Гран Прі Айфеля: Mercedes – попереду, Ferrari у топ-5 після тренування

Автор: Редакція | 10 Жов, 2020
Валттері Боттас

Пілоти Mercedes показали найкращі результати на суботньому тренуванні Гран Прі Айфеля. Проте головною новиною протягом сесії стала відсутність на трасі Ленса Стролла

Найшвидшим представником чемпіонської команди став Валттері Боттас, який встановив новий рекорд траси і випередив Льюїса Хемілтона на 0,135 с. Певний сюрприз піднесли пілоти Шарль Леклер і Себастьян Феттель, що показали 3-е і 5-е місця відповідно.

Вранці в суботу погода на Нюрбургринзі була швидше сонячною, ніж похмурою – і протягом всього часу тренування асфальт траси залишався сухим. Але як й раніше не надто теплим: в момент початку сесії повітря прогрілося лише до 8 градусів – й вище температура до кінця тренування не піднялася. У такій ситуації проблеми були не лише з прогріванням шин: Ландо Норріс, наприклад, одного разу при поверненні в бокси поскаржився на замерзлі руки й попросив у команди щось, щоб їх зігріти.

Проте, після скасування обох п’ятничних тренувань пілоти не стали відсиджуватися в боксах – і майже в повному складі виїхали на трасу на перших хвилинах. За одним єдиним винятком: Ленс Стролл не зміг взяти участь в практиці через погане самопочуття – команда Racing Point офіційно оголосила про це на перших хвилинах сесії.

У першій половині сесії більшість пілотів використовувало шини Medium. Винятками стали пілоти Renault, Серхіо Перес і Данііл Квят, які зробили довгі серії кіл на м’якій гумі, а також Кевін Магнуссен, чий болід був взутий у покришки складу Hard.

На холодному асфальті пілоти не раз втрачали контроль над своїми автомобілями, але в підсумку сесія обійшлася без серйозних інцидентів. Наприклад, найбільш вражаючим був виліт на траву Джорджа Расселла – але британець допустив помилку на ділянці траси, де відбійники знаходяться досить далеко від асфальту. Завдяки цьому болід Williams уникнув контакту зі стіною і не отримав пошкоджень.

У другій половині тренування всі пілоти перейшли на м’які шини – що відразу ж позначилося на часі з кола: результат того ж Ферстаппена на Soft виявилося на 2 секунди швидшим за його ж результат на Medium. На м’яких шинах пілот Red Bull, що скаржився інженерам на гранулювання гуми, вже не зміг змагатися з гонщиками чемпіонської команди.

Після практики стало відомо, що Ніко Хюлькенберг замінить Стролла під час решти Гран Прі Айфеля.

 

 

Джерело: Motorsport.com


Додати свій коментар











Pin It on Pinterest