Боттас виграв дощову гонку Гран Прі Туреччини

Автор: Роман Галімон | 10 Жов, 2021
Старт Гран Прі Туреччини

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв гонку Гран Прі Туреччини, яка почалась й пройшла під дощем.

Дощ завершився перед початком гонки, тому команди вивели своїх пілотів на проміжній гумі. Очікувалось, що за кілька кіл траса почне підсихати й гонщики перейдуть на сліки.

На диво, на старті не відбулось багато інцидентів: Боттас впевнено пішов вперед, а Ферстаппен був прямо за ним. Далі також спокійно розмістились Леклер та Перес. Лише Алонсо втратив свій болід у першому повороті, адже Гаслі відправив його на узбіччя, після чого іспанець повернувся вже 15-м.

Проте пізніше гоночна дирекція вирішила покарати П’єра за провокування зіткнення 5-секундним штрафом. Аналогічний штраф отримав й Фернандо, який встиг «попрацювати» в кінці пелотона й зіштовхнувся з Шумахером.

За 5 кіл Боттас встиг показати кілька швидких кіл, але зміг відірватися від Ферстаппена лише на 1,8 с. Тим часом, Хемілтон просунувся з 11-го місця лише на 9-е, де застряг за Цунодою. Лише на 8-му колі британець обійшов японця.

На наступному колі Льюїс вже наздогнав Стролла й обійшов його з першої спроби. Наступною «жертвою» страв Норріс, який поступився своєю 6-ю позицією на 11–му колі.

Цікаво, що в той же момент Сайнс вже прорвався з передостаннього місця на старті до 11-го.  Проте обійти Феттеля, який був на 10-му місці, вийшло у іспанця лише з невеликим контактом.

На 15-му колі Хемілтон вже наздогнав, показуючи швидке коло за колом, та обігнав Гаслі. Лідер Mercedes став 5-м у 17 секундах від лідера. В цей час Боттас був попереду Ферстаппена в 3 секундах, а Леклер та Перес відставали на 11 та 15 секунд відповідно.

Після 18-го кола стало зрозуміло, що проміжна гума почала надмірно зношуватись, але ніхто не поспішав заїжджати в бокси й втрачати місця, аби отримати нові Intermediate. Тим більш, Хемілтон та Сайнс продовжували штампувати швидкі кола, а гонщик Ferrari ще й обігнав Цуноду.

Але на 22-му колі, у McLaren все ж вирішили закликати Ріккардо, адже австралієць застряг за Расселом й не міг суттєво підвищити темп. Після піт-стопу Даніель виїхав 18-м та почав показувати темп лідерів, але інші гонщики не повірили у переваги нового комплекту.

До 30-го кола ситуація у пелотоні майже не змінилась. Попри майже зношений шар гуми на Intermediate, Боттас продовжував тримати відрив у 4 секунди від Ферстаппена, а Леклер навіть періодично показував найкращі кола в гонці й тримався третім позаду гонщика Red Bull у 2-х секундах.

Перес відставав все більше (+18 секунд) і його на 33 колі наздогнав Хемілтон.

На 35-му колі британець спробував атакувати мексиканця й вони поруч пройшли майже чотири повороти, але Серхіо якимось чином втримав свою позицію.

За два кола Ферстаппен відкрив справжню хвилю піт-стопів й за ним одразу поїхали Сайнс, Феттель та Боттас.

При цьому Феттелю поставили сліки Medium й він був змушений колом пізніше заїхати в бокси за проміжною гумою. Німець ледь дотягнув до заїзду на піт-лейн й виїхав звідти майже останнім.

Тим часом, лідером гонки на 37-му колі став Леклер, який випереджав Боттаса на 6 секунд, Ферстаппена на 11 секунд, й Хемілтона на 15 секунд. Перес опинився за спиною Хемілтона у 15 секундах.

При цьому лідер Ferrari спитав у команди про можливість доїхати до фінішу на одному комплекті. Й там відповіли, що це можливо й варто робити, якщо він втримає за спиною Боттаса.

Але, на 45-му колі стало очевидно, що темпу монегаска на зношеній проміжній гумі недостатньо, адже Боттас після кількох перегальмувань гонщика Скудерії опинився позаду червоного боліда.

У першому повороті 47-го кола фін повернув собі лідерство й у Ferrari вирішили закликати Леклера, після чого він виїхав 4-м, у секунді перед Пересом.

Лише на 51-му колі Mercedes закликав Хемілтона, котрий став 5-м після піт-стопа й у 32 секундах від лідера та 4 секундах від Переса.

При цьому Перес обігнав Леклера та вийшов на третє місце, а ось Хемілтону потрібно було вже оборонятись від Гаслі, адже нові шини на боліді Mercedes, за словами Льюїса, просто не працювали.

Хемілтон висловив команді свою думку, що він мав залишитись на попередній гумі й не втрачати позицій та темпу.

До речі, Окон дійсно проїхав всю гонку без піт-стопа на одному комплекті й фінішував 10-м.

Тим часом, Боттас впевнено довів гонку до перемоги (першій для нього в цьому сезоні), збільшивши перевагу над Ферстаппеном до 14 секунд на фініші. Перес піднявся на третю сходинку Гран Прі Туреччини.

Завдяки другому місцю Макс зміг повернути лідерство в особистому заліку й боротьба між нідерландцем та британцем явно продовжиться у решті гонок, хоча минулого року Хемілтон на Істанбул Парку достроково здобув свій сьомий титул Ф1.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest