Ферстаппен виграв безпомилкову гонку Гран Прі Емілії-Романьї

Автор: Роман Галімон | 24 Кві, 2022

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Емілії-Романьї, в той час як через власні помилки гонщики Ferrari втратили важливі очки.

Погода продовжила гратись із гонщиками й на недільній гонці й через дощ пілотам довелось стартувати на проміжній гумі.

Читайте також:

Проте цього разу Леклер не тільки не відіграв позицію у Ферстаппена, але й поступився Пересу та Норрісу. Гірше було далі, коли Сайнс та Ріккардо зіткнулись у шикані 2-3 повороту й іспанець знову вибув із гонки (другий етап поспіль й після продовження контракту).

На трасі з’явилась машина безпеки, поки стюарди евакуювали з гравійної пастки болід Ferrari. Ріккардо заїхав у бокси й повернувся на трасу останнім.

Тим часом, проблемами лідерів скористались позаду й Расселл опинився на 6-й позиції, а Боттас на 7-й. Топ-10 виглядала так: Ферстаппен, Перес, Норріс, Леклер, Магнуссен, Расселл, Боттас, Алонсо, Феттель та Цунода.

Рестарт відбувся на 5-му колі, але майже не приніс жодних змін: лише Феттель випередив Алонсо.

Гонщик Alpine продовжив й далі втрачати позиції, а в деякий момент на боліді відлетіла частина капоту, яка можливо була пошкоджена від контакту із Шумахером на першому колі. Тоді Міка розвернуло, а іспанець був змушений зійти на 7 колі.

Попри прогнози сильного дощу, траса продовжила підсихати й це допомогло Леклеру наблизитись до Норріса та обійти його перед другим поворотом 8-го кола. На цей момент монегаск програвав лідеру вже 8 секунд.

Враховуючи, що гоночна дирекція не вмикала DRS, гонщикам доводилось розраховувати лише на себе.

Саме так зробив Расселл, який кілька кіл намагався обігнати Магнуссена, й маневр вдався лише на 13-му колі й зовсім незвичному тепер місці – Variante Alta. За коло Боттас також випередив Кевіна, але вже перед Rivazza. Вочевидь, болід Haas не міг підтримувати цей темп.

В цей же момент (на 15-му колі) Леклер вже наздогнав Переса, який відстав від лідера на 6 секунд.

На 17-му колі Ріккардо став першим, хто вирішив перейти на «сліки» (Medium), але йому й втрачати було нічого, адже він досі був на останньому колі. Австралієць почав штампувати «пурпурові» сектори й інші гонщики теж поспішили в бокси.

Red Bull закликала першим Переса, аби побачити його темп на сліках. Проте на наступному колі на піт-лейн сталася справжня метушня. Окон ледь не вибив Хемілтона, Боттасу не могли прикрутити праве переднє колесо, а Леклер виїхав попереду Переса.

Проте Перес майже одразу обігнав Леклера, в якого ще була занадто холодна гума. Лише на 23-му колі Шарль зміг почати пресингувати мексиканця, але майже одразу відступив.

Не допомагала появі обгонів й відсутність DRS, увімкнення якої досі не дозволяла гоночна дирекція.

До 33-го кола ситуація на трасі стабілізувалась й топ-10 виглядала так: Ферстаппен, Перес, Леклер, Норріс, Расселл, Боттас, Феттель, Магнуссен, Цунода та Стролл.

Лише на 35-му колі DRS дозволили використовувати, але суттєвих зміни позицій так й не сталося. Хемільтон довгий час перебував на 14-му місці й пробував обійти Гаслі, але француз також використовував DRS (від Албона).

До 47-го кола Ферстаппен відірвався від Переса на 12 секунд, а Леклер вже був на дистанції 3 секунд від мексиканця. Відрив Шарля від Норріса був 26 секунд й дозволяв Ferrari зробити «безкоштовний» піт-стоп, чим й скористалась команда на 50-му колі.

Отримавши новий комплект Soft, Леклер спочатку поступився Норрісу позицією, але потім почав штампувати швидкі кола.

Аналогічно «безкоштовний» піт-стоп зробив й Перес, аби тепер поборотись за найшвидше коло в гонці, за яке дають додаткове очко. Колом пізніше бокси відвідав й Ферстаппен.

В якийсь момент здавалось, що Леклер готовий атакувати, але на 53-му колі у тому ж підступному Variante Alta заїхав занадто широко на фарбовані лінії й розвернув болід. Машина зупинилась лише в бар’єрах. Шарль був змушений відвідати бокси й виїхав звідти лише 9-м.

До фінішу Леклер зміг покращитись лише до 6-го місця, але гонку виграв Ферстаппен.

Для нідерландця це вже 22 перемога й він максимально скористався вікендом в Імолі: виграв дві гонки та здобув очко за найшвидше коло.

Більш того Перес дозволив команді Red Bull привезти дубль, а Норріс здобув третє місце на подіумі.

Ферстаппен зміг відіграти у Леклера 19 очок за вікенд, але відрив лідера заліку поки становить суттєві 27 очок.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest