Кубок України з кільцевих гонок: Невеликий погляд зсередини

Автор: В'ячеслав Щербина | 09 Лип, 2020
Кубок України: 1 етап 2020

Ми не можемо закінчити нашу розповідь про 1-й етап Кубка України з кільцевих гонок без традиційного альбому «погляд зсередини».

Тим більше, що в кільцевому паддоку завжди є щось цікаве, інтригуюче, драматичне, а, якщо сильно придивитися, – то й гумористичне. Власне, як й у всьому навколишньому навколо нас житті. Почнемо з останнього?)

У паддоку «Чайки» навіть скутер і той тягнеться всією своєю … душею (?) до автоспорту. Ну, або того бажає душа господаря цього транспортного засобу. А чому, власне, і воно не може бути обклеєно спонсорськими наклейками ?!)

При всьому хай-теку, а на BMW Олега Сокірби його предостатньо, щоб підперти пасажирські двері піде і звичайна пляшка мінералки.

Примітно те, що як раз в цей момент Дмитро Філін звично для нього «копався» в електронному мозку «баварця» за допомогою свого «леп-топа» … у чому йому допомогла найбанальніша «Моршинська»)))

Кажуть, що всі панянки люблять камеру? Та ні, далеко не всі – ось наочний приклад! В реалії це було не більше, ніж жартівливе, але теж позування))) Але як вийшло!

Але якщо повернутися до серйозніших матерій, то для кого цей день видався нервовим, вірніше сказати – ранок, – так це для Володимира Дрогомирецького. Не встиг він виїхати на тренування з імплантованим 2-хлітровим мотором, як той пустив клуби диму!

На щастя для самого Володимира, в результаті все закінчилося діаметрально протилежно – не просто фінішем, а перемогою в новому для нього заліку Super Touring. Нехай його суперники і «самоусунулися» зі старту – перемога є перемога!

А ось кого техніка вкрай рідко підводить, так це Сергія Юнашева. Що в кокпіті його «Калини», що під капотом – завжди все чистенько і без порошинки. Причому в самому прямому сенсі слова!

Напевно, частково і в цьому криється надійність підготовлених «Юнгою» машин ?! Принаймні тих, на яких потім він сам виступає)))

А ось під капот Honda S2000 Костянтина Гуцула заглянути вдається не так часто. Вона прям ну дуже кокетлива «японка» – і їй таки є чим там пишатися і що «приховувати»!)))

Однак і її періодично потрібно обслуговувати протягом гонки. Наприклад, перевірити рівень мастила в двигуні, причому зробити це так щоб напевно – по-старому, – найзвичайнішим мірним щупом.

Вперше цього року, принаймні в кільцевих гонках, Андрій Бондар нарешті повернувся в свій звичний образ Директора команди SDrive. Правда, цього моменту, схоже, думками він був десь ну дуже далеко від «Чайки»))))

А ось Володимир Апостолюк і Сергій Скок – засновники команди SportCarService, «перефарбувалася» з минулого року в Smart Racing, – завжди на чеку, завжди «на передовій», завжди все під контролем. Поки вони контролювали проходження тренувальних заїздів своїх підопічних вихованців …

… механіки їхньої команди вже засукували рукави. Їх чекав черговий ремонт «у полі». В даному випадку трансмісії на «вісімці» Павла Мар’яненка, що вийшла з ладу якраз до кінця першого тренування.

Через майже годину машина була готова й пілот не тільки зміг кваліфікуватися на ній, а потім і поборотися в гонці, причому відразу з двома своїми напарниками зі Smart Racing!

На кубкових перегонах, так й на Чемпіонаті України з кільцевих гонок теж, останнім часом у суддів не так багато роботи – пілоти не так часто порушують правила, а слово «протест» і зовсім кануло в забуття. І це не може не радувати!

Виконуючи роль одного з комісарів на гонках кубкового рангу, Людмила Нечай швидше відпочиває. Проте на етапах UTC вона займає місце Головного секретаря і там їй доводиться в прямому сенсі всіх цих слів – працювати з паперами від зорі і майже до заходу сонця.

В українському кільцевому паддоку можна зустріти машини, будь то «цивільні» самих пілотів, їхніх родичів або просто вболівальників, що знаходяться в автомобільній ієрархії ну дуже далеко від «вісімок», «Калин» і «Фіест», нехай вони й «фул ракінг») ))

А цього разу на кубкову кільцеву гонку приїхав навіть такий «монстр». Причому, судячи з усього, ця «беха» напевно могла б скласти конкуренцію учасникам «Супер Туринга».

Здається, для цього їй не вистачало лише повноцінного «каркасу безпеки» і системи пожежогасіння. Хтозна, можливо, одного дня? Ну а чому не помріяти, адже на українському «кільці» почали з’являтися такі «заряджені» й стильні машини як «БМВ» Олега Сокірби! …

Напевно, багато хто був засмучений бачити цю людину. Засмучений в плані того, що він перебував на трибуні як глядач зі своєю супутницею, замість того, щоб бути на трасі за кермом своєї «Калини».

Варто нагадати, що саме Руслан Сєров став першим пілотом в Україні, хто вивів на кільцеву трасу автомобіль цієї моделі, ввівши згодом справжній «тренд» на «Калини» і навіть негласно ставши автором того самого класу, який через «У-1600» на сьогодні трансформувався в «Турінг».

Як вже було сказано в «основному» тексті, на відміну від 1-го етапу Кубка Чайки, на Кубку України ці самі кубки мали куди презентабельніший і солідніший вигляд. Сумно інше.

Організатору все одно довелося заощадити на них, щоправда пізніше. Тільки два з чотирьох заліків цього дня потребували повного комплекту нагород, бо два інших спочатку зібрали тільки по два учасники, так й один з тих трьох побачив лише одного реального фінішера …

Ольга Макаренко не тільки знову допомагала нагороджувати пілотів, а й весь день виконувала роль головного «інформатора» для всіх учасників процесу, вивішуючи протоколи та результати на Дошці оголошень. Та й просто обдаровувала пілотів (і не тільки їх) завжди привітною посмішкою)))

На кубкових перегонах, що проводяться на автодромі «Чайка», найголовнішою людиною у всіх сенсах досі є Олександр Кулаков. Його незмінна роль – Директор гонки. Ну а в кінці якої він ще й виконує роль церемоніймейстера нагородження, вручаючи власне кубки переможцям і призерам.

Один з найбільш красномовних кадрів дня? Напевно, саме так повинно виглядати спортивне взуття справжнього гонщика! По нього видно, що ця пара побувала у багатьох битвах.

Так зовнішній вигляд пошарпаний – та, напевно, не це головне ?! А то, щоб вона була зручною і практично не відчувалася на ногах, щоб давати пілотові максимально відчувати педалі і злитися воєдино зі своєю машиною …

Так, з урахуванням карантину, організатори в українському «кільці», як, власне, практично по всьому іншому світу (крім «штатів»), поки не можуть офіційно запрошувати глядачів на трасу. Проте, близькі та рідні мають право бути присутніми, тим більше, що кільцеві гонки проводяться на відкритій місцевості.

Судячи з усього, на сьогодні в українському кільцевому паддоку цих найрідніших і найближчих найбільше у одного пілота – Олега Сокірби. Тепер їх навіть можна легко відрізнити за фірмовими «тішертами», які вони зробили сюрпризом для пілота тижнем раніше на UTC. Були вони і цього разу.

 

Що ж, будемо сподіватися, що цей … «вирізано цензурою» … вірус і пов’язані з ним пандемія та карантинні заходи все ж відступлять і дозволять життя повернутися в попереднє русло. А для українських кільцевих гонок, так само як і всього іншого автоспорту, це буде означати заповнені трибуни. Ну а поки це не відбудеться, ми спробуємо максимально заповнити цей вимушений «пробіл» уболівальникам нашими матеріалами – з рештою, чи не це наша робота ?! Напевно, все ж трішечки більше, ніж просто робота)))

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

фото автора


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest