Гран Прі Мексики: першу практику очолив Хемілтон

Автор: Роман Галімон | 25 Жов, 2019

Перше тренування Гран Прі Мексики виграв чинний чемпіон Ф1 Льюїс Хемілтон та підтвердив гарну швидкість Mercedes на Автодромі імені братів Родрігес, яка зазвичай не підходить «срібним стрілам».

Прогноз погоди справдився, й більшість пілотів Ф1 почали першу практику на проміжних шинах. Хоча були деякі й на сліках.

Проте за перші 20 хвилин всі обмежилися установчими колами й чекали просихання траси. І як тільки з’явилась можливість виїхати на сухий трек, гонщики ним скористались, аби випробувати «сухі» налаштування.

Боттас став першим, хто встановив орієнтир для інших, коли проїхав коло за 1.21.887 на Medium. Проте його швидко перевершив напарник та, навіть, Карлос Сайнс.

Гонщики продовжили «накручувати» кола й Боттас швидко повернув перше місце в протоколі  – 1.19.889, але Хемілтон відповів – 1.19,004, й Макс Ферстаппен (1.19.085), Шарль Леклер (1.19,519) та Себастьян Феттель (1.19,653) змогли втиснутись між пілотами Mercedes.

Пізніше Леклер зміг на Medium встановити 1.18.849, а Ферстаппен йшов із покращенням на Soft, але помилився на швидкому колі. На цьому перші серії швидких кіл закінчились й гонщики повернулись до боксів.

Читайте також:

У команд залишилось 50 хвилин для роботи над налаштуваннями для гонки. Проте каталізатором подій на трасі став не дощ, а Ленс Стролл.

Канадець вилетів в останньому повороті й сесію зупинили червоними прапорами (без зупинки часу).

За двадцять хвилин до кінця тренування гонщикам довелось вишикуватись у чергу, аби виїхати з піт-лейн й тут не обійшлось без скарг від тих, хто був позаду.

Проте на трасі найшвидшим знову став Хемілтон, а Леклер та Ферстаппен трохи відстали від нього. Всі вони зробили свої спроби на Soft.

Феттель кілька разів помилявся на своїх швидких колах й став у протоколі лише шостим, пропустивши Албона та Боттаса вперед.

Цікаво, що найкращими у другому ешелоні можуть стати гонщики Toro Rosso, які обидва увійшли в топ-10. Ну а наявність там Карлоса Сайнса вже, мабуть, нікого не дивує.

Cla # Driver Chassis Engine Laps Time Gap Interval km/h
1 44 United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 25 01’17.327 200.375
2 16 Monaco Charles Leclerc Ferrari Ferrari 23 01’17.446 00.119 00.119 200.067
3 33 Netherlands Max Verstappen Red Bull Honda 17 01’17.461 00.134 00.015 200.028
4 23 Thailand Alex Albon Red Bull Honda 21 01’17.949 00.622 00.488 198.776
5 77 Finland Valtteri Bottas Mercedes Mercedes 25 01’18.005 00.678 00.056 198.633
6 5 Germany Sebastian Vettel Ferrari Ferrari 20 01’18.218 00.891 00.213 198.092
7 55 Spain Carlos Sainz Jr. McLaren Renault 21 01’18.401 01.074 00.183 197.630
8 10 France Pierre Gasly Toro Rosso Honda 23 01’18.593 01.266 00.192 197.147
9 26 Russian Federation Daniil Kvyat Toro Rosso Honda 27 01’18.835 01.508 00.242 196.542
10 99 Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Ferrari 22 01’18.959 01.632 00.124 196.233
11 27 Germany Nico Hulkenberg Renault Renault 22 01’19.011 01.684 00.052 196.104
12 20 Denmark Kevin Magnussen Haas Ferrari 22 01’19.013 01.686 00.002 196.099
13 7 Finland Kimi Raikkonen Alfa Romeo Ferrari 22 01’19.205 01.878 00.192 195.624
14 4 United Kingdom Lando Norris McLaren Renault 23 01’19.299 01.972 00.094 195.392
15 3 Australia Daniel Ricciardo Renault Renault 23 01’19.499 02.172 00.200 194.900
16 18 Canada Lance Stroll Racing Point Mercedes 21 01’19.679 02.352 00.180 194.460
17 11 Mexico Sergio Perez Racing Point Mercedes 23 01’19.717 02.390 00.038 194.367
18 8 France Romain Grosjean Haas Ferrari 22 01’19.850 02.523 00.133 194.043
19 63 United Kingdom George Russell Williams Mercedes 26 01’20.548 03.221 00.698 192.362
20 40 Canada Nicholas Latifi Williams Mercedes 30 01’21.566 04.239 01.018 189.961

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest