Хемілтон виграв гонку Гран Прі Емілії-Романьї, Mercedes – Кубок Конструкторів

Автор: Роман Галімон | 01 Лис, 2020
Старт Ф1 Гран Прі Емілії-Романьї

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв гонку в Імолі, що відбулась в рамках Гран Прі Емілії-Романьї.

На трасі в Імолі організатори Ф1 вирішили випробувати новий формат гоночного вікенду – дводенний розклад: лише одна практика й кваліфікація в суботу та гонка в неділю. За задумом, це мало не дати командам зібрати багато даних й зробити боротьбу гострішою.

Й забігаючи наперед варто сказати, що битва на трасі дійсно вийшла щільнішою. Проте навряд чи це сталося завдяки новому формату вікенду, який ще буде не раз обговорюватись, а терміни його впровадження поки невідомі.




На старті Боттас майже без проблем пішов у відрив, а ось на позицію Хемілтона було аж три атаки. З лівого боку його майже одразу обійшов Ферстаппен, але Гаслі й Ріккардо також спробували випередити британця перед першою шиканою.

Льюїс зміг відбитись від гонщиків AlphaTauri та Renault, але Даніель все ж отримав зиск від свого гарного старту й обійшов Гаслі.

Єдиним суттєво постраждалим на першому колі став Стролл, який зломив переднє антикрило в болід Окона, й був змушений відвідати бокси, де отримав новий спойлер й гуму Hard.

Також дія Феттеля, що призвела до розвороту Магнуссена, опинились під розслідуванням, але німець все ж не був покараний.

На дев’ятому колі, коли перша трійка відірвалась вже на 10 секунд від решти, стало відомо, що Гаслі доведеться зупинитись через проблеми з двигуном (витік рідини). Таким чином, у топ-5 увійшов Леклер, якого від початку гонки атакував Албон. Другого гонщика Red Bull, у свою чергу, не відпускав Квят.

Проте всі гонщики топ-10 (окрім Боттаса, Ферстаппена та Хемілтона) стартували на Soft, а отже були вимушені йди на піт-стопи вже на 14-15 колах й в основному перейшли на Hard (хоча Сайнс на Medium).

Таким чином в цей час від четвертого місця до десятого була незвична ситуація: Перес, Феттель, Райкконен, Латіфі, Магнуссен й лише потім Ріккардо.




На 19-му колі зупинився вже Ферстаппен, й Mercedes вирішила відповісти ким? Правильно, закликала лідера гонки Боттаса на 20-му колі.

Хемілтон отримав вільний простір й почав ставити кращі кола, а Боттас виїхав перед Ферстаппеном й явно втримував його, аби Хемілтон виїхав попереду нідерландця. При цьому, британець вже на зношеному Medium їхав швидше своїх переслідувачів на Hard майже на одну секунду.

Цікаво, що група гонщиків у топ-10 на Medium почала свої перші піт-стопи на 30-у колі. Проте, якщо Магнуссен повернувся в кінець пелетона, то Перес зміг залишитися у топ-10.

В цей же час Окон зупиняється на трасі й гоночна дирекція вводить «віртуальний режим машини безпеки», що допомагає Хемілтону «безкоштовно» зробити піт-стоп й повернутися першим із відривом від Боттаса у чотири секунди.

Дивно, що команди Ferrari, Alfa Romeo та Williams не закликали Феттеля, Райкконена та Латіфі в бокси, хоча ці гонщики все ще були у топ-10 й без піт-стопа.

Феттеля закликали лише на 40-у колі, коли він перебував на четвертій позиції. Але через помилку в боксах, болід німця протримали достатньо, аби він виїхав аж 14-м.

В цей же момент стало відомо, що болід Боттаса був пошкоджений ще з другого кола й отримав «суттєві» (як сказала команда по радіо) пошкодження. На 43-му колі це призвело до помилки фіна у передостанньому повороті й Ферстаппен майже без проблем наздогнав й випередив за допомогою DRS суперника на стартовій прямій.

Проте до Хемілтона залишалось ще 12 секунд й, здавалось, перша трійка вже не зазнає змін до фінішу.

На 49-му колі Райкконен завершив свій неймовірний відрізок на Medium й залишив четверте місце Пересу. Кімі виїхав 12-м, позаду Рассепла, який знову сподівався здобути бодай єдине очко у Ф1. Але цього, мабуть, не мало статися на цій гонці.

На 50-му колі болід Ферстаппен розвертає через пошкодження підвіски й все змінюється. Більшість гонщиків роблять «безкоштовні» зміни гуми з переходом на Soft. Але Расселл під час реальної машини безпеки не втримує свій Williams на розгоні зі схилу й розбиває передню підвіску. Й втрачає 10-е залікове місце, хоча за нього після рестарту теж довелось би поборотись.

За Хемілтоном та Боттасом, які перейшли на новий Soft вишиковується ціла черга з гонщиків, які бажають здобути третє місце на подіумі. Але додатковий піт-стоп Переса ускладнює йому задачу, адже мексиканець опиняється за Ріккардо (3-й), Леклером (4-й) та Албоном (5-й).

Варто відмітити, що Стролл під час хвилі піт-стопів через холодні гальма збив механіка, який тримав передній домкрат.

На рестарті Хемілтон без проблем уходить вперед та ще й встановлює найшвидше коло гонки. А ось позаду розвертається справжня боротьба.

Ріккардо, який залишився на Hard, змушений відриватися від Квята, котрий на свіжому Soft випередив Леклера. Монегаск, в свою чергу, стримує Переса на свіжому «софті». При цьому Албон через свою помилку втрачає болід на виході із шикани й стає останнім.

Проте боротьби за третє місце так й не вийшло, адже Квят не зміг зробити справжню атаку на гонщика Renault. Отже австралієць здобув другий подіум для Renault, в якій він проводить свій останній сезон перед переходом до McLaren.

Перес фінішував лише на 5-му місці за спиною Лелера, шини Hard якого все ж витримали натиск останніх кіл. Команда Racing Point явно пошкодує через своє рішення з піт-стопом.

Цікаво, що попри всі події команди McLaren та Alfa Romeo опинились у заліковій зоні з двома болідами, що явно покращить їхнє положення у командному заліку. А Райкконен ще й здобув звання «Гонщик дня».

Проте команда Mercedes вже явно недосяжна цьогоріч. Через схід основних суперників «срібні стріли» здобули сьомий Кубок Конструкторів у Ф1, при чому поспіль. Такого не досягала жодна команда до цього.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.





Додати свій коментар













Pin It on Pinterest