Гонку на трасі Маріна-Бей виграв гонщик Ferrari, але зовсім не той, на якого чекали. Себастьян Феттель «підрізав» напарника Шарля Леклера на піт-стопі та виграв гонку.
На старті Леклер впевнено пішов у відрив, а Феттель перші повороти пішов в атаку на Хемілтона.
Хюлькенберг, Сайнс та Рассел пошкодили свої антикрила на першому колі й змушені були їхати в бокси.
В той же час перша шестірка почала, зі зрозумілих причин, відриватись від решти. Леклер, Хемілтон, Феттель, Ферстаппен, Боттас, Албон мали розрив між собою біля секунди.
На цьому етапі гонки пілоти топ-6 сконцентрувались на збереженні кваліфікаційної гуми Soft, на якій потрібно було протриматись до першої хвилі піт-стопів, що мали були проведені так, аби не виїхати в трафіку «середняків».
Економія була на такому рівні, що на восьмому колі, навіть, Джордж Расселл показав найкраще коло – 1хв.48с.
Феттель виходить вперед
На 16-му колі Леклер, нарешті, отримав команду атакувати й одразу пришвидшився на секунду, але Хемілтон не відпустив його далеко.
Коли у Ferrari на прикладі інших побачили, що Soft почала здавати, то закликала спочатку Феттеля, а потім Леклера на 19-му та 20-му колі, але вийшло так, що німець «підрізав» монегаска та вийшов вперед.
Хемілтон вирішив залишитися на трасі довше та отримати свіжішу гуму на другий відрізок гонки. Британець завітав в бокси на 27-му колі та виїхав позаду Ферстаппен. При цьому команда навіть попросила Боттаса скинути швидкість, аби фін не опинився попереду.
На цьому ж колі Джовінацці, Гаслі та Ріккардо стали лідерами гонки та сформували топ-3 на деякий час до своїх обов’язкових піт-стопів.
Проте Феттель не став чекати піт-стопи «трійки» та вийшов у лідери вже на 31-му колі, трохи поштовхавшись із Гаслі в одному з поворотів за друге місце, чим викликав зацікавленість стюардів. До речі, у німця без того вже 9 штрафних балів й три додаткових могли привести до дискваліфікації наступної гонки.
При цьому Джовінацці не поспішав «вибувати» з топ-6 та серйозно боровся зі всіма Mercedes та Red Bull, які його обійшли з переміним успіхом. Але коли Ріккардо задумав зробити те ж саме, то зачепив Alfa Romeo та пробив собі колесо, чим зіпсував прорив з 20-го місця.
Початок з трьох машин безпек
Але вже наступного кола Расселл опинився у відбійнику після контакту з Грожаном й гоночна дирекція, трохи почекавши, викликала машину безпеку на 36-му колі, мабуть розмірковуючи над безпечністю зупинки машини Williams.
На 41-му колі гонка була поновлена, але на старті змін в пелотоні не сталося, лише Гаслі та Стролл поштовхалися в одному з поворотів. Після чого Стролл зачепив стіну та отримав пошкодження й прокол колеса – у підсумку бокси та хвіст пелотона. Але на цьому проблеми Racing Point не закінчились, наступного кола на прохання команди зійшов Перес, викликавши другий сефеті-кар на 45-му колі.
Гонщики побачили зелені прапори на 48-му колі й в стані лідерів знову змін не сталося, а ось в середині пелотона боротьба просто кипіла й основними каталізаторами були гонщики Renault. І якщо Хюлькенберг зміг прорватися у топ-10, то Ріккардо опинився в хвості.
В той же час Квят «торпедував» Райкконена в першому повороті та зломив фіну передню підвіску, що призвело до першого сходу Кімі в сезоні та третьої машини безпеки.
Майже без змін на фініші
Боротьба поновилась на 51-му колі й в пелотоні на той момент вже залишилось 17 машин, але зміни позицій знову відбувались лише в хвості пелотону, де Стролл зробив прорив на свіжому комплекті з останнього на 14-е місце.
Феттель впевнено довів гонку до перемоги, чим завершив чорну смугу в один рік без перемог. Ferrari перемогла втретє поспіль в сезоні. До речі, жодна команда ще не здобувала дубль в Сінгапурі. Третім фінішував Ферстаппен, який вистояв під натиском Хемілтона на останніх колах.