають невеликого рестайлінгу, отримавши важливі нові особливості екстер’єру, салону, обладнання та двигунів.

Volkswagen T-Roc R-Line Edition Blue

Новинка має з’явитись до кінця року та надійде в продаж у 2022 році. До того часу Volkswagen має намір серйозно підштовхнути продажі кабріолета T-Roc зі спеціальним тиражем у 800 одиниць та особливою комплектацією R-Line Edition Blue.

Модель продаватиметься із зовнішньою фарбою, якої немає в жодному іншому продукті з асортименту німецького виробника, матовій «Ravenna Blue», що робить її першою моделлю бренду, котра випущена з такою обробкою.

Особливості Volkswagen T-Roc Cabrio R-Line Edition Blue

Volkswagen T-Roc R-Line Edition Blue

Привабливий колір, який пропонуватиметься з металевою обробкою, буде контрастувати з чорними декоративними елементами спортивного пакету R-Line і до якого також додано спеціальний пакет Black Style. Таким чином, контрастними компонентами є кришки дзеркал, молдинги решітки радіатора, накладки задніх фіктивних вихлопів, дверні ручки та 18-дюймові легкосплавні диски.

Всередині також присутні глянцеві чорні вставки та стандартне обладнання, Проте й тут можна ще покращити модель за допомогою додаткового пакета обладнання під назвою Edition Plus, який додає нотку розкоші.

Edition Blue

  • Панель приладів «Digital Cockpit Pro»
  • Інформаційно -розважальна система «Discover Media»
  • Функція «App Connect»
  • Світлодіодні фари
  • Допомога при паркуванні «Park Assist» з камерою заднього ходу
  • Багатофункціональне шкіряне кермо з обігрівом
  • Двозонний автоматичний клімат-контроль
  • Центральний підлокітник
  • Підготовка до зчіпки причепа
  • Зимовий пакет
  • Вітровідбивач




Edition Plus (доповнення до попереднього)

  • 19-дюймові легкосплавні диски, пофарбовані в чорний колір
  • Адаптивне управління шасі DCC
  • Комфортний інтерфейс телефону
  • Звукова система 400 Вт з шістьма динаміками
  • Шкіряна оббивка
  • Система запуску без ключа
  • Сигналізація

800 пронумерованих одиниць цього спеціального випуску пропонуються тільки в Німеччині разом із бензиновим двигуном 1,5 TSI потужністю 150 к.с. та з 7-ступеневою автоматичною коробкою передач DSG. Версія доступна тільки з переднім приводом.

Ціна на Volkswagen T-Roc Cabriolet R-Line Edition Blue в Німеччині складає від 42 565 євро, а за Edition Plus – від 47 490 євро.

До речі, актуальна версія моделі була презентована в Україні у 2019 році (у трьох комплектаціях: Life, Style та Sport) й Motorcar встиг протестувати новинку – читайте огляд тест-драйву тут.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es

Ford оновив лінійку Fiesta для 2022 року

Після того як Група Volkswagen модернізувала Polo та Ibiza, а Fabia перейшла на наступне покоління, Ford був змушений зробити рестайлінг своєму популярному суперміні Fiesta та оновити комплектації, принаймні, на 2022 рік.




Блакитний овал не втрачав часу й тепер Fiesta презентована оновлена у трьох версіях: звичайна, Active та ST. Й хоча зміни дизайну екстер’єру та салону досить стримані, але цього слід очікувати для «фейсліфтингу» всередині генерації.

Що змінилось у Fiesta?

Ford Fiesta Active 2022 року
Ford Fiesta Active 2022 року

Тим не менш, з оновленою Fiesta відбулись деякі помітні перетворення, включаючи стандартні світлодіодні фари для всієї лінійки. Дорожчі комплектації тепер можуть бути обладнані матричними світлодіодними ліхтарями, що мають перевагу проти сліпучого дальнього світла в тому ж дусі, що й конкуренти, такі як SEAT Ibiza, Opel Corsa та VW Polo.

Як і раніше, кожна версія Fiesta отримала свій власний дизайн передньої решітки радіатора, а також інші косметичні налаштування для створення чіткого візуального розрізнення між комплектаціями.

Ford Fiesta ST Line 2022 року
Ford Fiesta ST Line 2022 року

Також пропонуватиметься версія ST-Line зі спортивним виглядом та переробленою верхньою решіткою радіатора з більш глибокою вставкою та глянцевим чорним осередком у вигляді стільників, а також збільшеною нижньою решіткою радіатора та штучними повітрозабірниками кольору кузова.

Потрібно також підкреслити, що Ford залишив тридверну версію Fiesta, чого не можна сказати практично про всіх прямих конкурентів.




Зміни в салоні

Ford Fiesta 2022 року

Всередині Fiesta 2022 року отримала цифровий 12,3-дюймовий дисплей приладової панелі, а на екран медійної системи можна виводити камеру, встановлену на вітровому склі, яка працює з навігаційною системою для нещодавно доданої системи Wrong-Way Alert (сповіщення про помилки руху).

У комплектації ST надаються нові сидіння з кращою бічною підтримкою та вбудованими підголівниками.

Ford Fiesta ST 2022 року
Інтер’єр Ford Fiesta ST 2022 року

До речі, з додатковим пакетом Vignale субкомпактну хетчбеку обіцяють ще більш розкішний вигляд і опційні «смаколики».

Під капотом

Ford Fiesta ST 2022 року
Ford Fiesta ST 2022 року

Найцікавіші оновлення зачепили версію ST, яка отримала 10-відсоткове збільшення крутного моменту, і тепер пропонує 320 Ньютон-метрів від 1,5-літрового двигуна EcoBoost із турбонаддувом, спільного з Puma ST.

Мотор продовжує видавати майже 200 кінських сил, достатніх для спринту до 100 км/год за 6,5 секунд і максимальної швидкості 230 км/год.

Важлива функція, доступна лише для ST, представлена режимом Track, який замінює режим Eco на «звичайний» Fiesta.




За додаткову плату хотхетч може бути оснащений механічним диференціалом з обмеженим ковзанням Quaife для загострення керованості під час проходження поворотів. Стандартні 17-дюймові колеса можна замінити на більші 18-дюймові з темним виглядом.

Стосовно звичайної Fiesta, то вона оснащена 1,0-літровим EcoBoost, доступним у трьох варіантах: 100, 125 та 155 кінських сил. Трициліндровий двигун із турбонаддувом має переваги 48-вольтової гібридної техніки для двох більш потужних конфігурацій і може бути підключений до шестиступеневої механічної коробки передач або семиступеневого автомату із подвійним зчепленням.

Постачання Ford Fiesta 2022 року розпочнуться на початку наступного року.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Кубок України з кільцевих гонок: Одразу дві дуелі за перемогу!

Дійсно, з урахуванням перерви в українському «кільці», який склав якраз три місяці, на 3-му етапі Кубка України з кільцевих гонок вболівальники очікували справжній наплив учасників. Проте, його перелік допущених в результаті нарахував всього 18 пілотів.

Так глядачі не побачили на трасі новий TCR Павла Чабанова і BMW його напарника по Huragan Racing Максима Пашко, яке відмовило буквально напередодні на тестах. А в «Турінгу» вперше за багато років на старт не вийшов Антон Поляничко, який на жаль захворів прямо перед гонкою.

Наймолодший залік «8С» теж не дорахувався одразу цілої команди, а саме AWT Racing. І в даному випадку, на жаль, йшлося теж про здоров’я пілотів.

Так Нітеш Пал і його напарник Костянтин Денисов, обидва будучи в першу чергу мото-гонщиками, отримали травми на двох колесах.

Денисов, який, по суті, став новим лідером «8С», з серйозними переломами, причому отриманими на тестах, і зовсім уже місяць перебуває в лікарні, тоді як «Нік», впавши і травмувавшись на двох гонках поспіль, крім тріщини стегна, тепер «ходить» ще й із гіпсом на руці …

Шкода, але все це зайвий раз говорить на користь автомобільного «кільця», де на щастя, травми учасників є величезною рідкістю …

Так само як не стартував цього разу й завсідник заліку «8С» Кирило Мітітел. Але, як відомо, «святе місце» … Як завжди – про все по порядку.

І навіть новачки!

Як це часто буває, не дивлячись на «нестарт» одразу декількох пілотів, фігурально висловлюючись, їхні місця були зайняті іншими. Більш того, на 3-му етапі Кубка України з кільцевих гонок у його паддоку з’явилися нові обличчя, включаючи навіть дебютантів! Так в заліку «Турінг» на «Калині» під №94 виїхав Олександр Пухальський, для якого ця гонка стала абсолютним дебютом в автоспорті, принаймні – професійному.

Раніше Олександр виступав виключно в дисципліні Тайм-Аттак.

Здавалося, що «8С» знову, як весь минулий рік, виявиться зовсім нечисленним. Однак тут разом з’явилася нова, принаймні, – як для «кільця», – команда, яка виступає вже кілька років в автокросі. Причому за неї виступають одразу два молодих пілота, які виїхали на їхніх кросових автомобілях, оснащених тими ж 1,6-літровими 8-клапанними двигунами. При цьому одного з них фанати кільцевих гонок можуть пам’ятати.

Це Олександр Карнаков, котрий кілька років тому став віце-чемпіоном саме в «кільці», після чого він перейшов до автокросу, й вже там у 2019-му році завоював титул Чемпіона України все в тому ж класі «8С».

Напарником Олександра є на рік його молодший Олег Пантелей. При цьому, незважаючи на зовсім юний вік у 20 років, за плечима у Олега старти й в ралі й в автокросі, включаючи призові місця за підсумками року, однак з точки зору «кільця» ця гонка для нього стала дебютною.

Плюс в «8С» на старт вийшов ніхто інший, як засновник і керівник команди SDrive Андрій Бондар, який вкрай рідко самостійно сідає за кермо. Правда, в його участі є деякий свого роду спортивний «казус».

Пам’ятаючи, що на попередніх етапах класи були розділені і «по-старому» проводилися одразу дві гонки, деякі пілоти врахували цей фактор і цього разу виявилися готові «у всеозброєнні», маючи в своєму розпорядженні одразу два автомобілі!

Не важко здогадатися, що в реалії 8-клапанна «вісімка» з №76, що недавно виступала в дебютному ралі-кросі NADU Racing Games, про який, судячи з усього, жодне ЗМІ так й не написало, була «з під» Сергія Юнашева.

Проте, з урахуванням нечисленності пелотону, гонка все ж проводилася в звичному за останні 5 років об’єднаному форматі. Тому «Юнга» сконцентрувався на своєму «рідному» заліку «Турінг», де він нарешті-то виїхав на відремонтованій «Калині», яка отримала серйозні пошкодження на тестах майже два роки тому. Ну а його місце за кермом «вісімки» зайняв Бондар.

Владислав Сінані, який на відміну від Юнашева залишається вірним SDrive, також мав у своєму розпорядженні одразу два автомобілі.

Однак, виїхавши на першому тренуванні на своєму колоритному «Лотусі» з правим кермом, Владислав усвідомив, що після гірської гонки китайсько-британський спорт-кар «не тягне».

Та й його японське 1,8-літрове «серце» від «Хонда» в реалії не могло б скласти конкуренцію «зарядженим» моторам лідерів «Супер Туринга». Тому Сінані зробив вибір на користь куди більш звичної йому «вісімки», пересівши за її кермо вже на другому тренуванні.

Хто знав, що цей вибір в чомусь виявиться фатальним, причому не тільки для самого Владислава, але про це пізніше.

Природно, більша частина поглядів глядачів, а їх цього разу на трибунах зібралося не так вже й мало, принаймні, – як для «кільця», – була прикута до голови пелотону, де їхали колоритні і, головне, – потужні машини «Супер Туринга».

Неприємний сюрприз

«Найстарший» залік українського «кільця» цього разу виявився одночасно і найбільш нечисленним. З урахуванням заздалегідь вибулого «Лотуса» Сінані, він нарахував всього чотирьох учасників. Благо, тут залишалося одразу два фаворити – два Костянтина, – Гуцул та Дяденко на їхні заряджені «монстри».

Плюс Олег Сокирба на його хоча й видовищній баварської «трійці», але все ж оснащеній практично стоковим мотором, який поки не дає можливості своєму пілотові «потягатися» з двома лідерами «Супер Туринга».

Тим більше тут виключно «брав участь» Святослав Денисов.

Хоча цього разу він й пересів зі своєї колоритної кільцевої «копійки» на «Сітроен Саксо», потужність двигуна цього «француза» в рази поступається машинам інших учасників цього заліку.

Забігаючи вперед, як і очікувалося, Сокирба зміг скласти конкуренцію лідерам лише в момент старту гонки, після чого хоча і поступово, але почав відставати від них. Денисову ж не залишалося нічого, як поборотися з «молодшокласниками» із «Турінга».

Проте, Святослав доїхав до фінішу, ставши першим поза подіумом «Супер Туринга» і одночасно останнім в цьому заліку …

Проте попереду два Костянтина подарували вболівальникам не тільки чималу інтригу, але і чудову боротьбу на трасі, так би мовити повністю компенсувавши нечисленність цього заліку.

Зранку на першому тренуванні кращий час на своїй BMW Z4 показує Дяденко – 1 хв 22,673 с.

Час Сокирби виявився на 5 секунд повільнішим, тоді як Гуцул на своїй червоній «Хонді» не виїжджав.

Більш того, лідер «Супер Туринга» вважав за краще пропустити і друге тренування, продовжуючи приймати сонячні ванни, відчуваючи себе в кільцевому паддоку майже як на курорті)))

В реалії на друге тренування не виїжджав ніхто з пілотів цього заліку, а ось до кваліфікації їх всіх чекав вкрай неприємний сюрприз.

Справа в тому, що хоча гонку було вирішено проводити об’єднаною, незважаючи на всіх чотирьох учасників цього заліку, суддівство вирішило розвести класи на кваліфікації.

При цьому замість звичної півгодинної сесії тепер надавалось всього по 10 хвилин. Рішення то більш ніж обгрунтоване, але саме воно зіграло злий жарт, особливо з лідерами «Супер Туринга».

Першими кваліфікувалися «молодшокласники», де на «Калині» Руслана Сєрова розкрутилася «заглушка» картера КПП і з неї на трасу пролилося мастило.

До самої гонки маршали під керівництвом досвідченого ветерана Леоніда Протасова, який виконував на цій гонці роль Начальника безпеки, як і належить, посипали цементним пилом всі ці сліди і навіть використовували «блоуери», щоб здути її.

Однак кваліфікуватися пілотам «Супер Туринга» довелося буквально по мастилу! Благо Суддя випуску хоча б попередила їх про це, а над трасою розвивалися відповідні попереджувальні прапори. Але толку то від цих заходів було не так багато.

У цих непростих умовах виступаючим на потужних і, головне – задньопривідних машинах, – довелося вибирати безпечні, а не ідеальні траєкторії, особливо в останньому повороті, що виводить на бетонний відбійник.

Вони пробували то проходити його «вузько», то навпаки широко, під самий бетон, уникаючи мастильного «сліду равлика», залишеного в цьому місці якраз посередині траси. А адже в реалії мастильні плями залишилися практично по всій трасі! Взагалі, говорити тут про реальні часи десь буде навіть не є правомочним.

Так той же Сокирба, якого на тренуванні і «по сухому» в цьому ж місці один раз серйозно повело, тепер часом просто «прокочував» останній поворот.

Тож не дивно, що і в кваліфікації він поступився «поулу» більше 5 секунд. При цьому як він не старався, зовсім не Гуцул його завоював, а саме його новий головний візаві-тезка.

Дяденко пройшов серію з кількох «летючих» кіл, де найкращим в результаті стали 1 хв 21,238 с.

Причому, незважаючи на розлите практично по всій трасі мастило, воно виявилося на секунду краще його ранкового часу!

Гуцул теж намагався прискоритися, пройшовши поспіль чотири швидких кола. Кращим для нього стало якраз останнє з них, але на ньому Костянтин виявився майже на секунду повільніше підсумкового часу «поула».

Така розстановка сил, плюс приблизно рівна по потужності техніка у двох Константанів, тим більше віщувала інтригу в гонці. І лідери цього заліку виправдали навіть найсміливіші очікування вболівальників!

Практично від старту до фінішу!

Уже сам старт гонки видався непередбачуваним і неймовірно щільним, включаючи якраз голову пелотону, що нехай і складалася в цей день всього з трьох потужних автомобілів. Хоча Z4 Дяденко добре прийняла з місця, у нього тут же виникають проблеми з «лаунч-контролем», що не давало двигуну набирати обертів.

Хоча Костянтин швидко зреагував і вимкнув зламану систему, його вже встиг пройти Гуцул і мало не випередив Сокирба, з яким вони пройшли майже всю стартову пряму пліч-о-пліч.

Залишившись зовні в першому повороті, Дяденко не тільки зміг встояти під натиском іншого пілота «Баварії», а й тут же «завис» на задньому бампері «Хонди» Гуцула, який захопив лідерство.

З цього моменту і практично до самого фінішу почалася справжня спортивна дуель, при цьому велася вона в цей день за перемогу і на найпотужніших і найвидовищніших автомобілях!

Костянтин-2 (все-таки він з’явився в «кільці» набагато пізніше Гуцула) зовсім не відстає від лідера, буквально «вчепившись» в машину фаворита цього заліку останніх декількох років!

Костянтину-1 не вдається відірватися від суперника-тезки, а зовсім скоро вони обидва потрапляють в неминучий як для об’єднаних гонок трафік.

З урахуванням того, що серед «молодшокласників» в свою чергу велася серйозна боротьба, включаючи за лідерство в наймолодшому заліку «8С», двом Костянтинам довелося ой як непросто. Щільний трафік із «Калин» лідерів «8С», зіграв з ними свою роль, причому двічі!

Спочатку в справжній «заміс» з «коловими» потрапляє Гуцул, чим тут же користується Дяденко, у другому повороті (між «вухами») видовищно по зовнішньому радіусу випереджаючи і «молодшокласників» і затиснутого між ними як «в коробочку» свого візаві.

Однак буквально через пару поворотів ролі міняються і тепер «БМВ» Дяденко застряє в «колових», а точніше впирається в лідера «8С» Романа Марківа, який в цей же час відчайдушно обороняється від атак Андрія Скока.

Більш того, за свідченням самого Дяденко, лідер- «молодшокласників» мало не «відправляє» його у відбійник, чим тут же користується Гуцул, повертаючи собі лідерство. Але і на цьому їхня боротьба не закінчується!

Пілот «баварця» продовжує атакувати свого суперника, неодноразово виходячи з ним врівень на прямий, наочно демонструючи перевагу потужності його «БМВ» над «японкою» суперника.

Разом із тим оборона Гуцула часом була більш ніж жорсткою, коли він в останній момент на гальмуванні перед першим поворотом, що називається, «звалюється» всередину, припиняючи вже почату атаку суперника.

Проте, наполегливість Костянтина-2 дає свій результат, і на 15-му колі його чергова атака все там же, на гальмуванні перед першим поворотом, виявляється успішною. Однак насолодитися лідерством довго у Дяденко не вийшло.

Тепер під пресингом суперника його тут же розвертає на дузі «Картингового повороту», після чого мотор Z4 ще й глухне!

Костянтину-2 вдалося завести двигун, але про боротьбу більше не йшлося і хоча б останні декілька кіл Гуцул зміг перевести дух та спокійно приїхав до своєї чергової перемоги.

Третім у заліку «Супер Турінг» став Олег Сокирба.

Не маючи можливості кинути виклик лідерам і одночасно без прямих суперників, він скинув темп, тим самим наприкінці гонки все ж поступившись двом дуелянтам на коло.

Як вже було сказано, четвертим і останнім в цьому заліку став Святослав Денисов на своєму скромному «цитрамоні» …

Найцікавіше, що найкращий час в гонці, а разом з ним і одне бонусне очко за це, заробив не переможець, а як раз Дяденко.

Він встановив рекордні для цього дня 1 хв 21,345 с. За цим показником Костянтин-1 поступився Костянтину-2 відносно вагомі (з урахуванням того, наскільки напружено і щільно розгорталися події між ними) 0,6 секунди.

При цьому тезки показали свої найкращі часи якраз на 10-му колі гонки, в самий розпал боротьби між ними, коли Дяденко надавав відчайдушний пресинг на лідера.

Найцікавіше, що в «хвості» пелотону, в наймолодшому з його класів, розгорталося навіть більш гостре протистояння і теж за вершину подіуму.

І воно також велося більшу частину гонки, причому на один момент ці дві дуелі можна було спостерігати одночасно, на одній ділянці траси!

Не важливо, що в рази «слабкіше» …

Нехай клас «8С» – це найменш малопотужні автомобілі, оснащені або 1,6-літровими 8-клапанними або 1,4 літровими, але 16-клапанними моторами. Якщо в ньому знаходяться два рівних за швидкістю пілота – боротьба буде забезпечена. З урахуванням «візиту» в «кільце» вищезазначених двох кросовиків, а також старту Андрія Бондаря, цей залік нарахував необхідні для повного нарахування очок 5 допущених учасників.

При меншій кількості в окремо взятому класі, до зароблених пілотами очками застосовуються знижуючі коефіцієнти, що і сталося в «Супер Турингу», де вони множилися на 0,8 …

Однак не це тріо «гастролерів» грало «головні скрипки».

За відсутності травмованого Костянтина Денисова ними стали Андрій Скок і Роман Марків.

Обидва виступають на повністю однакових «Калинах», та ще й одного ж сірого кольору, та ще й захищаючи кольори однієї й тієї ж команди, що не завжди «допомагало» зрозуміти глядачам, хто з них кого обганяв.

На першому тренуванні кращий час в «8С» показує Скок – 1 хв 35,643 с, випереджаючи при цьому найближчого, ким став Марків більш ніж на одну секунду.

У парі «десятих» секунди від нього виявився Олександр Карнаков, тоді як Олег Пантелей тільки «прилаштовувався» до нової для себе дисципліні. У другому тренуванні ситуація повторюється.

Андрій знову кращий з 1 хв 35,865 с, однак тепер Роман всього в 0,167 секундах «позаду», а час прискореного Пантелея на 3 секунди гірший.

Карнаков, для якого «кільце» зовсім не дивина, не виїжджав, так само як і Андрій Бондар, який в реалії вирішив виступати в гонці в останній момент.

У кваліфікації «поул» бере якраз Марків, при цьому скинувши з найкращих тренувальних часів цілу секунду!

Роман пройшов всього пару «летючих» кіл, кращим з яких стали 1 хв 34,869 с. При цьому воно розташувалося посередині часів куди більш потужного заліку «Турінг»!

Більш того, у вирішальний момент Скок, пройшовши всього одне «швидке» коло, поступається йому більш ніж вагомі 0,823 секунди.

За Карнаковим залишається третій час, але на 3,5 секунди повільніше «поула», який в свою чергу випередив більш ніж на секунду Бондаря, що вперше виїхав на трасу саме під час кваліфікації.

А ось на «вісімці» Пантелея «летить» привід і замість кваліфікації його машину чекав ремонт. Так само як уваги вимагала та «Калина» Скока, на якій виникли несподівана проблема з паливною системою – звідси і втрата швидкості в кваліфікації юного пілота.

… боротьба не менш напружена і видовищна!

Маючи між собою і Скоком одразу кілька «старшокласників» в якості «прокладки», Марків легко зберігає за собою лідерство на старті. Більш того, сам Андрій поступається по ходу першого кола другу позицію в класі Карнакову, спочатку навіть відставши від нього.

Проте, незабаром Скок наздоганяє суперника і випереджає його, після чого впадає в погоню за лідером цього заліку.

Самого ж Марківа один за одним проходять пілоти більш старшого і потужного заліку «Турінг», а незабаром в його дзеркалах заднього виду з’являється і «Калина» аналогічного сірого кольору.

Не відкладаючи на довго свою атаку, на гальмуванні в останньому повороті, прямо перед заповненими трибунами, Скок випереджає Романа. Однак той не здається і тут же на прямий, яку вони цілком проходять пліч-о-пліч, успішно контратакує.

Кілька наступних кіл глядачі спостерігають за пресингом на лідера з боку Скока, причому ця боротьба розгортається синхронно з протистоянням Дяденко-Гуцул, де обидві пари знову і знову проходили стартову пряму пліч-о-пліч.

У цій ситуації вже Роман періодично «зачиняє хвіртку» перед суперником, припиняючи його спроби атаки.

Проте, Андрію знову вдається викрити момент і випередити свого візаві, причому в досить незвичайному місці – у другому «вусі». Однак і тут Марків не здається, намагаючись знову контратакувати, часом йдучи на межі, і навіть за нею!

На жаль, але в спробі повернути собі лідерство на гальмуванні в останньому повороті Роман все ж допускає контакт із новим лідером і їх обох розгортає.

Однак тут Марків вчиняє із більш ніж «холодним розрахунком».

Хоча він повернув свою «Калину» в потрібний напрямок куди швидше суперника, Роман буквально залишається нерухомим на трасі, чекаючи поки в гонку повернеться тільки що «вибитий» ним Скок, і тільки потім вирушає за ним!

На жаль для Марківа, повз проїжджає і Карнаков, від якого до цього моменту лідери досить сильно відірвалися.

Решта три кола гонки Роман проводить в атаках, причому часом досить відчайдушних вже на іншого юного пілота.

Тепер вже вони проходять як мінімум один раз стартову пряму пліч-о-пліч і тут теж не обходиться без пари «гострих» моментів.

Олександру вдається вистояти під всім цим натиском, тоді як на передостанньому колі і між ними мало не відбувається контакт, тепер уже на гальмуванні перед «картинговим поворотом».

В результаті Карнаков все ж зміг вистояти під всім цим натиском і залишитися попереду ще недавнього лідера гонки. При цьому на фініші їх розділяють лише пів секунди!

Першим поза подіумом «8С» гонку закінчує Андрій Бондар, тоді як на машині Олега Пантелея знову виникли проблеми і він виявився останнім, в декількох колах від лідерів …

Кращий час у гонці для «8С» – 1 хв 36,285 с, – все ж залишився за Марківим, який фінішував в результаті тільки третім та якого з урахуванням його «тактичного підходу» до ситуації після зіткнення судді не стали карати за цю відверту «провину».

При цьому Скок, який очолив подіум цього заліку, поступився за цим показником своєму візаві лише примарні 0,011 секунди!

Причому якщо Роман встановив свій рекордний час на звичному для цього заліку другому колі – коли їхня дорожня гума не встигає перегрітися, то свій кращий час Скок показав на 13-му колі, якраз коли він намагався відірватися від суперника, тільки вийшовши в лідери.

Кращий час Карнакова, який він показав все на тому ж 2-му колі, виявився на секунду гіршим, а для Бондаря, який після довгого гоночного «простою» спочатку в гонці тільки набирав ритм, – на дві …

 

***

Ну а про боротьбу в середині пелотону в «Турінг», де знову стартували обидва фаворити цього заліку Вадим Конончук і Сергій Юнашев – у другій частині нашої розгорненої розповіді про 3-й етапі Кубка України з кільцевих гонок.

Так само як і про досить несподівану інтригу, а точніше анти-інтригу в командному заліку, де наші читачі зможуть дізнатися досить пікантну інформацію, якщо і зовсім не сказати – скандальну! …

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Сергій Холодило, Вадим Чайковський і автора

Toyota представила комплектацію RAV4 Adventure

Toyota постійно пропонує нові комплектації RAV4 й тепер з’явилась версія, призначена для тих хто любить відпочинок на свіжому повітрі. Проте видання Adventure надійде у продаж поки лише у Британії й на початку 2022 року.

Чим відрізняється Toyota RAV4 Adventure?

Toyota RAV4 Adventure 2022 року

Відмінності від стандартної Toyota RAV4 включають нові 19-дюймові легкосплавні диски матово-сірого кольору, ширші колісні арки та агресивніший передній бампер із вражаючою решіткою радіатора чорного кольору та потужними протитуманними фарами. Ззаду також є нова срібна планка.




Всередині RAV4 Adventure містить деякі фірмові написи на порогах дверей та спеціальну синтетичну шкіру з контрастним помаранчевим простроченням. Тим не менш, покупці отримають все ту ж 8-дюймову інформаційно-розважальну систему, що й в «базі».

Що під капотом?

Toyota RAV4Toyota RAV4 Adventure 2022 року

«Пригодницька» комплектація працює на 2,5-літровому чотирициліндровому бензиново-гібридному силовому агрегаті Toyota, який оснащений електромотором на задній осі, що забезпечує повний привід позашляховика.

Система має загальну потужність 219 к.с., достатню для буксирування причепа вагою до 1650 кг. Як й у всіх моделях RAV4, гібридна силова установка поєднується з CVT.

Зміни у лінійці RAV4

Toyota RAV4 2020 року

Toyota також скористалася можливістю оновити стандартну лінійку RAV4 поряд із новим варіантом Adventure. Тепер позашляховик поставляється зі прожекторними світлодіодними фарами та світлодіодними протитуманними фарами, а також новими легкосплавними дисками із 10 спицями, доступними в чорному або сріблястому кольорі залежно від комплектації.




Усередині оновлений RAV4 також отримав нове світлодіодне освітлення, електрично регульоване сидіння пасажира, електричні вимикачі вікон із підсвічуванням та нові порти зарядки USB-C.

Минулого місяця також стало відомо, що Toyota RAV4 очолить лінійку бренду в Європі, хоча до самої моделі все ще є нарікання через лосиний тест.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Auto Express

Renault анонсував майбутній компактний електричний кросовер

Нещодавно Renault презентувала електрокар Mégane E-Tech Electric, який надійде у продаж навесні 2022 року, але компанія вже працює над другою електричною моделлю з аналогічним типом кузова.

Зазначається, що позашляховик із нульовими викидами, який буде випущений на ринок у другій половині 2023 року, має підкорити компактний сегмент.




Майбутня модель є частиною нового плану «eWays», який включає запуск не менше десятка електромобілів до 2025 року, сім із логотипом Renault та три під маркою Alpine.

Перший з них вже представлений, а другий – нещодавно з’явився на тізерному зображені, яке обіцяє великий внутрішній простір, попри очікувану довжину близько 4,6 метрів.

Альтернатива Kadjar

Renault eWays 2025

Нова електрична модель вже відома під внутрішнім кодом розробки «HCC» і заснована на концепті Renault Morphoz, проекту, який насправді мав два варіанти, включаючи версію «HCB». Проте з цих двох комплектацій було вирішено запустити у виробництво ту, що вийде до сегменту C.

Майбутня модель, яка також буде розроблена на платформі CMF-EV, отримає всі технології електромобілів Групи, первісно закладені у Nissan Ariya. Зокрема, очікується, один або два електродвигуни, що видаватимуть потужність в діапазоні від 218 до 394 к.с. Найпотужніший з них отримає батареєю від польського заводу LG Chem.




Також за припущеннями, новинка може називатись Renault Scenic E-Tech Electric й тим самим пропонувати внутрішній простір аналогічній мінівену, хоча ззовні буде не більше Kadjar.

До речі, раніше новий Renault Kadjar «представили» на рендері, так само як й майбутній Renault Clio.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es

Кросовер Toyota Corolla Cross отримав версію GR Sport

За останні два роки портфоліо Gazoo Racing значно зросло та включає безліч моделей із логотипом GR: починаючи від Prius та закінчуючи мікроавтобусами.




При цьому, Toyota створила трирівневу лінійку GR, в якій GR Sport розташувався внизу, прийнявши переважно візуальні оновлення в поєднанні з мінімальними налаштуваннями обладнання.

Далі йдуть моделі GR зі справжньою підвищеною продуктивністю, такі як GR Yaris та GR Supra, а на вершині асортименту розмістяться автомобілі GRMN. Наприклад, попереднє покоління Yaris пропонувалося в версії GRMN.

Toyota Corolla Cross GR Sport

Toyota Corolla Cross GR Sport 2022 року

Після того, як позашляховик Fortuner та пікап Hilux отримали обробку GR Sport у серпні, Corolla Cross тепер зазнав аналогічних змін для ринку Тайваню, де модель дебютувала цього тижня. Зрозуміло, що версія GR Sport обійдеться без зайвих витрат, але Toyota все ж змінила підвіску та загострила кермо, щоб надати «паркетнику» трохи спортивного відчуття.

Кросовер Corolla Cross GR Sport може бути оснащений атмосферним бензиновим двигуном об’ємом 1,8 літра, який виробляє 138 кінських сил (103 кіловат) і 172 Ньютон-метрів крутного моменту, що подається на передню вісь за допомогою варіатора.

Toyota Corolla Cross GR Sport 2022 року

Існує також гібридна версія з комбінованою потужністю 122 к.с., яка також передає потужність на передні колеса через CVT.

До речі, Corolla Cross для японського ринку доступна у комбінації гібрид+повний привід.

Очікується, що Toyota випустить версію GR Sport на інші ринки, а тим часом бензинову версію можна придбати у Тайвані за еквівалентом близько 31 600 доларів США, тоді як гібрид починається з 34 100 доларів.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Tesla Model Y здивувала «лосиним тестом»

«Лосиний тест» вже давно став маркером для нових автомобілів й може зіпсувати як імідж марки, так й погіршити продажі.

Під час «лосиного тесту» імітується поява непередбачуваної перешкоди на дорозі, а тестований автомобіль має уникнути зіткнення та двічі швидко змінити смугу руху. Вдається це не всім машинам, а точніше не на будь-який швидкості.




Видання km77.com із постійною регулярністю тестує автомобілі й за їхніми стандартами, як видно з назви, випробування потрібно пройти на швидкості 77 км/год.

Tesla Model Y виконала тест більше ніж на відмінно: проїхала повз конуси зі швидкістю 83 км/год. Й це зрозуміло, адже на відмінну від звичайних машин із ДВЗ, центр ваги в електрокарів знаходиться нижче.

Проте на думку km77, електричний кросовер також надає гарне відчуття керма, а також має комфортні налаштування системи стабілізації та підвіски, що роблять найбільшу Tesla легкою в управлінні в складних ситуаціях.

А як проходили тест інші електромобілі?

Модельна лінійка Tesla

Звісно, електрокари завдяки зазначеній особливості просто зобов’язані проходити лосиний тест.

Проте деякі роблять це краще, а деякі гірше. Так, наприклад, бюджетному електрокросоверу Dacia Spring вдалось показати доволі пристойний результат – 77 км/год.

А ось електричний хетчбек Honda e зміг виконати завдання на швидкості 75 км/год, а отже не впорався зі стандартами видання Km77.




Спортивний електрокар Porsche Taycan Turbo S був значно кращий в цьому випробуванні (78 км/год), не кажучи вже про Tesla Model 3, яка змогла подолала тест із швидкістю 83 км/год, яку й повторила Model Y.

До речі, нещодавно Tesla Model Y протиставили Lamborghini Huracan, а раніше Volkswagen ID.4 порівняли з Tesla Model Y.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Mazda оновила кросовер CX-5 для 2022 року

Нова Mazda CX-5 2022 року нещодавно «засвітилась» в Китаї, коли Міністерство промисловості та інформаційних технологій (MIIT) опублікувало зображення локальної версії в рамках процесу омологації кросовера.




Тепер вже північноамериканська версія була офіційно представлена й показала еволюційні зміни в дизайні, які не так легко помітити на перший погляд.

Mazda CX-5 2022 року

Mazda CX-5 2022 року

 

Якщо придивитись уважніше, то можна побачити, що кожна група фар та задніх ліхтарів тепер вміщує пару прямокутних світлодіодних ліхтарів.

Також дизайнери змінили передню решітку, надавши їй 3D-текстуру, яка замінить сітчастий дизайн CX-5 2021 року.

При цьому комплектації, оснащені двигуном із турбонаддувом, можуть оснащуватись додатковими опціями, аби відокремити їх від атмосферних CX-5. Зовні це глянцеві чорні оздоблення разом із червоними акцентами та простроченням у салоні.




Топова для Північної Америки версія 2.5 Turbo Signature отримала колісні арки у кольорі кузова та легкосплавні диски, оброблені сріблом. Всередині така Mazda матиме натуральну деревину та шкіру Nappa, аби підняти статус кросовера CX-5 до рівня люксового. Крім цього, такій версії встановлюється налаштування приводу під назвою Mi-Drive та оновлені сидіння, які мають забезпечити більший комфорт.

Зміни всередині

Mazda CX-5 2022 року

Оновлений кросовер CX-5 отримав й змінену шестиступеневу автоматичну трансмісію, що забезпечує плавний розгін.

Крім того, «паркетнику» й перелаштували підвіску для кращого поглинення вібрацій та зменшення дорожнього шуму завдяки новій структурі управління демпфуванням та підвищенню жорсткості рами.

Ще одним важливим оновленням є повний привід, який стане стандартним для всіх моделей CX у Північній Америці: від субкомпактного CX-3 до флагманського CX-9.




Варто відзначити, що Mazda вже підтвердила, що наступне покоління CX-5 буде зовсім іншим транспортним засобом, яке перейде на нову платформу із заднім приводом і рядним шестициліндровим двигуном.

Поки незрозуміло, коли буде представлена нова модель, але враховуючи поточне оновлення, марка отримала деякий час для підготовки новинки. Спочатку нову модель очікували ще у 2023 році, але враховуючи підготовку рестайлінгової версії, дебют нової Mazda CX-5 відбудеться пізніше.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1










Pin It on Pinterest