Mercedes переграла Red Bull у кваліфікації Гран Прі Мехіко

Автор: Роман Галімон | 07 Лис, 2021
Валттері Боттас

Гонщик Mercedes Валттері Боттас став найкращим у кваліфікації Гран Прі Мехіко, випередивши основних конкурентів.

Після домінації у третій практиці, очікувалось, що гонщики Red Bull Racing розіграють поул між собою.

Проте, на відміну від попередніх етапів, гонщики не поспішали на трасу після старту Q1. Можливо, ніхто не очікував суттєвого покращення характеристик треку, адже Автодром імені братів Родрігесів не так часто використовується протягом року. Та й загрози дощу не було.

Тим не менш, як тільки гонщики почали виїжджати на свої швидкі кола, Ленс Стролл не втримав свій Aston Martin в останньому повороті й повністю розбив його у бар’єри. Сесія була зупинена червоними прапорами за 10 хвилин до кінця таймінгу.

На той час результати встигли показати сім пілотів й найкращим було коло Шарля Леклера – 1.17.991.

Робітники треку під керівництвом гоночного директора Ф1 Майкла Масі витратили майже півгодини на ремонт бар’єру Tecpro.

Після поновлення Q1 гонщики вже не засиджувались в боксах й виїхали майже всі й одразу. Звісно, основним був обраний компаунд Soft.

З першої ж спроби Макс Ферстаппен (1.16.788) та Серхіо Перес (1.17.451) очолили протокол й лише з другої Валттері Боттас (1.16.959) та Люїс Хемілтон (1.17.207) змогли вклинитись між ними.

На останніх секундах фін зміг додати ще й показав найкращий час – 1.16.727. При цьому, другим став Шарль Леклер (1.16.748), а четвертим П’єр Гаслі (1.16.908).

Кваліфікацію залишили Алонсо, Латіфі, гонщики Haas та Стролл. Проте стюарди також покликали Кімі Райкконена дати пояснення за те, що він перетнув лінію заїзду в боксів після появи червоних прапорів.

Q2

Reb Rull Racing

Цікаво, що другий сегмент кваліфікації майже всі гонщики почали на Medium, аби потім стартувати на ньому в гонці.

Ферстаппен із першої ж спроби показав 1.16.483, але він скористався сліп-стрімом від попереднього боліда. Так само зробив й Хемілтон, який «сів на крило» Боттасу та показав 1.16.499.

А ось Юкі Цунода на Soft показав 1.16.701 й став третім у протоколі, довівши що для проходження до фіналу кваліфікації декому потрібен м’який кампаунд.

Проте послухались японця лише його партнер по старшій команді Ферстаппен, який виїхав на Soft, але не покращив своє коло, аби не стартувати на ньому взавтра.

Тим не менш, Хемілтон зміг покращити свій час (1.16.474) та натякнув, що Mercedes все ж може поборотися за поул у Мехіко. Цунода залишився третім, а Боттас став четвертим.

Попри підтримку трибун, Перес показав лише 7-й час, пропустивши Леклера та Гаслі.

Кваліфікацію ж завершили Феттель, гонщики Alfa Romeo, Рассел та Окон.

Q3

Валттері Боттас

До фіналу кваліфікації пройшли пілоти RBR, Mercedes, AlphaTauri, Ferrari та McLaren й всі вони виїхали парами, аби отримати перевагу від «аеродинамічного мішка» напарника.

Цього разу вже на «софті» Ферстаппен показує 1.16.225, але Боттас майже одразу забирає проміжний поул собі (1.15.875), а Хемілтон відтісняє нідерландця з першого ряду (1.16.020).

Стало очевидно, що на боліді Макса були проблеми. Ще до початку кваліфікації механіки щось мудрували із заднім крилом, до якого швидко примотали скотчем провід управління DRS.

У другій спробі RBR спробували «протягнути» Ферстаппена за Пересом, але мексиканцю завадив Цунода, який вилетів та зруйнував спробу Серхіо й, як наслідок, сліп-стрім для Макса не спрацював.

Гонщики Mercedes теж не змогли покращитись, але їхнім результатам вже нічого не загрожувало. Вперше цього року «срібні стріли» отримали перший стартовий ряд.

Для Боттаса це вже 19-й поул, проте варто відзначити, що останні три гонки в Мехіко поул-сіттер не зміг виграти.

Після кваліфікації Валттері отримав копію шолома Хуана-Мануеля Фанхіо, який вручив йому Джекі Стюарт.

Другий стартовий ряд залишився за RBR, а Гаслі та Сайнс стартуватимуть з 5-го та 6-го місць. Ріккардо Леклер, Цунода та Норріс також увійшли у топ-10.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest