Mercedes допоміг «доробити» двигуни Renault для Ф1

Автор: Роман Галімон | 04 Вер, 2020
Даніель Ріккардо

Команда Renault, яка довгий час систематично, подавала апеляції на результати свого конкурента Racing Point, в певний момент вирішила відкликати свої претензії. Чому?

Після того, як на болідах Racing Point були помічені рішення, схожі з минулорічними деталями болідів Mercedes, команда Ф1 Renault першою подала протест на результати «рожевих болідів» після Гран Прі Штирії.

Звісно, в Енстоуні не хотіли миритися з тим, що їхній фактично головний конкурент у середині пелетону отримав допомогу від Mercedes. Формально протест був поданий проти використання минулорічних гальмівних повітрозабірників Mercedes, які цьогоріч внесені до переліку деталей з забороною копіювання (щоправда, минулого року це ще дозволялось).




При цьому, Renault після кожної гонки подавала протести на результати Racing Point, адже розраховувала, що після рішення FIA гонщиків команди дискваліфікують й очки будуть розподілені інакше.

Але FIA хоча й звинуватила Racing Point в порушенні Спортивного регламенту, оштрафувала команду лише на 15 очок й 400 тисяч євро, але дозволила надалі використовувати «спірні» деталі.

У Renault вирішили на цьому не зупинятися й подали апеляцію. Справа мала набирати обертів й деякі команди теж висловили підтримку: зокрема Ferrari теж долучилась до претензій.




Проте у Renault після вдалого Гран Прі Бельгії несподівано передумали й відкликали апеляцію. А що ж сталося в Спа? Так, жовто-чорні боліди несподівано поїхали й відбулось це завдяки їхньому темпу на прямих.

Газета Corriere dello Sera одразу припустила, що справа була вирішена на найвищому рівні. Не секрет, що Mercedes та Renault давно співпрацюють у спільних проектах із виробництва автомобілів. Тут можна згадати й пікапи, сітікари та навіть комерційні фургони.

За припущеннями, в Апеляційному суді команда Racing Point могла розкрити деякі таємниці болідів Mercedes, а це б загрожувало або домінуванню «срібних стріл» на трасі, або навіть деякими санкціями.




Таким чином, у справу втрутився голова правління Daimler Ола Каленіус, який переконав французьких колег відкликали апеляцію. А на замін Mercedes начебто поділився своїми розробками у доводці двигунів й, як не дивно, в Спа боліди Renault були лідерами «середняків». Це ж має повторитися й в Монці.

Отже апеляція була відкликана, а французька команда в офіційній заяві пояснила своє рішення тим, що FIA пообіцяла заборонити копіювання чужих машин починаючи з 2021 року.

Проте, справа Racing Point ще не закрита, адже свою апеляцію подала й Ferrari. Цікаво, чи буде Mercedes домовлятися з керівництвом Скудерії та хто отримає більшу вигоду від цього?

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest