Хемілтон стратегічно переграв Ферстаппена на Гран Прі Іспанії

Автор: Роман Галімон | 09 Тра, 2021
Старт Гран Прі Іспанії

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон перетворив свій 100-й поул на 98-му перемогу у кар’єрі Ф1. Хемілтон зміг стратегічно переграти суперника в боротьбі за перемогу на Гран Прі Іспанії.

Траса Барселони-Каталуньї добре відома командам та гонщикам за передсезонними тестами й часто пропонувала не найвидовищні гонки Ф1. Більш того, всі гонщики  вирішили стартували на Soft (й лише Кімі Райкконен обрав Medium) й тому очікувати чогось неординарного було мабуть не варто.

Тим не менш, гонка пройшла дуже цікава.

Завдяки кращому старту та більшій кількості гуми на своїй траєкторії, Макс Ферстаппен порівнявся з Хемілтоном у першому повороті й пройшов його в боротьбі за лідерство. Позаду Шарль Леклер обійшов Валттері Боттаса. Ріккардо та Перес розташувались недалеко за ними.

За вісім кіл Ферстаппен відірвався від Хемілтона лише на 1,5 с, а Леклер був вже у 8 секундах позаду.

Й саме на цьому колі зупинилась AlphaTauri Юкіо Цуноди, чим був викликаний автомобіль безпеки. Деякі команди, як Alfa Romeo (для Джовінацці) й Williams (для обох гонщиків) провели піт-стопи під час сефеті-кару, але лідери дочекались рестарту.

З відновленням гонки позиції гонщиків майже не змінились: Ферстаппен спокійно пішов вперед, Хемілтон тримався позаду, Леклер почав відставати й стримувати Боттаса, який випереджав Ріккардо та Переса. Окон, Сайнс та Норріс замикали топ-9.

Лише Стролл зміг покращити свою позицію, обігнавши Алонсо, але Феттель продовжував їхати на 12-й позиції перед Гаслі, який ще мав відбути 5-секундний штраф за неправильну позицію на старті.

На 24-му колі топ-десятка почали робити піт-стопи: спочатку Боттас перейшов на Medium, а на 25-му в бокси заїхав й Ферстаппен, який явно втрачав темп на «софті».

Тим не менш, Хемілтон вирішив залишитись на треку й сказав, що його гума ще в порядку. Проте темп британця явно був повільніший за темп лідера Red Bull й стало зрозуміло, що Льюїса «ведуть» по іншій стратегії.

Хемілтон зупинився в боксах на 29-му колі й команда безпомилково провела піт-стоп (на відмінну від повільного піт-стопа Ферстаппена) й виїхав у 5,5 секундах від лідера. Позаду був лише Боттас, який випередив Леклера на хвилі зупинок.

До 36-го кола Хемілтон скоротив відставання від Ферстаппена та увійшов у зону DRS. Але догнати не означає обігнати. Британець пробув на хвості у нідерландця до 43 кола й вирішив заїхати в бокси за новим комплектом Medium.

У Red Bull вирішили не відповідати на маневр Mercedes й залишили Ферстаппена на першій позиції, адже після свого піт-стопу міг опинитися позаду обох «срібних стріл».

На 47-му колі Макс лідирував в гонці з відривом 10 секунд від Боттаса, а Хемілтон був у ще 5 секундах. Далі їхали Леклер, Перес, Окон, Норріс та Ріккардо. Сайнс та Алонсо замикали топ-10.

На 53-му колі Хемілтон обійшов Боттаса, який не дуже й хотів пропускати напарника, й відстань до Ферстаппена була 11 с. Фін після цього заїхав на комплектом Soft й спробував здобути очко за найшвидше коло й виїхав позаду Леклера у 4 с

На 56-му колі Хемілтон скоротив розрив від Ферстаппена до 5 секунд, а Боттас на 57-му обійшов Леклера.

Обгін стався 59-му колі й британець майже без проблем наздогнав лідера гонкт на прямій й обійшов його, попри виляння боліда №33.

Після цього Ферстаппен відправився в бокси за свіжим комплектом Soft, на якому теж спробував здобути додаткове очко. До цього шини змінили Перес та Леклер, які зробили «безкоштовні» піт-стопи, аби здобути очко за найшвидше коло.

Хемілтон доїхав до фінішу з комфортною перевагою у 16 с, а Ферстаппен та Боттас піднялись з ним на подіум. Макс, тим не меш, зміг взяти додатково очко за найшвидше коло.

Леклер, Перес, Ріккардо та Сайнс увійшли в одне коло з лідером, а Норріс, Окон та Гаслі замкнули топ-10 в ранзі «колових».

Для Льюїса це вже п’ята поспіль перемога в Барселоні, 59 перемога з поулу, та 98 перемога в кар’єрі Ф1

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest