Формула 1 ледь встигла доставити вантажі для Гран Прі Австралії

Автор: Редакція | 07 Кві, 2022
Гран Прі Австралії

Деякі команди Ф1 ледь не залишилися без спорядження для Гран Прі Австралії, але в останню хвилину вантаж дістався Мельбурна.

На тлі всесвітніх затримок вантажів, які були викликані зростанням транспортних витрат і наслідками війни в Україні, відправлення обладнання, яке команди Ф1 надіслали кілька тижнів тому, ризикували не встигнути вчасно.

Судно з вантажем трьох команд, яке мало їхати 42 дні, було затримано більш ніж на тиждень й могло не доїхати до Австралії вчасно.

Але на тлі ризику подальших затримок офіційний партнер Формули 1, компанія DHL, втрутилась минулими вихідними і прийняло рішення забрати вантаж із корабля в Сінгапурі та замість цього відправити його літаком у Мельбурн.

Віце-президент DHL з Motorsport Logistics Пол Фаулер особисто поїхав до Сінгапуру для врегулювання ситуації. Більш того, літаки компанії були перенаправлені з Лос-Анджелеса та В’єтнаму, аби вантаж було завантажено на два Boeing 777 та 767-300, а потім відправлено прямо в Мельбурн.

Поставка прибула в Австралію в понеділок вранці, й всі команди отримали своє спорядження вчасно перед третім етапом Формули 1.

Вартість перевезень зростає

Окрім затримок вантажів у всьому світі, команди також стикаються з величезним зростанням вартості перевезень, яке астрономічно підскочило за останні два роки.

Фаулер сказав: «Зараз майже війна торгів. Ціни з Європи в Азію та Європу, які коливалися приблизно в 900 доларів США за контейнер, зараз становлять приблизно 20 000 доларів США».

Як відомо, не все обладнання команд Ф1 перевозиться літаками. Аби заощадити транспортні витрати, команди мають кілька контейнерів стандартного спорядження, які відправляються на обрані перегони протягом року, а не літають окремо від гонки до гонки.

Тим не менш, питання ліміту бюджетів може бути переглянуто на тлі зростання вартості перевезень та зростання кількості етапів.

Ризики затримок теж зростають

Збільшення перебоїв у вантажоперевезеннях по всьому світу створює ризик того, що компактний розклад Формули 1 цього року може потенційно зруйнуватись в якийсь момент.

Так, наприклад, команда Haas пропустила початок передсезонних тестів у Бахрейні через затримки вантажу, й керівник команди Гюнтер Штайнер підкреслив, що треба зрозуміти цю ситуацію та зробити висновки.

«Я думаю, що Формула 1 сприймає це серйозно, але це один із тих сценаріїв, які ви не можете контролювати», – пояснив Штайнер.

«Ми всі знаємо, що зараз це важко, особливо з вторгненням в Україну. Я думаю, що зараз багато вантажних літаків не працюють через санкції проти російських компаній, тому що вони керували або літали великою кількістю вантажних літаків.

«Тож легше не стає. А стосовно кораблів, тепер ми знаємо, що там є свої складності.

«Але це одна з тих речей, які виходять з-під [вашого] контролю. Якщо ви не маєте власні літаки, то завжди розраховуєте на інших людей, які вам допоможуть.

«Сподіваюся, ми зможемо пройти через це та докласти чимало зусиль. Я думаю, що зараз ніхто не має гарантії, що щось потрапить у потрібне місце в потрібний час».

До речі, у MotoGP вже були змушені скасувати п’ятничні події на Гран Прі Аргентини минулими вихідними, коли транспортні літаки прибули із запізненням.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motorsport.com


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest