Топ-10 подій Ф1-2019. Ріккардо – шлях у забуття?

Автор: Дмитро Левчук | 16 Гру, 2019

Даніель Ріккардо сильно ризикував, коли власноруч віддав тепле місце в Red Bull – і ще невідомо, чи принесе йому цей ризик якийсь зиск.

Посеред сезону 2018-го року Ріккардо опинився у вкрай важкому психологічному стані. У нього було місце в команді Red Bull, на боліді якої можна було інколи перемагати, але було ще два фактори.

Читайте також:

По-перше, перехід на двигуни Honda ставив під великий сумнів те, що команді вдасться хоча б залишитися на тому ж рівні – тобто, боротися за окремі перемоги. Нагадаю, що до 2019-го у Honda були ганебні роки з McLaren, а потім більш-менш позитивний сезон з Toro Rosso.

По-друге – Макс Ферстаппен. Це не лише дуже сильний пілот та безкомпромісний напарник. Можливо, всередині Red Bull і не розділяють прямо пілотів, але суспільство переконане в тому, що саме так і є. Бурхливі історії між Себастьяном Феттелем та Марком Веббером лише чого варті…

Подібне переросло і на пару Ферстаппен-Ріккардо. Не залишає відчуття, що у Баку-2018 австралієць просто проковтнув образу від команди, яка не визнала Макса винним у зіткненні. І це могло закрастися в душу Даніелю, який зрештою вирішив піти. Що було в руках? Відсутність гарантій щодо боротьби за перемоги та невизначеність з рівноправ’ям гонщиків. Не позаздриш, відверто кажучи.

Інша історія – ставка на Renault. І якщо в Red Bull не могли гарантувати постійну боротьбу за перемоги, то у французькій команді могли мріяти хоча б про подіум.

Варто одразу сказати, що у Ріккардо були довгострокові плани на Renault. Він одразу розумів, що дива у 2019-му не станеться – до фаворитів було ду-у-уже далеко. Але ж хотілося сподіватися і про те, що французи залишаться четвертою силою в пелотоні.

Тут знову треба повернутися у 2018-й та нагадати, що винуватцем четвертого місця Renault була команда Haas, яка втратила величезну кількість очок на рівному місці. Тому французи були четвертими за статистикою, але питань залишалося багато.

У 2019-му Haas самоусунулася, але “з’явилася” McLaren із двигунами Renault… Детальніше про британську команду ще поговоримо, але тут просто необхідно констатувати, що заводська Renault програла клієнтській команді. Знову! Тому що до цього вона з тріском програвала Red Bull, яка вигравала з французькими моторами гонки.

Головний підсумок сезону для Renault полягає саме в цьому. Всі мріяли про те, щоб хоч якось наздогнати фаворитів та за збігом обставин претендувати на подіум. Але цього домоглися в McLaren.

Ріккардо став заручником форми команди, яка просто протопталася на місці та тепер знову мріє про прогрес. Тепер уже у 2020-му, а потім і 2021-му… При цьому у Renault зовсім не було проблеми з пілотами. Навіть навпаки – у неї був один із найсильніших складів. І хоча у Ріккардо була перевага над напарником, але цим напарником був сам Ніко Хюлькенберг, один із найталановитіших пілотів в Ф-1.

Лише на старті сезону Даніель трохи пробуксував. Як він сам казав, йому треба було звикнути до іншого боліда, який дозволяв значно менше, ніж Red Bull. Вочевидь, Ріккардо не міг витискати з боліда те саме, тому лише в бойових умовах він міг знайти нові для себе межі.

На жаль, у цей момент не до речі були проблеми з двигунами, а особливо Гран Прі Бахрейну, коли обидва пілота зійшли з дистанції наприкінці гонки майже в одному й тому самому місці. Ріккардо тікав від проблем з двигунами Renault, але опинився в епіцентрі цих проблем. Тобто він вже не може казати, що у команди якийсь не такий постачальник, бо вона сама собі постачальник.

І що найприкріше – тікати вже нема куди! Цілком ймовірно, що у 2020-му ми побачимо бурхливі події на трансферному ринку. Це може бути пов’язано чи то з Льюїсом Хемілтоном, чи то з Феттелем. Хтось із них може зважитися на серйозні зміни у кар’єрі, але чи надасть це додаткові шанси Ріккардо?

Про це можна думати, але в першу чергу австралієць має не забувати про нового напарника – Естебана Окона. Він хоча й пропустив рік, але бачив, як працює вже шестиразовий чемпіон світу. І я переконаний в тому, що Окон повернеться точно не гіршим, а голоднішим – однозначно! І якщо Окон хоча б якось натякне на рівну боротьбу, то саме він отримає місце в Mercedes.

Ріккардо опинився під пресингом. На життя він точно заробить, але йому цього мало. Чи не думає він, що варто було залишитися в Red Bull? Можливо. Але якщо у такому випадку його розтрощив би Ферстаппен, то тоді це вже був би кінець. А так можливість виступу в іншій команді завжди не дає шансів реально порівняти сили пілотів. Так було і так буде (і це в свою чергу підбурює суперечки серед вболівальників – хто ж кращий?). Так що Ріккардо може й виграв через своє рішення. Виграти у Хюлькенберга – однозначний плюс. От тільки болід би йому нормальний…

 


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest