Кубок України з кільцевих гонок: Фаворити підтвердилися (Частина 2)

Автор: В'ячеслав Щербина | 29 Вер, 2020

Про боротьбу в голові пелотону 5-го етапу Кубка України з кільцевих гонок, яка знову розгорнулася між Костянтином Гуцулом і Олегом Сокирбою, ми вже розповіли. Прийшла черга інших заліків.

Тим більше, якщо Super Touring протягом усього сезону виявився нечисленним, залік Touring вже до Фіналу Кубка України зібрав необхідний кворум у 10 пілотів. Це означає, що переможець наприкінці року дійсно буде «коронований» як «Володар Кубка України з кільцевих гонок». І в цьому заліку, так само як й в «Супер Турингу», в імені лідера мало хто сумнівався!

Він повернувся!

Нагадаємо, що безумовний лідер заліку «Турінгу», принаймні – в рамках Кубка України, Сергій Юнашев пропустив 4-й етап. Однак на Фіналі КУ «Юнга» був в строю і готовий у всеозброєнні вести за собою інших пілотів команди SDrive.

Судячи з усього, Сергій був реально впевнений в своїх силах, бо на обох тренуваннях він не виїжджав.

Як вже було сказано, результати першої з них ми ніколи не дізнаємося. У другій же в «Турінгу» найкращий час – 1 хв 33,810 с, – показує Владислав Сінані.

Не можна не відзначити, що після його відверто невдалих спроб на двох попередніх гонках «змінити» з «японкою», а потім з «Калиною», на Фіналі Кубка України Владислав нарешті возз’єднався зі своєю рідною червоною «вісімкою» №55)

Другий час, всього в 0,14 секундах від Владислава показує Руслан Сєров, в свою чергу, випереджаючи ще одного пілота SDrive Максима Волинця.

Далі розташувалися Антон Поляничко і Павло Мар’яненко – всього клас «Турінг» цього разу зібрав 7 учасників.

В цей же час на «Калині» третього пілота SDrive Сергія Бєляєва ще на першому тренуванні «летить» маточина і з нею піввісь.

А між тим, розклад етапів КУ досить компактний і перерва між тренуваннями становила всього кілька хвилин!

Та й між другим тренуванням і кваліфікацією часу було не набагато більше.

Проте, команда SDrive, серед яких із минулої гонки з’явився колишній механік, до цього багато років допомагав братам Євтушенко, впоралися.

Причому «Калина» Бєляєва була в строю не тільки до гонки, а й до кваліфікації!

Однак не переможець попереднього етапу КУ цього дня грав «першу скрипку», а його напарник.

Юнашев повністю підтверджує впевненість у собі, відразу показуючи 1 хв 33,277 с і забираючи «поул».

Причому «Юнга» їхав так швидко, що у нього мало не здуло передній номер)))

Досить несподівано другий час залишається за Русланом Сєровим. При цьому ветеран поступається поулу всього 0,280 секунди.

Уже майже на пів секунди повільніше Сєрова виявляється Волинець, якому в свою чергу 0,18 секунди поступається Антон Поляничко.

Цікаво, що Антон став єдиним, хто показав свій кращий час не на другому «летучому» колі.

Його друге коло на кваліфікації, як і у всіх інших, дійсно виявилось швидким.

Однак Антон не заспокоївся на досягнутому і відправляється на другу серію швидких кіл. І на ній він дійсно зміг прискоритися, скинувши зі свого часу 0,175 секунди.

Сінані показує п’ятий час у 1,1 секунді від поула, тоді Бєляєв «програє» йому примарні 0,024 секунди.

Ряди «Турінгу» замкнув Мар’яненка, опинившись на вагомі 2,5 секунди повільніше поула.

Однак тут не можна не сказати, що механіки команди SCS весь день боролися з проблемами в гальмівній системі «вісімки» Павла.

Вони продовжували робити це навіть перед стартом самої гонки, змінюючи колодки, а до цього і зовсім самі «млинці» …

На жаль, але особливої боротьби цього дня в «Турінгу» відзначено не було.

Юнашев спокійно пішов у відрив, попутно встановивши рекордний час дня – 1 хв 33,188 с – просто не залишивши шансів «однокласникам».

Тим самим, як і Гуцул, «Юнга» заробив можливий максимум у 33 очка.

Зверніть увагу на засновника і керівника команди Sdrive Андрія Бондаря, що звисає з бетонного відбійника і радіє а-ля Лука де Монтеземело в дні його молодості …

Позаду Юнашева теж майже не було «екшену», на рахуючи одного протистояння.

Боротьба позаду і її підсумки

Зі старту Сєров, так само як і Поляничко, поступилися відразу кілька позицій, тоді як на друге місце вийшов Волинець і, також як і лідер SDrive, залишився на ньому до самого фінішу абсолютно не потривоженим.

За Максимом залишився й другий найкращий час, але вже більш ніж у пів секунді від рекордного Юнашева.

Аналогічно, прорвавшись разом на старті з 5-го на 3-е місце, Сінані всю гонку провів третім, правда, встигнувши «поборотися» і не на жарт з Бабаком … виступаючому в іншому класі.

Владислав «взяв верх», випередивши Сергія на гальмуванні перед останнім поворотом, після чого також у гордій самотності провів гонку й замкнув подіум «Турінгу».

Примітно, що з точки зору їхнього кращого кола в гонці, Сінані поступився Волинцю лише «бондівські» 0,007 секунди!

Єдине ж реальне протистояння в «Турінгу» було відзначено за 4-е місце, в якому зійшлися Бєляєв з Сєровим. Але і воно виявилося нетривалим.

Відкотившись на старті з 2-го на 4-е місце, протягом декількох кіл Руслан відчайдушно чинив опір супернику.

Однак, красиво заблокувавши на гальмуванні внутрішнє переднє ліве колесо, Бєляєву вдається випередити Сєрова в першому повороті траси.

Руслан спробував контратакувати, проте незабаром Сергій відійшов від нього.

Після цього Бєляєв зійшовся в ще одному не віртуальному, але яке не несе «очкової складової», протистоянні з Бабаком. Часом атаки Сергія на тезку були просто шаленими, але, на жаль.

Цю боротьбу зупинила ще одна поломка на «Калині» Бєляєва – привід. Гонку його «Калина» фінішувала на евакуаторі …

Замкнули ж пелотон «Турінгу» два пілота Sport Car Service. Поляничко фінішував п’ятим, а Мар’яненко шостим і останнім.

Хоча його машина несла на своїх бортах величезні написі не заявленої офіційно SCS, Антон цього разу знову збирав очки для команди Smart Racing.

Настав не тільки момент нагородження і підрахунку командного заліку, але і підведення підсумків всього Кубка України з кільцевих гонок.

Юнашев не просто втретє очолив подіум «Турінг».

Забравши всі можливі 33 очка, «Юнга» довів свій актив до 91 очок, і це з урахуванням відкидання одного гіршого! (Для нього ним став «нестарт» на 4-му етапі.)

Таким чином, Сергій Юнашев офіційно стане Володарем Кубка України з кільцевих гонок 2020 го року в заліку «Турінг».

З третім за рахунком другим місцем в рамках КУ другим за його підсумками став ще один пілот SDrive – Максим Волинець, чий актив склав 73,5 очок.

При відкиданні одного гіршого показника для Волинця, його так званий підсумковий «результат» становить 65,5 бала.

Хоча Антон Поляничко знову не піднявся на подіум, завдяки своїй стабільності, він стає третім за підсумками року в КУ.

Сума Антона склала 55,6 балів, «результат» – 51,6.

Хоча він зійшов, Бєляєв пройшов більше 60% дистанції і був класифікований, отримавши 6 балів за 7-е місце.

Таким чином, його і сума і «результат» склали 37 очок. (Сергій не стартував на 1-му етапі і зійшов на 3-му).

Завдяки підвищеному коефіцієнту 1,5, що 4-е місце на Фіналі Кубка України принесло Сєрову 15 очок.

Однак він поступився два бали Бєляєву, ставши 5-м за підсумками КУ – з урахуванням його нестарта на 1-му етапі сума і «результат» Сєрова склали 35 балів.

На рахунку Вадима Конончука, який переміг на 3-му етапі, залишився 31 бал, тоді як Мар’яненко зібрав 19 очок.

Однак обидва вони стартували тільки двічі, тому офіційно вони не будуть класифіковані за підсумками року в Кубку України.

Так само як не будуть і Вадим Євтушенко, який за два етапи набрав 16 очок, і Сінані, який завдяки одному єдиному старту і 3-му місцю на Фіналі КУ з його коефіцієнтом заробив 18 очок.

При цьому, Микита Анпілогов, який не виступав цього разу, але проїхав три перші етапи КУ, з його 15 балами «випередить» всіх їх і буде офіційно вважатися 6-м й останнім за підсумками Кубка України …

Остаточні попередні підсумки

Як вже було сказано, підсумки «Супер Туринга» були вирішені наперед заздалегідь. З його четвертою перемогою, Гуцул зібрав суму в 90 очок, а його підсумковий «результат» склав 89 балів! Хоча Олег Сокирба тричі ставав другим, два рази це були етапи із знижуючим коефіцієнтом.

Таким чином, його сума і підсумковий «результат» склали всього 36,7 очок. Причому 22,5 з них були зароблені Олегом саме на Фіналі КУ, який приніс «повні» очки, та ще й перемножені на 1,5.

Найцікавіше, що крім цієї пари, всі інші пілоти стартували в цьому заліку один або два рази. Тим самим, жоден із них не буде офіційно «порахований»! Більш того, тут є ще один нюанс, що стосується якраз Сокирби.

Як ми писали в анонсі, при менш ніж 10 учасниках за сезон в окремо взятому заліку, за перше місце пілоту не буде присвоєно титул «Володар Кубка України». Замість цього він буде офіційно іменуватися як «Переможець змагання Кубок України» і, за ідеєю, одержить не кубок, а диплом.

Саме його наприкінці року на офіційній церемонії нагородження повинен отримати Костянтин Гуцул. А ось його візаві, судячи з усього, залишиться і без такого диплома за друге місце.

Для цього другому призеру КУ потрібно 7 учасників протягом сезону. І, з появою Тимофія Гонтового на Фіналі КУ, ця вимога повинна було б виконатися.

Але, на жаль, як і Сінані, який намагався виступати на «Хонді» на 4-му етапі, вибувши тоді вже після кваліфікації, юний пілот теж так і не вийшов на старт самої гонки.

А це означає, що офіційно за рік в «Супер Турингу» так й залишилося тільки шестеро пілотів, що стартували …

Але, як уже було сказано, обидва ці пілота, так само як і більшість інших, виступають зовсім не за титули, тому навряд чи хтось із них залишиться сильно розчарований «наслідками» цих «чиновницьких вимог» …

Природно, ми «розставимо по ранжиру» тих, хто не буде офіційно класифікований в «Супер Турингу».

За два своїх старти Сергій Бабак зібрав 30 очок. Тим самим, нехай і неофіційно, він стає третім за підсумками Кубка України з кільцевих гонок.

На рахунку аналогічно учасника двох етапів Андрія Скока зібралося 25 балів і 13-річний дебютант «кільця» закінчив КУ 4-м.

Інший, значно старший новачок, – Олексій Бабенко – з 15 балами за друге місце на 4-му етапі стане 6-м і останнім, пропустивши вперед Володимира Дрогомирецького, на рахунку якого залишилися 21 бал за два старти.

На Фіналі КУ Кирило Мітітел, знову опинився в ситуації «один у полі воїн» в заліку 8С.

Для перемоги йому потрібен був тільки фініш, після якого він знову поставився з іронією до своєї вершини подіуму.

Природно Кирило стане і найкращим за підсумками року, де лише на одному етапі у нього з’явився суперник в особі Андрія Ронковича.

Кирило лаконічно резюмував, що сподівається наступного року залік 8С збере більше учасників …

Що до командного заліку, то тут весь сезон на всіх без винятку етапах незмінно заявлялися дві команди: Smart Racing і SDrive.

Незважаючи на те, що на Фіналі КУ ряди «розумників» знову були підкріплені Гуцулом, його вершини подіуму цього разу їм не вистачило, щоб випередити суперників.

Завдяки переможному дублю в «Турінгу» Юнашев-Волинець, «ЕСдрайвовці» заробили 52,5 бали проти 45 у суперників. (В рамках КУ бонусні очки йдуть тільки в індивідуальний залік).

Таким чином, пілоти SDrive не тільки вчетверте з п’яти разів очолили командний подіум, а й перемогли за підсумками року.

У командному заліку всі зароблені пілотами за рік йдуть в їхній актив, без будь-якого відкидання.

Таким чином, SDrive зібрала вагомі 173,5 очка проти 117,6 у Smart Racing. Але, на жаль – для того, щоб цей залік офіційно відбувся, для цього було потрібно чотири команди. Проте, перемога є перемога! …

 

***

Природно, всі ці підрахунки є виключно неофіційними й попередніми. Після того, як всі результати будуть офіційно завірені чиновниками від автоспорту, ми обов’язково підведемо остаточні підсумки і резюмуємо цей сезон Кубка України з кільцевих гонок, сезон якого виявився досить насиченим, особливо в голові пелотону між Гуцулом із Сокирбою.

А тим часом, під час написання цього матеріалу, в Одесі неймовірно драматично вирішувалися долі головних кільцевих титулів – чемпіонських. Розповідь про них попереду …

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Сергій Холодило, Вадим Чайковський і автора


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest