Перше тренування Гран Прі Мексики виграв чинний чемпіон Ф1 Льюїс Хемілтон та підтвердив гарну швидкість Mercedes на Автодромі імені братів Родрігес, яка зазвичай не підходить «срібним стрілам».
Прогноз погоди справдився, й більшість пілотів Ф1 почали першу практику на проміжних шинах. Хоча були деякі й на сліках.
Проте за перші 20 хвилин всі обмежилися установчими колами й чекали просихання траси. І як тільки з’явилась можливість виїхати на сухий трек, гонщики ним скористались, аби випробувати «сухі» налаштування.
Боттас став першим, хто встановив орієнтир для інших, коли проїхав коло за 1.21.887 на Medium. Проте його швидко перевершив напарник та, навіть, Карлос Сайнс.
Гонщики продовжили «накручувати» кола й Боттас швидко повернув перше місце в протоколі – 1.19.889, але Хемілтон відповів – 1.19,004, й Макс Ферстаппен (1.19.085), Шарль Леклер (1.19,519) та Себастьян Феттель (1.19,653) змогли втиснутись між пілотами Mercedes.
Пізніше Леклер зміг на Medium встановити 1.18.849, а Ферстаппен йшов із покращенням на Soft, але помилився на швидкому колі. На цьому перші серії швидких кіл закінчились й гонщики повернулись до боксів.
Читайте також:
У команд залишилось 50 хвилин для роботи над налаштуваннями для гонки. Проте каталізатором подій на трасі став не дощ, а Ленс Стролл.
Канадець вилетів в останньому повороті й сесію зупинили червоними прапорами (без зупинки часу).
За двадцять хвилин до кінця тренування гонщикам довелось вишикуватись у чергу, аби виїхати з піт-лейн й тут не обійшлось без скарг від тих, хто був позаду.
Проте на трасі найшвидшим знову став Хемілтон, а Леклер та Ферстаппен трохи відстали від нього. Всі вони зробили свої спроби на Soft.
Феттель кілька разів помилявся на своїх швидких колах й став у протоколі лише шостим, пропустивши Албона та Боттаса вперед.
Цікаво, що найкращими у другому ешелоні можуть стати гонщики Toro Rosso, які обидва увійшли в топ-10. Ну а наявність там Карлоса Сайнса вже, мабуть, нікого не дивує.
Cla | # | Driver | Chassis | Engine | Laps | Time | Gap | Interval | km/h | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Mercedes | Mercedes | 25 | 01’17.327 | 200.375 | ||||
2 | 16 | Ferrari | Ferrari | 23 | 01’17.446 | 00.119 | 00.119 | 200.067 | ||
3 | 33 | Red Bull | Honda | 17 | 01’17.461 | 00.134 | 00.015 | 200.028 | ||
4 | 23 | Red Bull | Honda | 21 | 01’17.949 | 00.622 | 00.488 | 198.776 | ||
5 | 77 | Mercedes | Mercedes | 25 | 01’18.005 | 00.678 | 00.056 | 198.633 | ||
6 | 5 | Ferrari | Ferrari | 20 | 01’18.218 | 00.891 | 00.213 | 198.092 | ||
7 | 55 | McLaren | Renault | 21 | 01’18.401 | 01.074 | 00.183 | 197.630 | ||
8 | 10 | Toro Rosso | Honda | 23 | 01’18.593 | 01.266 | 00.192 | 197.147 | ||
9 | 26 | Toro Rosso | Honda | 27 | 01’18.835 | 01.508 | 00.242 | 196.542 | ||
10 | 99 | Alfa Romeo | Ferrari | 22 | 01’18.959 | 01.632 | 00.124 | 196.233 | ||
11 | 27 | Renault | Renault | 22 | 01’19.011 | 01.684 | 00.052 | 196.104 | ||
12 | 20 | Haas | Ferrari | 22 | 01’19.013 | 01.686 | 00.002 | 196.099 | ||
13 | 7 | Alfa Romeo | Ferrari | 22 | 01’19.205 | 01.878 | 00.192 | 195.624 | ||
14 | 4 | McLaren | Renault | 23 | 01’19.299 | 01.972 | 00.094 | 195.392 | ||
15 | 3 | Renault | Renault | 23 | 01’19.499 | 02.172 | 00.200 | 194.900 | ||
16 | 18 | Racing Point | Mercedes | 21 | 01’19.679 | 02.352 | 00.180 | 194.460 | ||
17 | 11 | Racing Point | Mercedes | 23 | 01’19.717 | 02.390 | 00.038 | 194.367 | ||
18 | 8 | Haas | Ferrari | 22 | 01’19.850 | 02.523 | 00.133 | 194.043 | ||
19 | 63 | Williams | Mercedes | 26 | 01’20.548 | 03.221 | 00.698 | 192.362 | ||
20 | 40 | Williams | Mercedes | 30 | 01’21.566 | 04.239 | 01.018 | 189.961 |