Гран Прі Штирії: Mercedes здобула дубль у Шпільберзі

Автор: Роман Галімон | 12 Лип, 2020
Льюїс Хемілтон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв другу гонку Ф1, яка проводилась другий вікенд поспіль на трасі Ред Булл Ринг.

На старті Льюїс Хемілтон спокійно пішов у відрив, в той час за ним почалась боротьба від другого до останнього місця.

Читайте також:




Найбільше в цій боротьбі відмітились гонщики Ferrari, адже Шарль Леклер у третьому повороті при спробі обгону підскочив на бордюрі й просто зніс боліду напарника Себастьяна Феттеля заднє антикрило.

Спроба обійти німця та ще кількох пілотів внутрішньою траєкторією завершилась невдало: після пошкодження двох SF1000 команда вирішила, що краще зупинити виступ на Гран Прі Штирії.

Проте на трасі все ж з’явилась машина безпека, яка дозволила прибрати уламки від Ferrari.

Далі до піт-стопів (25 кола) на трасі майже нічого не відбувалось. Лише відмітились своєю боротьбою гонщики Renault: точніше Естебан Окон не хотів три кола пропускати Даніеля Ріккардо, який був на іншій шинний стратегії. Пізніше (на 26 колі) Окон зупинився в боксах через проблеми з гальмами.

Першим із групи лідерів у бокси завітав Макс Ферстаппен на 25 колі й лише за три кола йому відповіла команда Mercedes, яка закликала Хемілтона, залишивши лідером Валттері Боттаса, котрий проїхав без піт-стопа до 35 кола.




Після цього Хемілтон повернув собі лідерство та почав його збільшувати над Ферстаппен, хоча британець й жалівся на ранній знос гуми Medium.

На жаль для команди Red Bull Racing, Ферстаппен опинився один у боротьбі з Mercedes, адже Алекс Албон був у 30 секундах від лідера в середині гонки. І це ще один привід подумати про запрошення Феттеля в команду.

Тим часом Боттас зміг наздогнати та нав’язати боротьбу Ферстаппену, який був змушений копіювати стратегію піт-стопів «срібних стріл», аби залишитись на другій позиції.

За п’ять кіл до фінішу Боттас все ж наздогнав Ферстаппена, й хоча нідерландець все ж відбив першу атаку фіна, Валттері все ж вийшов на друге місце та забезпечив дубль для Mercedes.




«Невідповідною» швидкістю Албона хотів скористався й Серіхо Перес, який стартував із незвичного для себе 17-го місця (враховуючи результати практики). Проте мексиканець зміг прорватися вперед, скрасивши цю гонку шикарними обгонами (Ріккардо та Сайнса, зокрема).

Проте на останньому колі у спробі випередити Албона, болід Racing Point отримав пошкодження переднього крила та фінішував шостим.

Проблемами команди з Сільверстоуна скористався Ландо Норріс, який на останніх колах просто увірвався на п’яту позицію, випередивши Стролла та Ріккардо й в останньому повороті Переса.

Карлос Сайнс та Данііл Квят фінішували вже в колі від лідера, але здобули останні залікові бали.

Сходи подіуму цього разу для гонщиків розмістили на стартовій прямій, а кубки вручали моторизовані тумби.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

 

Pos Driver Car Laps Gap
1 Lewis Hamilton Mercedes 71 1h22m50.683s
2 Valtteri Bottas Mercedes 71 13.719s
3 Max Verstappen Red Bull/Honda 71 33.698s
4 Alexander Albon Red Bull/Honda 71 44.400s
5 Lando Norris McLaren/Renault 71 1m01.470s
6 Sergio Perez Racing Point/Mercedes 71 1m02.387s
7 Lance Stroll Racing Point/Mercedes 71 1m02.453s
8 Daniel Ricciardo Renault 71 1m02.591s
9 Carlos Sainz Jr. McLaren/Renault 70 1 Lap
10 Daniil Kvyat AlphaTauri/Honda 70 1 Lap
11 Kimi Raikkonen Alfa Romeo/Ferrari 70 1 Lap
12 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 70 1 Lap
13 Romain Grosjean Haas/Ferrari 70 1 Lap
14 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo/Ferrari 70 1 Lap
15 Pierre Gasly AlphaTauri/Honda 70 1 Lap
16 George Russell Williams/Mercedes 69 2 Laps
17 Nicholas Latifi Williams/Mercedes 69 2 Laps
Esteban Ocon Renault 25
Charles Leclerc Ferrari 4
Sebastian Vettel Ferrari 1

Додати свій коментар






Pin It on Pinterest