Нью-Йорк запропонував місце для етапу Формули 1

Автор: Редакція | 20 Тра, 2022

Керівник Liberty Media Грег Маффей повідомив, що нещодавно обраний мер Нью-Йорка Ерік Адамс запропонував Формулі 1 потенційне місце для майбутнього Гран Прі.

Але Маффей швидко применшував шанси появи четвертого американського етапу разом з Остіном, Маямі та Лас-Вегасом, сказавши, що поява «Великого яблука» була б зайвою боротьбою.

Колишній бос Формули 1 Берні Екклстоун роками намагався провести гонки у Нью-Йорку чи поблизу нього. У 2011 році промоутер Лео Хіндері виділив ділянку в Порт-Імперіал у Нью-Джерсі на фоні міського горизонту.

Гонка була навіть включена до календаря Формули 1 на 2013 рік, і робота по підготовці майданчика була розпочата до того, як проект закрився через брак фінансування.

Після того, як у 2017 році Liberty купила бізнес Формули 1, явно збільшився пріоритет додавання гонок у «цільових» місцях США. Незважаючи на те, що компанія завжди цікавилася Нью-Йорком і навіть по-новому поглянула на Нью-Джерсі, проекти Маямі та Лас-Вегаса досягли успіху першими.

Виступаючи на фінансовій події в Нью-Йорку в четвер, модератор запитав Маффея, чи планується Гран Прі в місті.

Маффей розповів, що мер Адамс запропонував місце на острові Рендаллс і Уордс, де в основному розташовані парки та спортивні майданчики через річку Гарлем на північний схід від Манхеттена. Однак він дав зрозуміти, що Liberty не вважає це місце придатним.

«Адміністрація Еріка Адамса звернулася з проханням про це, – сказав Маффей. – Я думаю, що це дуже важко. Їхня пропозиція, острів Рендаллс, ймовірно, не ідеальне місце для нас.

Ви знаєте, 15-20 років тому тут було витрачено багато часу та грошей, у тому числі Лео Хіндері, один з моїх попередників, намагався побудувати його в Гобокені.

Я думаю, що реальність така, що вуличні гонки в такому місці, як Нью-Йорк, просто дуже, дуже, дуже важко провести. Лас-Вегас — одне з небагатьох місць у Сполучених Штатах, де, ймовірно, можна було б провести вуличні гонки, у нього інший менталітет.

Нью-Йорк — чудове місце, але важко уявити, що вони збираються закрити Центральний парк для нас!»

Коли модератор сказав, що хотів би побачити гонку в Нью-Йорку, Маффей відповів: «Я підозрюю, що є кілька інших груп, які можуть сказати нам, що це не потрібно проводити».

Шарль Леклер

Тим часом Маффей наполягав на тому, що перший Гран Прі Маямі мав великий успіх, водночас визнав, що є проблеми, які організація має вирішити до 2023 року.

«Я думаю, що в цілому це великий успіх, попит був шалений, – сказав він. – Кількість людей, які сказали мені, що це був найкращий спортивний захід, на який вони коли-небудь відвідували.

Чи були проблеми з логістикою під час першої гонки? [Наприклад] гонщикам не подобається все, що стосується траси, що не є незвичайним, або гостинність і безпека Paddock Club. Ми побачимо. Є над чим попрацювати.

Я думаю, що [Маямі] «Дельфіни», наші партнери, в цілому попрацювали чудово. Я думаю, що вони дуже обізнані про проблеми, які виникли, але їх можна виправити.

Але враження від трансляцій, хвилювання, загальний тон у Маямі були надзвичайно позитивними. Я маю на увазі, шалено добре. І я не думаю, що це зникне. Тому я думаю, що ви працюєте над проблемами першого року, і це буде чудова, чудова, чудова подія».

Щодо досягнень промоутера Маямі Тома Гарфінкеля, Маффей сказав: «Я думаю, що це буде дуже вигідно для «Дельфінів». Я маю на увазі, що їх показник P&L [прибуток і збитки] і наш P&L трохи відрізняються.

Але у них є 10-річна угода. Я думаю, що вони зароблять багато грошей».

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motorsport.com


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest