З об’єктивних причин відкриття Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC буде перенесено. Однак затримка не настільки велика.
Епідемії смертоносного вірусу зажадала самоізоляції людей і майже все життя у всьому світу встала на ручне гальмо. Природно це стосується й автоспорту, в тому числі й українського.
Однак тепло прийшло, вірус починає відступати, а разом з цим пом’якшується і карантин. Але відбувається це трохи повільніше, ніж хотілося б нам усім.
Відкриття Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC в заплановані терміни просто неможливо.
Проте, якщо все буде йти «на поправку» і з червня проведення змагань буде дозволено, в дійсності старт настільки очікуваного багатьма вболівальниками Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC не за горами.
А саме він відсувається рівно на місяць – з останніх вихідних травня, на кінець червня. Тим часом, багато хто з пілотів вже почав тестуватися й ми навіть можемо будувати перші прогнози!
Напевно головним магнітом уваги знову стане клас GT Open, де основною «бойовою одиницею» пілотів є Ford Fiesta. І тут інтрига обіцяє бути.
Після відверто невдачливого сезону, де жоден з етапів для нього не обійшовся без технічних проблем, 5-разовий чемпіон України Ігор Скуз налаштований більш ніж рішуче відновити своє реноме лідера цього заліку.
Однак й Андрій Євтушенко, який минулого року завоював друге за рахунком чемпіонство в GT Open, це крім ще двох титулів в двох «молодших» класах, не збирається так просто «віддавати» титул.
Аналогічно рішуче налаштований і Володимир Дрогомирецький, котрий впевнено нав’язував боротьбу двом фаворитам і посів третє місце за підсумками минулого сезону. При цьому нагадаємо, що в їх часом безкомпромісній боротьбі Дрогомирецький поступився лише пів очка Валерію Жовтоногу.
На жаль, але вже відомо, що сам Валерій пропустить цей сезон. Тим не менш, є шанс того, що за кермом його «Фієсти» поїде інший пілот, і тут всіх може очікувати чималий сюрприз! Однак з огляду на те, що поки нічого не підтверджено «офіційно», в цьому місці доречно поставити три крапки …
Класом нижче знаходиться Touring. У ньому очікується чимале поповнення. Цей залік знову стане наймасовішим, можливо, і з півтора десятками машин на старті тільки в ньому одному! Судячи з усього, балом у «Турінгу» знову буде правити напарник Дрогомирецького – Вадим Конончук.
Цікаво, але на рахунку другого пілота команди «Київ-Південь», що стала чемпіонкою в свій перший же рік існування, три чемпіонські титули, причому поспіль!
Як стало відомо, його головний візаві в особі Сергія Юнашева вирішив «переметнутися» в автокрос. Однак, як кажуть, святе місце порожнім не буває.
Один із найшвидших новачків останніх років – Дмитро Пархоменко, – пропустив минулий сезон. Однак він нарешті-то підготував нову для себе «Калину» і збирається повноцінно виступити в цьому. У разі, якщо Дмитро не зможе нав’язати боротьбу беззастережному лідерові «Турінгу», можна не сумніватися, що його протистояння за подіумні місця з Сергієм Бєляєвим, що також виступає на «Калині», може стати прикрасою UTC-2020.
Нагадаємо, що до анулювання одного з його результатів «постфактум», саме Бєляєв за підсумками року значився бронзовим призером «Турінг» …
Хтозна, можливо в боротьбу за призові місця втрутяться й інші пілоти. Як ніяк в цей клас переходить вся призова трійка з «У-1600», який з набранням чинності нових Технічних вимог припинив своє існування. Останнім в історії Чемпіоном України «У-1600» став Вадим Євтушенко і в його розпорядженні буде оновлена «вісімка».
Не можна забувати, що після перегляду результатів саме Вадим став срібним призером за підсумками минулого року і в самому «Турінгу» …
Крім боротьби в двох вище згаданих класах глядачі напевно будуть раді побачити на трасі й куди потужнішу техніку, особливо «баварців». Так, відомо, що Олег Сокірба вже «прокачав» свою «трійку» і готовий поборотися за вершину подіуму найпотужнішого на сьогодні в Чемпіонаті України з кільцевих гонок заліку Super Touring.
Але, мабуть, серця вболівальників будуть швидше на боці іншої «трійки» – з куди більш класичними формами. Олексій Савчук також модернізував свою «стареньку» 30-ку і збирається виступити на всіх етапах UTC-2020 …
Будемо сподіватися, що залік «Супер Турінг» цього року нарахує достатню кількість учасників й порадує вболівальників не тільки потужними й красивими машинами, а й інтригою на трасі.
Чекати, взагалі, залишилося не так вже й довго – трохи більше місяця. Запасемося терпінням. Повірте, очікування буде виправдано – в цьому немає жодних сумнівів! …
Прес-служба UTC
Фото Денис Сергієнко