Ферстаппен переграв Ferrari на Гран Прі Маямі

Автор: Роман Галімон | 09 Тра, 2022

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Маямі, випередивши обох пілотів Ferrari.

Перед стартом стало відомо, що обидва боліда Aston Martin стартуватимуть з піт-лейну через низьку температуру пального. Аби уникнути штрафів, команда злила все пальне й закачала знову, але результат – старт із боксів.

Також стало відомо, що більшість пілотів обрали гуму Medium на старт. Лише Феттель, Стролл, Окон, Латіфі та Расселл обрали Hard.

На старті Леклер без проблем пішов у відрив, а ось Ферстаппен доволі нахраписто видавив Сайнса з другого місця у першій шикані, поки іспанець вперся у заднє антикрило напарника.

Хемілтон на старті програв дві позиції, але вже до шостого кола повернув своє стартове шосте місце, обігнавши Алонсо та Гаслі.

Таким чином, на 6-му колі топ-10 виглядала так: Леклер, Ферстаппен, Сайнс, Перес, Боттас, Хемілтон, Гаслі, Алонсо, Норріс та Шумахер.

На 8-му колі з’явились підозри, що на боліді Леклера шини почали деградувати й Ферстаппен вже наступного кола на стартовій прямій за допомогою DRS пройшов гонщика Ferrari.

Як не намагався Шарль зачепитися за заднє крило Red Bull, цього так й не сталося.

На 16-му колі стало зрозуміло, що Medium вже не тримається й Алонсо став першим із «десятки», хто поїхав на піт-стоп за Hard. Цікаво, що через затримку Фернандо виїхав аж на 12-му місці перед гонщиками Aston Martin, які й стартували на Hard.

Пізніше Норріс також провалився після піт-стопу аж на 16-му місце, поступившись тим же гонщиками Aston Martin та ще й Haas.

На 23-му колі Хемілтон відвідав бокси й втратив лише дві позиції, перемістившись з 5-го на 7-е місце.

На 25-му колі, після найкращого кола (на той момент) в гонці, в бокси заїхав й Леклер. Монегаск виїхав 4-м, позаду Переса, на боліді якого кілька кіл тому відбувся збій системи із падінням потужності.

У Red Bull відповіли наступного кола й закликали Ферстаппена за Hard. Тим не менш, нідерландець виїхав другим, пропустивши в лідери Сайнса.

Проте вже на 28-му колі Сайнс та Перес відвідали бокси й Ферстаппен повернув собі першу позицію. Леклер програвав вже 7 секунд.

Після 30 кіл краща «десятка» вибудувалась таким чином: Ферстаппен, Леклер, Сайнс, Перес, Расселл, Боттас, Хемільтон, Ріккардо, Окон та Гаслі. Проте Расселлу, Ріккардо та Окону ще потрібно було зробити обов’язковий піт-стоп.

Гонка майже стабілізувалась до 38-го кола, поки Алонсо не підчепив Гаслі. П’єр почав втрачати позиції та на наступному колі його наздогнав Норріс. Француз не побачив обгін болідом McLaren та пробив колесо. Болід Ландо розвернуло й він зупинився на трасі.

На 40-му колі з’явився спочатку віртуальний, а потім справжній автомобіль безпеки.

Багато команд скористались «безкоштовним» піт-стопом. Проте Ферстаппен та гонщики Ferrari вирішили не міняти гуму, а ось Перес встиг отримати Medium та залишився 4-м.

Боттас та Хемільтон теж залишились на вживаному Hard, а ось Расселл явно виграв від появи сефеті-кара та опустився лише на 7-ме місце із новим комплектом Medium.

У десятці також були Алонсо (отримавши 5 секунд за інцидент з Гаслі) та Шумахер на не новому «харді», а Окон встиг отримати новий Soft. Майже всі гонщики другої «десятки» також отримали нові компаунди й «софт» був у Ріккардо, Гаслі та Цуноди.

Сефеті-кар заїхав на 47-му колі, залишивши гонщикам 10 кіл до фінішу.

На рестарті змін не сталося, хоча Перес атакував Сайнса. Ферстаппен знову почав будувати відрив від Леклера, але монегаск цього разу кілька кіл тримався в межах DRS. Позаду топ-4, Боттас стримував Хемільтона та Расселла.

На 49-му колі гоночна дирекція активувала DRS й гонка отримала нове дихання. Гонщики Red Bull та Ferrari продовжили боротьбу, а пілоти Mercedes обійшли Боттаса, який помилився.

Пізніше Расселл обійшов й Хемільтона та став 5-м.

До фінішу гонки у топ-10 змін майже не відбулось. Лише Шумахер втратив свою позицію на користь Албона, але пізніше Мік врізався у Феттеля, чим зіпсував свою та гонку свого «ментора».

Ферстаппен впевнено доїхав до фінішу й показав найкраще коло, в той час як Леклер явно не зміг підтримувати швидкість Red Bull на прямих. Третім фінішував Сайнс, адже Перес після єдиної атаки теж втратив темп.

Рассел фінішував 5-м, а Хемільтон втримав Боттаса позаду себе.

Окон та Алонсо здобули для Alpine 8-е та 9-е місця, а Албон знову приніс очко для Williams завдяки вдалій стратегії.

Це вже третя перемога Ферстаппена в цьому сезоні, але через два сходи нідерландець досі суттєво поступається Леклеру в особистому заліку, адже монегаск має 5 фінішів на подіумі (з них дві перемоги).

Нагородження відбулось з елементами «голлівудського» шоу: Ферстаппен прибув до подіуму в кортежі поліцейських мотоциклістів, а гонщики вийшли на подіум у шоломах американських футболістів.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest