Ферстаппен виграв насичену гонку Гран Прі Саудівської Аравії

Автор: Роман Галімон | 27 Бер, 2022
Макс Ферстаппен та Шарль Леклер

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, в якій він випередив Шарля Леклера лише на 0,5 секунд на фініші.

Ще до старту Гран Прі Саудівської Аравії пелотон втратив два боліди: Мік Шумахер розбив свою машину в кваліфікації й команда Haas просто не змогла зібрати новий болід, а Юкі Цунода на AlphaTauri (після проблем з гідравлікою у кваліфікації) просто зупинився на прогрівочному колі.

Отже на старт вийшло лише 18 болідів, з яких більшість була взута у Medium. Лише Хемілтон, Хюлькенберг та Магнуссен обрали Hard.

На старті Перес втримав позицію, а атака Леклера призвела до блокування траєкторії Сайнсу. Цим скористався Ферстаппен й вийшов на третю позицію. Таким чином, топ-4 склалась так: Перес, Леклер, Ферстаппен, Сайнс.

За ними на п’яте місце за кілька кіл від старту вийшов Расселл, а позаду пілоти Alpine Окон та Алонсо ледь не влаштували зіткнення на стартовій прямій. Врешті-решт, Алонсо пройшов напарника за два кола.

Позаду них Боттас мав невеликий відрив від Магнуссена, який на першому колі обійшов Гаслі.

Боротьба пілотів Alpine навіть дозволила парі Боттас-Магнуссен наблизитись на дистанцію атаки, але обгонів так й не сталось. Тому Окон та Алонсо продовжили «розважати» глядачів своєю боротьбою.

До речі, за цей час (до 12 кола) Хемілтон зміг піднятися на 11-ту позицію й це при тому, що його суперники були на Medium.

На 14-му колі Боттас все ж обходить Окона, а Хемілтон входить до топ-10 після випередження Гаслі. В цей же час починається хвиля піт-стопів й першими заїжджають Стролл та Албон.

На 16-му колі Перес заїжджає в бокси, а Леклер вирішує залишитись й очолює гонку.

В цей час Латіфі розбиває машину й на трасі з’являється машина безпеки. Гонщики Ferrari роблять «безкоштовні» піт-стопи, як й Ферстаппен, але лідером гонки стає Леклер.

Сефеті-кар збирає за собою пелотон в такому порядку (топ-10): Леклер, Ферстаппен, Сайнс, Перес, Расселл, Магнуссен, Хемілтон, Алонсо, Хюлькенберг та Боттас. При цьому, Кевін, Льюїс та Ніко вже були на Hard від старту й не робили на цей момент піт-стоп.

Цікаво, що на виїзді з піт-лейну Перес заблокував болід Сайнса й не дав іспанцю стати третім. Гоночні стюарди почали розслідування цього моменту.

Рестарт

Гонка відновилась на 21 колі й Леклер зміг втримати Ферстаппена позаду, а ось Сайнс все ж обійшов Переса, якому команда наказала її віддати, аби не отримати штрафу. У цей же час Расселл вийшов на 5-ту позицію, випередивши Магнуссена.

За три кола Хемілтон також обійшов єдиного в цій гонці пілота Haas й став 6-м.

До 26-го кола Хюлькенберг також «випав» із топ-10 й вона склалась так: Леклер, Ферстаппен, Сайнс, Перес, Расселл, Хемілтон, Магнуссен, Алонсо, Боттас та Окон.

До 30-го кола Леклер зміг відірватись лише на 1,3 с від Ферстаппена. В той же час Сайнс жалівся на перемикання передач й відстав від нідерландця на 4 секунди. Перес був у 2,3 с позаду іспанця. Расселл та Хемілтон програвали 7 та 14 секунд лідеру гонки.

На 36-му колу після вдалого обгону Магнуссена, двигун на боліді Алонсо викинув помилку «Потрібно охолодження» й іспанець почав повільно повертатись в бокси й зрештою зупинився.

В цей же момент перед в’їздом на піт-лейн зупинився Ріккардо зі схожими проблемами, а Боттас заїхав в бокси й зупинився там. Гоночна дирекція спочатку показала жовті прапори, а потім увімкнула режим «віртуального автомобіля».

Цим моментом вирішили скористатись в Haas, Alfa Romeo та Aston Martin й Магнуссен, Боттас та Хюлькенберг отримали Medium. Хоча гонщики опинились в хвості пелотону.

Дивним чином Mercedes закликала Хемілтона лише після завершення режиму VSC на 41-му колі й британець виїхав вже 12-м.

Друга спроба

На 42-му колі Ферстаппен спробував обігнати Леклера й зробив це в останньому повороті, але скориставшись DRS монегаск повернув позицію вже після стартової прямої.

На 43-му колі ситуація майже повторилась, але Ферстаппен захотів сам бути в зоні DRS на стартовій прямій. Проте Шарль просто перегальмував перед лінію активізацію DRS.

На 47-му колі Макс все ж активує DRS на стартовій прямій й обходить Леклера.

На 49-му колі Леклер входить в зону DRS Ферстаппена, але попереду Стролл та Албон врізаються та викликають жовті прапори у першому секторі.

До фінішу гонщику Ferrari так й вдається випередити чинного чемпіона й Ферстаппен виграє свою першу гонку сезону-2022 після провалу в Бахрейні. Тим не менш, Скудерія здобула дві сходинки на подіумі.

Поулсіттер Перес фінішував четвертим, попереду в 20 секундах від Рассела.

Окон та Норріс також влаштували боротьбу за позиції до картатого прапора й стали 6-м та 7-м. Гаслі та Магнуссен доїхали на 8-й та 9-й позиціях, а Хемілтон повернувся у топ-10, але на останньому призову місці.

Тепер Леклер впевнено лідирує у чемпіонаті (45 очок), а Сайнс розташувався на другому місці (33 очки). Ферстаппен із заробленими 25 очками поки третій у заліку.

Pos No Driver Car Laps Time/Retired PTS
1 1 Max Verstappen Red Bull Racing RBPT 50 1:24:19.293 25
2 16 Charles Leclerc Ferrari 50 +0.549s 19
3 55 Carlos Sainz Ferrari 50 +8.097s 15
4 11 Sergio Perez Red Bull Racing RBPT 50 +10.800s 12
5 63 George Russell Mercedes 50 +32.732s 10
6 31 Esteban Ocon Alpine Renault 50 +56.017s 8
7 4 Lando Norris McLaren Mercedes 50 +56.124s 6
8 10 Pierre Gasly AlphaTauri RBPT 50 +62.946s 4
9 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 50 +64.308s 2
10 44 Lewis Hamilton Mercedes 50 +73.948s 1
11 24 Zhou Guanyu Alfa Romeo Ferrari 50 +82.215s 0
12 27 Nico Hulkenberg Aston Martin Aramco Mercedes 50 +91.742s 0
13 18 Lance Stroll Aston Martin Aramco Mercedes 49 +1 lap 0
14 23 Alexander Albon Williams Mercedes 47 DNF 0
NC 77 Valtteri Bottas Alfa Romeo Ferrari 36 DNF 0
NC 14 Fernando Alonso Alpine Renault 35 DNF 0
NC 3 Daniel Ricciardo McLaren Mercedes 35 DNF 0
NC 6 Nicholas Latifi Williams Mercedes 14 DNF 0
NC 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri RBPT 0 DNS 0

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest