Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен очолив протокол першого тренування Гран Прі США, в той час як гонщики Mercedes були в хвості протоколу.
Прогноз погоди обіцяв, що етап в Остіні відбудеться за прохолодних умов й перша практика це підтвердила – повітря прогрілось до 10°С, а траса до 17°С.
З перших хвилин практики на Трасі Америк господарювали пілоти Haas, які тестували нове привезене переднє антикрило. Ромен Грожан (1.37,856) та Кевін Магнуссен (1.38,177) вдвох були на чолі протоколу поки Алекс Албон не показав 1.37,203.
Читайте також:
В цей же час гонщики Ferrari та Mercedes тестували роботу аеродинаміки: Леклер їздив із ліхтарями під днищем, а Боттас возив аеродинамічну раму за передніми колесами. Все це відбувалось, бо команди отримали можливість протестувати шини для наступного сезону.
Майже всі гонщики проїхали 3-5 кіл на шинах-прототипах, які проходили в таймінгу під спеціальною позначкою.
Гонщиків також «просили» триматися в межах траси, адже їхні результати анулювалися у випадку порушення. Так час Ферстаппена, Норріса, Леклера та Хемілтона був анульований за виїзд у 19-му повороті всіма колесами за білу лінію треку.
Всередині сесії Албон зміг підняти планку до 1.35,451, а його напарник був від нього у 0,095. Далі був Феттель (1.35,734) та, на диво, два пілоти Racing Point – Стролл (1.35,757) та Перес (1.36,199).
Проте майже одразу Феттель перейшов на Soft й показав 1.34,226 та очолив протокол, в той час як його напарник проїхав лише три відрізки на прототипах шин та показав третій на той момент час – 1.35,380.
Цікаво, що на двох болідах з двигунами Renault виникли проблеми з гідравлікою та перемиканням швидкостей, Ніко Хюлькенберг та Ландо Норріс на деякий час зупинялись в боксах.
За двадцять хвилин до кінця сесії Ферстаппен встановив 1.34,057, який й залишився найкращим до кінця сесії.
Враховуючи, що гонщики Mercedes майже весь час провели за тестуванням прототипів шин, то вони всю сесію були в кінці протокол. Лише на останніх хвилинах Хемілтон показав дев’ятий час, хоча один його результат був анульований.
Цікаво, що в топ-10 також увійшли Гаслі, Ріккардо та обидва гонщики Haas, а це може обіцяти цікавий розвиток подій в подальших сесіях.
Позиція | Пілот | Мотор | Кола | Час | Відставання | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Honda | 26 | 01’34.057 | |||
2 | Ferrari | 30 | 01’34.226 | 00.169 | ||
3 | Honda | 28 | 01’34.316 | 00.259 | ||
4 | Honda | 32 | 01’35.008 | 00.951 | ||
5 | Renault | 29 | 01’35.263 | 01.206 | ||
6 | Ferrari | 24 | 01’35.356 | 01.299 | ||
7 | Ferrari | 23 | 01’35.380 | 01.323 | ||
8 | Mercedes | 32 | 01’35.439 | 01.382 | ||
9 | Mercedes | 31 | 01’35.586 | 01.529 | ||
10 | Ferrari | 23 | 01’35.659 | 01.602 | ||
11 | Honda | 31 | 01’35.661 | 01.604 | ||
12 | Renault | 26 | 01’35.723 | 01.666 | ||
13 | Ferrari | 22 | 01’35.854 | 01.797 | ||
14 | Mercedes | 29 | 01’35.971 | 01.914 | ||
15 | Ferrari | 26 | 01’36.037 | 01.980 | ||
16 | Renault | 24 | 01’36.124 | 02.067 | ||
17 | Mercedes | 40 | 01’36.159 | 02.102 | ||
18 | Renault | 23 | 01’36.263 | 02.206 | ||
19 | Mercedes | 28 | 01’37.948 | 03.891 | ||
20 | Mercedes | 7 | 01’41.112 | 07.055 |