Боттас здобув поул на Гран Прі Емілії-Романьї

Автор: Роман Галімон | 31 Жов, 2020
Валттері Боттас

Фінський гонщик Ф1 Валттері Боттас здобув першу позицію на старті Гран Прі Емілії-Романьї.

Погода в Імолі не сильно змінилась після ранкової практики й температура піднялась лише на два градуси: до 19 у повітрі, й до 26 на поверхні треку.

Отже гонщики одразу вирушили на Soft, аби показати найкраще коло на трасі, зчіпні характеристики якої мали швидко еволюціонувати.

Цікаво, що на деякий час перші два місця у Q1 взяли гонщики AlphaTauri, які були єдиними, хто їздив на Імолі цього року до гонки. Хоча це було в рамках «знімального дня», проте переваги від цього команда вочевидь здобула.

Лише з другої спроби Макс Ферстаппен зміг випередити своїх колег із молодшої команди, а Хемілтон очолив сесію з часом 1:14,574 с (на 0,460 краще за Макса).

При цьому багато гонщиків грішили й порушували межі треку в «заборонених» місцях (9-й та 13-й повороти) й їхні результати гоночна дирекція анулювали після цього.

Під кінець Q1 Хемілтон зміг ще раз покращитись й показав 1:14,229, але кращим у цьому сегменті вже став Боттас із часом 1:14,221.

Кваліфікацію завершили Грожан, Магнуссен (який помилився в останньому повороті), Райкконен (його час був видалений через порушення меж траси), Латіфі та Джовінацці.




Другий сегмент гонщики Mercedes, Red Bull Racing та Ferrari почали на Medium.

При цьому Боттас (1:14,585) знову був швидший за Хемілтона й знову на миті секунди (0,058). Але позаду них були зовсім не Red Bull.

Гонщики «енергетичної» команди зіткнулись з проблемами: Ферстаппен відчув падіння потужності й одразу заїхав в бокси, де на боліді одразу підняли капот; а Албона розвернуло на швидкому колі й він став лише 11-м після перших двох спроб.

Отже третім й четвертим у середині Q2 були гонщики AlpaTauri та Renault – Гаслі та Ріккардо.

Проте Red Bull встигла провести ремонт й випустила Ферстаппена на останню спробу, завдяки якій він пройшов до фіналу кваліфікації. При цьому Албон зміг навіть випередити напарника. Але варто відзначити, що Макс був на Medium.

До останнього сегмента не змогли дістатись: гонщики Racing Point, Окон, Расселл та Феттель, чий останній результат був анульований, хоча він все одно не дозволив би йому пройти далі.




З першої ж спроби в Q3 гонщики Mercedes показали, на що здатні «срібні стріли» на Soft: обидва гонщики вийшли за межі 1:13. Проте тут вже Хемілтон (1:13,781) був кращий за Боттаса.

Третім у протоколі був Ферстаппен із відставанням рівно 0,700 с, а час Албона був анульований із тих же причин.

У другій спробі гонщики, звісно, прискорились й Боттас знайшов 0,097 секунди, аби випередити Хемілтона, який теж покращився.

Ферстаппен знову став третім (програвши аж 0,567 с), а четвертим Гаслі, котрий явно отримав натхнення від нещодавно підписаного контракту з AlpaTauri. Хоча, можливо цьому допоміг й новий шолом П’єра у лівреї Айртона Сенни.

У топ-5 також увійшов Ріккардо, який випередив Албона лише на 0,05 секунди. Далі розриви теж були невеликими, адже Леклер та Квят вмістились в одну секунду від лідера. Лише Норріс та Сайнс були за межею цієї секунди й замкнули топ-10.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.


Додати свій коментар











Pin It on Pinterest