Toyota показала оновлений Hilux для «Дакар» 2022 року

Автор: Редакція | 22 Вер, 2021
Toyota Hilux 2022 року

Команда Toyota Gazoo Racing продемонструвала перші зображення оновленого GR DKR Hilux T1+, який боротиметься з новими автомобілями від Audi та Prodrive на ралі «Дакар» наступного року.

Нові правила, що регулюють основну категорію ралі-рейдових автомобілів, змусили топ-команди змінити свої існуючі прототипи позашляховиків для наступного «Дакара» у січні.




Audi, який дебютує на легендарному ралі, був першим виробником, що представив свій інноваційний гібридний автомобіль RS Q e-tron наприкінці липня, а нещодавно завершив двотижневі випробування в Марокко. Компанія Prodrive презентувала свій новий баггі також влітку, хоча й в цифровому вигляді, й вже завершила випробування в Уельсі.

Тепер Toyota представила перші фотографії свого нового позашляховика у проміжному чорному фарбуванні.

Новий Toyota Hilux

Toyota Hilux 2022 року

Випробування відбулись в пустелі Намібії минулого тижня після обмеженого заїзду по скелястій місцевості Південної Африки.

Японський виробник протягом декількох місяців розробляє нову версію свого позашляховика Hilux, який виграв Дакар у 2019 році і щороку фінішував у топ -10 з 2012 року.

Відповідно до нових правил FIA 2022 року, новий прототип позашляховика Toyota має більші колеса (37 дюймів проти 32 у версії 2021 року), ширший протектор (320 мм проти 245) та довший хід підвіски (350 мм проти 280).

Це має допомогти «Тойоті» підвищити свою конкурентоспроможність у наступному «Дакарі» в Саудівській Аравії, оскільки команда зазнала понад 50 проколів у 2021 році, незважаючи на те, що співпрацювала з BF Goodrich, щоб адаптувати свою машину до скелястих саудівських доріг.

Toyota Hilux 2022 року

Аеродинамічні лінії нового Hilux, як видно на зображеннях, помітно відрізняються, хоча база прототипу залишається незмінною – лише адаптована та розширена відповідно до нових нормативних вимог (ширина 2,3 метра проти 2 метрів у 2021 році). Ходова частина не була повністю перероблена, але отримала «деякі оновлення» для підвіски та більших коліс.

Південноафриканський підрозділ Toyota, який відповідає за розробку прототипу для «Дакара» з 2012 року, особливо схвильований новим 3,5-літровим бензиновим двигуном V6 з подвійною турбиною, модифікованим з версії GR-S нового Land Cruiser 300, який замінює нинішній 5-літровий атмосферний двигун V8.




Остання версія двигуна для «Дакар» буде випробувана наступного тижня в Південній Африці разом із екіпажем Жініеля де Вільє та Хенке Латегана у четвертому раунді Чемпіонату ПАР з крос-ралі 2021 року (SACCS) у Нампо.

Сама ж Toyota не планує брати участь у змаганнях до 2022 року в Дакарі зі своїм новим прототипом T1+ та продовжить завершувати підготовчі випробування в Південній Африці протягом найближчих місяців.

Якщо ж бажаєте перечитати репортаж з останнього етапу Дакар-2021, то це можна зробити тут.

Джерело: Motorsport.com

Галерея Toyota GR DKR Hilux T1+:
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota
Фотограф: Toyota

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest