Хемілтон очолив й другу практику Гран Прі Бахрейну

Автор: Роман Галімон | 27 Лис, 2020
Льюїс Хемілтон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон очолив протокол й другої практики Гран Прі Бахрейну.

Денна практика, яка зазвичай під час гоночного вікенду відбувається після обіду, розпочалась в Бахрейні вже за штучного освітлення. Враховуючи що в цих же умовах й в це й же час пройдуть кваліфікація та більша частина гонки, важливість другої практики була великою.




Тому було дивним бачити Карлоса Сайнса на першому рядку протоколу в перші хвилини сесії. Хоча його результат (1.30,989) лише на десяті перевищував аналогічні від Макса Ферстаппена (0,014), Шарля Леклера (0,043) та Ландо Норріса (0,143).

В той же час Хемілтон зруйнував свою першу спробу, а потім скаржився на відсутність зчеплення.

Проте коли команди почали переходити з Hard на Medium, час на колі почав покращуватись й вже Кімі Райкконен очолив протокол з часом 1.30.928. Однак, звісно, ненадовго.

Ферстаппен майже на 1,6 секунду перекрив результат фіна (1.29,318) вже на 25 хвилині сесії.

Цікаво, що коли команди вирішили перейти на Soft, то Себастьян Феттель був у 0,8 секунди від вищезазначеного часу нідерландця на Medium. Шарль Леклер був ще далі.

Ферстаппена не змогли також випередити Ріккардо та інші гонщики, що були на «софті».

Тим часом, перший гонщик RBR був змушений знову провести деякий час у боксах, де команда знову «залізла під капот», як й першій практиці.

Проте більшої несправності зазнав другий болід RBR, коли Алекс Албон розбив машину при спробі обгону AlphaTauri на трасі. Машина була повністю зруйнована й тепер команді доведеться докласти чималих зусиль на її відновлення.

Сесія була зупинена червоними прапорами й була відновлена за 26 хвилин до кінця, а отже на трасу виїхали одразу всі гонщики, що створило щільний трафік й зменшило можливості для покращення результатів.

При цьому деякі команди також встигли попрацювати над прототипами шин Pirelli для наступного сезону.

За 12 хвилин до кінця сесії Хемілтону все ж вдається проїхати швидке коло й покращити час дня до 1.28.971.

Після цього гонщики повернулись в бокси й провели останні хвилини для вивчення поведінки машини й шин при повних баках й на довгих відрізках кіл, адже в гонці очікується стратегія з двома піт-стопами.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.






Додати свій коментар














Pin It on Pinterest