Президент Ferrari попросив не чекати швидких перемог у Ф1

Автор: Редакція | 30 Лип, 2020

Президент компанії Ferrari Джон Елканн у великому інтерв’ю розповів про теперішню ситуацію в команді Ф1, подальші плани та коли чекати нові перемоги від Скудерії.

Праправнук засновника FIAT і нинішній президент компанії Джон Елканн у великому інтерв’ю виданню Gazzetta dello Sport розповів про нинішні проблеми команди Ferrari та шляхи, якими їх збираються вирішити.

Керівник Ferrari визнав, що при створенні боліда SF1000 були зроблені помилки, а мотору не вистачає потужності.

«Зі спортивної точки зору ми проходимо зараз через складний момент, – сказав Елканн. – У нас не було перемог у чемпіонаті пілотів із 2007 року, в Кубку конструкторів з 2008-го. За цей час перемагали Red Bull завдяки аеродинаміці та Mercedes через свої відмінні гібридні мотори.

Цьогоріч ми неконкурентоспроможні через помилки при створенні машини. У нас є кілька структурних слабкостей, які існують вже деякий час. Вони зачіпають аеродинаміку та шасі. І ще нам не вистачає потужності мотора. Реальність в тому, що поки ми недостатньо швидкі. Ми вже бачили це на трасі та ще побачимо в подальшому.

Сьогодні ми закладаємо фундамент повернення до конкурентоспроможності та перемог, коли з 2022 роки зміняться правила. В цьому я переконаний».




Проблема виникла не вчора

Джон Елканн, Президент Ferrari

Цікаво, що президент Ferrari вбачає коріння проблеми сучасного боліда не в помилках з його розробкою, а в «структурних слабкостях машини», які присутні на червоних болідах десятиліття.

«Ми дуже слабо стартували, а тому маємо залишатися реалістами, – пояснив Елканн. – Нам відомі структурні слабкості машини, які проявляли себе протягом десяти останніх років, а перехід на гібридні мотори лише підкреслив їх. Ми підтримали перехід на новий регламент, тому що вірили – він підвищить конкуренцію в Формулі 1. А обмеження бюджетів вважаємо не перепоною на шляху до перемог, а новим викликом.

Наші інженери і механіки черпатимуть в цьому виклику сили та креативність, аби повернути Ferrari на вершину. За останні десять років я ніколи не бачив в команді такого настрою на успіх».

Мабуть тому Елканн підкреслив, що цілком довіряє керівнику команди Маттіа Бінотто, та не збирається міняти його в цей перехідний момент.

«Я повністю довіряю йому, – сказав Елканн. – Не тільки тому, що Маттіа очолив команду лише минулого року. А й тому, що у нього є всі необхідні знання і якості для приведення Скудерії до нових перемог.

Він працював у Ferrari з Тодтом і Шуми, й він знає, як перемагати. А з наступного року у нас будуть два молодих гонщика, настільки ж амбітних, як й ми самі».




Чому Феттелю не вдалося?

Себастьян Феттель та Шарль Леклер, Ferrari

При цьому, на думку Елканна, в команді вирішили повністю змінити підхід до формування складу пілотів. Вперше за довгий час, команда не робитиме ставку на чемпіонів, а сформує лінійку гонщиків із молодих.

«За останні десять років за нас виступали такі чемпіони, як Алонсо і Феттель, – пояснив Джон Елканн. – Немає сумнівів, що тим, хто вже знає смак перемог, набагато складніше набратися терпіння і йти до нового успіху. В цьому відношенні молодим простіше: у них все попереду.

Зараз ми працюємо на перспективу: контракт із Шарлем [Леклером] розрахований на п’ять років, такого ніколи не було раніше в історії Ferrari. А нова машина створюватиметься за їхньої з [Карлосом] Сайнсом безпосередньої участі».

При цьому Елканн додав, що фанатам варто набратися терпіння, адже швидких перемог у Скудерії, швидше за все, поки не буде.

«Нашим фанатам настільки ж складно, як й нам, тому ми маємо бути чесні з ними. Попереду довгий шлях. Коли Тодт почав новий історичний цикл [двома титулами] у 2000 році, йому передувало довге очікування, більше 20 років, з 1979-го.

Жану знадобився час. Він прийшов до Маранелло у 1993-му, щоб повернути Ferrari до успіхів. І зараз важливо злагоджено працювати на трасі та за її межами, крок за кроком створюючи ту Ferrari, яку ми всі хочемо бачити».

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest