Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув впевнену перемогу в гонці Гран Прі Бельгії, контролюючи хід перегонів від старту до фінішу.
До старту гонки стало відомо, що Карлос Сайнс не зможе виступити на етапі в Спа, адже на колі виїзду на стартову решітку на його боліді був помічений дим, а пізніше було знайдено «пошкодження вихлипної системи».
На старті майже без боротьби Хемілтон пішов у відрив, хоча в першому повороті Боттас натякнув на можливість атаки. Проте позаду відбулось більше боротьби: Ферстаппен, який теж (як пілоти Mercedes) стартував на Medium, опинився під тиском Ріккардо.
Боротьба колишніх напарників тривала недовго, й топ-5, куди також увійшов Окон після обгону Албона, почала розтягуватись.
Стролл, Гаслі, Перес та Норріс перебували у другій п’ятірці, з якої витиснули Леклера, що гарно стартував, коли відіграв чотири місця в перших поворотах. Проте Ferrari явно програла на прямих й монегаск згодом скотився на 12-е місце, пропустивши ще й Квята.
На 10-му колі Джовінацці втратив свою машину й розбив її в бар’єри, проте відірване колесо полетіло в бік боліду Williams й Джордж Расселл теж опинився в стіні. Виїзд автомобіля безпеки нейтралізував гонку, а команди почали закликати гонщиків за свіжими комплектами шин.
WATCH NOW: Giovinazzi and Russell walk away after a huge crash on Lap 11 at Spa 💥👀#BelgianGP 🇧🇪 #F1 https://t.co/hzbxiyvQJR
— Formula 1 (@F1) August 30, 2020
На рестарті Хемілтон, Боттас та Ферстаппен не змінили позицій, а позаду них опинились Гаслі та Перес, які вирішили не робити піт-стопи, чим змішали карти Ріккардо, Албону та Окону, що були змушені знову прориватись на «свої» позиції.
І якщо Гаслі зміг закріпитися на 4-му місці, то Перес спочатку програв дві позиції, а потім команда закликала його на піт-стоп, після чого він виїхав останнім.
На 19-му колі гонщики Ferrari ледь не спровокували ще один автомобіль безпеки, коли Леклер спробував атакувати 12-е місце Феттеля, але німець жорстко закрив траєкторію для напарника. Мабуть це не те місце, за яке варто розбивати машини?
Читайте також:
- Гран Прі Бельгії: Боттас очолив першу практику
- Гран Прі Бельгії: Ферстаппен став найкращим у п’ятницю
- Гран Прі Бельгії: Хемілтон став першим у фінальній практиці
- Гран Прі Бельгії: Хемілтон здобув поул та встановив рекорд треку
Проте на 23-му колі Леклера вже закликали в бокси й перевели на іншу стратегію, з якою він отримав свіжий комплект Medium та останнє 17-е місце.
Колом пізніше перед Леклером опинився Гаслі, який теж відвідав бокси. Однак, Перес та Гаслі на свіжій гумі швидко почали вигравати позиції й повернулись до топ-10, коли «видавили» звідти Квята.
На останніх колах лідери натякали один одному на додатковий піт-стоп, але обмежились загальним «скиданням» темпу. Це дозволило на останніх хвилинах Ріккардо показати найкраще коло та здобути додаткове очко.
Після Хемілтона, Боттаса, Ферстаппена та Ріккардо у топ-10 фінішували Окон, який зміг на останньому колі обігнати Албона, Норріс, Гаслі та пілоти Racing Point.
Британець здобув 89-у перемогу в кар’єрі та підтвердив домінування Mercedes цього сезону.
Пілоти Ferrari, які панували минулого року в Спа завдяки забороненій тепер технології у двигунах, опинились разом із клієнтськими командами поза очкової зони. Й наступна гонка у швидкісній Монці обіцяє бути аналогічно важкою для болідів із двигунами з Маранелло.
LAP 44/44: Car No. 44 👑#BelgianGP 🇧🇪 #F1 pic.twitter.com/13xlTRbRi2
— Formula 1 (@F1) August 30, 2020
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Галерея Гран Прі Бельгії 2020 року: