Гран Прі Угорщини: Хемілтон повторив рекорд Шумахера

Автор: Роман Галімон | 19 Лип, 2020
Льюїс Хемілтон

Гонщик Mercedes виграв гонку третього етапу Ф1 2020 року – Гран Прі Угорщини.

Ще до старту на прогрівочному колі, Макс Ферстаппен не втримав свій болід у середньому секторі та вилетів у бар’єри: пошкодження виявились серйозними, але гонщик зміг повернутися на трасу та поїхав на стартову решітку, де його вже чекали механіки, які встигли до старту відновити машину.

Цікаво, що зі всіх гонщиків лише Кевін Магнуссен стартував на повністю дощовій гумі, при тому, що траса вже почала підсихати.




Й навпаки, Данііл Квят вирішив завітати в бокси ще до старту й отримав сліки після прогрівочного кола, як й гонщики Haas.

Читайте також:

На старті Хемілтон одразу пішов у відрив, в той час як Боттас зробив фальстарт та пропустив гонщиків Racing Point та Ferrari.

Проте ситуація на трасі не почала «консервуватись», адже всі гонщики вже на 4 колі почали робити піт-стопи. Майже всі зробити зупинки швидко, лише Феттеля затримали біля боксів, бо змушені були пропускати суперників, а Латіфі випустили прямо в болід Сайнса, що призвело до пошкодження колеса Williams.

Латіфі отримав пізніше штраф у 5 секунд, як й Кімі Райкконен, який неправильно став на своє стартове місце.

Лідером залишився Хемілтон, а у топ-5 несподівано увійшли гонщики Haas. Принаймні на деякий час.




На 15-17 колі склалася певна структура гонки: Хемілтон, Ферстаппен, Стролл, Боттас, Магнуссен, Грожан, Леклер, Албон та Феттель.

Проте Леклер був явно не на тих шинах (Soft) й почав втрачати позицію за позицією. На 21 колі команда вирішила перевести його на Hard, хоча за прогнозом ще міг піти дощ.

В цей же час у бокси заїхав Гаслі, болід якого був у клубах диму й схоже двигун, який підводив гонщика весь вікенд, остаточно вийшов із ладу.

Коли стало зрозуміло, що дощ все ж пройде повз трек, команди почали закликати своїх гонщиків на другі піт-стопи. Феттель отримав Hard на 28 колі, Боттас – Medium на 35 колі, Албон – Hard на 36 колі.

Racing Point вирішила закликати Стролла на 37 колі, але Боттасу цього вистачило, аби вийти на третю позицію.




Ферстаппен та Хемілтон відвідали бокси на 38 та 39 колах, але залишитись на 1 та 2 позиціях.

Останні кола пройшли знову в очікуванні дощу, який так й не пішов. Із топ-10 остаточно випав Грожан, проте туди ж увійшли Ріккардо та Сайнс, який дуже красиво обійшов Леклера (свого майбутнього напарника у Ferrari).

За 25 кіл до фінішу Боттас на Medium почав полювання на Ферстаппена на Hard. Mercedes спробував підрізати Red Bull та закликав Валттері за Hard на 50 колі, але Макс залишився на трасі. За 20 кіл фін зміг наздогнати нідерландця, але не обігнати.

На 58 колі відбувся символічний момент: Хемілтон обійшов Феттеля, який був на 5-му місці, на коло. Це говорить про різницю між болідами цих команд цьогоріч.

На останніх колах Феттель не зміг втримати Албона та віддав йому п’яту позицію. Але після гонки результати Албона можуть переглянуті, адже команду викликали до стюардів, бо механіки покращували зчеплення під машиною на старті, а саме сушили поверхню треку.

Проте першим беззаперечно перетнув лінію Хемілтон, який встиг за чотири кола до фінішу зробити «безкоштовний» піт-стоп, та взяв бал за найшвидше коло в гонці. Британець повторив також рекорд Міхаеля Шумахера – вісім перемог на одному треку (німець зробив це на треку Мані-Кур).

Mercedes ще раз довела свою силу цього року, а на команду Racing Point можливо знову чекає протест від Renault.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

 


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest