Ферстаппен виграв дощову кваліфікацію Гран Прі Бельгії

Автор: Роман Галімон | 28 Сер, 2021

Гонщик Ф1 Макс Ферстаппен став найкращим у дощовій кваліфікації на Спа, яка зупинялась червоними прапорами.

Початок кваліфікації було відкладено через дощові умови на трасі, але врешті-решт гонщиків випустили із затримкою 12 хвилин.

На початку пілоти «сушили» трек на повністю дощовій гумі Wet, але ті, хто перейшов на Intermediate, змогли суттєво покращитись.

Дощ мав посилитись під кінець Q1, й тому багато команд перевили своїх гонщиків на Intermediate, аби пройти далі у кваліфікації.

Ландо Норріс зміг показати 1.58,301 й очолив протокол. При цьому його напарник Даніель Ріккардо програв аж 3,2 секунди й ледь не завершив сесію.

Проте й другий результат Ферстаппена (+0,416) та третій Хемільтона (+0,917) були не надто вражаючими.

В останній п’ятірці опинились гонщики Haas та Alfa Romeo, й Юкі Цунода.

Q2

На другий сегмент кваліфікації гонщики отримали нові комплекти Intermediate, адже дощ все ще очікувався. При цьому, Хемілтона та Боттаса закликали в бокси за новими «проміжними», коли пілоти були на прогрівочному колі.

Тим часом, Норріс знову показав найкращий час, а потім його покращив до 1.57,041. Схоже, єдиними суперником британця в цих умовах був Ферстаппен, який показав 1.56,559 й очолив протокол, поки Ландо знову не забрав перший рядок собі – 1.56,025.

А ось гонщики Mercedes були змушені знову міняти свої Intermediate, аби показати пристойний результат, адже після скількох спроб Льюїс та Валттері були за межею топ-10. Тим не менш, в останні хвилини гонщики «срібні стріл» показали другий та третій час.

Кваліфікацію ж завершили гонщики Ferrari, які явно не змогли прилаштуватись до вологих умов, про що сказав навіть Леклер по командному радіо.

Латіфі, Алонсо та Стролл десь не пройшли далі.

Q3

Фінальна частина кваліфікація почалась із посиленням дощу, а отже гонщики отримали гуму Wet.

На розігрівочному колі Феттель та Норріс поскаржились на велику кількість води, а Себастьян навіть запропонував зупинити кваліфікацію «червоними прапорами».

Тим не менш, сесія не була зупинена, й гонщики почали свої спроби. Проте Ландо зміг доїхати лише до швидкісного повороту «Червона вода» й не втримав болід. Після кількох ударів його McLaren зупинився повністю розтрощеним, а гонщик пізніше був доставлений до медичного центру.

Червоні прапори «висіли» над трасою більше 35 хвилин, допоки гоночна дирекція не вирішила, що умови на трасі відповідають стандартам безпеки.

При цьому, майже всі гонщики виїхали одразу на «проміжній» гумі. Окон, після того як виїхав на Wet, заїхав в бокси й отримав Intermediate.

Найкраще коло у першій спробі показав Хемілтон – 2.01,552, а Ферстаппен був другим (+0,973), а Боттас – третім (+1,541).

Проте гонщики не заїжджали в бокси, а використали наступне коло для «підзарядки» силової установки. Після цього «прогрівочного» кола, пілоти поїхали на «швидке».

Й тут несподівано найкращий результат показав Джордж Расселл (2.00,086), з яким гонщик Williams ледь не здобув поул.

Однак, Ферстаппен все ж зміг випередити Расселла на 0,321 секунди й з часом 1.59,765 став найкращим у кваліфікації. Тим не менш, це найкраща стартова позиція для Джорджа за Williams.

Хемільтон зміг показати лише третій результат, а Ріккардо та Феттель увійшли до топ-5. Гаслі, Перес, Боттас та Окон випередили в протоколі Норріса, який звісно залишився в боксах. При цьому, Боттас отримає штраф у п’ять місць за стартовий інцидент на минулому Гран Прі Угорщини.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest