У Британії відбулося падіння телеаудиторії Формули 1

Автор: Роман Галімон | 03 Січ, 2020

Телевізійна аудиторія Формули 1 скоротилась у Великій Британії на 8,6 мільйонів після переходу від безкоштовних трансляцій на ексклюзивне висвітлення від Sky Sports.

Як стверджує видання Independent, у 2019 році сталося значне скорочення телеглядачів у Британії. Все це стало наслідком контракту, який надав Sky Sports ексклюзивні права показувати всі, окрім однієї з гонок, наживо.

Читайте також:

Угоду підписав ще колишній бос Ф1 Берні Екклстоун, проте вона досі приносить новим власникам Ф1 щорічні 120 млн фунтів від Sky. Безумовно, це виграшний контракт для Ф1, але вперше за довгий час телеаудиторія перегонів почала падати.

Фактично, безкоштовно у Британії показується лише один етап – в Сільверстоуні. Його транслює Channel 4, що має права на показ й інших гонок, але в запису.

Тут варто зазначити, що навряд комусь захочеться чекати три години після гонки, аби переглянути гонку Ф1, яку вже всі обговорили у соцмережах. До речі, схема дуже схожа на ту, яку використовує канал Setanta в Україні.

Британська рада з досліджень аудиторії телерадіомовників (Barb) вже навела статистику переглядів Ф1 і дані показують, що у 2019 році гонки спостерігали 34,7 мільйона глядачів, що на 10,8 мільйона менше, ніж у 2018 році.

Побачимо, як на це відреагують телекомпанії у 2020 році, але не варто сподіватись на суттєві зміни.

Цікаво, що ще початку 2019 року Льюїс Хемілтон теж висловився про зникнення Ф1 з безкоштовних платформ: «Це точно не круто. Я пам’ятаю, як ріс та включав BBC й дивився Гран Прі. Це було приголомшливо. Саме фанати роблять спорт таким, яким він є. Чим більше ви їх блокуєте, тим більше стримуєте, а це гірше для бізнесу».

 


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest