Гран Прі Японії: поул здобув Феттель

Автор: Роман Галімон | 13 Жов, 2019

Недільну кваліфікацію Гран Прі Японії виграв Себастьян Феттель, який забезпечив Ferrari п’ятий поспіль поул у сезоні Ф1 2019 року.

Ранішня кваліфікація почалась за сухої, але вітряної погоди. Після суботнього тайфуну траса була чистої від гуми, а сильний вітер ще більше ускладнював проходження кола.

Першими «жертвами» вітру стали Роберт Кубіца та Кевін Магнуссен, які розвернули та розбили свої боліди в останньому повороті Сузуки, викликавши червоні прапори. При цьому Кубіца розбив свій болід Williams настільки сильно, що невідомо чи зможе команда зібрати його до гонки (та чи для цього вистачить запчастин).

Через обмеження часу гонщики вирішили робити кілька швидких кіл на одному комплекті й найкращий час одразу показав Шарль Леклер 1.28,405 та вже з другої спроби до нього підтягнувся Льюїс Хемілтон. Себастьян Феттель знову програв напарнику 0,6 секунд, пропустивши спочатку Макса Ферстаппена, а потім Ландо Норріса та Валттері Боттаса.

А ось у другій сегмент, як завжди, розвернулась справжня боротьба, в результаті якої далі не пройшли Ріккардо, Перес, Рассел та Кубіца з Магнуссеном.

Цікаво, що всі гонщики у всіх спробах кваліфікації використовували лише комплекти Soft. Виключенням стали лише пілоти Ferrari, які виїхали не найпершу спробу на Hard.

Ferrari береже гуму в Q2

Гонщики Ferrari першими виїхали з боксів, аби не застрягнути за суперниками як у першому сегменті, а ось пілоти Mercedes виїхали майже останніми.

У першій спробі Феттель вже випередив Леклера, але лише на 0,005 секунди. Проте обох обійшов Хемілтон із часом 1.27,826, покращивши результат Себа на 0,348 с. При цьому Боттас та Ферстаппен не змогли втрутитися в цю боротьбу, а нідерландець почав жалітися «No power» по радіо.

Пілоти Скудерії вирішили пропустити другу спробу Q2, яка ледь не була зіпсована повільним болідом Ніко Хюлькенберга. На Renault німця не перемикалися передачі й він повільно повернувся в бокси.

Тим часом, Боттас зміг показати найкращий час (1.27,688) на останніх хвилинах Q2, і від нього недалеко був Хемілтон (+0,138с). А третім результатом здивував Алекс Албон (+0,468с).

В Honda також мають були задоволені й часом П’єра Гаслі, який здивував сам себе, пройшовши у фінал кваліфікації, залишивши свого напарника Квята далеко позаду.

Разом із Квятом у Q3 не пройшли гонщики Alfa Romeo, Стролл та Хюлькенберг.

Феттель знаходить темп

Цікаво, що першими фінальну спробу почали гонщики Mercedes (щоправда перед ними були Норріс та Гаслі).

Проте пілоти Ferrari десь знайшли вищий темп та обидва перевершили «срібні стріли», а Феттель цього разу «розгромив» напарника на 0,323 секунди та сам сказав по радіо, що «це було дуже гарне коло» – 1.27,212.

Останню спробу гонщики Mercedes вже почали останніми, але Ferrari знову підвищила темп, й Феттель встановив новий орієнтир – 1.27,064, випередивши Леклера на 0,189 с.

Боттас та Хемілтон програли лише 0,229 та 0,238, а це говорить про те, що в гонці боротьба між Mercedes та Ferrari буде щільною.

А ось Ферстаппен та Албон показали аналогічні результати та поступилися володарю поулу 0,787 с. Ну а групу «середняків» впевнено очолили гонщики McLaren, яким доволі багато програли Гаслі та Грожан.


Додати свій коментар
















Pin It on Pinterest