Гран Прі Іспанії: Хемілтон здобув 88-у перемогу в кар’єрі

Автор: Роман Галімон | 16 Сер, 2020
Льюїс Хемілтон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв Гран Прі Іспанії, а Макс Ферстаппен зміг випередити лише один Валттері Боттаса.

На старті Хемілтон впевнено пішов у відрив, а ось Боттас явно замешкався та пропустив не тільки Ферстаппена, але й Ленса Стролла, який явно добре стартував, обійшовши й свого напарника.

Боттас лише на п’ятому колі, коли увімкнули DRS, зміг обійти на прямій Стролла та вийшов на третю позицію. Таким чином гонщики Racing Point знову пішли парою, а на них почав полювати Алекс Албон.

Далі Сайнс, Гаслі та Леклер розтягнулися в пелотоні.

Читайте також:

Перший відрізок гонки пілоти намагались максимально економити шини й Ферстаппен навіть поскаржився, що Хемілтон їде занадто повільно, але не став його наздоганяти, аби не перегріти двигун у брудному повітрі, й тримався у двох секундах позаду.

Перша хвиля піт-стопів почалась на 22 колі, коли Ферстаппен перейшов на Medium, що обіцяло для нього стратегію з двома зупинками. За ним пішли гонщики McLaren та AlphaTauri.




Й лише на 24 колі Mercedes вирішила відреагувати й закликала одразу двох гонщиків за шинами Medium. В підсумку лідери гонки не змінились: Хемілтон, Ферстаппен, Боттас, а далі два боліди Racing Point та два боліди Ferrari (при чому Феттель був на Medium зі старту).

Стролла закликали на 28 колі за Medium, а Переса за два кола. Також на 30-му колі змінила гуму своїм пілотам й Скудерія, причому пілотів закликали одночасно.

Цікаво, що гонщики Renault протримались без зупинки аж до 35 кола, чим створили «корки» в пелетоні. Проте після піт-стопів Ріккардо та Окон знову «випали» з топ-10.

На 38 колі, коли стало зрозуміло що на трасу йдуть дощові хмари, на боліді Леклера в останньому повороті просто вимкнувся двигун. Шарль зміг перезапустити силовий агрегат, але поїхав у бокси, де й зупинився остаточно.

В цей же час Албон, а за ним й Ферстаппен змінюють шини на Medium, чи змушують команди піти на другу хвилю піт-стопів. Racing Point, McLaren опинились за спиною Феттеля, який вийшов на п’яте місце на 48 колі.

Дощ так й не пішов, й Mercedes на 49-му колі закликала Боттаса в бокси за вживаними Soft, а Хемілтон отримав новий комплект Medium колом пізніше, адже поскаржився по радіо, що не хоче Soft.




Проте команда Ferrari попросила Феттеля залишитись до кінця гонки на Soft, що означало втрати темпу під картатий прапор. При цьому Перес, який був четвертим та перед Феттелем, отримав п’ятисекундний штраф за ігнорування синіх прапорів.

Однак Феттель не виграв нічого від штрафу Переса, адже на фініші програв більше п’яти секунд, а також пропустив Стролла та Сайнса. Німець фінішував сьомим, стримавши позаду велику групу пілотів. Але Ferrari в одному колі від лідера – явно не такий результат чекали в Маранелло цьогоріч.

Принаймні, Себ отримав приємне визнання у якості «гонщика дня» від фанатів.

Хемілтон тим часом довів гонку до 88-ї перемоги в кар’єрі, а Боттас зробив «безкоштовний» піт-стоп заради очка за найшвидшого кола в гонці. Ферстаппен розділив гонщиків Mercedes.

Стролл все ж обійшов Переса, адже мексиканець не зміг втримати п’ятисекундний відрив від напарника. Після гоночного вікенду варто чекати черговий протест Renault на результати Racing Point.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

 

 

Галерея Гран Прі Іспанії:
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest