Расселл здобув перший поул в Ф1 на кваліфікації Гран Прі Угорщини

Автор: Роман Галімон | 30 Лип, 2022

Гонщик Mercedes Джордж Расселл став найкращим у кваліфікації Гран Прі Угорщини, яка відбувається на трасі Хунгароринг.

Після поламки під час третьої практики, виступ Себастьян Феттеля був під питанням. Проте команда Aston Martin встигла зібрати болід для німця, й Себ навіть допоміг своїм механікам власноруч ремонтувати машину.

Кваліфікація почалась за сухих умов, хоча хмари після фінальної практики продовжили висіти над трасою.

Q1

Через загрозу дощу майже всі гонщики одразу виїхали на трасу й перший орієнтир встановив Макс Ферстаппен – 1.19.020 (на новому Soft).

Цікаво, що після першої спроби найближчим до нідерландця став його напарник Серхіо Перес (1.19.118), а пілоти Ferrari взагалі було за межею топ-5.

У другій спробі Ландо Норріс, який весь вікенд був доволі швидким на цьому треку, показав другий час, але пізніше на це вже спроміглись й Хемільтон, й Леклер, й Сайнс.

Проте Ферстаппен знову покращив орієнтир до 1.18.509 й знову залишився першим. Сайнс (1.18.561) та Леклер (1.18.806) були в 0,052 та 0,297 відповідно.

Наприкінці сесії гонщики вирішили зробити й третю спробу, адже вимитий дощем трек продовжував покращитись з кожним колом, як пілоти залишали на ньому гуму.

Найкраще цим скористались гонщики Mercedes й Льюїс Хемільтон з часом 1.18.374 очолив протокол, а Джордж Расселл (1.18.407) відстав від напарника на 0,033.

Команди Red Bull та Ferrari фактично відмовились від боротьби, а в останню топ-5 потрапили: Цунода, Феттель, Гаслі та пілоти Williams, які так добре показали себе в дощовій FP3.

Q2

Гонщики Mercedes знову почали з кращого часу в другій частині кваліфікації (Расселл – 1.18.883), проте їх одразу обійшли пілоти Ferrari й Ферстаппен та Норріс (1.18.121).

Проте Макс залишився на друге швидке коло й проїхав його за 1.17.703. Всі інші пілоти поїхали за новими комплектами й знову повернулись на трек, який продовжив еволюціонувати.

У другій спробі Леклер зміг піднятися на другий рядок (1.17.768), а Сайнс на четвертий (1.17.946). Цікаво, що між ними був Алонсо (1.17.904).

Перес також був змушений робити другу спробу, адже його перше швидке коло було анульовано за порушення меж траси. Мексиканець показав спочатку 9-й результат (1.18.516), але його «відсунули» з топ-10 наприкінці сесії.

Лідери вирішили більше не покращувати свої позиції, тим більше перші краплі дощу вже почали падати на трек, а кваліфікацію також залишили: Чжоу, Магнуссен, Стролл та Шумахер.

Q3

Знову ж таки через загрозу дощу всі десять гонщиків поспішили на трасу в фіналі кваліфікації.

З першої спроби Сайнс очолив протокол (1.17.505), а основні суперники Леклер (1.17.985) та Ферстаппен (1.18.823) через помилки стали третім та сьомим. Расселл із часом 1.17.968 вийшов на другу позицію.

Після невеликої перерви команди випустили боліди із новими шинами, а декому змінили налаштування. Зокрема, Ферстаппен жалівся на відсутність притискної сили спереду, а коли виїхав на трасу відчув падіння потужності.

На останніх секундах Леклер проїхав коло за 1.17.567, але цього було замало, адже Сайнс ще покращився до 1.17.421.

Проте Расселл здивував багатьох, коли показав 1.17.377 на Хунгарорингу й здобув свій перший поул в кар’єрі.

Фактично Сайнс поступився поулу лише 0,044 с, але для Ferrari важливіше те, що пілоти Red Bull неочікувано опинились на межі топ-10: Ферстаппен – десятий, Перес – одинадцятий.

Проте гонка не обіцяє бути простою для Скудерії, адже з другого ряду поруч із Леклером стартуватиме Норріс.

На третьому ряду розташуються напарники Окон та Алонсо, а колишні напарники Хемільтон, в якого виникли проблем із DRS в останній спробі, та Боттас стартуватимуть з четвертого ряду.

Ще одні колишні напарники Ріккардо та Ферстаппен будуть на п’ятому ряду й Red Bull доведеться серйозно попрацювати над стратегією для гонки на Хунгароринг, де обганяти дуже непросто.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest