Гран Прі 70-річчя Ф1: Ферстаппен переграв Mercedes

Автор: Роман Галімон | 09 Сер, 2020
Макс Ферстаппен

Ювілейну гонку Ф1, присвячену 70-річчю чемпіонату виграв гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен, який обрав альтернативну стратегію на гонку.

На старті Боттас зберіг свою позицію, хоча Хемілтон в одному з поворотів першого кола ледь не вийшов вперед. А ось Хюлькенберг вже в першому повороті стратив свою позицію на користь Ферстаппена.

Читайте також:

Більше всіх програв Феттель, який в першому повороті зачепив траву й втратив зчеплення. Болід Ferrari ледь не розвернуло, але німець все ж втримав його під контролем, хоча скинув швидкість й пропустив всіх суперників.

Всі гонщики топ-10, окрім Ферстаппена, стартували на Medium, й лише Макс зміг вчора кваліфікуватися на Hard й на ньому вийшов на старт.

Албон вже на 7-му колі зробив піт-стоп й перейшов на Hard, й це мало стати сигналом для інших. Але зреагували лише AphaTauri, Haas та Willliams, що трохи допомогло Феттелю, який теж був на цьому комплекті від старту, піднятися до 13-го місця.

На цьому ж колі Хемілтон повідомив, що його комплект Medium «зник», і Mercedes закликала в бокси лідера гонки – Боттаса, який виїхав шостим. Хемілтон відвідав бокси колом пізніше, а Ферстаппен став лідером гонки на 15-му колі.




Після наступних піт-стопів Хюлькенберга (16 коло) та Стролла (18 коло), Боттас та Хемілтон вийшли на друге та третє місце з відставанням від Ферстаппена на 13 та 16 секунд відповідно.

Цікаво, що наступними колами Ферстаппен лише нахвалював свою гуму та почав відриватися від болідів Mercedes, не роблячи зупинки.

Більш того, у середині гонки (лише за 10 кіл після піт-стопа) Хемілтон почав скаржитись на знос гуми Hard й почав втрачати темп по відношенню до Ферстаппена, так само як й Боттас. Ферстаппен випереджав їх вже на 17 та 21 секунду відповідно.

На диво, на 27-му колі Ферстаппена все ж закликали на піт-стоп й через невелику затримку із заміною шин він виїхав одразу за Боттасом. Проте Ферстаппен одразу почав атаку й повернув собі лідерство.

У Хемілтона навіть виникла думка, що Red Bull використовує занижений тиск у шинах, про що він сказав команді по радіо.




Проте «Медіуму» для Ферстаппена вистачило лише до 33-го кола, коли Red Bull паралельно з Mercedes закликали своїх лідерів (Макса та Валттері) за новими комплектами Hard.

Тим часом у середині пелетону виникла корка з гонщиків: Окон, Квят, Ріккардо, Сайнс та Феттель, які їхали один за одним. Проте помилка Ріккардо в боротьбі з Сайнсом викинула його з топ-10. Так само як й Феттель вибув з боротьбі після піт-стопу за комплектом Medium.

А ось команда Mercedes хотіла не кликати Хемілтона на другий піт-стоп з надією, що шини не зруйнуються після 45 кіл в гонці. Проте на 42 колі гонки стало зрозуміло, що цього не станеться й британцю встановили новий Hard.

Ферстаппен за 10 кіл до фінішу вийшов у лідери й Боттас, здається, не міг скласти йому конкуренції. Чого не скажеш про Леклера, який став третім, але за ним у двох секундах був Льюїс на свіжих шинах. Два кола знадобилось британцю, аби наздогнати монегаска, й ще два для обгону. Проте на честь Шарля варто сказати – він був на стратегії одного піт-стопа.




За чотири кола Хемілтон також наздогнав й Боттаса, та хоча команда дозволила Боттасу захищати свою позицію, проте зношені шини фіна не дозволили нічого зробити проти швидкості лідера Mercedes у зоні DRS.

Проте до Ферстаппена було вже занадто далеко й гонщик Red Bull Racing фінішував першим із комфортним відривом. Це вже дев’ята перемога нідерландця у Ф1.

Леклер зміг втриматися на 4-му місці, а позаду нього Албон зміг випередити гонщиків Racing Point. Цікаво, що Хюлькенберг зробив додатковий піт-стоп за «Софтом» й в підсумку опинився за Строллом.

До топ-10 також увійшли Окон, Норріс та Квят. Феттель фінішував лише 12-м у двох секундах за Гаслі.

Тепер у Ф1 тиждень на переїзд до Іспанії, де відбудеться наступний Гран Прі.

 


Додати свій коментар













Pin It on Pinterest