Ferrari тріумфувала на Гран Прі Бахрейну

Автор: Роман Галімон | 20 Бер, 2022
Гонка Гран Прі Бахрейну

Гонщики Ferrari забезпечили Скудерії дубль на Гран Прі Бахрейну 2022 року, в той час як пілоти Red Bull Racing зазнали фіаско.

Гран Прі Бахрейну розкрив всі таємниці сезону Ф1 2022 року, які намагались приховувати команди, та визначив несподіваних лідерів та невдах сезону.

Шарль Леклер різко змінив свою траєкторію на стартовій прямій та втримав Макса Ферстаппена позаду. В той же час Карлос Сайнс прикрив напарника й перекрив лінію Серхіо Пересу, якого обійшов Льюїс Хемілтон.

Цим скористався також й Кевін Магнуссен, котрий тимчасово вийшов на 5-те місце, але за кілька кіл поступився позицією спочатку мексиканцю, а пізніше й Джорджу Расселлу.

Вочевидь болід Haas не міг конкурувати із Mercedes та Red Bull. До речі, Міка Шумахера ще на першому колі розвернув Естебан Окон, після чого Мік став 14-м.

До десятого кола Леклер відірвався від Ферстаппена лише на 2,8 секунди, а Сайнс був вже у 4 секундах позаду нідерландця. Перес програвав лідеру 10 секунд, й Хемілтон в цей момент спробував атакувати другого гонщика Red Bull, але безрезультатно (після чого відкотився на 1,5 с).

В цей момент (на 11-му колі) британець вирішив відвідати бокси й перейти на Hard. До речі, майже всі гонщики (окрім McLaren на Medium) стартували на Soft.

Хемілтон виїхав на 12-му місці й опинився позаду болідів Alfa Romeo. Виявилось, що нові обмеження на розігрів шин грілками (тепер температури термочохлів менші на 10 градусів) не дозволяють одразу атакувати на трасі й треба коло на «розігрів» шин.

Спроба атаки

На 15-му колі на піт-стопи поїхали Ферстаппен та, як відповідь Ferrari, Сайнс. Макс отримав Soft, й Карлос – теж.

Проте й лідера гонки Леклера закликали вже на 16-му колі. Монегаск, отримавши Soft, виїхав прямо перед нідерландцем й втримав позицію, попри «непрогріту» гуму.

На стартовій прямій 17-го кола Ферстаппен все ж випереджає Леклера, а гонщик повертає свою позицію всередині кола. Ситуація аналогічно повторюється на 18-му колі. Й на 19-му!

Проте в останній спробі Макс сильно перегальмовує й поступово втрачає темп. На 20-му колі болід Red Bull вже не входить у DRS зону боліда Ferrari.

За цей час Сайнс вже відстає від напарника на 9,7 с, Перес – 12,7, Хемілтон – 21,3, Расселл – 27,8, Магнуссен – 33,5. У топ-10 також входять Гаслі, Алонсо та Окон.

Друга спроба

Другу хвилю піт-стопів знову почав Хемілтон (на 29-му колі) й це попри те, що він був на Hard. При цьому команда вже попросила його берегти гуму на першому колі.

На 31-му колі в бокси поїхав й Ферстаппен, який теж почав жалітися на зчеплення гуми. Нідерландець тепер отримав Medium й виїхав 4-м позаду Переса.

Ferrari відповіла на наступному колі й Леклер знову виїхав перед Ферстаппеном. Проте тепер монегаск був на відносно безпечній відстані, а Макс почав жалітися команді, що вона його не вивела ближче до Шарля.

Гонку в цей момент очолив Сайнс, але вже на 34-му колі іспанець разом із Пересом заїхали в бокси. При цьому, Карлос перейшов на Medium, а Серхіо на Soft.

Гонщики Mercedes закріпились на 5-му та 6-му місцях із відставанням 29 с (Хемілтон) та 44 с (Расселл).

Боттас, який багато втратив на старті, та Гуань Чжоу тимчасово опинились на 7 та 8 позиціях, адже на той момент провели лише один піт-стоп.

Вже до 37-го кола гонщики Alfa Romeo були змушені відвідати бокси, й на «своє» місце повернувся Магнуссен, котрий встиг обійти на трасі Гаслі та Чжоу. За ним на 8-му місці розмістився П’єр, а далі Алонсо та Окон, який потім обійшов свого напарника.

На 40-му колі Леклер вже відірвався від Ферстаппена на 3,8 с, а Сайнс програвав 17,9 с. Перес був у 20,7 с, Хемілтон – 35,8, а Расселл – 50,3 с. Магнуссен на 7-му місці вже відстав на 66 с.

Третя спроба

Макс Ферстапен та Шарль Леклер

На 44-му колі стало зрозуміло, що темп пілотів Red Bull падає й команда вирішила закликати своїх гонщиків на третій піт-стоп.

Й команда Ferrari «відповіла» третім піт-стопом Сайнса, який теж перейшов на Soft. Іспанець знову виїхав за лідером Red Bull. Аналогічно на третій піт-стоп заїхав й Хемілтон.

В той момент (на 46-му колі) поки Скудерія думала над закликанням Леклера в бокси, на боліді Гаслі зламався двигун, який просто спалахнув після зупинки у третьому повороті.

Поява сефеті-кара дала можливість Леклеру зробити «безкоштовний» піт-стоп, але тепер всі гонщики були змушені зібратися групою за автомобілем безпеки для рестарту.

Цікаво, що хоча машину Гаслі загасили швидко, маршали деякий час не могли її чіпати, бо вона була в режимі зарядки батарей та могла вдарити струмом.

Лише на 51-му колі, після попереднього повернення «колових» в коло з лідерами, відбувся рестарт.

Рестарт

На рестарті змін у топ-10 не сталося, хоча Сайнс спробував вийти на траєкторію атаки, тим більше, що у Ферстаппена раніше виникли проблеми з налаштуваннями.

Таким чином, Леклер продовжив лідирувати, а Ферстаппен, Сайнс, Перес та Хемілтон були у топ-5.

Проте на 55-му колі (за 2 кола до фінішу) проблеми боліда Red Bull все ж дались взнаки й Ферстаппен був змушений зупинись в боксах. Таким чином, Сайнс став другим, а всі інші позаду покращились на одну позицію.

При цьому, Перес теж почав жалітися на машину і як виявилось не просто так. На останньому колі, коли мексиканець їхав на третій позиції, двигун просто вимкнувся у першому повороті. Це був справжній провал для Red Bull Racing.

Фактично на трьох двигунах Honda, яка офіційно залишила Ф1, виникли проблеми. Команда Red Bull Racing, яка тепер сама налаштовує двигуни, має суттєво переглянути налаштування силових установок.

Скудерія ж почала сезон із перемоги й навіть дубля, а це може говорити про дуже гарний початок 2022 року для Ferrari.

Цікаво, що Хемілтон, котрий й не претендував на подіум на початку гонки, опинився на третьому місці «завдяки» сходам Red Bull Racing.

Попри те, що Леклер має 10 поул-позицій, це його лише третя перемога у Ф1 й, можливо, початок нової ери для Ferrari.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest