«Кубок Чайки»: З ніг на голову … і назад! (Частина 2)

Автор: В'ячеслав Щербина | 01 Лис, 2019

Фінал «Кубка Чайки» не тільки подарував уболівальникам чимало боротьби на трасі, особливо в заліках «Турінг» і «У-1600». Він також визначав підсумки цієї серії за трьома етапами, що стало особливо інтригуючим і багато в чому навіть суперечливим! Однак ці два класи були не єдиними на трасі.

Сумарно на 3-й етап «Кубка Чайки» зібралося 17 учасників, що кількісно наблизилося до пелотону регулярного етапу Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC. І це при тому, що стартове поле 1-го етапу налічувало всього 10 машин.

Частково таке поповнення було пов’язано з тим, що Фінал «Кубка Чайки» став ще й закриттям кільцевого сезону, традиційно приуроченим до Дня Автомобіліста.

Здавалося, цього дня все сприяло святу швидкості. Неймовірно, але весь тиждень Київ був оповитий туманами зі смогом і не бачив ні промінчика сонячного світла. Недільний ранок не відрізнявся – був сірим і похмурим.

Однак вже на першому тренуванні сонячне світло почало пробиватися крізь похмуре небо і до другого тренування на ньому не залишилося і сліду «сірості»!

Причому не по-осінньому привітне сонце не тільки яскраво світило, але ще й гріло. А на пам’яті є гонки на День Автомобіліста, які починалися на зледенілій трасі або закінчувалися під акомпанемент не тільки дощу, а й першого снігу! Але, не цього разу!

Порадувало й те, що на гонку з’їхалися не тільки ветерани автоспорту, а й чимало уболівальників.

Шкода тільки, що гонка ветеранів так й не відбулася, про що пізніше. Але про ті без жодного перебільшення золоті часи українського автоспорту нагадувала ця по-своєму граціозна і неповторна кільцева «Волга».

Вона була ретельно відтворена за прообразом тих самих «Корів» і «Барж», а саме так із любов’ю в ті часи називали 24-і на «кільці». Цю роботу виконав Віктор Сердцев – призер Чемпіонатів СРСР і УРСР, який виступав на подібній машині.

Шкода, але ця красуня так й не проїхала жодного кола цього дня. Однак її місце на трасі зайняв сучасний задній привід, тільки тепер родом із Німеччини. Причому «німців» на Фіналі «Кубка Чайки» прибуло.

«Баварія» попереду …

Хоча на 3-й етап «Кубка Чайки» не приїхав жоден із пілотів, що виступають на Honda S2000, клас «Супер Турінг» знову зібрав трьох учасників. Причому цього разу більш сучасній BMW Олега Сокирби компанію склала улюблена багатьма «трійка» в 30-му кузові, на якій виступав Олексій Савчук. Тут потрібно зробити застереження.

Якщо за вихлипною трубою німкені Сокирби вже залишилося кілька гонок, включаючи етап Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC, то для Савчука ця гонка стала дебютом у «великому кільці». Правда, раніше Олексій не мало стартував в дисципліні Тайм-Аттак, а також аматорських ралі, тоді як Сокирба до своєї появи на «кільці» не мав взагалі жодного гоночного досвіду …

Також потрібно враховувати й те, що 1,8-літровий атмосферний мотор цієї «трійки» і близько не міг зрівнятися з 3,2-літровим, та ще й «зарядженим» в «Філін Моторспорт» монстром Сокирби.

Тому порівнювати час на трасі двох пілотів на «баварцях» було б в корені несправедливо. Не кажучи вже про те, що задній привід при порівнянній потужності не буде перевищувати, а то й поступатися передньому, тим паче серйозніше доведеним «ВАЗам» із «Турінга». Мабуть, в порівнянні з ними на боці Савчука був лише спортивний слік …

На першому тренуванні передбачувано найкращий час серед всіх учасників залишився за «БМВ» Сокирби – 1 хв 27,468 с. Савчук ж нехай і виявився майже в 4 секундах від Олега, однак випередив всіх інших, включаючи лідерів «Турінга».

З урахуванням активних тренувань напередодні гонки, обидва пілоти не виїхали на друге тренування, а в кваліфікації ситуація повторилася.

Сокирба передбачувано очолив стартове поле Фіналу «Кубка Чайки», пройшовши своє краще коло за 1 хв 27,084 с. Однак прискорився і Савчук.

Цього разу він поступився пілотові незрівнянно більш потужного «БМВ» всього 2,5 секунди і знову, залишив позаду лідерів «Турінга», причому цього разу серйозно випередивши їх.

Також передбачено Сокирба не тільки пішов «в точку» зі старту, але і впевнено виграв у гонці.

Для новачка, який цього року не тільки дебютував на «кільці», а й в цілому в автоспорті, та який раніше ніколи не виступав ані в картингу, ані навіть в Тайм-Аттак або аматорських ралі, ця перемога стала першою в житті!

Більш того, забігаючи вперед, з урахуванням підвищувального коефіцієнта на Фіналі «Кубка Чайки», Олег очолив і підсумкові протоколи всієї серії.

Навіть з урахуванням відкидання одного гіршого показника з трьох, він зібрав 27 очок (при загальній сумі 34,2), випередивши Костянтина Гуцула, який мав 24 очки за перемоги на двох етапах, але втратив свій шанс на підсумкове перше місце, не вийшовши на старт заключного етапу …

У дебюті гонки на холодному сліку Савчук не став ризикувати та в перших поворотах пропустив багатьох «молодшокласників» вперед. Більш того, в кінці першого кола замість другої позиції червона «трійка» йшла на восьмому місці!

Однак незабаром, одного за одним, Савчук починає наздоганяти і обганяти «ВАЗи», зробивши неабияку практику в цьому протягом гонки.

Природно пілоти з «У-1600» не могли й близько змагатися з потужнішим «бімером», тоді як із тим же Сергієм Бабаком, і потім тим більше лідерами «Турінга» Олексію довелося «повозитися».

Якщо у всіх тих випадках йшлося про номінальну боротьбі, то Вадим Кушнір був реальним суперником для Олексія із заліку «Супер Турінг».

На відміну від 2-го етапу, Вадим не тільки кваліфікувався на сліках, показавши 1 хв 32,733 с, поступившись парі лідерів «Турінг», а й вийшов на них і на старт самої гонки.

І ця пара порадувала глядачів справжньою дуеллю, причому не віртуальною, а за друге місце в класі!

Савчук нагнав Вадима, і тут же пішов в атаку, випередивши його. Однак Кушнір не здавався і контратакував суперника на гальмуванні в останньому повороті, на радість глядачам на трибунах. Після цього дуелянти пройшли пару поворотів практично пліч-о-пліч, де верх все ж взяв Савчук.

Найцікавіше, що останнім, кого довелося обганяти Олексію, був не його прямий суперник у заліку «Супер Турінг», а лідер в «Турінгу» Вадим Конончук, який все ж в результаті пропустив вперед «старшокласника» …

Таким чином, у своїй першій же кільцевій гонці Савчук піднявся на другу сходинку подіуму, який очолив Сокирба, а замкнув знову Кушнір.

Природно з точки зору найшвидшого кола Савчук серйозно поступився переможцю Сокирбі, для якого кращими стали 1 хв 26,679 с. За цим показником в гонці розрив між двома пілотами на «БМВ» склав 3,5 секунди.

… і «ВАЗи» позаду

Другий етап поспіль у «Кубку Чайки» був присутній і наймолодший клас «8с». Цього разу на старт у ньому вийшла всього пара учасників, причому обидва були новачками і обидва представляли команду SDrive. Якщо Олег Грицай проїхав вже одну гонку, то для Олексія Рижова, який їхав на тій же «вісімці», що й Андрій Бондар на 2-му етапі, це був дебют, принаймні в «великому кільці».

В реалії Олексій не раз стартував у дрифті та аматорському ралі, до того ж у повсякденному житті будучи інструктором із водіння.

Тому не дивно, що вже на першому тренуванні Рижов показав 1 хв 37,723 с, випереджаючи Грицая майже на дві секунди.

У другому тренуванні обидва новачка виїхали, проте їхні результати, як й багатьох інших, не були зафіксовані хронометражем, бо датчики просто «не билися» в системі.

На кваліфікації Грицай трохи прискорився в порівнянні зі своїм ранковим часом, показавши 1 хв 39,190 с. Однак час Рижова знову «зник» через непрацюючий датчик, тому він стартував позаду свого нового напарника.

На старті Олексій відразу випередив свого єдиного прямого суперника і так і не дозволив йому наблизитися до себе, впевнено довівши гонку до переможного фінішу.

Примітно, що якщо вірити хронометражу, то найкращий час у цьому класі залишився якраз за Олегом – 1 хв 37,812 с, тоді як для Рижова ним став 1 хв 38,540 с.

Однак це черговий «глюк» системи, яка відобразила лише 6 кіл Олексія …

З урахуванням того, що конкурентів у двох пілотів SDrive не знайшлося, тільки ця пара і піднялася на подіум.

При цьому не можна не відзначити, що на відміну від двох попередніх етапів, до Дня Автомобіліста пілоти не тільки отримували кубки, а й шампанське …

На подіумі Фіналу «Кубка Чайки» не обійшлося і без невеликого комічного казусу.

Як вже було сказано, на старт вийшов Сергій Бабак, який більше не виступає в кільцевих гонках. З огляду на це Сергій вирішив тактовно не втручатися в боротьбу пілотів «Турінг» за залікові бали (у два інших класи його «вісімка» не потрапляла згідно технічним вимогам), ставши єдиним учасником в класі GT Open.

У кваліфікації Бабак показав 1 хв 33,160 с, які стали четвертим часом серед всіх «ВАЗів», взутих у «Нокіан», тоді як Вадим Кушнір їхав на сліку.

Стартувавши сьомим серед усіх в пелотоні, Сергій відразу випередив двох пілотів «Супер Туринга» Савчука та Кушніра.

Однак незабаром, їдучи на сліку, який давав йому чималу перевагу, Кушнір не без боротьби випередив Бабака, так само як невдовзі Сергія обганяє й Савчук.

Бабак дійсно не став втручатися в боротьбу «молодшокласників», в результаті фінішувавши посередині пелотона, «поступившись» переможцю «Турінгу» Конончуку.

При цьому краще коло Бабака – 1 хв 32,844 с, – стало всього на пів секунди повільніше найшвидших кіл двох лідерів «Турінга» …

Природно, будучи єдиним в «своєму» заліку, Бабак очолив подіум GT Open, однак для нього не знайшлося кубка! Принаймні, спочатку.

І сам Сергій, і всі хто дочекався нагородження, яке через всі затримки, а також із переведенням часу на годину назад, проводилося практично в темряві, з гумором поставилися до цієї ситуації, повністю розуміючи її.

Організатори ж за кілька хвилин «виправилися», і після пари інших церемоній нагородження, знову запросили Бабака на подіум і він отримав як заслужений кубок, так й супутнє йому шампанське …

Однак в інших заліках, особливо «У-1600», з визначенням результатів Фіналу «Кубка Чайки» і тим більше підбиттям підсумків, виникло чимало проблем й нюансів.

У нестерпному очікуванні

З урахуванням того, що в хронометражі в результаті не відбилося дві третини кіл гонки відразу декількох пілотів, включаючи двох Сергіїв – Бородіна і Бєляєва, тоді як датчик Владислава Сінані взагалі повністю відмовив, суддівству довелося непросто, аби відновити хід гонки, щоб офіційно підвести підсумки Фіналу «Кубка Чайки».

Хоча порядок фінішу був загалом очевидний, «для впевненості» судді більше години відтворювало картину гонки за колами!

У «Турінгу» переміг Вадим Конончук, другим фінішував Сергій Бородін, а третім Сергій Бєляєв, який виступав на червоній «вісімці» свого напарника по SDrive Владислава Сінані.

Сам Владислав їхав на «Калині» «з під» Бєляєва та виявився першим поза подіумом, тоді як їхній третій напарник по SDrive Сергій Юнашев зійшов через відмову двигуна.

В «У-1600» після досить напруженої гонки відразу з декількома дуелями, переміг Волинець, а про «насиченість» битв Максима на трасі красномовно говорили пом’яті боки його «вісімки».

Другим в цьому заліку став Вадим Євтушенко, у якого теж не обійшлося без контактів, причому як із самим Волинцем, так й з непоступливим Бєляєвим, який, будучи пілотом іншого заліку, в кінці гонки виявився як між молотом і ковадлом у боротьбі Волинця з Євтушенко за перемогу в «У-1600».

Третім в цьому заліку гонку закінчив Руслан Сєров, серйозно випередивши Антона Поляничко.

Антон втратив всі шанси на подіум після його розвороту в результаті тривалої дуелі за перше місце з Волинцем на початку гонки. Причому після гонки боки «вісімки» Поляничко були ще більше «пожмакані», ніж у його візаві.

Машина Антона, мабуть, несла більше всіх «шрамів» у пелотоні, бо у нього не обійшлося без контакту й з Сергієм Бабаком, не кажучи вже про декілька «старих шрамів» від попередніх баталій, отриманих на попередніх етапах …

І ось саме це третє місце в «У-1600» розігрувалось у так званій «гонці після гонки».

Коли вже почало сутеніти, й більшість глядачів, окрім кількох справжніх «die hard» уболівальників роз’їхалися, всіх учасників процесу запросили до подіуму на нагородження. Всі слухняно підійшли, і …. були змушені прочекати ще, причому досить довго, близько ще однієї години! Як з’ясувалося, «там нагорі» несподівано «пригадали» про те, що у двох пілотів був зафіксований фальстарт!

Одним із них був Олексій Савчук, для якого належний 20-секунд штраф ні на що не впливав, чого не можна було сказати про Руслана Сєрова!

Якраз у випадку з ним ця пеналізация відсувала Руслана на четверте місце, виводячи на подіум Поляничко.

Примітно, що сам Антон, якого природно не міг чекати поїзд, давно залишив трасу й вже їхав у відрядження. Чого не можна було сказати про Представника команди Sport Car Service, який досить активно ратував «за справедливість», допомагаючи хронометристу «знайти» час фінішу й Сєрова з Поляничко, й «відредагувати» фінішний порядок …

Усні протести самого Руслана, якому ніхто не показував під час гонки належних в такій ситуації попереджувальних прапорів, не мали жодних дій і в підсумку на третю сходинку подіуму «У-1600» замість Сєрова та Поляничко піднявся Сергій Скок – один із засновників команди SCS, що тренує Антона.

І питання приховувалося не в самому фініші Фіналу «Кубка Чайки», а в підсумки всієї цієї гоночної серії. А спортивна арифметика тут вийшла досить інтригуючою і вже точно неоднозначною.

Ах ці підрахунки, підрахунки, підрахунки

Взагалі в «Турінгу» проблем з підрахунками не виникло, однак без протиріччя й тут не обійшлося. Очоливши подіум Фіналу «Кубка Чайки», з урахуванням підвищуючого коефіцієнта 1,5 Вадим Конончук разом заробив 30 очок.

Таким чином, математично Конончук вже випередив Юнашева, в активі якого залишилися 24 бали за дві перемоги на двох етапах, коли навпаки застосовувався знижувальний коефіцієнт, бо тоді на старт у «Турінгу» виходило тільки троє учасників.

Однак пізніше, вже за пару днів після гонки, з’ясувалося, що, закінчивши 12 повних кіл, Юнашев все ж пройшов необхідні 60% дистанції. Це означало, що він все-таки був класифікованим 5-м (і останнім).

За якоюсь злою іронією, це 5-е місце принесло «Юнзі» ті ж самі 12 очок!

Іронія полягає в тому, що при підведенні підсумків в разі трьох фактично проведених етапів, один гірший результат для кожного з пілотів відкидається. Отже, ця класифікація для Юнашева взагалі ніяк не вплинула на підсумки і, незважаючи на суму в 36 очок, в його активі залишився результат якраз в ті ж самі 24 бали!

Таким чином, виступивши лише один раз, Вадим Конончук став кращим у заліку «Турінг», тоді як Юнашев й зовсім опустився на четвертий рядок!

Справа в тому, що на рахунку його напарників по SDrive Бєляєва і Сінані відповідно за вирахуванням одного гіршого показника виявилося 27 і 24 очка. А за правилами, при рівності очок за підсумками сезону, в розрахунок беруться не найкращі місця, як це відбувалося раніше в усьому українському автоспорті, і понині у всьому без винятку світовому, а порівнюється тільки результат на останньому етапі.

Таким чином, за відверто некоректними правилами, які поширюються на всі дисципліни в українському автоспорті, за підсумками «Кубка Чайки», незважаючи на те, що в його активі аж дві перемоги, Юнашев розташовується нижче Сінані. Але це далеко не все. У заліку «У-1600» все виявилося ще цікавіше!

Сума й актив Максима Волинця, що переміг в «У-1600» на Фіналі «Кубка Чайки» та також заробив за це 30 очок, склали 38 очок проти 36 у Поляничко, який двічі перемагав!

При цьому в реалії за сумою Антон зібрав 50 балів, однак й тут вступило в силу те, що при трьох фактично проведених етапах у пілотів відкидається один гірший фініш і визначальним є не сума, а так званий «результат», що вираховується за формулою «3-1».

Таким чином, з огляду на всю цю спортивну арифметику, завдяки ударному Фіналу, як й Конончук, Волинець й зовсім разом піднявся з шостого рядка на перший!

Ставши другим в «У-1600», Євтушенко зібрав 34,5 очок. У третього на фініші Сєрова мало бути 33 очка, що вже означало, що він втратив вірне друге місце за підсумками «Кубка Чайки» з «перевагою» всього півтора бала. Однак Сєров в результаті не піднявся на подіум!

Для самого Сєрова дане покарання глобально нічого не вирішувало, проте разом із третім місцем Поляничко, воно давало Антону додаткові очки. Тепер його сума склала 54 очка і …. ті ж самі 38 «результату», що й у Волинця!

Але, знову, з урахуванням того самого суперечливого правила, де при рівності очок за підсумками сезону визначальним є виключно фініш на останньому етапі, Поляничко все одно повинен був залишитися другим у «Кубку Чайки», тому всі ті «старання» Представника SCS виявилися «даремними».

Принаймні, саме так думали всі, роз’їжджаючи вже в непроглядній темряві з Автодрому «Чайка». Але, як виявилося, дані підведення підсумків не зовсім вірні!

Можливі варіанти! …

Пізніше з’ясувалося, що в Загальному регламенті «Кубка Чайки» прописаний такий собі пункт 8.12. Згідно з ним пілот, який стартував лише в двох етапах (не кажучи вже про один), не кваліфікується за її підсумками! Раніше цей пункт всі, включаючи автора цих рядків, елементарно «недогледіли»!

Таким чином, підсумкова картина «Кубка Чайки» в заліках «Турінг» і «У-1600» в корені змінюється! При цьому перше місце зовсім не «перейшло» до Юнашева.

З урахуванням того, що Вадим Конончук стартував лише на заключному етапі, відповідно до пункту 8.12 він, як й багато інших, залишається поза підсумкового заліку «Кубка Чайки». А місця на фініші сезону цієї серії між собою розіграли три пілоти SDrive, які стартували у всіх трьох її етапах.

І перемогла в даному випадку стабільність!

Хоча він не очолив жодного подіуму на «Кубку Чайки», за його підсумками в «Турінг» першим став Сергій Бєляєв, на рахунку якого одне друге та два третіх місця. Завдяки підвищеному коефіцієнту на Фіналі за третє місце він взяв 18 балів, тоді як перемоги «Юнги» при старті трьох пілотів в класі приносили йому тільки по 12 очок.

Таким чином, навіть з урахуванням відкидання гіршого результату, на рахунку Бєляєва 27 балів проти 24 Юнашева.

І тут варто нагадати, що це саме третє місце на Фіналі «Кубка Чайки» Бєляєву зовсім не «дісталося», а було завойовано в декількох битвах на трасі. Більш того, це «супроводжували» пара нетривіальних моментів. А саме обмін машинами зі своїм напарником по SDrive, коли Сергій вперше їхав на незнайомій йому «вісімці», та ще й суддівська помилка, через яку він був змушений стартувати з останнього ряду! …

За підсумками всього «Кубка Чайки» Юнашева, нехай і номінально, випередив й інший пілот SDrive – Владислав Сінані, який цього разу виїхав на «Калині» Бєляєва.

На його рахунку виявилися ті ж 24 очка. У всьому «цивілізованому» спортивному світі вище розташувався б пілот із двома перемогами. Однак за українськими правилами, визначальним при рівності очок є фініш на останньому етапі, тому в підсумку «Юнга» закінчив сезон «Кубка Чайки» тільки третім …

Мабуть, справедливо те, що ті, хто стартував лише на «ударному» Фіналі з його коефіцієнтом залишаються «за бортом» … Природно цей пункт Регламенту сильно вплинув й на розташування в «У-1600».

В даному випадку головний «Кубок Чайки» цього заліку все ж відійшов до Антона Поляничко, на рахунку якого було дві перемоги й сума якого навіть без «отриманого» третього місця на Фіналі значно перевершує скарбнички всіх інших учасників цього заліку.

В результаті з 38 балами (і 54 якщо брати всю суму), Антон переміг в «Кубку Чайки», тоді як другим все ж став Руслан Сєров з сумою 42 очки і «результатом» в 30. Третім, не дивлячись на його сход на Фіналі, виявився ще один пілот Sport Car Service Павло Мар’яненко, що стартував у всіх трьох етапах.

При цьому Волинець з Євтушенко, на рахунку яких майже в два рази більше залікових балів, ніж у Павла, залишилися поза заліком так як вони пропустили по одному етапу.

Хоча в даному випадку, коли пілот пропустив лише один із трьох етапів, напевно, чимало людей скажуть, що це не зовсім справедливо по відношенню до них … Але правила є правила …

У двох інших заліках «Кубка Чайки» таких драматичних перестановок не відбулося.

… а десь ні

Як вже було сказано, в «Супер Турингу» однозначним переможцем й Фіналу «Кубка Чайки» й всієї серії став Олег Сокирба з сумою 34,2 очка і «результатом» в 27. Але ж за плечима Олега лише чотири гонки в його поки ще нетривалій автоспортивній кар’єрі!

А ось Костянтин Гуцул, який двічі перемагав та здобув 24 очка, залишився другим, але поза заліком, бо він не стартував на заключному етапі …

Аналогічно «за бортом» залишилися й всі інші, включаючи Вадима Кушніра, що стартував два рази.

Іншими словами «залік» в «Супер Турингу» за підсумками «Кубка Чайки» отримав тільки один її переможець! …

У класі «8с» фактично відбулося лише два етапи і за правилами вони обидва йдуть «в залік». В обох стартував лише один пілот – дебютант Олег Грицай.

З двома подіумами і 16,2 очками за них він і став першим за підсумками і одночасно єдиним, який отримав залік. Тоді як переможці на інших етапах в цьому класі Андрій Бондар і Олексій Рижов з 12 очками «на брата» стартували тільки по одному разу (причому на одному і тому ж автомобілі), як й Сергій Бородін, залишилися «за бортом» …

Така ось незвичайна спортивна арифметика вийшла на «Кубку Чайки».

І тут можна тільки полегшено зітхнути, що в Регламенті цієї гоночної серії не були «прописані» бонусні очки за «поул» і найшвидше коло в гонці, як в Чемпіонаті України з кільцевих гонок UTC. В іншому випадку, з урахуванням знижувальних і потім підвищувального коефіцієнта вся ця математика і зовсім придбала б вид безглуздих десятих часток залікових балів …

Наприкінці варто сказати, що в автоспорті буває різне й навіть в 21-м столітті в куди більш розвинених і просунутих країнах та серіях. Не так давно траплялися казуси не тільки з відмовою електронних систем хронометражу, але навіть зникнення всієї електрики, причому під час гонки! Особливо «весело» коли це відбувалося в темну пору доби на «Спа» або на нічному овалі в «Наскар», причому подібне траплялося неодноразово! …

Тому з урахуванням хронічного збою хронометражу на Фіналі «Кубка Чайки» можна сказати, що суддівство з честю вийшли з цієї ситуації …

Інша справа «поява» через пару годин після фінішу фальстарту Сєрова. Але, не будемо про це – в результаті даний «суддівський момент» ні на що не вплинув за підсумками всієї серії незалежно від варіанту підрахунків «з і без» пункту 8.12.

Крім самого Руслана, відверто несправедливо позбавленого не так просто заробленого кубка …

Однак «постраждалими» через цей збій хронометражу стали ветерани українського автоспорту, так само як і його вболівальники!

З урахуванням всіх цих затримок, а ще й переведення годинників, на трасу опустилася неминуча темрява, тому про обіцяну організаторами гонку ветеранів вже не могло бути й мови. А шкода, адже й призи для всіх без винятку ветеранів були завчасно заготовлені й чекали своєї черги.

Правда, тут потрібно сказати, що якщо одні пілоти з минулого вже зранку «в приватному порядку» домовлялися з гонщиками сучасності про те, щоб поїхати на їхньому автомобілі, багато інших відверто говорили, що не готові їхати на чужих машинах. Незважаючи на завершення кільцевого сезону, вони просто розсудливо не бажали брати на себе відповідальність за чужу техніку …

Як би там не було, організатори вшановували ветеранів традиційною вечерею, яка й вінчала для них це свято швидкості.

Ну а пілоти «сьогодення» на Фіналі «Кубка Чайки» подарували як й своїм попередникам, так й всім уболівальникам, красиву і напружену боротьбу на трасі, яка одразу в парі класів тривала від старту і до самого фінішу, за що їм усім спасибі !. ..

Ця гонка стала більш ніж гідним завершенням кільцевого сезону 2019! Будемо сподіватися, що наступний рік подарує не менше боротьби на трасі, а поки, йдемо на неминучу зимівлю ..

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків і їхніх уболівальників

Фото Вадим «Чайковський» і автора

 

Турнірне становище за підсумками Національної серії змагань з кільцевих гонок «Кубок Чайки» (обидва варіанти).

 

У таблицях вказано місце й зароблені за нього пілотами очки на етапі з урахуванням знижувальних коефіцієнтів. На Фіналі був застосований підвищувальний коефіцієнт 1,5.

При трьох проведених етапах залік ведеться за двома кращих результатами для кожного з пілотів з відкиданням одного гіршого.

 

Клас «Супер Турінг»

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 ет  сума резт-т

1 Сокирба Олег 3-7,2 2-9 1-18 34,2 27

2 Гуцул Костянтин 1-12 1-12 нс 24 24

3 Кушнір Вадим нс 3-7,2 3-10,8 18 18

4 Савчук Олексій нс нс 2-13,5 13,5 13,5

5 Рахмайлов Євген 2-9 нс нс 9 9

 

Клас «Турінг»

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 ет сума резт-т

1 Конончук Вадим нс нс 1-30 30 30

2 Бєляєв Сергій 2-9 3-7,2 3-18 34,2 27

3 Сінані Владислав 3-7,2 2-9 4-15 31,2 24 *

4 Юнашев Сергій 1-12 1-12 5-12 36 24

5 Бородін Сергій нс нс 2-22,5 22,5 22,5

 

Клас «У-1600»

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 ет сума резт-т

1 Волинець Максим нс 5-8 1-30 38 38 *

2 Поляничко Антон 1-16 1-20 3-18 54 38

3 Євтушенко Вадим нс 3-12 2-22,5 34,5 34,5

4 Сєров Руслан 2-12 2-15 4-15 42 30

5 Мар’яненко Павло 3-9,6 4-10 сх 19,6 19,6

6 Анпілогов Микита нс нс 5-12 12 12

7 Кузьменко Олександр 4-8 нс нс 8 8

 

Клас «8с» **

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 ет сума резт-т

1 Грицай Олег нс 3-7,2 2-9 16,2 16,2

2 Рижов Олексій нс нс 1-12 12 12 *

3 Бондар Андрій нс 1-12 нс 12 12

4 Бородін Сергій нс 2-9 нс 9 9

 

* -При рівності очок за підсумками сезону, хто вище визначають за найкращим результатом на останньому етапі в відповідному заліку (п. 8.11 Загального регламенту Національної серії змагань з кільцевих гонок «Кубок Чайки»)

** – при двох проведених етапах – в залік йдуть обидва (п. 8.11 Загального регламенту Національної серії змагань з кільцевих гонок «Кубок Чайки»)

 

Підрахунок підсумків «Кубка Чайки» відповідно до пункту 8.12 з відкиданням результатів пілотів, хто виступив в двох й менш етапах.

 

Клас «Супер Турінг»

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 ет сума резт-т

1 Сокирба Олег 3-7,2 2-9 1-18 34,2 27

бм Гуцул Костянтин 1-12 1-12 нс 24 24

бм Кушнір Вадим нс 3-7,2 3-10,8 18 18

бм Савчук Олексій нс нс 2-13,5 13,5 13,5

бм Рахмайлов Євген 2-9 нс нс 9 9

 

Клас «Турінг»

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 петов сума резт-т

1 Бєляєв Сергій 2-9 3-7,2 3-18 34,2 27

2 Сінані Владислав 3-7,2 2-9 4-15 31,2 24 *

3 Юнашев Сергій 1-12 1-12 сх 24 24

бм Конончук Вадим нс нс 1-30 30 30

бм Бородін Сергій нс нс 2-22,5 22,5 22,5

 

Клас «У -1600»

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 ет сума резт-т

1 Поляничко Антон 1-16 1-20 3-18 54 38

2 Сєров Руслан 2-12 2-15 4-15 42 30

3 Мар’яненко Павло 3-9,6 4-10 сх 19,6 19,6

бм Волинець Максим нс 5-8 1-30 38 38

бм Євтушенко Вадим нс 3-12 2-22,5 34,5 34,5

бм Анпілогов Микита нс нс 5-12 5-12 12

бм Кузьменко Олександр 4-8 нс нс 8 8

 

Клас «8с» **

Місце Ім’я пілота 1 ет 2 ет 3 ет сума резт-т

1 Грицай Олег нс 3-7,2 2-9 16,2 16,2

бм Рижов Олексій нс нс 1-12 12 12

бм Бондар Андрій нс 1-12 нс 12 12

бм Бородін Сергій нс 2-9 нс 9 9

БМ – означає без місця


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest