Дакар-2022, Пролог: Вантажівки, всюдиходи та українські екіпажі

Автор: Роман Галімон | 01 Січ, 2022
Янус ван Кастерен

Пролог став першим випробуванням для багатьох учасників, в тому числі для двох українських екіпажів, що приїхали на «Дакар» 2022 року.

Після 19 кілометрів спецділянки у заліку вантажівок поки очікувати на сюрпризи не доводиться. Топ-10 вмістилася в одну хвилину й лише завтра можна буде дізнатись про ймовірне розташування сил.

Квартет Камазів очолив протокол Прологу, а на п’ятому місці з відставанням 27 секунд опинився екіпаж чилійця Ігнасіо Касале, що виступає на Tatra.

Янус ван Кастерен з команди De Rooy на капотному Iveco став 7-м, а Мартін Масік, який фінішував 4-м минулого «Дакара», став 8-м на Iveco, але від команди Big Shock Racing.

Завтра вантажівки проїдуть 333 км спецділянки навколо міста Хайл, та 181 км у форматі ліазона.

Pos. Drive-Team Mark-Model Time Variation Penality
1 505 (raf) EDUARD NIKOLAEV KAMAZ – MASTER 00h 13′ 01”
2 500 (raf) DMITRY SOTNIKOV KAMAZ – MASTER 00h 13′ 08” + 00h 00′ 07”
3 509 (raf) ANDREY KARGINOV KAMAZ – MASTER 00h 13′ 16” + 00h 00′ 15”
4 501 (raf) ANTON SHIBALOV KAMAZ – MASTER 00h 13′ 25” + 00h 00′ 24”
5 511 (chl) IGNACIO CASALE TATRA BUGGYRA RACING 00h 13′ 28” + 00h 00′ 27”
6 516 (nld) GERT HUZINK RIWALD DAKAR TEAM 00h 13′ 35” + 00h 00′ 34”
7 504 (nld) JANUS VAN KASTEREN PETRONAS TEAM DE ROOY IVECO 00h 13′ 38” + 00h 00′ 37”
8 503 (cze) MARTIN MACIK BIG SHOCK RACING 00h 13′ 42” + 00h 00′ 41”
9 506 (nld) MARTIN VAN DEN BRINK MAMMOET RALLYSPORT TEAM DE ROOY IVECO 00h 13′ 46” + 00h 00′ 45”
10 518 (nld) PASCAL DE BAAR RIWALD DAKAR TEAM 00h 13′ 49” + 00h 00′ 48”

Всюдиходи

Євген Ковалевич
Євген Ковалевич. Фото: VeZZdehod Team

Як вже багатьом відомо, то цьогоріч на «Дакар» виступає два українських екіпажи. При чому, екіпаж Євгена Ковалевича та його штурмана Дмитра Циро проїдуть повну дистанцію ралі у заліку SSV.

На разі після Прологу вони показали 16-й результат з відставанням від лідера 1хв.57 хв. Проте враховуючи, що українці виступають на техніці Can – Am та за команду South Racing Can Am, їхні результати можуть значно покращитись на наступних етапах. Тим більше обидва українці мають вагомий досвід: Ковалевич є триразовим чемпіоном України по трофі, а Циро вже чотири рази виступав на «Дакарі».

Dakar Classic

Renault Kerax D-50. Фото: Сергій Малік

Як раніше писав Motorcar, цьогоріч у спеціальному заліку Dakar Classic виступає й вантажівка з українським екіпажем: Сергій Малік, Любомир Шумаков, Сергій Мартовенко.

Проте Dakar Classic – це спрощена версія ралі-рейду для «історічних» машин та гонщиків, які або готують себе до «Дакара» або просто вирішили випробувати свою приватну техніку.

Малік використовуватиме вантажівку Renault Kerax D-50, яку підготувала французька команда STA Competition.

На разі, після Прологу екіпаж Маліка посідає 110-е місце у загальній класифікації Dakar Classic та навіть отримав штрафні бали (+500). Враховуючи, що в такому положенні українці опинились після 22 км спецілянки, то їм буде важко боротись за загальну перемогу. Тим більше, що попереду виступають позашляховики та багі, а залік єдиний для всіх.

Тим не менш, сподіваємось, що український екіпаж краще виступить на наступному етапі, який буде доволі пристойним у 141 км спеціальної ділянки.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest