Тести в Барселоні, день 5: Ferrari попереду, Mercedes згорів

Автор: Редакція | 27 Лют, 2020

Передостанній день тестів Ф1 у Барселоні завершився з невеликою «перемогою» Ferrari, тоді як в стані Mercedes сталася відмова двигуна.

П’ятий тестовий день на трасі «Барселона-Каталунья» став найбагатшим на події у 2020 році. У гравії встигли побувати Валттері Боттас, Макс Ферстаппен і Себастьян Феттель, а Льюїс Хемілтон встиг проїхати лише 14 кіл.

Феттель, який пропрацював за кермом боліда Ferrari SF1000 весь тестовий день, показав найкращий час за 15 хвилин до кінця ранкової сесії заїздів. При цьому болід німця був взутий в шини складу С5 – тобто найм’якші (й швидкі) з доступних. У зв’язку з цим багато спостерігачів не схильні надавати велике значення успіху чотириразового чемпіона – і вважають набагато більш важливим результат Ленса Стролла.

Пілот Racing Point поступився кращому часу Феттеля чверть секунди – при цьому на жорсткіших шинах С3. Такі ж покришки стояли на болідах McLaren й Mercedes, коли свої кращі кола проїхали Ландо Норріс і Валттері Боттас – але британець поступився Строллу півсекунди, а фін – і зовсім більше семи десятих. Хороший темп на жорстких шинах (канадець був вельми швидкий і на покришках С2) змусив багатьох в черговий раз звернути увагу на британську команду. Хоча відсутність даних про паливо не дозволяє зробити далекосяжні висновки – а ряд експертів стверджує, що своє краще коло Феттель проїхав із мінімумом палива в баку, але при використанні не найагресивнішого режиму роботи мотора.

Хоча в різні моменти дня багато пілотів виїжджали на трасу на шинах складів С4 і навіть С5, головним чином гонщики присвятили день роботи довгим серіям кіл із використанням складів С2 і С3.

Фактором, що ускладнив роботу команд, став нічний дощ – після нього на момент початку заїздів траса була вологою. У цих умовах багато хто віддав перевагу просто не залишати бокси, а інші вперше у 2020 році використали проміжні шини.

Ранішні вильоти, післяобідні пошкодження

На сліки пілоти перейшли тільки за годину з невеликим після початку заїздів – причому якщо асфальт досить швидко просох, волога поверхня бордюрів аж до обіду була помітною небезпекою для пілотів. І приблизно за півтори години (з 11:00 до 13:15 за місцевим часом) на короткій ділянці траси – в 4-м і 5-м поворотах – відбулося одразу три інциденти.

Першим з траси вилетів Антоніо Джовінацці – його Alfa Romeo пішла в занос в 4-му повороті, перетнула гравійну зону безпеки і вдарилася в огорожу, серйозно пошкодивши заднє антикрило і днище. Ця аварія в результаті так і залишилася найсерйознішим інцидентом дня. Трохи пізніше в 5-му повороті один за одним втратили контроль над машинами Боттас, Феттель і Ферстаппен – зачепивши слизький бордюр на гальмуванні або послизнувшись на початку розгону. Якщо пілоти Mercedes і Ferrari змогли повернутися на трасу, болід Red Bull застряг у гравії – його довелося евакуювати, а потім команда витратила деякий час на ремонт.

Після обіду пілоти обійшлися без вильотів з траси, проте мала місце одна резонансна несправність. Протягом довгої серії кіл раптово вимкнулася силова установка на Mercedes, яким після обіду керував Льюїс Хемілтон. .болід довелося везти в бокси на евакуаторі, і до кінця дня шестиразовий чемпіон так й не з’явився на трасі. Пізніше команда повідомила, що силову установку превентивно відключила електроніка, коли показники тиску масла наблизилися до критичних.

Рекордний кілометраж

Якщо в середу тільки одна команда вважала за краще весь день працювати з одним і тим же пілотом, у четвер все було навпаки – в обід замінили гонщиків тільки 3 з 10-ти команд. Через це (а також роботи на довгих серій кіл) відразу 6 пілотів проїхали більше 100 кіл – найактивнішим став Ніколя Латіфі зі 159-ю колами.

Стролл відзначився не тільки гарним темпом на жорстких шинах, але й найкращим часом на одному з трьох секторів траси (1-м) – в той час як на двох інших швидше за суперників виявився Феттель.

Передобіднє коло Феттеля в результаті стало найшвидшим не тільки в четвер, але й на всьому другому тестовому тижні – цей результат (1.16,841) виявився приблизно на півсекунди кращим, ніж час Роберта Кубіци в середу. Але кращому часу 2020 року, який показав минулої п’ятниці Валттері Боттас, пілот Ferrari поступився більше секунди.

Позиція Гонщик Команда Час Кола Шини
1 Germany Себастьян Феттель Ferrari 1:16.841 144 С5
2 France П’єр Гаслі AlphaTauri + 0.225 138 С5
3 Canada Ленс Стролл Racing Point + 0.277 130 С3
4 Canada Ніколя Латіфі Williams + 0.472 159 С5
5 United Kingdom Ландо Норріс McLaren + 0.732 112 С3
6 Netherlands Макс Ферстаппен Red Bull + 0.897 31 С2
7 Finland Валттері Боттас Mercedes + 1.144 47 С3
8 France Естебан Окон Renault + 1.172 37 С4
9 Denmark Кевін Магнуссен Haas + 1.384 109 С3
10 Thailand Александр Албон Red Bull + 1.552 60 С2
11 Australia Даніель Ріккардо Renault + 1.554 58 С5
12 Italy Антоніо Джовінацці Alfa Romeo + 2.829 91 С3
13 United Kingdom Льюїс Хемілтон Mercedes + 5.584 14 С3

 

Джерело: Motorspot.com


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest