Фото

Nissan пообіцяв представити «безпілотну» систему ProPilot в Україні

На нещодавній презентації нового для нашого ринку Nissan Leaf, японський виробник заявив про плани запровадження на нових машинах (на українському ринку) комплекту систем допомогу ProPilot, які мають полегшити життя водіїв за кермом.




В даний час всі нові моделі Nissan Juke, Leaf, Qashqai і X-Trail, представлені на Європейському ринку, обладнані опціональною системою ProPilot, яка входить до так званих технологій Intelligent Mobility від Nissan.

Зазначена система пропонує допомогу в управлінні автомобілем, розгоні і гальмуванні. Система слідкує за дотриманням смуг руху, дозволяє в автономному режимі прискорювати і сповільнювати автомобіль (інтелектуальний круїз-контроль), а також повертати під час руху в межах однієї смуги.

Nissan Qashqai 2021 року
Робота систем на Nissan Qashqai 2021 року

Робота цієї системи може звільнити водіїв від деяких найбільш рутинних завдань, та відповідно знизити втому і рівень стресу, завдяки чому підвищується безпека і точність управління.

До речі, деякі помічники, як інтелектуальний круїз-контроль та дотримання смуги вже реалізовано на Nissan Leaf, який вже офіційно надійшов до нашої країни.

Nissan Qashqai 2021 року
Nissan Qashqai 2021 року

Тепер Nissan планує «завести» до України й протестувати роботи інших систем безпеки, які зокрема представлені на новому поколінні Qashqai, котрий може прийти в Україну вже цього року.




До речі, система автономного управління ProPilot став вперше з’явилась на моделі Nissan Serena у 2017 році, а другою моделлю, яка була оснащена цією «безпілотною» системою, став кросовер Nissan X-Trail. Звісно, продажі моделей із системою ProPilot почалися в Японії, поширились на Америку та Європу, а тепер дійшла черга й України.

За припущеннями ProPilot з’явиться в нашій країні вже наступного року, як й декілька нових генерацій існуючих моделей.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Renault Twingo влаштував аварію із Ferrari 488 Pista

Аварія сталась в італійському місті Кортона, через яке проїжджали учасники гонки «Мілле Мілья», а саме Ferrari 488 Pista. Проте, мабуть, водій Renault Twingo цього не знав.




Хоча на знятому відео важко розгледіти наслідки аварії, проте зрозуміти обставини ДТП можна.

За даними Mowmag.com, група машин «Феррарі» брала участь у змаганні Ferrari Tribute 1000 Miglia (це данина легендарній 1000-мильній гонці в Італії на витривалість, що проходила дорогами загального користування до 1957 року), проїжджаючи через італійське місто Кортона 20 червня.

На відео видно, як спочатку в помірному темпі проїжджає Ferrari Portofino, а потім зі стоянки виїжджає Renault Twingo та перекриває дорогу Ferrari 488 Pista. Фактично, водію червоного спорткара вже не було місця для уникнення аварії й машини зіткнулись.

Зазначається, що водій Ferrari зазнав незначних травм, оскільки після удару, очевидно, спрацювали подушки безпеки Pista. Важко розгледіти масштаби пошкоджень будь-якого автомобіля, але іноді навіть легкі пошкодження панелей кузова можуть приховати зламану підвіску знизу.




За попередніми даними, винним в аварії може бути водій Twingo, адже він не переконався у безпечності маневру й не поступився дорогою. Але також треба з’ясувати, з якою швидкістю їхав водій Ferrari, адже у такому невеликому місті з відповідними швидкісними обмеженнями, можна легко порушити правила, особливо коли береш участь у легендарній гонці, хоч й історичній.

Тож можливо буде визначена провина обох водіїв, але усунути наслідки буде дорожчим саме для власника Ferrari.

Нещодавно Ferrari 458 розбили під час трекового дня на іспанському треку Харама, а минулого року новий спорткар Ferrari вщент розбили у аварії з автобусом.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Audi припинить виробництво автомобілів із ДВЗ у 2033 році

Нещодавно Motorcar повідомляв про непідтверджену інформацію, відповідно до якої Audi збиралась припинити розробку нових двигунів внутрішнього згорання з 2026 року, але тепер стало відомо офіційно, що відмова станеться у 2033 році.




У прес-релізі Audi підтвердила, що всі моделі, які вона випускатиме з 2026 року, будуть електромобілями. Виробництво автомобілів із ДВЗ завершиться в 2033 році, але за одним винятком.

Audi очікує, що попит у Китаї на ДВЗ продовжиться й після 2033 року, отже існує ймовірність, що там вироблятимуть бензинові двигуни для місцевого ринку й після цієї дати. Зрештою, Audi розраховує досягти вуглецевого нейтралітету до 2050 року.

Протягом останніх кількох місяців компанія Audi вже представила лінійку електромобілів, включаючи e-tron GT, Q4 e-tron та Q4 Sportback e-tron.




Також в Інгольштадті планують зосередилися на всьому, починаючи від розширення використання відновлюваної енергії на зарядних станціях у Європі до використання штучного інтелекту, щоб максимізувати стійкість у своєму ланцюзі поставок.

Раніше стало відомо, що Honda відмовиться від ДВЗ до 2040 року, а деякі країни, як Британія, заборонять продаж машин на ДВЗ із 2030 року.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Peugeot показала 308-й в кузові універсала

Хетчбек Peugeot 308 нового покоління, який дебютував близько трьох місяців тому, тепер отримав практичний кузов універсал. Фактично, саме в такому вигляді ці моделі ще можуть нав’язати боротьбу домінуючим кросоверам.




Проте й конкурентів новинці вистачатиме: Seat Leon Sportstourer, Skoda Octavia Combi та Volkswagen Golf Variant.

Дизайн та мотори

Peugeot 308 SW 2021 року

Новий універсал повторює дизайн хетча, виключаючи очевидну різницю в обрисах даху і конструкції корми. Задній звис витягнувся на 21 см, що дозволило збільшити багажник з 412 до 608 літрів – не рекорд, але непогано.

При складеному задньому ряду можна перевозити вже 1634 літра (у хетчбека – +1323 літра). Якщо ж порівнювати з попереднім 308 SW, «вагон» став більший на 6 см у довжину і на 2 см нижчий, але зберіг ті ж колії.

Peugeot 308 SW 2021 року

Матричну оптику, диски від 16 до 18 дюймів і салон із парою 10-дюймових моніторів перенесли без змін – як й силові установки.

Пропонуватиметься й пара гібридів із можливістю зарядки від мережі – сукупною потужністю в 180 і 225 к.с. Повного заряду батареї на 12,4 кіловат-години таким універсалів вистачить на 60 кілометрів шляху. Питання повністю електричної версії поки відкрите.




Звичайні ДВЗ теж знайомі за хетчбеком – 1,2-літрові бензинові «трійки» на 110 та 130 к.с. і 1,5-літровий 130-сильний дизель. Коробки передач – шестиступенева механіка і восьмидіапазонний автомат.

Новий хетчбек вже почали збирати на французькому заводі в Мюлузі й поступово виводять на європейські ринки, універсал же повинен надійти в продаж на початку 2022 року.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Кубок України з кільцевих гонок: На своїх рівнях

Як ми вже говорили, 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок зібрав рекордний для останніх кількох років перелік заявлених з 25 учасників. Зважаючи на це в «старих добрих традиціях» було прийнято рішення розділити їх за класами. Про неабияку боротьбу в заїздах Touring-а і «8С» ми вже більш ніж розгорнуто повідали. Настала черга «монстрів» і не тільки їхня.

Розподіл на класи, але абсолютно негласно!

Як не дивно, але саме залік «СуперТурінг» виявився наймасовішим цього разу – аж 10 учасників! Більш того, вперше в історії українського «кільця» на старт в ньому вийшов автомобіль світової категорії TCR! А саме – Seat Cupra TCR, оснащений 2-літровим турбованим мотором, що розвиває близько 400 к.с.

Однак тут не можна не відзначити, що для його пілота – Павла Чабанова, – даний старт став абсолютним дебютом в автоспорті!

Якщо не брати до уваги кількох гонок в форматі Тайм-Аттак, у Павла немає жодного гоночного досвіду. Тому реалізувати в повній мірі такий табун іспанських скакунів дебютанту було не просто і судити строго про його результати поки що не доводиться …

З інших об’єктивних причин конкуренцію лідерам «СуперТурінга» не міг скласти і Володимир Дрогомирецький на своїй 1,6-літрової Ford Fiesta, який вперше стартував в цьому році. Так само як й Максим Пашко, котрий виїхав на 3-літровій BMW, та за плечима якого всього один сезон на скромній «вісімці» та понад рік «простою».

Тим більше потягатися з зарядженими «монстрами» не міг Сергій Бабак на його «вісімці» або Олексій Варавін, котрий вперше за кілька років виїхав на «кільце» і виступав на Citroen Saxo.

Але ж «Тіхонич» вже «розміняв» свій восьмий десяток, причому зробив це пару років назад!

Однак вік цій легенді українського автоспорту, як то кажуть – не перешкода!

Замикала ряди даного заліку «копійка» Святослава Денисова, яка радувала око вболівальників більш старшого покоління.

І ось тут не можна не відзначити один цікавий і важливий момент.

Деякі з цих учасників, як той же Дрогомирецький і Варавін мали повне право заявитися в «середній» залік GT Open, і вже сам факт старту в ньому забезпечував би їм подіум!

Однак ніхто з них не став «гнатися за чашками», вважаючи за краще повноцінно наповнити більш старший залік! Що тут сказати, напевно, тільки одне – респект!

Тому хоча для «СуперТурінга» проводилася своя окрема гонка як для одного заліку, принаймні, для себе, так би мовити – «віртуально», – ми розіб’ємо її учасників на два підзаліки. І це буде більш ніж правильно і справедливо!

Причому якщо обидва тренування пройшли в змішаному форматі, то кваліфікації теж провели окремо, щоб пілоти з «СуперТурінга» вже тут не стикалися з проблемою «колових», що теж було абсолютно логічним і правильним рішенням …

Майже без боротьби …

Зрозуміло, що в голові пелотону «СуперТурінга» балом правили пілоти на куди більш потужних машинах: два Костянтина Гуцул і Дяденко, Олег Сокирба, плюс Владислав Сінані. І хоча Lotus останнього оснащений кілька менш потужним двигуном ніж у тріо його суперників, він «бере» своїми вагою і компактністю …

На першому тренуванні кращий час показує Сокирба – 1 хв 25,522 с, випереджаючи на 0,8 секунди Сінані. Однак Гуцул в ній не брав участі, а Дяденко не встиг виїхати, як його BMW Z4 завмерла на узбіччі. Як з’ясувалося, з ладу вийшов привід дроселів.

Проте, механіки впоралися з цією поломкою за лічені хвилини.

На друге тренування виїжджає і Дяденко і червона Honda S2000 Костянтина Гуцула, який тут же показує 1 хв 21,057 с, передбачувано стаючи найкращим.

Але і його тезка на відремонтованій «БМВ» виявляється досить швидким, поступаючись лише 0,4 секунди.

Час Сінані на 4,5 секунди повільніше, тоді як тепер це тренування пропустив Сокирба.

На кваліфікації Гуцул ще більше прискорюється, показуючи 1 хв 20,584 с.

При цьому тепер фаворит випереджав Дяденко на вагомі півтори секунди.

Сінані також прискорюється і хоча він знову третій, поступаючись «поулу» 3,6 секунди.

Лише на 0,3 секунди Владиславу поступається Сокирба на своїй колоритній «трійці» з неймовірним спойлером- «лопатою» позаду.

Що ж до Павла Чабанова, то на своєму TCR він починав день акуратно, поступаючись на тренуваннях кращим часам цього заліку 5-6 секунд.

Разом із тим він також поступово прискорювався, в результаті на «зарубці» показавши аналогічний 5-ий час, все в тих же 5 секундах від кращого.

А вже старт знову, мало не змінює докорінно всю диспозицію сил.

Вкотре Гуцул провалює старт гонки, тоді як Сінані, навпаки, блискавично зривається з місця і вклинюється між машинами двох Костянтинів! Спочатку вони реально йдуть утрьох пліч-о-пліч, проте до середини прямої перевага в потужності машин суперників позначається і Владислав все ж залишається третім.

В лідери все ж виривається Дяденко, однак Гуцул починає атакувати його вже з другого повороту гонки.

Не відкладаючи «на потім», пілот «Хонди» як «за підручником» обходить свого візаві на гальмуванні в останньому повороті першого кола.

Після цього Гуцул тут же починає відриватися, йдучи до своєї чергової більш ніж впевненої перемоги, тоді як Дяденко так само впевнено проводить всю гонку на 2-му місці.

В цей же час позаду двох лідерів із перших поворотів на Сінані як чорна хмара насувається потужний «баварець» Сокирби.

І вже в «картинговому повороті» першого ж кола «залякування» спрацьовує – Владислав перегальмовує, випускаючи суперника вперед.

На жаль, але весь цей квартет вже з другого кола розтягується по трасі та про будь-яку боротьбу на трасі більше не йшлося, принаймні, – серед лідерів.

Однак до середини гонки над «Чайкою» починають згущуватися справжні грозові хмари!

… і перервана інтрига

У другій половині заїзду з них починає накрапати дощ, який незабаром посилюється, навіть змушуючи пілотів включити «двірники»!

У цих умовах Сінані явно «додає», наганяючи третього Сокирбу. Однак не встиг його «Лотус» повиснути на задньому бампері «БМВ» Олега, як дирекція гонки вирішує скоротити гонку на 5 кіл, викинувши картатий прапор. Тому послужили два ключові чинники.

Перше – це безпека. Лідери «СуперТурінга» їдуть на спортивному «сліку», жодним чином не пристосованому під мокру трасу.

Друге – формальність. До цього моменту було пройдено понад 60% дистанції, тому, незважаючи на зупинку, всі пілоти отримували повні залікові бали в свій актив. (В разі меншої пройденої дистанції йшлося б про 50% нарахованих залікових балів).

Так, Владислав, як й деякі інші, був роздратований після фінішу, бо він не встиг поборотися за останню сходинку подіуму.

Тим більше іронічним і прикрим став той факт, що якраз із помахом фінішного прапора дощ … припинився !!!

І тут не можна не сказати одне «але». Випусти керівництво гонки на трасу «Сейфеті Кар», то через коло або два можна було сміливо давати рестарт!

До речі роль «сейфеті» цього разу виконувало не тільки стильне, але і «заряджене», причому більше ніж машини всіх учасників, включаючи TCR – BMW 850 з 4,4-літровим бі-турбо, що розвиває під 700 к.с. !

Керував цією потужністю ще один пілот-кільцевик – Борис Каргін.

Хтозна, що було б у разі рестарту після фази «Сейфеті Кара», тим більше, що тоді всі розриви були б нівельовані! … Але, як то кажуть в тій старій приказці, – знав би де впадеш…

На захист керівництва гонки можна відзначити, що дощ на один момент дійсно почав посилюватися, не кажучи про свинцеву хмару, що повисла прямо над трасою! І в даному випадку, мабуть, краще було дійсно пере … страхуватися …

Таким чином, Костянтин Гуцул очолив черговий для себе подіум кубкової гонки в заліку «СуперТурінг».

Компанію пілотові японки на «тумбочці» склали Костянтин Дяденко та Олег Сокирба, що віддають перевагу «Баварії».

Мало кого здивує, що рекордний час в гонці також залишилося за Гуцулом – 1 хв 21,937 с.

З цієї точки зору Дяденко поступився переможцю всього 0,6 секунди, а Сокирба трохи більше двох.

Як вже було сказано, Сінані закінчив гонку першим поза подіумом, а ось Павло Чабанов був змушений перервати її ще раніше.

Для початку дебютанта, що не має досвіду старту з місця, з погаслими вогнями світлофора буквально заштовхали на узбіччя.

Більш того, в початковий момент Павло і зовсім опинився пліч-о-пліч з чотирма машинами, включаючи куди більш жвавого на старті Сергія Бабака.

Таким чином, Павло пропустив одразу декількох суперників, включаючи свого ж партнера, по поки що не заявленій офіційно команді Максима Пашко.

Незабаром спочатку Максим, а потім і Павло, змогли випередити «вісімку» Бабака.

Однак з початком дощу Чабанов виявляє, що на його машині не працюють «двірники»!

Вирішивши не ризикувати, початківець пілот звернув на піт-лейн, тоді як саме його напарник став автором по суті єдиної реальної боротьби в цій гонці.

Так би мовити, – по ранжиру

У другому (виключно віртуальному) «дивізіоні» заліку «СуперТурінг» найкращим на кваліфікації став Володимир Дрогомирецький, що показав 1 хв 27,789 с.

При цьому на своїй 1,6-літровій «Фієсті» він програв всього півтори секунди Чабанову, що їде на майже в три рази більш потужному автомобілі …

Аналогічні півтори секунди до чинного Чемпіону України з класу GT Open поступилась «вісімка» Сергія Бабака, чий 1,8-літровий «заряджений» мотор не так вже й багато поступається «синьому овалу».

Тільки за ними розташувався Пашко, причому практично з тим же розривом, в свою чергу, випередивши Варавіна і Денисова на його «класиці».

У гонці серед цих учасників також повів Дрогомирецький. Однак Пашко на своїй червоній «БМВ» склав більше ніж гідну конкуренцію Володимиру.

На прямих Максим неодноразово реалізовував потужність свого «баварця», а це близько на 100 к.с. більше, ніж на «Фієста» Дрогомирецького.

Однак у поворотах незрівнянно більш досвідчений суперник «повертає боржок» і випереджає Пашко.

І так тривало протягом декількох кіл!

Пашко в черговий раз бере гору, тоді як реабілітуватися Дрогомирецькому, як і Сінані спереду, не дає рішення суддів перервати гонку передчасно …

Проте, після фінішу обидва пілоти виглядали абсолютно задоволеними своїм фінішем!

Більш того, вони не тільки жваво обговорювали своє протистояння, а й подякували один одному за боротьбу на трасі.

І воно зрозуміло, адже в реалії на кону не стояло жодних принципових місць – лише 5-е і 6-е відповідно в класі, так як реального підзаліку тут не було …

Однак якщо уявити собі якийсь віртуальний другий дивізіон то йшлося ні багато ні мало про перемогу в ньому! Але, це виключно «в умі» …

3-м в ньому, а офіційно 7-м, гонку закінчив Сергій Бабак, позаду якого фінішував Олексій Варавін.

Ще раз нагадаємо, що ветерану і справжній легенді як радянського, так й українського автоспорту, перевалило за 70!

Проте, «Тіхонич» провів впевнену гонку, на наступний день також нарікаючи на її передчасну зупинку, кажучи про те, що проблем-то з трасою не було …

Передбачувано останнім фінішував Святослав Денисов на своїй “копійці”, яка апріорі не могла скласти конкуренцію навіть «Сітроену» його напарника і одночасно наставника … Але тут не можна не відзначити один факт.

Хто б міг навіть в найсміливішій фантазії подумати, що та сама легендарна кільцева «копійка», свого часу протягом пари десятиліть що була символом кільцевих гонок, на початку третього десятиліття 21-го століття буде ділити трасу з таким найсучаснішим кільцевих «літаком» як автомобіль категорії TCR?! …

Боротьба серед команд під стати

Не менш інтригуюче завершилась і суперечка серед колективів. Причому і тут 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок порадував чималим заявочним листом – аж п’ять команд! Взагалі, всі вони вже добре знайомі нашим читачам за винятком одного факту «ребрендингу».

Вчорашня «Київ-Південь», яка представляла «Audi Центр Київ Південь», до того ж стала двічі поспіль Чемпіонкою України в командному заліку, «вирішила» перейменуватися і тепер називається досить екзотично – Red Point Racing. Як нам вдалося дізнатися, це свого роду варіація на тему «йде в точку» і одночасно «червоної ганчірки» для суперників)))

Правда, машини її пілотів поки ніяк не перефарбувалися в нові кольори.

Ну а з урахуванням того, що Володимир Дрогомирецький не мав шансів на серйозні очки в «СуперТурінгу», з 2-м місцем Вадима Конончука і 21 балами в сумі нова-стара команда в підсумку стала лише першою поза подіумом.

А перемогла серед колективів Smart Racing, кричущо-красномовні логотипи якої на своїх бортах в цій гонці несли не тільки тріо офіційних пілотів, а й ще кілька, які їдуть за неї неофіційно.

Перемогу допоміг їй завоювати Микита Анпілогов, до 20 балів за яку додалися ще 15 за друге місце Андрія Скока.

Лише три очки «розумникам» поступилася AWT Racing, яка прийшла в «велике кільце» тільки цього року.

Примітно, що суперечка пілотів цих двох команд стала головним епіцентром боротьби в цей день!

Так Костянтин Денисов зламав оборону Андрія Скока, тим самим, принісши 20 балів AWT Racing, тоді як його напарник Сергій Юнашев був «переможений», закінчивши лише третім у заліку «Турінг», де першу в своєму житті перемогу відсвяткував Микита Анпілогов.

Замкнула командний подіум SDrive. 25 очок їй принесли 2-е місце Костянтина Дяденко і 10 за 4-е «на вибір» Сергія Бєляєва в «Турінг» або Владислава Сінані в «СуперТурінгу». (Нагадаємо, що команду на етапі можуть представляти не більше трьох пілотів, тоді як залік ведеться за двома кращими результатами.)

Останньою ж цього дня з усього 12 «пунктами» стала команда Сергія Бабака SBRacing, де як він не намагався Максим Волинець, після проблем з машиною вранці, та й потім в гонці, так і не зміг піднятися вище 5-го місця.

А всього через добу глядачів чекав новий раунд протистояння Юнашев-Конончук, причому цього разу за вікторію, причому знову від старту до самого фінішу, билися і Денисов зі Скоком. Але перш ніж розповісти про баталії 2-го етапу «Кубка Чайки», нас ще чекають традиційні альбоми з цієї гонки.

Далі буде…

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Вадим Чайковський, Владислав Ошеров і автора

Dacia презентувала оновлений кросовер Duster

Бюджетна марка Групи Renault показала оновлення для другої генерації й компактний кросовер Duster отримав безліч змін як всередині, так й зовні.




Зміни в екстер’єрі

Dacia Duster 2022 року

Як й припускалось раніше, оновлений позашляховик Dacia Duster отримав Y-подібні денні ходові вогні, які вперше з’явились у новому поколінні Sandero та Logan. Крім того, кросовер B-сегмента отримав й світлодіоди для ближнього світла.

Заради ефективності були сконструйовані нові 16- та 17-дюймові диски, випробувані в аеродинамічній трубі, і які допомагають повнопривідній версії викидати на 5,8 грамів менше викидів CO2. Це також стало можливим завдяки розробці нового заднього спойлера. Завершують зміни зовні зовнішні елементи – хромовані акценти в передній решітці радіатора.

А ззаду змінилась форма ліхтарів, які отримали перероблений дизайн, хоча й залишились квадратними.




Оновлений інтер’єр

Dacia Duster 2022 року

Всередині була переглянута панель приладів й розміщена нова інформаційно-розважальна система з восьмидюймовим сенсорним екраном. Крім того, оновлений Duster пропонує бездротові Android Auto та Apple CarPlay та вже звичну вбудовану навігацію.

Dacia також встановила нові підголівники для більшого комфорту, і вони схожі на аналогічні у Logan та Sandero, які, в свою чергу, запозичили їх у останнього покоління Clio. Обробка сидінь також була повністю змінена, тоді як нова висока центральна консоль має широкий підлокітник, який ковзає на 70 міліметрів. Він містить 1,1-літровий простір для зберігання та пару USB-портів у топових версіях.




Двигуни та старт продажів

Dacia Duster 2022 року

Найважливіша зміна під капотом – прийняття шестиступеневої автоматичної коробки передач із подвійним зчепленням. Однак коробка передач EDC доступна лише в поєднанні з переднім приводом та бензиновим двигуном потужністю 150 кінських сил.

Якщо потрібен 4×4, той самий двигун може направляти потужність на обидві осі за допомогою шестиступеневої механіки. Остання також пропонується для двигунів TCe 90 та TCe 130, що мають лише повний привід.

З дизельним двигуном dCi 115 працює шестиступенева механіка, яка поставляється як у 2WD, так і у 4WD.




Про гібридні силові агрегати було не сказано ані слова, але для економії можна обрати Duster ECO-G 100, оснащений 50-літровим баком для зрідженого нафтового газу (LPG), встановлений там, де зазвичай можна знайти запасне колесо. Такий кросовер має таку ж вантажопідйомність, як і модель, що працює на бензині, і пропонує кращий діапазон, ніж раніше, знижуючи викиди CO2 на 9,5 відсотка порівняно з традиційним бензиновим двигуном. Версія на двох видах палива має гарантію від виробника та однакові інтервали обслуговування, як й звичайний Duster.

Dacia продаватиме оновлений позашляховик у Європі з вересня. Модель надійде зі старим логотипом, попри те, що нещодавно був презентований новий. Очікується, що представлений логотип з’явиться у другій половині наступного року разом із новим позашляховиком компанії – Bigster.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Nissan представив електрокар Leaf в Україні офіційно

У квітні 2021 року стало відомо, що Nissan вирішив продавати електричний автомобіль Leaf в нашій країні офіційно,  а пізніше оголосив комплектації. Не секрет, що попит на електрокари в світі й Україні зростає, а тому тепер українські водії можуть купити цей електрокар від виробника на пряму та ще за фінансовими програмами й з гарантією.




За один місяць від анонсу до фактичної появи моделі в салонах вже було замовлено 35 новеньких Nissan Leaf, а це говорить, що попит на актуальне покоління в Україні існує.

Головне питання – пробіг?

Nissan Leaf 2021 року

На українському ринку пропонуються Nissan Leaf з батареєю ємністю 40 кВт-год. З таким акумулятором виробник гарантує запас ходу автомобіля в 389 км у міському режимі та 270 км у змішаному.

Заряджання батареї може відбуватися через звичайну розетку, настінний зарядний пристрій або ж через швидку зарядку CHAdeMO, яка дозволяє поновити заряд батареї до 80% за одну годину.




Потужність електромотору оновленого Nissan Leaf становить 150 к.с., а максимальний крутний момент 320 Нм. Завдяки цьому автомобіль досягає позначки 100 км/год за 7,9 секунд і розвиває максимальну швидкість 144 км/год.

На всі офіційно придбані Nissan Leaf діє гарантія 3 роки або 100 000 км пробігу, гарантія на електричні компоненти становить 5 років або 100 000 км пробігу, а також гарантія на збереження ємності батареї 8 років або 160 000 км пробігу.

Комплектації та ціни

Nissan Leaf 2021 року

В Україні Nissan Leaf пропонується у комплектації N-Connecta за ціною від 962 340 гривень. Ця комплектація включає в себе багато важливих і зручних інноваційних опцій, які роблять керування автомобілем максимально комфортним та безпечним.

Зокрема, інтелектуальна педаль e-Pedal забезпечує плавне прискорення, стабільне керування без ривків та низький рівень шуму. Система ефективного використання тепла Heat Pump дозволить швидко обігріти салон взимку з мінімальними затратами батареї.

Мультимедійна система NissanConnect із восьми дюймовим сенсорним екраном підтримує Apple Car Play та Google Android Auto і забезпечує повну синхронізацію зі смартфоном власника.




Про безпеку та комфорт

Nissan Leaf 2021 року

Допомогу водію в керуванні автомобілем надають інтелектуальний круїз-контроль, інтелектуальна система кругового огляду, передні та задні датчики паркування, система допомоги при старті вгору (HSA).

За безпеку відповідають система автоматичного перемикання світла, інтелектуальна система контролю рядності руху, система попередження про перехресний рух позаду автомобіля, система моніторингу «сліпих зон», інтелектуальна система екстреного гальмування, Full LED фари та LED передні протитуманні фари.

Комфорт в салоні створюють клімат-контроль, підігрів керма та передніх і задніх сидінь.




Тест-драйв

Nissan Leaf 2021 року

З нагоди старту продажів, компанія «Ніссан Мотор Україна» вирішила влаштувати презентацію електрокара для українських медіа.

Українським журналістам було запропоновано випробувати всі системи автомобіля в дії та дізнатись справжні витрати енергії для пересування електрокара.

Поки пропонуємо кілька фотографії з тест-драйву, а незабаром чекайте на детальний огляд моделі.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Volkswagen планував придбати Alfa Romeo

Відповідно до інформації британського видання Autocar, контакт між VW та тодішнім власником Alfa Romeo (FCA) відбувся у 2018 році «за вказівкою Фердинанда Пієха».




Колишній бос VW часто говорив про своє захоплення Alfa та припускав, що бренд може процвітати під «парасолькою» VW, навіть були припущення про передачу бренда Alfa Romeo іншій марці – Porsche.

Кілька років Пієх твердо намагався придбати Alfa. Його новий інтерес виник після того, як інвестиційна фірма ADW Capital Management, давній акціонер FCA, запропонувала, щоб «Альфа» була виділена подібним чином як Ferrari.

За вказівкою Піеха, у червні 2018 року відбулась зустріч між VW та Alfa Romeo, й тоді бос VW Герберт Дісс зустрівся з директором FCA Майком Менлі. Дісс «вважав своїм обов’язком виконати це на прохання Пієха», – заявило джерело Autocar.




Дісс запитав про продаж «Альфа», але відповідь була негативною, хоча можливо сторони ще деякий час продовжували обговорювати інші питання.

Пієх помер 25 серпня 2019 року у віці 82 років. Можливо з часом нові власники бренду із консорціуму Stellantis затвердять нові плани з пошуку власника.

Раніше стало відомо, що Alfa Romeo припинила виробництво Giulietta, а три концепти Alfa Romeo продали за 15 мільйонів доларів.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: AutoCar

Спорткар Toyota Supra з фільму «Форсаж» встановив рекорд аукціону

Однією з зіркових машин на аукціоні Barrett-Jackson у Лас-Вегасі 2021 року, безсумнівно, стала Toyota Supra 1994 року, яка була створена для актора Пола Вокера й першої частини фільму «Форсаж» 2001 року.




Фактично, це одна з найбільш знакових кіномашин усіх часів. Й хоча Supra, яку продавали з аукціону, використовувалась лише для внутрішніх та зовнішніх сцен перших двох серій «Форсажу», й не використовувалась для жодної гоночної сцени, шанувальники машини знайшлись.

Виконана у відмінній перламутровій фарбі Candy Orange від Lamborghini Diablo, культова Supra оснащена обвісом із спеціальним переднім спойлером та бічними «спідницями», що виділяло її у хітових фільмах.

З огляду на популярність фільму з оригінальною назвою «Fast & Furious», який перебуває на екранах майже 20 років, та виходу 9-го «Форсажу», очікувалось, що знаменита Supra продасться за великі гроші, але остаточна ціна перевершила всі очікування.




На аукціоні Toyota Supra Пола Уокера «пішла» за приголомшливі 550 000 доларів, встановивши новий рекорд аукціону для подібних машин. До речі, це майже втричі більше за ціну іншої Supra, використаній у фільмі «Форсаж», яку продали за 185 000 доларів на аукціоні ще в 2005 році.

Серед інших автомобілів, які встановили нові рекорди на аукціоні, були Mercedes-Benz 300SL 1955 року (1 045 000 доларів США), репліка  автомобіля Ecto-1 з фільму «Ghostbusters» (220 000 доларів США) та Cadillac Coupe de Ville Custom Hardtop 1960 року (275 000 доларів США).

Раніше на аукціон виставили «найшвидший» у світі лімузин , а також в Америці продавали український автомобіль ЗАЗ 965А 1965 року за 17 895 доларів.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: CarBuzz

Renault «засвітила» кросовер Kadjar нового покоління

Нове покоління французького кросовера Renault Kadjar матиме набагато більш сучасний та стильний дизайн, але залишиться із тим самим міцним силуетом позашляховика, який характеризує його сьогодні.




Друга ітерація компактного SUV-а прибуде восени цього року та надійде у продаж навесні наступного року, тому він уже перебуває перед останньою фазою тестування.

На разі прототип майбутнього кросовера «катається» на півдні Європи й нова серія шпигунських фотографій дозволяє більш детально побачити характеристики деяких камуфльованих блоків.

Renault Kadjar є однією з найважливіших моделей у європейській лінійці французької фірми, тому варто очікувати значного кроку у нового поколінні, дизайн якого буде натхненний прототипами Renault Mégane eVision та Renault Morphoz.




На зображеннях видно, що новинка матиме вужчу передню оптику та змінену форму капоту. Також на дверях пластикові накладки будуть розміщені нижче.

Хоча камуфляж щільно прикриває всі особливості моделі, проте точно можна сказати, що у новому поколінні буде зроблена велика ставка на електрифікацію, тим більше, що споріднений новий Nissan Qashqai у моторній лінійці має декілька гібридних версій.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es

Hyundai Santa Fe кинув виклик Toyota RAV4 Prime

Оновлений Hyundai Santa Fe з’явився у 2020 році й вже тоді стало відомо про гібридні версії кросовера. Зокрема, для модельного 2021 року було запропоновано кілька захопливих оновлень силового агрегату, коли Hyundai анонсувала нові гібридні та плагін-гібридні варіанти.




М’які гібриди HEV на Santa Fe доступні для придбання й поєднують в собі 1,6-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом та електричний двигун, що виробляють разом 225 кінських сил.

Новий плагін-гібрид

Hyundai Santa Fe PHEV 2021 року

Проте незабаром має відбутись дебют плагін-гібридної версії PHEV й виробник вже оприлюднив ціни та характеристики агрегату, як й показники економії палива для новинки.

При використанні двигуна та електричного двигуна Santa Fe PHEV досягає витрат 1,6 л на 100 км (WLTP). Для порівняння, модель HEV витрачає біля 6,9 л/100 км. Крім того, акумулятор PHEV матиме ємність 13,8 кВт-год та забезпечить 69-кілометровий електричний пробіг або 708 км загальної дальності руху.




До чого ж тут Toyota RAV4?

Toyota RAV4 Prime для Японії

На разі важко назвати зазначені показники економії палива хорошими чи поганими, оскільки у Santa Fe PHEV немає прямої конкуренції.

Найближчим суперником є Toyota RAV4 Prime, проте цей кросовер знаходиться в категорії менших за розмірами позашляховиків.

Згідно з даними EPA, RAV4 Prime перевершує Santa Fe PHEV з витратами 1.0 л/100 км в гібридному режим. Проте японська та корейські майже ідентичні в діапазоні пробігу – 67 км на електриці, але загальна вражає- 1 316 км.




За використання зазначеного 1,6-літрового двигуна, що присутній на м’якому гібриді, Santa Fe PHEV може видавати 265 к.с., що трохи менше 302-сильного агрегату Toyota.

Проте знову, технічно машини не варто порівнювати, адже «Санта-Фе» більший і оснащений механічною системою повного приводу, а не електричним двигуном на задній осі у RAV4 Prime. Хоча фактично, обидва кросовера можуть боротися за одного споживача.

Очікується, що Santa Fe PHEV з’явиться на деяких ринках вже до кінця року, як автомобіль модельного 2022 року. В Європі модель вже доступна від 55 750 євро, але деякі країни мають пропонувати державні субсидії на автомобіль.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Ферстаппен виграв у гонці помилок на Гран Прі Франції

Макс Ферстаппен майже втратив шанси на перемогу в першому повороті, коли втримавши лідерство на старті не вписався в поворот та був змушений повертатися на трасу по безпечній доріжці.

Зрозуміло, цим скористався Льюїс Хемілтон, який одразу вийшов вперед та почав контролювати гонку. Тим більше, Валттері Боттас впевнено закріпився на третьому місці, в той час як Серхіо Перес був попереду Карлоса Сайнса.

За Сайнсом йшли Гаслі, Леклер та Алонсо, але після 10-го кола іспанець почав втрачати місця й поступився Ріккардо, Норрісу та Феттелю, які «викинули» гонщика Alpine з топ-10.

На 15-му колі Леклер став першим, хто змінив свій комплект Medium на Hard (коли вже програв позицію Ріккардо). Проте монегаск виїхав аж на 18-й позиції.

Ріккардо заїхав у бокси на 17-му колі й це дозволило «підрізати» позиції не лише Гаслі, але й Сайнса.

На 18 та 19 колах свої піт-стопи зробили Боттас та Ферстаппен, але Хемілтона закликали лише на 20-му колі, хоча було очевидно, що «підрізка» працює дуже добре на цьому треку.

Льюїс виїхав якраз позаду Макса, а Перес очолив гонку.

Лідер змінився лише на 25-иу колі мексиканець заїхав за новими шинами Hard й повернувся четвертим, попереду Феттеля, який вийшов на 5-й позиції завдяки старту на «твердій» гумі. До речі, за німцем на аналогічній стратегії їхали Стролл та Окон.

Цікаво, що на 30-му колі стало зрозуміло, що кампаунд Hard не витримає до кінця гонки й доказом цьому став «провал» Леклера за межі топ-10. Й саме Шарль першим перейшов на Hard й зазнав проблем з гумою, й лідери теж почали розмірковувати на стратегією 2-х піт-стопів.

Мабуть, аби уникнути повторення гонки в Баку, вже на 33-му колі Ферстаппен отримає свіжий комплект Medium. Хоча міг спробувати доїхати лідером до фінішу.

Але у Mercedes вирішили не закликали своїх гонщиків на другу зупинку, адже тоді вони б виїхали позаду гонщиків Red Bull. Й на даний момент було не зрозуміло, яка команда зробила помилкове рішення.

Макс почав «зрізати» по дві секунди на колі й до 40-го вже був на відстані 5 секунд від лідера гонки й лише Боттас був попереду, адже Перес пропустив свого напарника без боротьби.

На 44-му колі Ферстаппен обходить, хоч й з боротьбою, Боттаса й залишається лише 9 кіл, аби скоротити відстань до Хемілтона, яка становила ті ж 5 секунд. А на 49-му колі гума Боттаса вже не могла чинити опір й Перес забрав собі третє подіумне місце.

Залишилось лише визначити переможця: за п’ять кіл до фінішу розрив між Льюїсом та Максом вже був 1,6 с, а британець вже вилітав в одному з поворотів.

Ферстаппену знадобилось навіть менше кіл – на 52-му нідерландець майже без боротьби обійшов Хемілтона й впевнено довів гонку до перемоги. Це вже 12 перемога для Макса й третя поспіль для Red Bull.

Хемілтон поступився 2,8 с на фініші, а Перес був від переможця у 8,8 с. Боттас зміг доїхати до фінішу четвертим з відставанням 14,4 с та явно буде ображеним на команду, яка не дослухалась його поради зробити два піт-стопи.

5-м та 6-м стали гонщики McLaren (Норріс та Ріккардо), а Гаслі, Алонсо, Феттель та Норріс здобули важливі очки для своїх команд.

Таким чином, Ферстаппен збільшив свою перевагу в заліку пілотів, так само як й команда Red Bull.

До речі, дві наступні гонки пройдуть на «батьківщині» Red Bull в Австрії, а отже варто чекати знову гарних виступів «енергійної» команди.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.














Pin It on Pinterest