«Кубок Чайки»: Емоції до й після

Автор: В'ячеслав Щербина | 17 Жов, 2019

Що може відобразити ту гаму емоцій, яку переживають учасники змагань, тим більше гонок, як не їхні фотографії? Тим більше, якщо вони відображають настрій пілотів перед гонкою, безпосередньо після фінішу, й, природно, – на самому подіумі.

Спробуємо хоч трохи передати всі ці емоції в нашому альбомі з 2-го етапу «Кубка Чайки», що пройшов минулої неділі на Автодромі «Чайка».

Незважаючи на те, що він робить свої перші кроки не тільки в «кільці», а й в автоспорті в цілому, зранку Олег Сокирба не виявляв особливих ознак хвилювання, невимушено спершись на свого вірного «баварця» …

… тим більше вже давно виглядає розслабленим і упевненим в собі напередодні стартів Антон Поляничко, що виступає не перший рік. Пілот SportCarService підтвердив свої амбіції, не тільки взявши «поул» в класі «У-1600», а й ставши на кваліфікації найшвидшим серед всіх з «вазовських» заліків.

Сергій Бєляєв, як і майже всі пілоти SDrive, знаходився в піднесеному настрої з самого ранку. Приводів для впевненості йому вистачало й на трасі – «поул» в «Турінг», нехай в кваліфікації й не взяв участі лідер цього заліку та команди Сергій Юнашев.

Напарник Бєляєва по SDrive і його приятель в житті Владислав Сінані теж зранку здавався розслабленим і налаштованим більш ніж оптимістично.

А ось новий представник SDrive Олег Грицай був явно зосереджений та схвильований – воно й зрозуміло, для Олега 2-й етап «Кубка Чайки» став дебютом у кільцевих гонках! Тим більше, що його попередній досвід в автоспорті обмежується лише кількома гонками в аматорських ралі і треку.

Сергій Бородін, що не стартував деякий час, теж з самого ранку виглядав як ніколи зосередженим і навіть стурбованим. Власне чому дивуватися, якщо Сергій їхав на «бувалій» машині, мотор якої останній раз «перебирався» більше п’яти років тому!

Приводів для переживань вистачало й у Вадима Євтушенка: встановлений напередодні старий запасний мотор, впевненості в якому не було, та ще й неприємні проблеми з КПП і підвіскою, що настирливо повертаються…

… його молодший брат Андрій, цього разу виступав в ролі механіка для Вадима, теж був стурбований з самого ранку. І побоювання братів Євтушенко виявилися «пророчими» – їм обом довелося серйозно попрацювати, змінюючи несправну прямо на кваліфікації КПП, та ще й вдатися до зварювання, і все це було зроблено за півтори години, що залишалися до старту гонки!

А ось Сергій Юнашев і Бєляєв, разом із засновником і керівником їхньої команди SDrive Андрієм Бондарем, цього разу також вийшов на старт, виглядали явно розслабленими весь день. Їхня впевненість виявилася виправданою, оскільки вилилася в дві впевнені перемоги «Юнги» й «Директора» в їхніх відповідних заліках. Питання одне – невже це була гра «в пляшечку»? (Жарт якщо що))))

Костянтин Гуцул обговорює гонку зі своїм єдиним реальним суперником по заліку «Супер Турінг» Олегом Сокирбою відразу після фінішу. На відміну від переможця, на обличчі Олега явно відбивається крилатий автоспортивний фразеологізм – «другий – це перший, хто програв» …

… Вадим Кушнір після фінішу теж собі не радів – третє й одночасно останнє місце в «Супер Турінгу» дійсно не давало приводів для торжества. Проте, думається, що Вадим отримав задоволення і вже точно чимало емоцій від своєї боротьби з «молодшокласниками». Принаймні, вболівальники однозначно залишилися вдячні йому за кілька видовищних дуелей із неодноразовими обгонами.

Подібно не радів своєму другому місцю в заліку «Турінг» й Владислав Сінані. Воно і зрозуміло – на середині гонки він впевнено лідирував, проте в підсумку поступився Сергію Юнашеву, і це при тому, що той стартував з абсолютно останнього місця! …

… а ось їхній третій напарник по SDrive Сергій Бєляєв відверто радів своєму третьому (і останньому) місцю в «Турінгу». Ще б пак, йому довелося поборотися в дебюті гонки з Юнашевим, а закінчити її на буквально запаленій машині за коло до фінішу! На щастя, все обійшлося, та ще й закінчилося на подіумі.

Як й Сінані, ставши другим в заліку «8с», Сергій Бородін не особливо радів. Його теж можна було зрозуміти – відставання в минулому Чемпіона України від переможця цієї гонки Андрія Бондаря, який стартує в «кільці» раз на кілька років, виявилося вельми «великим» …

… у Максима Волинця, який фінішував останнім 5-м в заліку «У-1600», тим більше не було приводів для радості. Проте, з урахуванням його тривалої перерви в гонках, плюс нову для себе машину, Максим спочатку розглядав цю гонку як якісь тести, підготовку до Фіналу «Кубка Чайки» і, можливо, наступного кільцевого сезону.

Ветерану українського автоспорту Руслану Сєрову, який знову став другим в «У -1600», явно було що сказати після фінішу – в даному випадку Сергію Юнашеву про те, що він теж був серйозно налаштований на боротьбу …

… з «Юнгою» враженнями про гонку ділився й Сергій Бородін, що явно нарікав на «стареньку» машину й слабкий 1,5-літровий 8-клапанний мотор …

… так само як й Сергій Бєляєв. В даному випадку емоційно розповідав, як він спочатку не побачив атакуючого «Юнгу», через що між ними навіть стався контакт, а потім як в кінці гонки він почав наздоганяти другого Сінані, поки в його КПП не «випала» друга передача, після чого з під капота ще й повалили клуби білого диму!

Андрій Євтушенко, котрий став недавно вже в четвертий для себе раз Чемпіоном України, як і його головний суперник на титул цього року Володимир Дрогомирецький не стартують в «Кубку Чайки». А шкода!

Хтозна, можливо вони все ж «виїдуть» на традиційну гонку, приурочену до Дня Автомобіліста! Правда, для цього їм обом потрібно серйозні ремонти їхніх «Форд Фіест».

З урахуванням того, що Андрій Бондар багато років на стартував в «кільці», а тут переміг, та ще й буквально напередодні зазначивши свого дня народження, бурхливі привітання «підопічних» з заснованої ним команди SDrive були більш ніж логічними і виправданими …

… звідси і емоції самого Бондаря на подіумі заліку «8с», який він очолив. Компанію на ньому Андрію склали Сергій Бородін й дебютант, і одночасно ще один вихованець SDrive – Олег Грицай, який піднявся на нього зі своєю донькою.

Нагородження проводили Директор гонки Олександр Кулаков, Голова КСК Леонід Леонов, Заслужений тренер України Борис Запольський, після багаторічної перерви, знову виконував роль одного з суддів, а також Організатор «Кубка Чайки» Анатолій Єрмаков.

Навіть очоливши подіум «У-1600», Антон Поляничко виглядав звично для нього емоційно стриманим, тоді як Руслан Сєров не приховував емоцій від другого поспіль заробленого другого місця. Що тут було дивно, так це відсутність радості на обличчі Вадима Євтушенка!

Як ніяк, стартувавши не просто з останнього місця, а з піт-лейн, їдучи на не налаштованій підвісці, після декількох дуелей з безліччю обгонів, він фінішував третім! Правда, обидва брати Євтушенко, як й Поляничко, ніколи не відрізнялися емоційністю))))

Спочатку навіть беручи з рук ветерана українського автоспорту Леоніда Леонова кубок за друге місце в заліку «Турінг», Владислав Сінані залишався незворушним і навіть десь «смурним» …

… але Владислав все ж дозволив собі «дати волю емоціям», нехай і невелику, коли до нього на подіумі приєдналися напарники по SDrive. Не кажучи вже про них самих – Сергія Юнашева і Сергія Бєляєва, приводів для позитивних емоцій у яких було достатньо, це не кажучи вже про радість за всю їхню команду!

Якщо врахувати перемоги Андрія Бондаря в «8с» і Костянтина Гуцула в «Супер Турінгу», пілоти SDrive очолили три з чотирьох подіумів 2-го етапу «Кубка Чайки»! …

… тож не дивно, що радість Костянтина Гуцула, який очолив подіум «Супер Турінга», була дещо більш яскраво виражена, ніж у Олега Сокирби та Вадима Кушніра, що фінішували позаду нього…

… цілком закономірно і заслужено Сінані, Бєляєв та Гуцул вже після нагородження захотіли зробити і просте «фото на пам’ять», а чому б і ні?)

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків

Фото Євген Сокур і автора


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest