Ферстаппен виграв у «гонці помилок» на Гран Прі Франції

Автор: Роман Галімон | 24 Лип, 2022

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен переміг на Гран Прі Франції, в той час як пілоти Ferrari зробили неприпустимі помилки.

Французька спека не бажала полишати трасу Поль Рікар, а тому гонщикам (як й всім присутнім) на треку в Ле-Кастелле довелось по-справжньому «спітніти» для досягнення результату.

На старті Шарлю Леклеру довелось захищатись від обох пілотів Red Bull, адже Карлос Сайнс через заміну двигуна стартував з 19-го місця.

Монегаск ідеально почав гонку й першим увійшов у перший поворот, а ось Серхіо Перес не зміг втриматись за Максом Ферстаппеном й на третє місце одразу ж вийшов Льюїс Хемільтон.

Мексиканцю вже довелось захищатись від атак Фернандо Алонсо, за яким їхали Джордж Расселл та пілоти McLaren.

На 3-му колі топ-10 виглядала так: Леклер, Ферстаппен, Хемільтон, Перес, Расселл, Алонсо, Норріс, Ріккардо, Окон та Стролл.

Наступними колами Макс наблизився до Шарля й пробував його обігнати в зонах DRS, адже болід Red Bull був налаштований на максимальну швидкість на прямих.

Проте Скудерія навпаки налаштувала свої боліди на швидкість у поворотах й монегаск знаходив там десяті секунди, аби знову відриватись.

Й хоча майже всі гонщики стартували на Medium, було видно, що гума вже зносилась до 10-го кола й першим, хто заїхав в бокси за Hard став Кевін Магнуссен. Наступного кола піт-лейн відвідав й Мік Шумахер. Стратегія Haas була зрозуміла – вийти на вільний простір й показати швидкість, яку гонщики мали в п’ятницю й суботу.

Тим часом на 11-му колі Сайнс (на Hard) вже перебував на 12-му місці й переслідував Феттеля, котрий боровся зі своїм напарником. На 13-му колі іспанець вже обійшов обидва Aston Martin й увійшов до призової десятки.

В цей же момент темп Ферстаппена почав падати й він «випав» із зони DRS Леклера. Після радіообміну Скудерія вирішила перевести гонщика на план «Б», вочевидь, із відтягнутим піт-стопом. На користь цього вказувало й те, що Перес теж почав сповільнюватись й не становив загрози навіть для Хемільтона.

На 17-му колі Red Bull змінила свій план й закликала Ферстаппена в бокси за Hard. Нідерландець виїхав 6-м позаду Алонсо. Майже одночасно Сайнс обігнав Ріккардо та став 9-м.

Й в цей момент на 18-му колі, коли команда Red Bull радила Ферстаппену додати в темпі, Леклер не втримав свій болід у швидкісному повороті й машина опинилась в шинних бар’єрах. Гонщик по радіо пожалівся на застряглу педаль акселератора.

На трасі з’явився автомобіль безпеки й більшість пілотів скористались можливістю відвідати бокси й отримати свіжу гуму. Для Леклера це вже третій схід цього сезону й серйозний удар по чемпіонським амбіціям.

Гонку відновили на 20-му колі й майже без боротьби гонщики поїхали у такій послідовності: Ферстаппен, Хемільтон, Перес, Расселл, Алонсо, Сайнс, Норріс, Ріккардо, Окон та Стролл.

Сайнс, який отримав Medium під час сефеті-кара, почав швидко наздоганяти лідерів й обійшов Алонсо на 22-му колі. Пізніше стало відомо, що через помилку при виїзді з боксів на гонщика Ferrari наклали 5-секундний штраф.

До 27-го кола лише Чжоу та Шумахер відмітились зіткненням, а Сайнс продовжував наздоганяти Расселла, який явно перестав думати над обгоном Переса.

Проте лише на 30-му колі Сайнс зміг обійти Расселла й це сталося в останній зоні DRS.

Іспанець знову вийшов на вільний простір й почав штампувати швидкі кола. Перед ним були Перес (в 2-х секундах), Хемільтон (ще у 2-х секундах) та Ферстаппен (ще у 4-х секундах). На цей момент, іспанець відіграв вже 15 позицій.

Знадобилось 7 кіл, аби Карлос наздогнав Серхіо, але на обгін знадобилось ще 5 кіл.

На 42-му Сайнс після красивої дуелі обходить Переса, якого одночасно спробував обійти Расселл, а потім звертає в бокси й стоїть 5-секундний штраф й отримує новий Medium й виїжджає вже 9-м.

Топ-10 виглядає наступним чином: Ферстаппен, Хемільтон, Перес, Расселл, Алонсо, Норріс, Ріккардо, Окон, Сайнс та Стролл.

Сайнс швидко обганяє Окона та Ріккардо й виходить на 7-му позицію, але за 10 кіл до фінішу в іспанця просто не залишається часу на обгін. Якби стратеги Ferrari закликали свого гонщика раніше, кількість обгонів явно була б вищою. Чергова стратегічна помилка Скудерії.

Карлос легко обійшов Норріса та Алонсо, але до Расселла було аж 22 секунди.

На 50-му колі гонка була нейтралізована через зупинку Чжоу на трасі, але віртуальний режим машини безпеки дозволив Расселлу обійти Переса, коли той трохи замешкався з рестартом.

Ферстаппен впевнено довів гонку до своєї шостої перемоги в сезоні й відірвався від Хемільтона на 9 секунд. Проте й Льюїсу є привід для радощів, адже це перше «друге місце» в цьому сезоні для британця.

Також вперше цього сезону обидва гонщики Mercedes фінішували разом на подіумі, адже Перес так й не зміг відібрати третє місце у Расселла.

Сайнс фінішував 5-м й відіграв 10 секунд під картатий прапор, але до Переса все одно залишалось 11 с.

Алонсо зміг впевнено зберегти 6-ту позицію, а Норріс, Окон та Ріккардо завершили гонку майже без боротьби.

А ось пілоти Aston Martin влаштували справжню розбірку на останньому колі, яка ледь не призвела до зіткнення в ювілейному Гран Прі для команди. Тим не менш, Стролл здобув останнє залікове очко за 10-е місце, а Феттель став 11-м.

Вже за тиждень у всіх гонщиків буде можливість покращити свої позиції у заліку пілотів на Гран Прі Угорщини, адже після цього Ф1 піде на літню відпустку.

На разі, Ферстаппен має беззаперечну перевагу й Леклер після фінішу вже визнав, що з такими помилками він має переглянути своє пілотування, якщо прагне боротись за титул чемпіона Ф1.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest