Гран Прі Японії: Боттас скористався фальстартом Феттеля та виграв гонку

Автор: Роман Галімон | 13 Жов, 2019

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв гонку Гран Прі Японії, а команда Mercedes вшосте поспіль здобула Кубок Конструкторів.

Феттель ледь не зробив фальстарт, а потім замешкався та й пропустив Боттаса ще до першого повороту. Це поставило позицію Леклера під загрозу від Хемілтона, але ззовні обох спробував пройти Ферстаппен.

На початку «есок» Ферстаппен спробував обійти Леклера зовнішнім радіусом, але монегаск втратив притискну силу та його винесло на пілота Red Bull. У підсумку Макса розвернуло й відкинуло на останню позицію, а Шарль був змушений на третьому колі відвідати бокси та виїхати майже останнім.

Провал Ferrari

У підсумку після приголомшеної кваліфікації Ferrari, Феттель залишився наодинці боротися з двома Mercedes: Боттас до чотирнадцятого кола зміг відірватися на 5 секунд, а Хемілтон був позаду Феттеля у двох секундах.

Лідери чекали на рішення стюардів щодо фальстарту Феттеля й коли з’ясувалося, що штрафу не буде, Хемілтон почав наближатися до боліда німця. На п’ятнадцятому колі британець вже був у зоні DRS Ferrari.

На шістнадцятому колі Феттеля закликали в бокси за другим й свіжим комплектом Soft, а колом пізніше Боттас отримав Medium та перейшов на стратегію двох піт-стопів. При цьому, Mercedes вивели в лідери Хемілтона та хотіла залишила його на стратегії одного піт-стопу.

Командна перемога

Хемілтон дочекався 22 кола й виїхав позаду Боттаса та Феттеля, при чому був від них на відставні 21 та 10 секунд відповідно.

В той же час, Леклер прорвався у топ-10, але команда закликала його в бокси на 28 колі та поставила йому Soft. Але Шарль й до цього показував, що може обганяти на трасі, в тому числі запам’ятаються його обгони в «Ложці».

На 32-му колі Феттель відвідав бокси вдруге та отримав Medium, з яким опинився на третьому місці з відставанням 18 секунд від Хемілтона та 32 секунди від Боттаса. Валттері закликали в бокси на 37-му колі й Хемілтон знову став лідером. Питання було лише в тому, чи буде у британця другий піт-стоп.

Хемілтон заїхав в бокси, але після цього поїхав ще швидше. Льюїс наздогнав Феттеля, але трафік та додаткова надана потужність дозволили німцю протриматись на другому місці до фінішу.

Албон надійно зачепився за четверте місце, а ось на п’ятому в підсумку опинився Сайнс, якого міг під кінець обігнати Леклер. Проте Ferrari закликала свого гонщика на піт-стоп, аби показати найкраще коло та взяти додатковий бал. Але через виліт Переса на останньому колі монегаск скасував свою швидку спробу.

Очко за найшвидше коло відійшло Хемілтону й це дало змогу Mercedes здобути Кубок Конструкторів достроково – вшосте поспіль. Також Леклер, Ферстаппен та Феттель математично втратили свої шанси на титул Ф1 цього сезону.

Також на сьоме місце прорвався Ріккардо, який протримався на Medium до 29 кола, а потім перейшов на Soft. Гаслі та Хюлькенберг замкнули топ-10.

 


Коментарі

  1. Oleksandr Palchyk:
    13.10.2019 в 09:47

    Як просрати гонку? Запитайте у Ferrari. В цілому гонка сподобалась. Я так розумію, що Албон не буде покараний за зіткнення з Норрісом, шкода Ландо, цей інцидент перепаскудив йому гонку.


Додати свій коментар
















Pin It on Pinterest