Кубок України з кільцевих гонок: Трохи емоцій, особливо після спеки

Автор: В'ячеслав Щербина | 24 Чер, 2021

Заїзди 2-го етапу Кубка України з кільцевих гонок видалися спекотним у всіх сенсах – і прямому і переносному значенні. Традиційно, ми спробуємо відобразити пережиті пілотами емоції в нашому черговому альбомі з персоналіями самих «кільцевиків».

Дійсно, 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок пройшов у середині червня і хоча на той момент ще не запанувала справжня літня спека вище 30, і того літнього тепла вистачило пілотам, особливо під час самої гонки – як відомо, охолодження в більшості спортивних автомобілів не передбачено. Разом з тим, вранці приємна літня погодка навіть сприяла якоїсь розслабленості, в тому числі і самих учасників).

Більш того, якщо глядач приїде на гонку з самого ранку, він і зовсім може здивуватися, побачивши, як багато пілотів можуть абсолютно спокійно відпочивати в своїх розкладних стільцях, а про прийдешнє змагання буде говорити лише їхнє екіпірування й, природно, розміщені поруч спортивні автомобілі.

Справжньою втіхою для багатьох уболівальників, особливо старших поколінь, стала поява в паддоку не в ролі глядача, а повноправного учасника легенди радянського та українського автоспорту – Олексія Варавіна, що не виступав кілька років. Незважаючи на те, що «Тіхонич» вже розміняв восьмий десяток, він як і раніше повний сил, провівши впевнену гонку.

Цього разу в кільцевому паддоку з’явилося і зовсім нове обличчя – Павло Чабанов. Дебютант виїхав на автомобілі категорії TCR, що сталося вперше в історії українського «кільця». Разом з ним в поки не заявленій офіційно команді виступав Максим Пашко, тоді як Борис Каргін (на фото в цивільному) поки займається адміністративними питаннями своїх напарників.

Реальним, принаймні – офіційним, – початком змагання для пілотів є адміністративні моменти гонки. В даному випадку їм навіть довелося вишикуватися в чергу на Техком.

На фото формальну частину Техкома проходять Вадим Конончук і Володимир Дрогомирецький, тоді як своєї черги чекають Олег Сокирба і Кирило Мітітел. В цей же час один з технічних комісарів явно ще додивляється вчорашні сни)))

Інша неминуча черга – на брифінгу, де всі пілоти зобов’язані розписатися про участь в ньому. Це стосується будь-яких автоспортивних змагань по всьому світу. Наприклад, в тому ж NASCAR-і навіть запізнення на такий Брифінг веде за собою покарання у вигляді старту з останнього місця! В українському «кільці» все набагато толерантніше – де юре існує грошовий штраф за відсутність на брифінгу, проте на нашій пам’яті він жодного разу ні до кого не застосовувався …

На фото свій «автограф» Олександру Кулакова, в цей раз виконував роль Спортивного комісара, залишає Микита Анпілогов, тоді як за ним «вишикувалися» Антон Поляничко і Павло Мар’яненко – всі троє пілоти Smart Racing. Після настала черга Владислава Сінані, за яким своєї черги чекають Святослав Денисов і Олег Сокирба, тоді як Сергій Бабак вже розписався, зручно влаштувавшись як «на жердині»)

Поки інші все ще розписуються, на кожному брифінгу виникає вимушена пауза, де багато пілотів починають спілкуватися один з одним. Часом, якщо не в більшості випадків, це нагадує школу або вуз, де все зразу розбиваються на свої групки) Природно, в даному випадку йдеться про команди, що цілком логічно.

Так на першій фото це офіційні представники SDrive Владислав Сінані з Костянтином Дяденко разом з їхнім квазі-напарником Костянтином Гуцулом. Він також є «вихідцем» з цієї команди, хоча і офіційно її давно не представляє, більш того, навіть на один момент захищав кольори прямого конкурента SDrive пари останніх сезонів – Smart Racing!

Судячи з усього, те про що говорив Костянтин Дяденко, привернуло увагу і Святослава Денисова. А ось Сергій Бєляєв, цілком офіційно представляє SDrive, цього разу чомусь вважав за краще «відмежовуватися» від колективу, принаймні, – на брифінгу, де стояв в прямому сенсі слова на гордій самоті.

А хтось, як Олег Сокирба і Володимир Дрогомирецький, використовує цю паузу для «посидіти в телефоні». Ну а чому дивуватися – на дворі третє десятиліття 21-го століття! …

Найчастіше команди офіційно не заявляються, причому роками, проте це не означає, що вони не існують. Навпаки! Так Святослав Денисов і Олексій Варавін є засновниками і, природно, пілотами VD Motorsport. Здається, очевидно, що саме означають дві перші букви в її назві?

А ось AWT Racing дебютувала в «великому кільці» тільки цього року, при цьому відразу вклинившись в боротьбу за вершину подіуму командного заліку. Однак цей колектив зовсім не новий – він не один рік виступає в Чемпіонаті України з кільцевих, але мотоциклетних гонок.

Там її наїзники використовують баварські байки BMW, звідси і назва цієї команди, що представляє відомого по всій Україні Офіційного дилера цієї марки. Причому відразу два райдера AWT Racing – Костянтин Денисов і її засновник Нітеш Пал, – прийшли в автогонки в середині минулого сезону і на початку цього у випадку з Палом. Природно вони були разом і на брифінгу.

Коли ж Брифінг в результаті починається, все стає більш ніж серйозно і пілоти уважно слухають промови керівництва гонки. На першому фото команда Smart Racing в повному складі: Роман Марків, Антон Поляничко, Павло Мар’яненко, Андрій Скок і Микита Анпілогов. Однак офіційно очки їй можуть заробляти лише троє і на цій гонці ними були Антон, Андрій і Микита.

На іншому фото вже згадані пілоти SDrive Владислав Сінані, Константіни Гуцул і Дяденко, плюс Леся Цимбалюк, Олег Сокирба, Руслан Сєров, Кирило Мітітел, Сергій Бєляєв, Максим Волинець та Сергій Юнашев.

Вперше в цьому році на брифінгу з’явилися Павло Чабанов і Максим Пашко (праворуч і ліворуч), причому для Павла цей досвід став першим в житті. Примітно, що і Борис Каргін теж переодягнувся у спортивний комбінезон, правда, цього разу він виступав тільки в ролі пілота «Сейфеті Кара», поки в очікуванні своєї черги зайняти місце за кермом спортивного автомобіля.

У моменти між заїздами пілоти теж викривають момент перепочити, як Нітеш Пал і Костянтин Дяденко. У випадку з першим, це і зовсім було фізичної необхідністю, так як тижнем раніше «Нік» отримав травму стегна при падінні з мотоцикла в рамках мото- «кільця».

Тоді як Костянтину в реалії було не до релаксу, а навпаки – довелося похвилюватися в цей день! На його BMW Z4 виникли спочатку проблеми з дроселем, а на наступний день з електронікою, що і зовсім змусило Костянтина змінити машину, про що ми ще розповімо.

У Лесі Цимбалюк в цей день теж явно були не настільки прості думки. Керівництво гонки попередило починаючу пілотессу про те, що якщо Леся не додасть серйозно в швидкості, вона, хоча і буде допущена до старту, буде знята з гонки. На жаль, але саме так в підсумку і сталося – як тільки її почали обганяти на коло …

Незважаючи на хмари над Автодромом «Чайка», які закрили сонце, гонка дійсно видалася спекотною. Особливо якщо брати Володимира Дрогомирецького і Максима Пашко, які стали єдиними в заїзді «СуперТурінг», хто подарував реальну боротьбу глядачам.

У випадку з Максимом, який стартував вперше більш ніж за півтора року, дбайливі жіночі руки зайнялися його охолодженням на абсолютно незвичний манер, поливаючи шолом пілота, який він ще не встиг зняти)

Коли ж два дуелянти зняли свої шоломи, вони тут же почали ділитися емоціями від їхнього протистояння, навіть подякувавши один одному за боротьбу на трасі!

Незважаючи на те, що Костянтин Гуцул вчергове очолив подіум «СуперТурінга», причому більш ніж впевнено лідирував майже всю дистанцію гонки якщо не брати до уваги перше коло, він теж виглядав досить втомленим відразу після фінішу.

Більш того, переможець навіть встиг висловити «фе» технічним комісарам за те, що вони влаштували невеличкий хаос, керуючи розміщенням автомобілів учасників в досить тісному і вузькому Parc Ferme. «Відбувати» за це довелося відомому Павлу Остроушко, який багато років будує і налаштовує двигуни як для мото-, так і автомобільної спортивної техніки.

В реалії, незважаючи на те, що заїзд «СуперТурінга» не був відзначений реальною боротьбою за винятком протистояння Дрогомирецький-Пашко, більшість його учасників, як тут Костянтин Дяденко та Сергій Бабак, виглядали досить знемогленими відразу після фінішу …

… тут в самий раз був би душ, а за його відсутності відразу після фінішу в хід йшли пляшки з мінеральною водою, які пілотам SDrive – в даному випадку Дяденко і Сінані, – дбайливо підносив і поливав нею засновник і керівник цієї команди Андрій Бондар.

Хоча згодом Олег Сокриба і поскаржився на те, що і йому було важко в досить непростій спекотної гонці, на відміну від інших він не виглядав таким вже втомленим. Що ж до Святослава Денисова, то він і зовсім був майже «як огірочок»!)

І хоча Святослав фінішував останнім, спочатку було зрозуміло, що через об’єктивні причини на своїй «копійці» він не зможе скласти конкуренцію нікому з інших учасників «СуперТурінга» і підтримувати серйозний темп. Тому для Денисова вже сам фініш приніс чимале задоволення. А якщо врахувати, що останні кола в його КПП залишилася лише одна передача, то емоції Святослава стають ще більш зрозумілі.

Крім традиційних кубків з шампанським, на 2-му етапі Кубка України з кільцевих гонок всі переможці та призери отримали і пам’ятний подарунок у вигляді книги «Кільцеві гонки: фізика і математика успіху», присвяченій детального розгляду настройки спортивних автомобілів, починаючи з азів, а саме мапа.

Причому вручав її всім їм ніхто інший, як сам автор цього монументального праці – Дмитро Франчук, який останніми роками виконує роль Адміністративного директора команди Smart Racing.

Примітно, що в рівній мірі раділи цьому подарунку не тільки початківці пілоти як, наприклад, вся призова трійка заліку «8С», а й «бувалі» – багаторазові Чемпіони України Сергій Юнашев і Вадим Конончук.

Що ж до подіуму «8С», що складався з Андрія Скока, Костянтина Денисова і Романа Марківа, то зі зрозумілих причин більше всіх на ньому радів переможець, хоча і Андрій з Романом не виглядали сильно засмученими.

Найцікавіше, що, незважаючи на те, що в цей раз він був буквально переможений, Сергій Юнашев радів більше всіх, включаючи всі три призові трійки! Проте, думається, що ці емоції були скоріше «захисним механізмом»! Всім відомо, що «Юнга», власне, як і переважна більшість пілотів, не любить програвати, а тут йшлося зовсім про подвійну поразку!

А ось хто виглядав найбільш стриманим на цьому подіумі, так це переможець заліку «Турінг» Микита Анпілогов. І це при тому, що дана «вікторія» стала першою в його нетривалій автоспортивній кар’єрі!

Кубки та шампанське в цей раз переможцям і призерам традиційно вручав Директор гонки Леонід Леонов, якому в цьому допомагала Світлана Калниш, яка виконувала роль Голови Колегії Спортивних Комісарів.

Звично для нього, у ветерана, – 2-кратнго Чемпіона України в класі автомобілів «Волга», – як завжди знайшлося кілька напутніх слів пілотам не тільки на брифінгу, але і прямо на подіумі! В даному випадку заліку «СуперТурінг».

На ньому переможець Костянтин Гуцул та володар третього місця Олег Сокирба не виражали особливих емоцій, тоді як срібний призер Костянтин Дяденко явно радів. Воно й не дивно, адже для Костянтина це перший рік виступів у автоспорті в цілому, а він уже встиг перемогти етапом раніше, в цей раз підкріпивши ту вікторію впевненим другим місцем.

В реалії подіуми 2-го етапу Кубка України з кільцевих гонок виявилися не сильно емоційними по одній простій причині. Всі без винятку переможці та призери, як тут обидва Костянтина, вирішили не розбризкувати шампанське, тим самим, позбавивши емоцій від цієї завжди видовищної процедури, як самих себе, так і вболівальників, багато з яких залишилися подивитися церемонію нагородження. Її ведучий Олександр Кулаков навіть «підколов» їх усіх в дусі – «зажерли шампанське»)))

В реалії ж на те була своя об’єктивна причина – менш ніж через 24 години більшість з учасників чекав старт вже в рамках 2-го етапу «Кубка Чайки». Здається, що запасні комбінезони є далеко не у багатьох з українських кільцевиків, а всім відомо, наскільки неприємний запах залишає висохле шампанське, якщо його не запрати …

… проте, представники SDrive вже на командному подіумі, де вони зайняли лише третє місце, все ж вирішили «помститися» тим, хто їх «об’їхав» і облили суперників душем з шампанського …

… найцікавіше, що після цього з якихось причин вся команда SDrive дружно залишила подіум, не ставши брати участь в традиційному колективному фото, що вінчає церемонію нагородження. Настільки велике було їхнє засмучення «бронзою» ?! Натомість представники переможців Smart Racing і срібних призерів AWT Racing, яких, до речі, розділили лише три очки, сповна насолодилися командним подіумом.

Вже на ньому собі нарешті дозволив розслабитися і Микита Анпілогов, жартома продемонструвавши мистецтво балансування, так як йому практично не знайшлося місця на вершині «тумбочки», вже окупованої його напарниками так, що навіть другим призерам довелося потіснитися)))

В якійсь мірі це було дуже символічно, тому що Микиті довелося балансувати і лідируючи в гонці, поки він спостерігав у своїх дзеркалах заднього виду як один з одним зійшлися два фаворити Сергій Юнашев з Вадимом Конончуком, які неодноразово «під’їжджали» і до нього самого.

Ну і абсолютно задоволеним Микита виглядав вже по завершенню офіційної частини церемонії нагородження – як ніяк, адже перша перемога, як і все інше, буває в житті тільки один раз! З чим ми його і вітаємо!

А ось напарник Анпілогова по Smart Racing Андрій Скок виглядав явно роздратований після того, як в неймовірно напруженому протистоянні з Костянтином Денисовим, яке тривало буквально всю гонку, все ж поступився вершиною подіуму заліку «8С» своєму візаві ….

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

фото автора


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest