Кубок України з кільцевих гонок: Довгоочікувані емоції та … душ!

Автор: В'ячеслав Щербина | 25 Вер, 2021

Природно, йдеться про душ із шампанського, який традиційно є свого роду емоційною кульмінацією будь-якої гонки. 3-й етап Кубка України з кільцевих гонок не став винятком у цьому плані – емоцій, особливо на подіумі, тут вистачало з надлишком.

Швидше за все, частково особливої емоційності 3-го етапу Кубка України з кільцевих гонок і його подіумної церемонії додало тривале очікування. Адже в цьому сезоні, з повною відсутністю Чемпіонату України з кільцевих гонок, чого не траплялося в українському «кільці» добрих півтора десятка років, йому передувала небувала за протяжністю перерва рівно в три місяці!

До того ж сама гонка видалася неймовірно захопливою, де перемоги і майже всі призові місця оскаржувалися в досить гострих баталіях, про що ми вже докладно розповіли. Тому не дивно, що в цей раз нагородження виявилося особливо яскравим і навіть ті пілоти, які зазвичай ведуть себе на подіумі дуже стримано, в цей раз, так би мовити – дозволили собі емоції. Як завжди, про все по порядку – тепер в нашому традиційному фото-альбомі з головними героями дня, а саме самими пілотами.

Природно, вранці, як і на будь-якій гонці, більшість учасників знаходяться або в досить розслабленому стані, або ж в піднесеному. Як, наприклад, – Святослав Денисов, – який в цей раз пересів зі своєю колоритною вазівської «копійки» на Citroen Saxo.

Павло Мар’яненко використовував ранок з користю, що не вилазячи з мобільного «девайса» – як знати, перевіряючи ділову пошту або ж зависаючи в соцмережах, або і те й інше ?!) А Олександр Кузьменко просто спілкувався зі своїм механіком …

… а деякі, як два Костянтина – Дяденко та Гуцул, і зовсім відчували себе в паддоку майже як на курорті))) Хоча судячи з виразу обличчя Гуцула, в той момент він скоріше був неймовірно зосереджений, ніж розслаблений!

Хто міг знати вранці, що саме ця пара буде битися за перемогу впродовж десь 15 з 20 кіл гонки, подарувавши й собі, й, звичайно, глядачам чимало емоцій від яскравого спортивного протистояння!

Але чим ближче момент виїзду на трасу, навіть на перше ранкове тренування, тим серйозніше стають вирази облич пілотів. Навіть коли об’єктив на них спрямований «впритул», як на Вадима Конончука – тут вже точно не до посмішок «на камеру»)

Механіки ж і тренери команд, як той же Володимир Апостолюк, який є наставником Микити Анпілогова і ще декількох пілотів, сконцентровані з самого ранку. Сам Микита теж уже «подумки в гонці».

А ось Роман Марків, який почав виступати в «великому кільці» тільки в нинішньому сезоні, в реалії в автоспорті вже багато років! Але, як один з механіків команди Валерія Горбаня, регулярно виїжджає на закордонні ралійні перегони.

Природно, після Mini Cooper WRC, щоб впоратися зі скромною 1,4-літровою «Калиною» помічників Роман не потребує. Хіба що «підсобити» і «прикрутити» колеса.

З початком власне гоночного процесу вираз облич пілотів стають не тільки куди більш серйозними, але, часом, і схвильованим. На першій фото, де дебютує в «кільці» Олег Пантелей з явним переживанням стежить за роботою механіків над його «вісімкою».

На другий Святослав Денисов зі своїм наставником, напарником по команді VD Motorsport і одночасно її інженером Олексієм Тихоновичем Варавіним теж стурбовані чимось побаченим під капотом їх «Сітроена».

Поруч із ними багаторічний вболівальник Анатолій з Кіровограда, а нині Кропивницького, не пропускає практично жодної кільцевої гонки з кінця 80-х!

А для Руслана Сєрова в цей день напевно справжньою відрадою став візит його дочки Олени, яка не просто заскочила провідати батька на 5 хвилин, а залишалася з ним від самого ранку і до фінішу гонки.

Як завжди, перед брифінгом учасників, який тепер проводиться не вранці, а в перерві між тренуваннями і кваліфікацією, багато пілотів, так би мовити, опинившись в загальному колективі, знову трохи розслабляються.

Хтось із них активно жартує, а хтось, навпаки йде в себе, або як Олександр Кузьменко «утикається» в смартфон. Природно, адже судячи з усього – вранці він пропустив цю майже священну на сьогодні процедуру)))

Природно, з настанням офіційної частини брифінгу всі й все стає серйозним, включаючи пілотів, тим більше молодь. На фото Олександр Карнаков і Олег Пантелей, які тільки розміняли свій третій десяток, слухають «речі» керівників гонки …

… так само як і вже досвідчені пілоти Владислав Сінані й Костянтин Гуцул. Але ж зовсім недавно, всього кілька років тому, і вони тут теж були абсолютними новачками!

Сергій Бєляєв останнім часом на брифінгу вибирає «підозрілу» позицію відлюдника-одинака, не просто «відійшовши» від свого рідного колективу SDrive, але й в принципі від усіх інших!

В даному випадку, на заклики «повернутися в сім’ю» він мотивував свою позицію тим, що … гріється на сонечку!))) І Сергій мав рацію! В той день воно виявилося дійсно останнім літнім, тоді як практично з «мандея» в свої права вступила справжня осінь.

Судячи з останніх брифінгів, принаймні, на них, Сергій Юнашев воліє «тримати» свого ворога «ближче нікуди»))) Природно, це жарт!

Проте, саме ці два пілоти на сьогодні є найсильнішими в заліку Touring, на двох маючи 7 корон «вазівських» класів – без образ для учасників «Супер Туринга», – але найпрестижніших заліків в українському «кільці». І саме одночасний старт цієї пари є для багатьох вболівальників головним магнітом, все ще притягає їх на Автодром «Чайка».

Ну а те, що між ними дійсно немає ніякого навіть натяку на ворожнечу, зайвий раз наочно демонструє атмосферу, що панує в Чайкінського паддоку. Ну або, принаймні, – в більшій його частині.

Цього разу переміг Вадим Конончук. Причому якщо дві третини гонки для нього пройшли у відносно спокійному режимі, то на останніх колах чинному і 4-кратному Чемпіону України довелося ой як не просто, щоб вистояти під натиском Микити Анпілогова.

Після Вадим зізнався, що тримісячна перерва в гонках і майже літня спека теж зіграли свою роль в його дещо впалому ритмі, особливо під кінець гонки.

Хоча, причина в тому, що Конончуку знадобилася допомога, щоб стягнути комбінезон після фінішу, криється не стільки в його втоми, скільки в тому, що останнім часом «костюмчик» вже дуже щільно сидить на цьому пілоті)))

Після гонки дійсно всі пілоти з жадібністю тамували свою спрагу. У випадку з Олегом Сокирбою це був традиційний відвар його дружини, яка в цей раз приїхала на «Чайку» підтримати свого чоловіка.

А ось реакція Костянтина Гуцула на звичайну «Моршинську» вельми цікава))) Так і «підмиває» запитати – а там точно була мінералка?))) (Це теж жарт, якщо що.)

Після поповнення життєвих «ліквідностей» наступним «кроком» практично для будь-якого з пілотів є свого роду «дібріф» гонки. Будь то з механіками, тренерами або ж просто з друзями і близькими. Ну або з усіма разом одночасно, як на цій фото робить Костянтин Гуцул)

І ось тут втома пілотів практично відразу поступається місцем новому виплеску емоцій. Причому навіть у разі перемоги, яку Костянтин завоював в напруженій дуелі з другим Костянтином – Дяденко, далеко не завжди означає, що це буде радість на обличчі!

А цей кадр дуже і дуже цікавий. Мало того, що Сергій Юнашев почав жваво обговорювати гонку буквально не встигнувши вийти з машини, так питання з ким він це робив першим ?!

На фото важко роздивитись, але в реалії це ніхто інший, як Сергій Скок – головний тренер тієї самої команди Smart Racing, яка зіграла свою не найбільшу приємну роль у відмові прийому заявки AWT Racing, за яку тепер виступає «Юнга».

Швидше за все, така увага тренера конкуруючої сторони до суперника була викликана контактом, який стався між Юнашевим і Микитою Анпілоговим – «вихованцем» Скока.

В реалії контакт був мінімальним і не привів до зміни позицій. Саме про це Юнашев повідав тренеру Анпілогова, повністю заспокоївши його. Так само як потім і автора цих рядків, що ніякого «криміналу» з боку суперника на трасі не було …

… ну а вже потім Скок зробив «розбір польоту» і з самим Микитою. Природно, все це під пильною увагою Володимира Апостолюка – другого тренера і со-засновника їхньої з Сергієм команди SportCarService, яка на сьогодні в реалії становить практично цілком кістяк офіційно заявленої Smart Racing.

Емоції цих трьох пілотів викликані абсолютно різними причинами. Для Сергія Бєляєва (зліва) йшлося скоріше про щось на кшталт – «Фух, вдалося доїхати!».

Причина банальна – проблеми в гальмівній системі, що виникли практично з перших кіл, після чого в багатьох поворотах на «Калині» Сергія періодично блокувалися колеса, причому задні! При цьому він не просто дістався до фінішу, а став першим поза подіумом і це з 9 учасників в цьому класі.

На аналогічному місці, але в заліку «8С», закінчив Андрій Бондар (по центру), який є як раз засновником і директором команди SDrive, за яку і виступає Бєляєв, так само як і ще кілька пілотів. У випадку з Андрієм він явно насилу стримував швидше емоції від викиду адреналіну реальної гонки – адже останніми роками він вкрай рідко сідав власноруч за кермо спортивної машини.

Ну а Олександра Кузьменко (праворуч) напевно переповнювали емоції виключно з приставкою «най-»! Він вперше в своїй менш тривалої автоспортивної кар’єрі закінчив гонку «в призах»! Більш того, в її дебюті він боровся якраз з Бєляєвим за на той момент 4-е місце, яке незабаром з проблемами у Юнашева перетворилося в третє.

Цікаво, що хоча ні кваліфікація, ні потім сама гонка не склалися для Владислава Сінані і в обох випадках він став останнім в заліку «Турінг», проте, він абсолютно не виглядав засмученим – скоріше навіть навпаки!

А чому б і ні. На рахунку цього пілота SDrive є чимало подіумів і не тільки в «кільці», і він знає, що завтра буде наступна гонка, а кожна попередня як мінімум цінна отриманим досвідом, тим більше, якщо вона пройдена до кінця.

Як би контрастно з попередньою фото, але по виразу обличчя Андрія Скока, який тільки що вистояв у справжній спортивній дуелі з Романом Марківим, яка розгорталася більшу частину дистанції і в підсумку переміг в «8С», цього всього було і не сказати!

Так само був серйозний і Олександр Карнаков, котрий після декількох років в автокросу в першому ж своєму старті на «кільці» фінішував другим і також вистояв на останніх колах під неймовірним пресингом з боку все того ж Марківа.

Особливо відрадно було бачити, що не встиг Олександр залишити машину, як одразу ж він підійшов і привітав «кулачками» переможця гонки …

… так само як сам Андрій став першим, хто в свою чергу привітав Романа Марківа одразу після фінішу. Більш того, вони спочатку обмінялися рукостисканнями, а після цього і враженнями від гонки.

І між ними не було і натяку на жодні hard feelings! А адже в цій парі лідерство заліку «8с» перейшло з рук в руки як мінімум 4 рази. Більш того, за все десь 10-ю хвилинами раніше їх протистояння закінчилося зіткненням!

Однак з урахуванням того, як Роман і по-джентльменськи і одночасно мудро тут же почекав і пропустив вперед свого візаві, до того ж ще і втративши на цьому друге місце – чого ж хтось буде «ображатися» на нього! Не помиляється тільки той, хто нічого не робить, та й контакт між їхніми машинами в реалії був мінімальним.

Нагороджували пілотів традиційно Директора гонки Леонід Леонов і Ольга Макаренко, чия допомога як в ЦУГ-у для Головного секретаря, так і на нагородження майже незамінна)

Цікаво, що не встигли двоє Константинів отримати чергові для себе кубки – а той же Дяденко в цьому році «не пропустив» жодного подіуму, – вони насамперед пильно вивчили таблички на них. А саме ці плашки на підставі кубків верифікують офіційна назва змагання, їх клас «Супер Турінг» і відповідні місця, зайняті в ньому.

Ну а потім настав не момент істини, але, мабуть, один з, якщо не найбільш довгоочікуваний самими пілотами, та й багатьма вболівальниками теж! Той самий душ із шампанського, який офіційно іменується не інакше як «салют шампанським». І, як ми сказали на самому початку, в цей раз учасники всіх трьох заліків «відривалися» на подіумі на повну …

… ну а після пристрасного виливання один на одного «ігристим», чому було і не пригубити його ?!

Молодь з «8С», до якої в порівнянні з його суперниками з деякою натяжкою ми можемо віднести і Романа Марківа, теж не відставала від «старшокласників»)))

Примітно, що якщо Олександру Карнакова, який посів 2-е місце, вже продадуть такий продукт в магазині, то Андрію Скоку в повсякденному житті до цього моменту ще кілька років! Але, це ж подіум на змаганні, і це зовсім інша справа)))

Ну а найбільш емоційним в цей день виявилося все ж нагородження заліку «Турінг». І тому є одразу кілька пояснень. Для початку, у Олександра Кузьменко, який посів третє місце, він став першим в житті!

Хоча Микита Анпілогов в цьому році теж не пропустив жодного подіуму, напевно цей для нього був особливо цінний. Адже Микиті спочатку довелось зійтись у цій дуелі за 2-е місце з Сергієм Юнашевим, а потім спробувати і мало не вирвати перемогу у в рази більш досвідченого Вадима Конончука.

Ну а ось як раз Вадим, незважаючи на його чотири чемпіонські титули, причому завойованих поспіль, в цьому році проводить не найвдаліший сезон і для нього ця вершина подіуму стала в ньому першою! Тому його емоції на ньому теж цілком зрозумілі.

З урахуванням того, що для Кузьменко ця «тумбочка» стала першою в житті, не дивно, що він геть поступився своїм «суперникам» в швидкості і спритності відкривання пляшки.

Проте, коли і він нарешті-то впорався з «коркою», Олександр відігрався на них) Ну а Вадим з Микитою на радість багатьох уболівальників, які зібралися під подіумом, здавалося, продовжили свою дуель тепер уже і на подіумі)))

А її наслідки – це аж ніяк не найприємніше, принаймні, – фізіологічно, – відчуття залитих очей липким напоєм. І, судячи з усього, на правах багаторазового Чемпіона України, Конончук не забув «підколоти» на цю тему Кузьменко, який вперше отримав в обличчя душ із шампанського)))

Природно, це тріо, вже давно переступило рубіж повноліття, пригубили то, що залишилося після душа, після чого з задоволенням позувало для «фото на згадку». Ну, а чому зазвичай незворушний Конончук так радів цій вікторії – ми вже сказали – адже вона стала для нього першою в цьому році!

 

***

 

Тепер головне питання полягає в тому, хто з «трьох амігос» – Анпілогов, Конончук або Юнашев, який не потрапив до цього дня на «тумбочку» через проблеми з КПП, очолить подіум 4-го етапу Кубка України з кільцевих гонок. І тут головна причина інтриги криється не тільки в як такій «регулярній» перемозі, а в тому, що хто з них виграє ту гонку, той і стане Володарем Кубка України з кільцевих гонок-2021. Адже цей 4-й етап, який пройде 3 жовтня, стане Фіналом! Детальніше про вельми інтригуючу турнірну ситуацію, що склалася після трьох етапів в рамках Кубка України з кільцевих гонок, причому одразу в двох заліках, ми розповімо наступного тижня…

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Сергій Холодило і автора


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest