Пролог став першим випробуванням для багатьох учасників, в тому числі для двох українських екіпажів, що приїхали на «Дакар» 2022 року.
Після 19 кілометрів спецділянки у заліку вантажівок поки очікувати на сюрпризи не доводиться. Топ-10 вмістилася в одну хвилину й лише завтра можна буде дізнатись про ймовірне розташування сил.
Квартет Камазів очолив протокол Прологу, а на п’ятому місці з відставанням 27 секунд опинився екіпаж чилійця Ігнасіо Касале, що виступає на Tatra.
Янус ван Кастерен з команди De Rooy на капотному Iveco став 7-м, а Мартін Масік, який фінішував 4-м минулого «Дакара», став 8-м на Iveco, але від команди Big Shock Racing.
Завтра вантажівки проїдуть 333 км спецділянки навколо міста Хайл, та 181 км у форматі ліазона.
Pos. | N° | Drive-Team | Mark-Model | Time | Variation | Penality |
1 | 505 | (raf) EDUARD NIKOLAEV | KAMAZ – MASTER | 00h 13′ 01” | ||
2 | 500 | (raf) DMITRY SOTNIKOV | KAMAZ – MASTER | 00h 13′ 08” | + 00h 00′ 07” | |
3 | 509 | (raf) ANDREY KARGINOV | KAMAZ – MASTER | 00h 13′ 16” | + 00h 00′ 15” | |
4 | 501 | (raf) ANTON SHIBALOV | KAMAZ – MASTER | 00h 13′ 25” | + 00h 00′ 24” | |
5 | 511 | (chl) IGNACIO CASALE | TATRA BUGGYRA RACING | 00h 13′ 28” | + 00h 00′ 27” | |
6 | 516 | (nld) GERT HUZINK | RIWALD DAKAR TEAM | 00h 13′ 35” | + 00h 00′ 34” | |
7 | 504 | (nld) JANUS VAN KASTEREN | PETRONAS TEAM DE ROOY IVECO | 00h 13′ 38” | + 00h 00′ 37” | |
8 | 503 | (cze) MARTIN MACIK | BIG SHOCK RACING | 00h 13′ 42” | + 00h 00′ 41” | |
9 | 506 | (nld) MARTIN VAN DEN BRINK | MAMMOET RALLYSPORT TEAM DE ROOY IVECO | 00h 13′ 46” | + 00h 00′ 45” | |
10 | 518 | (nld) PASCAL DE BAAR | RIWALD DAKAR TEAM | 00h 13′ 49” | + 00h 00′ 48” |
Всюдиходи


Як вже багатьом відомо, то цьогоріч на «Дакар» виступає два українських екіпажи. При чому, екіпаж Євгена Ковалевича та його штурмана Дмитра Циро проїдуть повну дистанцію ралі у заліку SSV.
На разі після Прологу вони показали 16-й результат з відставанням від лідера 1хв.57 хв. Проте враховуючи, що українці виступають на техніці Can – Am та за команду South Racing Can Am, їхні результати можуть значно покращитись на наступних етапах. Тим більше обидва українці мають вагомий досвід: Ковалевич є триразовим чемпіоном України по трофі, а Циро вже чотири рази виступав на «Дакарі».
Dakar Classic


Як раніше писав Motorcar, цьогоріч у спеціальному заліку Dakar Classic виступає й вантажівка з українським екіпажем: Сергій Малік, Любомир Шумаков, Сергій Мартовенко.
Проте Dakar Classic – це спрощена версія ралі-рейду для «історічних» машин та гонщиків, які або готують себе до «Дакара» або просто вирішили випробувати свою приватну техніку.
Малік використовуватиме вантажівку Renault Kerax D-50, яку підготувала французька команда STA Competition.
На разі, після Прологу екіпаж Маліка посідає 110-е місце у загальній класифікації Dakar Classic та навіть отримав штрафні бали (+500). Враховуючи, що в такому положенні українці опинились після 22 км спецілянки, то їм буде важко боротись за загальну перемогу. Тим більше, що попереду виступають позашляховики та багі, а залік єдиний для всіх.
Тим не менш, сподіваємось, що український екіпаж краще виступить на наступному етапі, який буде доволі пристойним у 141 км спеціальної ділянки.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.