Хемілтон здобув перший поул Гран Прі Катару

Автор: Роман Галімон | 20 Лис, 2021

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон став найшвидшим у кваліфікації Гран Прі Катару та здобув свій 102-й поул у кар’єрі Ф1.

Траса Лосейл стала новим треком для гонщиків Ф1 й, фактично, лише Серхіо Перес виступав тут у молодших серіях й, до речі, перемагав. Проте три попередні практики дозволили пілотам вивчити трасу й підготуватись до кваліфікації.

З першої своєї швидкої спроби Льюїс Хемілтон встановив планку 1.22.019, що було швидше на 0,215 за час Макса Ферстаппена. Інші гонщики відстали більше за пів секунди.

Проте у другій спробі Валттері Боттас зміг показати 1.22.016, випередивши напарника лише на 0,003 с. Але вже за кілька хвилин Ферстаппен вийшов за 1хв.22с – 1.21.996.

При цьому, результати деяких гонщиків були анульовані через порушення меж траси (зокрема, Леклера та Норріса) й тому вони були змушені додатково ризикувати наприкінці Q1.

Цікаво, що Хемілтон не захотів миритися з третім місцем у протоколі й на останніх хвилинах проїхав 1.21.901.

Інші гонщик скаржились на трафік перед фінальною спробою, але більшість змогла покращити свої результати. Зокрема, Карлос Сайнс показав аж 4-е місце, Алонсо став 6-м (після Переса), а пілоти AlphaTauri й Aston Martin увійшли до топ-10.

Кваліфікацію залишили: гонщик Alfa Romeo, Haas та Ніколя Латіфі.

Q2

На другий сегмент команди запропонували гонщикам Medium й лише Гаслі, Цунода та Расселл отримали Soft (при цьому у Q1 француз був єдиним на Medium).

Кращий же час з першої спроби показав Хемілтон – 1.21.682, а другим був Гаслі (1.21.980). Ферстаппен та Боттас були 3-м (1.21.984) та 4-м (1.21.991).

В останній спробі гонщики, які перебували в «зоні вильоту» спробували перейти на «софт», але суттєво покращити час не змогли. Так, Перес, Стролл, Леклер, Ріккардо та Расселл, перебуваючи на «м’якій» гумі не змогли пройти у фінал кваліфікації.

А ось Алонсо вже після завершення відведеного часу показав 1.21.894 та став третім у протоколі.

Q3

Першими на фінальний сегмент кваліфікації виїхали пілоти Mercedes. За ними поспішили й інші пілоти, які були взуті теж у Soft.

Британець почав з 1.21.262, Ферстаппен відповів 1.21.424, Боттас – 1.21.478. Результати Гаслі, Алонсо та Сайнс були від 0,378 до 0,578 позаду лідера. Норріс й Цунода програвали після першої спроби біля 0,8 с, а Окон та Феттель – більше секунди. При цьому, останні чотири виїжджали на вживаному комплекті.

На останню спробу, звісно, всі пілоти отримали по новому компаунду Soft.

Хемілтон знову виїхав першим й першим показав своє швидке коло 1.20.827, яке виявилось недосяжним для інших.

Більш того, через те, що Гаслі пошкодив свою праву передню шину на трасі з’явились жовті прапори, які змусили гонщиків скинути швидкість.

Тим не менш, Ферстаппен трохи покращив свій час, але програв поулу 0,455. Після кваліфікації стало відомо, що гонщика запросили дати пояснення стосовно встановлення свого кращого результату під жовтими прапорами. Інцидент розглядатиметься перед гонкою о 13:00 за місцевим часом.

Третім стартуватиме Боттас, який не поліпшив час своєї першої спроби. Не покращився, зрозуміло, й Гаслі, але все одно буде четвертим на старті.

Алонсо зміг втриматись на п’ятій позицій, хоча це сталось через те, що інші не змогли суттєво додати. Проте Норріс все ж зміг випередити в протоколі Сайнса, а Цунода стартуватиме 8-м попереду Окона та Феттеля.

Для Хемілтона це вже 102-й поул й за статистикою кілько років гонщик, який вигравав на новому треку в календарі, вигравав й титул цього року. Цікаво, як розгорнуться події у неділю на Гран Прі Катару?

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest