В Ле-Мані може стартувати перший в історії жіночий екіпаж

Автор: Андрій Іванов | 14 Лют, 2020

Гоночна команда Richard Mille виставить у перегонах на витривалість перший в історії 100% жіночий екіпаж в LMP2 у складі Кетрін Легге, Татьяни Кальдерон і Софії Фльорш.

Тема просування жінок в автоспорті неодноразово піднімалася на засіданнях Комісії з перегонів на витривалість FIA на чолі з Річардом Міллем за підтримки Мішель Мутон, відомої французької гонщиці, яка очолює Комісію FIA у справах жінок в автоспорті.

Мілль взяв ініціативу у свої руки й створив гоночну команду, яка складатиметься виключно з пілотес і виступатиме в чемпіонаті ELMS. Категорія LMP2, створена виключно для приватних колективів дозволить використати шасі ORECA 07 із 600-сильним двигуном Gibson. Технічну підтримку буде здійснювати команда Signatech, чинний чемпіон WEC і переможець останніх «24 годин Ле-Мана» в категорії LMP2.

Richard Mille Racing Team також зробила запит на участь у «24 годинах Ле-Мана» цього року.

Три гонщиці команди були обрані в підсумку прискіпливого відбору наприкінці минулого року.

У підсумку капітаном команди стала досвідчена Кетрін Легге – британська гонщиця, яка провела понад 20 років на різних рівнях спорту й керувала всіма типами машин –IndyCar, Формула Е, DTM, NASCAR, GT тощо.

Колумбійка Татьяна Кальдерон наразі з усіх дівчат найбільше наблизилася до Формули 1. Вона є тест-пілотом Alfa Romeo, а також цього року дебютує в японському чемпіонаті Супер Формули.

Третьою гонщицею стала юна Софія Фльорш. Німкеня, яка пару останніх років провела у Формулі 3 і стала відомою на весь світ після приголомшливої аварії в Макао у 2018-му.

Задачі команди на 2020 рік – засвоїтися у специфічних перегонах на витривалість, зокрема, навчитися керувати шинами й витратою пального, а потім – боротися за подіуми.


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest