Ферстаппен став найкращим у кваліфікації Гран Прі Абу-Дабі

Автор: Роман Галімон | 11 Гру, 2021
Макс Ферстаппен

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен здобув поул-позицію фінального етапу Ф1 сезону 2021 року – Гран Прі Абу-Дабі.

Траса Яс-Маріна стане місцем вирішення питання належності цьогорічного титулу, а отже здобуття поул-позиції стало важливою підготовкою до недільної гонки Гран Прі Абу-Дабі.

Q1

Майже всі гонщики одразу виїхали на трасу й Макс Ферстаппен одним із перших задав темп – 1.23,680.

Цікаво, що майже всі пілоти (окрім Ferrari) обрали Soft на Q1, а Леклер та Сайнс спробували свої сили на Medium.

Й поки Ферстаппен повертався в бокси, Льюїс Хемілтон покращив найкраще коло на 0,414 – 1.23,266. Одразу за ним Валттері Боттас показав 1.23,367 (+0,101).

У другій спробі у Red Bull, вочевидь, вирішили змінити налаштування й Ферстаппен (+0,056) та Перес (+0,311) підтягнулись до Хемілтона.

Тим не менш, Ландо Норріс зміг увійти до топ-4 й показав 1.23,553 (+0,287).

В цей момент, Мік Шумахер збиває в останньому повороті резиновий стовп-обмежувач, який викочується на стартову пряму. Гоночна дирекція на кілька хвилин зупиняє сесію.

Після поновлення сесії Хемілтон та Боттас змогли ще раз покращити свої часи, а ось Ферстаппен більше не виїжджав, що не завадило йому залишитись в протоколі перед Пересом.

Тим часом, кваліфікацію залишили: гонщики Williams та Haas, а також й Кімі Райкконен, для якого це стала остання кваліфікація у Ф1.

Q2

Другий сегмент кваліфікації гонщики, які планували потрапити до топ-10, почали на Medium, аби й стартувати в неділю на цьому ж комплекті.

Хемілтон вже з першої спроби показує 1.23,185, але вже за кілька хвилин Ферстаппен відповідає – 1.23,189 (+0,004). Проте нідерландець залишився на трасі й спробував проїхати друге швидке коло, але перегальмував й пошкодив комплект. Перед командою Red Bull постав вибір – на якому комплекті далі виступати: треба було покращуватись, аби не виїжджати на завтрашній старт у пошкодженій гумі.

В той же час, гонщик Ferrari виїхали на Soft й Сайнс одразу показав найшвидше коло – 1.23,174, а Леклер став четвертим – 1.23,202.

Схожу стратегію вирішили застосувати й у Red Bull, перевівши обох гонщиків на Soft. Це дало можливість Ферстаппену (1.22,800) та Пересу (1.23,135) розташуватися на перших рядках.

Фактично лише гонщики Mercedes та AlphaTauri залишились на Medium. Й хоча «срібні стріли» пройшли далі (Хемілтон із невеликим покращенням), у молодшій команді RBR до фіналу прорвався лише Юкі Цунода (Гаслі помилився в одному з поворотів).

Кваліфікацію залишили: Алонсо, Гаслі, Стролл, Джовінацці та Феттель, болід якого перейшов на «нейтральну передачу» перед останнім поворотом.

Q3

Фінальний сегмент почався з прохання Red Bull до Переса надати Ферстаппену сліп-стрім. Й, схоже, це спрацювало. Макс із першої спроби показав феноменальні 1.22,109.

Хемілтон без допомоги Боттаса зміг встановити лише 1.22,660 (+0,551), хоча британець й перегальмував в п’ятому повороті перед важливою прямою ділянкою.

Перес та Боттас відстали майже на секунду, а гонщики Ferrari були ще далі. Норріс та Ріккардо, здавалось, боролись лише з Оконом та Цунодою, час якого у першій спробі був скасований.

Попри явну перевагу від сліп-стріма, Хемілтон не скористався таким же від Боттаса, хоча вони одночасно виїхали з боксів. Льюїс зміг покращитись (1.22,480), але це було у 0,371 с від проміжного поулу Ферстаппена.

Нідерландець теж виїхав на другу спробу, але на останньому секторі вирішив підняти ногу з акселератора, адже всі інші суперники були на відстані від 0,8 с. Проміжний поул став справжнім для гонщика й 13-м у його кар’єрі Ф1.

Третій найкращий час показав Ландо Норріс, який здивував багатьох своєю фінальною швидкістю й випередив навіть Переса. Сайнс п’ятим місцем підтвердив гарну форму Ferrari, відтіснивши Боттаса на 6-у позицію. Леклер та Цунода, Окон та Ріккардо стартуватимуть з останніх рядів топ-10.

Pos No Driver Car Q1 Q2 Q3 Laps
1 33 Max Verstappen Red Bull Racing Honda 1:23.322 1:22.800 1:22.109 20
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:22.845 1:23.145 1:22.480 19
3 4 Lando Norris McLaren Mercedes 1:23.553 1:23.256 1:22.931 20
4 11 Sergio Perez Red Bull Racing Honda 1:23.350 1:23.135 1:22.947 24
5 55 Carlos Sainz Ferrari 1:23.624 1:23.174 1:22.992 22
6 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:23.117 1:23.246 1:23.036 20
7 16 Charles Leclerc Ferrari 1:23.467 1:23.202 1:23.122 23
8 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri Honda 1:23.428 1:23.404 1:23.220 22
9 31 Esteban Ocon Alpine Renault 1:23.764 1:23.420 1:23.389 20
10 3 Daniel Ricciardo McLaren Mercedes 1:23.829 1:23.448 1:23.409 19
11 14 Fernando Alonso Alpine Renault 1:23.846 1:23.460 12
12 10 Pierre Gasly AlphaTauri Honda 1:23.489 1:24.043 16
13 18 Lance Stroll Aston Martin Mercedes 1:24.061 1:24.066 17
14 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing Ferrari 1:24.118 1:24.251 17
15 5 Sebastian Vettel Aston Martin Mercedes 1:24.225 1:24.305 18
16 6 Nicholas Latifi Williams Mercedes 1:24.338 8
17 63 George Russell Williams Mercedes 1:24.423 7
18 7 Kimi Räikkönen Alfa Romeo Racing Ferrari 1:24.779 8
19 47 Mick Schumacher Haas Ferrari 1:24.906 9
20 9 Nikita Mazepin Haas Ferrari 1:25.685 9

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest