Кубок України з кільцевих гонок: Довгоочікувані дуелі! (Частина 1)

Автор: В'ячеслав Щербина | 02 Сер, 2020

Другий етап Кубка України з кільцевих гонок знову виявився нечисленним, проте подарував відразу декілька спортивних дуелей, причому дві з них велися за «золото»!

На жаль, з тих чи інших причин 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок недорахувався відразу декількох учасників ще власне до свого старту. І, хоча ми не анонсували збільшення пелотону, а таке намічалося і досить реально, з урахуванням обставин цих «втрат», напевно, на них не завадить зупинитися окремо.

Хтось до гонки … не доїхав

Наприклад, за два дні до гонки на тренуванні в досить серйозну аварію потрапив Павло Мар’яненко.

На щастя, після жорсткого перевороту «через морду» пілот відбувся тільки забоями грудної клітки і синцями, і приїхав на гонку, але тільки в якості глядача.

Пробитий, а точніше порваний «вісімкою» Павла відбійник був відремонтований і про досить страшний креш нагадували лише гальмівні сліди на асфальті та діри в зовнішній стіні прибудови ЦУГа …

Вихідними раніше в рамках тайм-атакової гонки в ненабагато менш драматичну аварію під дощем потрапив і Сергій Бєляєв, пробивши дірку в паркані в районі першого повороту, в який з’явився недавно уздовж стартовій прямій «Чайки».

Найцікавіше, що Сергій потрапив в аварію … на «вісімці» свого приятеля і напарника по команді SDrive Владислава Сінані.

Благо механіки змогли відновити машину, але Сінані довелося знову полетіти «по роботі» і за її кермо досить несподівано сів засновник і керівник SDrive Андрій Бондар.

Сам же Бєляєв поїхав на своїй жовтій «Калині» зі звичним №88. Однак це далеко на всі зміни.

Досить несподівано третій пілот і лідер SDrive Сергій Юнашев виїжджає зовсім не на вже звичній всім білій «Калині», а на старій добрій «вісімці»! І ні, «Юнга» зовсім не вирішив «згадати молодість» – ця заміна була вимушеною.

За деякими даними, Сергій пошкодив, і досить серйозно свою вірну «супутницю» … святкуючи свій «день народження»! …

Тим не менш, це був би не Юнашев. Хоча він утримався від коментарів про те, що саме сталося з «Калиною», він не без гордості розповів і навіть продемонстрував, що в «вісімку», яку він готував для своїх майбутніх виступів в автокросу, з «Калини» перекочували двигун із КПП і , напевно, ще чимало інших вузлів …

Інші неявки виявилися менш драматичними, принаймні, – зі спортивної точки зору.

Так в заліку 8С знову виявився тільки один учасник – Кирило Мітітел. Дебютант минулої гонки Андрій Ронковіч приїхав і цього разу на «Чайку», але через «обставин в родині», поки тільки глядачем …

Багато хто чекав появи на гонці Володимира Дрогомирецького, який заради спроби боротьби з учасниками заліку Super Touring до 1-го етапу Кубка України з кільцевих гонок встановив під капот своєї Ford Fiesta 2-літровий мотор.

Нагадаємо, що тоді за збігом обставин ці самі суперники «примудрилися» не роз’їхатися між собою вже на старті, тим самим, по суті, віддавши перемогу Володимиру.

Але якщо Олег Сокірба з Костянтином Гуцулом вже з самого ранку були готові працювати, то Дрогомирецький був змушений в п’ятницю виїхати у справах і не встиг на гонку. Однак він пообіцяв у неділю бути на старті! Проте, навіть при 12 в пелотоні знову був доведений постулат, що якість залежить аж ніяк не від кількості!

Нарешті вони зустрілися? …

Головним подарунком для вболівальників, а, незважаючи на відсутність анонсування, трибуни Автодрому «Чайка» в цей день не були порожніми, стала поява на кубковій гонці Вадима Конончука! Нагадаємо, що через ряд швидше суб’єктивних причин, Юнашев, як й вся команда SDrive, цього року стартують виключно в кубкових перегонах.

Конончук ж навпаки збирався їхати виключно Чемпіонат України з кільцевих гонок UTC.

Схоже, як у тій приказці – якщо гора не йде до Магомета … Але якраз тут всіх чекало деяке розчарування, про що нижче.

Всього ж залік Touring зібрав 9 учасників, причому вперше цього року на старт вийшов ветеран українського автоспорту Руслан Сєров, у якого на цю гонку навіть з’явилися нові спонсори …

На першому тренуванні кращий час в цьому класі – 1 хв 33,194 с, – показує Юнашев, при цьому Конончук другий, в 0,146 секундах «позаду».

Бєляєв виявляється на 0,8 секунд повільніше, тоді як інші ще далі.

На другому тренуванні Сергій прискорюється, але лише на лічені частки секунди – 1 хв 33,148 с. Конончук пропускає це тренування, зате на неї виїжджає Максим Волинець, механіки якого напередодні вночі міняли несправну КПП і останні «штрихи» з підготовки його нової «вісімки» проводилися і під час першого тренування.

Саме новий член команди SDrive показує другий час, всього в 0,1 секунді від «Юнги». Поруч виявляється час і Директора їхньої команди.

Бондар поступився своєму найшвидшому пілотові всього пів секунди, випередивши в свою чергу на 0,1 Бєляєва.

Зрозуміло, що все це були тільки тренувальні результати і вони ні на що не впливають. Однак у кваліфікації все виявилося ще щільніше! І при цьому зовсім несподівано!

Час поула склав 1 хв 33,394 с і він залишився зовсім не за Юнашевим або Конончуком, а саме за жовтою «Калиною» Бєляєва.

При цьому другим «виявляється» Волинець, поступившись своєму напарникові примарні 0,053 секунди! А далі ще більш інтригуюче!

Третій час показує Антон Поляничко, на машині якого зранку виникли проблеми з датчиком і зрозуміти його реальну швидкість було фактично неможливо.

Антон поступився поулу 0,344 секунди, випередивши при цьому на 0,031 секунди Юнашева! А далі все виявилося зовсім неймовірно тісно.

0,045 секунди «Юнзі» поступився Євтушенко, випередивши на 0,049 секунди Конончука.

Так, так, квартет пілотів, починаючи з Поляничко і закінчуючи Конончуком, вмістилися в 0,125 секунди!

Але це виключно спортивна арифметика, цікава хіба що фанатам статистики не рахуючи, зрозуміло, – самих пілотів.

Що було куди важливіше, так це 4-е стартове місце Юнашева, тоді як триразовий і діючий Чемпіон України цього заліку і зовсім опинився в кваліфікації тільки шостим, випередивши Микиту Анпілогова, Бондаря і Сєрова.

Але тут потрібно сказати, що час кваліфікації на цій гонці було скорочено з звичних 30 хвилин рівно в два рази.

І хоча пелотон складався з усього 12 пілотів, на трасі навіть на кваліфікації утворився справжній трафік! І саме на нього поскаржився Конончук, констатувавши просто: «… а мені не дали проїхати коло» …

При цьому не можна не сказати, що хоча той же Руслан став дев’ятим і останнім в кваліфікаційних протоколах, він поступився поул всього 1,151 секунди!

Щільність всього пелотона заліку «Турінг» просто вражала! Тут також потрібно відзначити, що з самого ранку «Калина» Сєрова періодично буквально … глухла! Очевидно, що позначався її величезний простий майже на рік, та й її пілота теж … І вся ця щільність кваліфікаційних результатів повністю відбилася і в гонці!

… проте боротьби між ними не вийшло!

З такими незвично перемішаними кваліфікаційними результатами можна було очікувати і стартових «феєрверків». На щастя, якщо не брати до уваги затримки у Анпілогова, в іншому старт пройшов гладко але неймовірно напружено.

Вже на прямий Юнашев з Волинцем беруть «в коробочку» свого ж партнера по команді, «провалюючи» Бєляєва з 1-го на 3-е місце.

В цей же час Євтушенко з Конончуком аналогічно «беруть в кліщі» Поляничко, який до першого повороту і зовсім опускається з 3-го місця на 6-е.

У першому повороті гонки Юнашев пробує «нахрапом» пройти Волинця, проте йому це не вдається.

Тут же Конончук, що йде четвертим, з видовищним блокуванням «внутрішнього» колеса пробує атакувати Бєляєва, але і тут все залишаються «при своїх».

Зате позаду Бондар з Поляничко проходять перший поворот пліч-о-пліч!

Антону вдається відстояти 6-е місце, але тільки на кілька метрів. Самого Бондаря в другому повороті проходить Сєров і тут же нехай і не навмисно, але піддягає «вісімку» Поляничко.

Ледве помітного з боку торкання вистачає, щоб Антон вийшов із другого повороту в справжньому дріфті! Поляничко зміг вирівняти машину і залишитися на трасі. Однак при цьому замість стартового третього місця після всього двох поворотів гонки він виявляється восьмим і передостаннім!

Кінець першого кола і Юнашев вже часом несамовито атакує лідируючого Волинця, тоді як «на хвості» Бєляєва «висить» Конончук.

Однак незабаром Вадим починає відставати, проте, намагаючись атакувати, але тепер вже швидше трасу, часом зовсім не характерно для його пілотажу дріфтує!

Однак незабаром навіть неозброєним оком стає видно, що зазвичай стабільна «Калина» №30 починає відверто «клювати» в поворотах.

Після стало відомо, що у Конончука «скінчився» один амортизатор, тому цей день, м’яко кажучи, – став не його.

Але попереду протягом декількох кіл зав’язується вже потрійне протистояння за перемогу!

Юнашев намагається атакувати лідера, тоді як його самого неодноразово пробує пройти Бєляєв!

В один момент, поки «Юнга» пробував пройти Волинця на гальмуванні в останньому повороті, Бєляєв пірнає вже йому всередину.

Після цього вони разом з тезкою проходять два пороти буквально пліч-о-пліч!

Однак різниця досвіду позначається і в підсумку на гальмуванні в останньому повороті кола «Юнга» проходить суперника, виходячи в лідери, після чого поступово, але все ж відривається.

В реалії зазори між лідируючим тріо майже всю гонку залишалися досить невеликими і лише тільки до фінішу вони «дозволили» собі розтягнутися.

Юнашев переміг, випередивши двох своїх напарників по SDrive Волинця з Бєляєвим.

При цьому найшвидший час в гонці та разом з ним й бонусний бал залишився не за переможцем, а саме за Волинцем – 1 хв 33,049 с.

Примітно, що воно стало і кращим за весь цей день. Але це не дивно, з урахуванням того, що гонка пройшла під свинцевими хмарами, які не дозволили трасі звично нагрітися.

Швидше навіть навпаки, так як раніше світило хоч якесь сонце і гріло трасу …

З точки зору найшвидшого кола Юнашев поступився Максиму чергові примарні 0,052 секунди, тоді як за Бєляєвим залишився третій найкращий час, але вже на пів секунди повільніше …

З несправним амортизатором найкращий час Конончука став четвертим, всього в 0,067 секундах від Бєляєва …

Однак це була далеко не вся боротьба цього дня! Позаду лідерів «Турінуг» розгорталося ще кілька «спарингів», і це «не рахуючи» боротьби в голові пелотону між двома учасниками Super Touring. Але про це вже в другій частині нашої розповіді про 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок.

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Вадим Чайковський і автора


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest