Леклер виграв недільну гонку Гран Прі Австрії

Автор: Роман Галімон | 10 Лип, 2022

Гонщик Ferrari Шарль Леклер виграв основну гонку Гран Прі Австрії, яка була переповнена подіями та несподіваними відмовами техніки.

Перед стартом гонки над трасою зібрались хмари, які загрожували перетворити перегони в дощові. Проте до картатого прапору лише помаранчеві хмари заважали пілотам розгледіти асфальтове полотно в Шпільберзі.

На старті Ферстаппен впевнено відірвався від Леклера, за яким почалась щільна боротьба.

Сайнс явно програв старт Расселлу й гонщик Mercedes зайняв внутрішній радіус у першому повороті, витіснивши червоний болід за межі траси. Карлос зміг повернути собі позицію до третього повороту й тут вже на Расселла «навалився» Перес.

Серхіо пробував випередити Джорджа в четвертому повороті, але боліди торкнулись й болід Red Bull Racing опинився в гравійній пастці. Мексиканець доїхав до боксів й замінив шини на Hard, але виїхав вже останнім. Пізніше Расселл отримав 5-секудний штраф за цей інцидент.

Вчорашня боротьба між Хемільтоном та Шумахером продовжилась й в неділю. Проте тепер Мік вже на початку гонки випередив вчорашнього кривдника. Однак, на 15-му колі британець знову випередив німця.

На 8-му колі Леклер почав наздоганяти Ферстаппена, а на 10-му колі монегаск зробив першу спробу обгону.

Макс сказав команді, що довго не протримається, але лише на 12-му колі Шарль зміг вийти в лідери (наприкінці зони DRS в 4-му повороті).

На 13-му колі Red Bull Racing вирішила закликати Ферстаппена в бокси й нідерландець виїхав на 8-му місці, отримавши гуму Hard.

Після цього в гонці почалась справжня перша хвиля піт-стопів: Шумахер, Норріс, Окон, Магнуссен – всі переходили на Hard.

На 18-му колі топ-10 виглядала так: Леклер, Сайнс, Хемільтон, Ферстаппен, Стролл, Цунода, Чжоу, Алонсо, Феттель та Окон. Хоча Максу не знадобилось багато часу обійти Хемільтона й піднятись на 3-е місце (в 19-ти секундах від лідера).

В той час, як Ферстаппен почав штампувати швидкі кола, Ferrari вирішила застосувати стратегічний план «Е» (тобто плани А, В, C та D вже не підходили). Й це зрозуміло, адже якби Скудерія закликала обох своїх гонщиків, то вони б виїхали позаду Макса (за 2 кола він скоротив відставання ще на 2 секунди).

В кінці топ-10 теж розвернулась цікава боротьба між Чжоу, Алонсо, Норрісом та двома Haas. Шини у Чжоу та Алонсо явно не тримали трасу, але гонщики спробували протриматись скільки могли й влаштували гарне протистояння.

На 27-му колі Леклер заїхав у бокси за Hard та віддав лідерство Сайнсу, але лише на одне коло. Обидві Ferrari отримали Hard й виїхали другим й четвертим (між ними був Хемільтон без піт-стопа).

Хемільтон заїхав в бокси на 29-му колі й виїхав 5-м позаду Стролла та Окона. Перший наступного кола теж звернув в бокси, а Естебана вдалось обігнати перед третім поворотом.

Таким чином, на 30-му колі «десятка» виглядала так: Ферстаппен, Леклер, Сайнс, Хемільтон, Окон, Магнуссен, Шумахер, Норріс, Расселл та Ріккардо. Перес був змушений зупинитись в боксах через пошкодження боліда.

На 33-му колі Леклер майже без опору обійшов Ферстаппена, адже на цей момент було видно що Ferrari тримає траєкторію значно краще за Red Bull.

Гоночна дирекція теж не сиділа без діла й почала штрафувати гонщиків за виїзд за межі траси. Гаслі та Норріс першими отримали 5 секунд.

На 37-му колі, в той час як Сайнс почав наздоганяти Ферстаппена, Red Bull вирішила поставити новий комплект Hard нідерландцю. Дует Ferrari очолив гонку, а Макс став третім із відставанням 25 секунд від лідера та перевагою в 6 секунд над Хемільтоном.

В цей же момент (на 40 колі) гонка ледь не закінчилась для Феттеля, який опинився на узбіччі четвертого повороту, куди його відправив Гаслі, котрий (також як Расселл) отримав пізніше 5-секундний штраф.

До 48-го кола більшість гонщиків зробити другі піт-стопи, але Скудерія вирішила не закликати своїх пілотів, хоча Ферстаппен скоротив відставання до 17 секунд.

На 50-му колі Леклер все ж заїжджає в бокси й Сайнс знову очолює гонку на одне коло. Шарль швидко скорочує відставання в дві секунди від Макса й на 53-му колі випереджає суперника та виходить в лідери.

Єдиним гонщиком, який отримав Medium на фінальний сегмент гонки, став Хемільтон. Метою команди було очко за найшвидше коло.

В той час, як здавалось що Сайнс наздоганяє Ферстаппена, двигун на Ferrari не витримав й спалахнув. Іспанець був змушений зупинитись в 4-му повороті 58 кола, а на трасі з’явилась віртуальна машина безпеки.

Цим скористались Леклер та Ферстаппен, які отримали нові Medium на «безкоштовному» піт-стопі.

Палаючу Ferrari швидко погасили й прибрали з траси, а перегони були відновлені на 60 колі.

Шарль був попереду Макса в 4-х секундах, але тепер гонщики мали однакову гуму Medium. Хемільтон був у 37 секундах позаду лідера.

На 62-му колі «десятка» виглядала так: Леклер, Ферстаппен, Хемільтон, Расселл, Окон, Шумахер, Магнуссен, Норріс, Ріккардо та Албон.

Останні кола стали черговим випробуванням для Ferrari, адже педаль акселератора почала «збоїти» на боліді Леклера. Враховуючи, що сигнал від педалей тепер передається через провода, а не на пряму, то відмова могла статися в будь-який момент.

Тим не менш, Шарль зміг доїхати до фінішу першим та вперше цього сезону переміг не з поул-позиції (до речі, двічі випередивши Ферстаппена в гонці).

Макс фінішував другим, але заробив на Гран Прі Австрії достатньо очок (враховуючи спринт), аби зберегти впевнене лідерство в чемпіонаті.

Хемільтон фінішував третім й це вже його третій подіум поспіль. Звичайно, проблеми Ferrari та Red Bull Racing полегшили роботу суперникам.

Расселл вивів свій болід на 4-ту позицію, де з комфортною перевагою фінішував перед Оконом.

Після перших очок в Сільверстоуні, Шумахер продовжив збирати бали в скарбничку команди, як й Магнуссен, котрий фінішував 8-м. Гонщиків Haas розділив лише Норріс.

Замкнули призову «десятку» Ріккардо та Алонсо, який обігнав на останніх колах Албона та Боттаса.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest