Хемілтон виграв тригодинну гонку з моторошною аварією Грожана

Автор: Роман Галімон | 29 Лис, 2020

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв неймовірну нічну гонку Гран Прі Бахрейну, яка переривалась червоними прапорами через моторошну аварію Ромена Грожана.

Прогнози на дощ так й не збулись й гонка почалась за сухих умов.

Читайте також:

На старті Льюїс Хемілтон пішов у відрив, а Валттері Боттас провалився аж на чотири місця. Поганим стартом фіна скористалися спочатку Ферстаппен та Перес. А потім Албону й Ріккардо затисли гонщика Mercedes й пройшли у першому повороті.

Проте гонка була терміново зупинена, коли болід Haas Ромена Грожана вилетів із траси в огорожу, де одразу загорівся. Після контакту з Квятом, машину направило під прямим кутом у «рейки», де просто розірвало на дві частини. Були видно, що монокок був повністю вирваний, а частина боліда залишилась з іншого боку металевого бар’єру.

В той час як машина була обнята полум’ям, француз дивом зміг вибратись неушкодженим. На повторах були видно, що каркас безпеки й Halo спрацювали, адже гонщик «пройшов» крізь металевий бар’єр майже неушкодженим.

Команда пізніше повідомила, що гонщик отримав невеликі опіки на руках і щиколотках й відправлений до лікарів із підозрою на зламані ребра.

Гоночній дирекції знадобились майже півтори години для заміни бар’єру, в той час як гонщики переглядали повтор старту та аварію Грожана на піт-лейн, де їх зупинила машина безпеки.

Під час цієї зупинки Ландо Норрісу зокрема змінили переднє антикрило, яке він зломив під час контакту у перших поворотах.

Рестарт гонки відбувся о 18:35 за місцевим часом й гонщики були змушені повернутись на позиції за коло до того, як гонка була зупинена. А отже Боттасу, зокрема, повернули дві позиції.

Пілоти почали третє коло гонки зі стартових позицій, але вже у восьмому повороті автомобіль безпеки з’явився на трасі, адже Квят став причиною перевороту боліда Ленса Стролла, якому деякий час довелось висіти до низу головою, поки його паски безпеки не відстебнули медики з машини безпеки.

Пізніше росіянина покарали 10-секундним штрафом.

Рестарт відбувся на 9-му колі, але до цього часу Боттас був змушений відвідати бокси, адже команда помітила уламки, що застрягли в боліді фіна.

Хемілтон втретє спокійно пішов у відрив, а Ферстаппен потрохи відставав від британця. Проте за третє місце Переса була щільна боротьба: Албон, Норріс, Окон, Леклер та Сайнс йшли майже в секунді один від одного.

Завдяки DRS Сайнс та Ріккардо змогли «розібратись» з Леклером, як й гонщики AlphaTauri пізніше. Паралельно й Феттель скаржився на «некерованість» боліда, але німець був на останніх місцях.

Цікаво, що гонщики на Medium почали робити піт-стопи несподівано рано. Зокрема, Хемілтон віддав лідерство Ферстаппену на 20-му колі, а той же Леклер піднявся на 6-е місце після піт-стопів своїх вищезгаданих «кривдників».

При цьому, Сайнс піднявся на третє місце завдяки довшому відрізку на Soft.

Ферстаппен заїхав у бокси на 21-му колі й повернув першу позицію Хемілтону, проте перейшов на відміну від британця на Hard.

Майже одразу все ж заїхав у бокси й Сайнс. Він виїхав вже п’ятим після Хемілтона, Ферстаппена, Переса та Албона, який до речі обійшов Гаслі у «принциповій» боротьбі за місце у програмі RBR.

Після цього гонка фактично «заспокоїлась». Хемілтон, що їхав на Medium, був попереду Ферстаппена й Переса на Hard. Далі були Албон, Норріс й Сайнс на Medium.

Проте на 35-му колі Ферстаппен запустив чергову хвилю піт-стопів зі спробою підрізати лідерів. Однак на відміну від RBR, у Mercedes провели зупинку Хемілтона бездоганно й британець повернувся на трасу прямо перед Пересом без втрати першої позиції.

Перес наступного кола теж відвідав бокси й виїхав позаду гонщиків McLaren, які пізніше теж були змушені робити піт-стопи й опинились вже за Албоном. Хоча Алекс все ж зміг обійти Сайнса до його піт-стопа.

Другий гонщик RBR намагався дістати Переса, але за десять кіл до фінішу, коли відрив до мексиканця вже був 3 секунди, Алекс повідомив, що його задні шини «закінчились».

В той же час, Ферстаппен (за десять кіл до фінішу) зробив «безкоштовний» піт-стоп та отримав свій комплект шин, аби здобути додатковий бал за швидке коло в гонці.

На останніх колах, Перес спокійно їхав на третьому місці й навіть встиг пожартувати над своєю командою, чи не заснули вони, бо радіообмін деякий час був між ними відсутній. Проте за три кола до фінішу, болід Racing Point задимився, а потім й загорівся, як не намагався Серхіо дотягнути болід до фінішу.

На трасі з’явився автомобіль безпеки, під яким гонщики й фінішували. До цього моменту, Сайнс зміг обійти Гаслі, але наздогнати Норріса вже зі зрозумілих причин не зміг.

Хемілтон довів гонку до перемоги, а гонщики RBR опинились на подіумі. Гонщики McLaren стали 4-м та 5-м. У другій п’ятірці опинились Гаслі, гонщики Renault, Боттас та Леклер.

Наступна гонка відбудеться вже за тиждень й також на трасі Бахрейну, але в іншій конфігурації.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest