Болід команди Ferrari для Ф1 2020 року матиме серйозні недоліки

Автор: Андрій Іванов | 22 Січ, 2020

З’явилися нові чутки про проблеми з болідом команди Ф1 Ferrari 2020 року.

Минулого тижня журналіст Лео Турріні, близький до Скудерії, заявив, що характеристики машини 2020 року, виявлені на стимуляторі й аеродинамічній трубі, «не вразили інженерів».

Тепер, посилаючись на «надійні джерела у Ferrari», німецька Auto Bild стверджує, що дані з аеродинамічної труби насправді гірше, ніж повідомляється.

«Болід може мати серйозні прорахунки в аеродинаміці, які ні спеціалісти з стимуляторів, ні інженери в аеродинамічній трубі не змогли вирішити», – пишуть кореспонденти Ральф Бах і Б’янка Гарлофф.

Вони стверджують, що проблема може полягати в тому, що Ferrari вдалася до схеми Red Bull з дуже крутим кутом нахилу шасі.

«Це допомагає вам у кількох сферах, – пояснив екс-конструктор Ф1 Гері Андерсон. – Але якщо тільки одна дрібниця піде не так, це викличе ланцюжкову реакцію. Тоді у вас є серйозна проблема, яку нелегко вирішити».

Інша проблема полягає в тому, що Ferrari, схоже, програла боротьбу з іншими командами і FIA з приводу суперечливої законності її двигуна 2019 року.

Маттіа Бінотто сказав офіційному журналу Ferrari, що політика Формули 1 застала його зненацька, коли він став командним керівником минулого року.

«Це фронт, на якому ми не можемо підвести нашу команду, бо мати конкурентоспроможну машину й гарних гонщиків недостатньо. Я не очікував, що це вимагатиме стільки зусиль», – сказав він.

«Я думаю, що рівень конкуренції ніколи не був таким високим, – додав Бінотто. – У нас є повноваження, щоб досягти успіху, але ніщо не вважається само собою зрозумілим, тому що наші противники, як й ми, активізують свої зусилля щодо поліпшення.

Нашою перевагою є виняткова підтримка, яку ми отримуємо, і сила міфу про те, що ми хочемо продовжувати боротися за будь-якої ціни».


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest