Гран Прі Штирії: Перес несподівано очолив першу практику

Автор: Редакція | 10 Лип, 2020
Серхіо Перес

Гонщик Racing Point Серхіо Перес очолив перше тренування гоночного вікенду Гран Прі Штирії.

Серхіо Перес показав найкращий час у першому тренуванні Гран Прі Штирії. Свій найшвидший час – 1: 04.867 – мексиканець показав приблизно за півгодини до закінчення сесії на м’яких шинах.

Пізніше побити час пілота Racing Point спробував Макс Ферстаппен, який також виїхав із боксів на гумі Soft, але нідерландець відстав на 0,096 с.




Пілоти Mercedes, які зайняли в підсумковому протоколі третє і четверте місця, протягом тренування використовували тільки Hard та Medium. Ленс Стролл на другий Racing Point, навпаки, провів досить багато часу на трасі на м’яких шинах, але поступився «срібним стрілам» близько трьох десятих, а своєму напарнику – більше півсекунди.

Багато команд тестували нові деталі. Зокрема, Ferrari випробувала як нове переднє антикрило, так й нове днище. Спостерігачі відзначили, що в руках Себастьяна Феттеля болід SF1000 виглядав не надто слухняним – пару раз у першій половині сесії німець робив досить жорстке блокування коліс та виїжджав за межі траси на виході з повороту. В результаті гонщики Скудерії стали 10-м й 12-м.

З новинками працювала й команда Williams, проте програму на ранок п’ятниці виконати не вдалося через проблеми на автомобілі Ніколя Латіфі. Приблизно через півгодини після початку сесії канадець припаркував свій болід на узбіччі через проблеми з трансмісією. До цього моменту Латіфі проїхав всього п’ять швидких кіл – і до кінця тренування більше не з’явився на трасі.




За кермом другого боліда Williams відпрацював новий запасний пілот колективу – Джек Ейткен, який виступає у Формулі 2. Британець сів за кермо боліда Ф1 не вперше – але вперше керував настільки сучасною машиною: під час тестів у вересні 2017 року Ейткен пілотував Lotus E20, побудований для виступів у сезоні 2012 року. На відміну від більшості учасників тренування, молодий гонщик у першій частині сесії працював з м’якою гумою, а потім перейшов на Medium.

Поряд з Джорджем Расселом (чию машину команда віддала Ейткену) тренування пропустив і Антоніо Джовінацці, якого підмінив Роберт Кубіца.

Головним невдахою сесії став Кевін Магнуссен, який був змушений повернутися в бокси після лише трьох кіл. Прес-служба команди Haas повідомила в твітері, що на автомобілі датчанина треба було усунути якусь несправність, пов’язану з тяговою батареєю.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

 

Pos Driver Car Gap
1 Sergio Perez Racing Point/Mercedes 1m04.867s
2 Max Verstappen Red Bull/Honda 0.096s
3 Valtteri Bottas Mercedes 0.222s
4 Lewis Hamilton Mercedes 0.253s
5 Lance Stroll Racing Point/Mercedes 0.529s
6 Alexander Albon Red Bull/Honda 0.616s
7 Carlos Sainz Jr. McLaren/Renault 0.735s
8 Pierre Gasly AlphaTauri/Honda 0.831s
9 Daniel Ricciardo Renault 0.902s
10 Sebastian Vettel Ferrari 0.903s
11 Daniil Kvyat AlphaTauri/Honda 0.948s
12 Charles Leclerc Ferrari 0.970s
13 Esteban Ocon Renault 1.007s
14 Lando Norris McLaren/Renault 1.041s
15 Kimi Raikkonen Alfa Romeo/Ferrari 1.574s
16 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1.579s
17 Jack Aitken Williams/Mercedes 1.901s
18 Robert Kubica Alfa Romeo/Ferrari 1.930s
19 Nicholas Latifi Williams/Mercedes 4.731s
20 Kevin Magnussen Haas/Ferrari

 

Джерело: Motorsport.com





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest